SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak długo cwiczyc na mase

  • Super sylwetka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] juz rok... Obecnie: Wzrost 175 cm Waga okolo 65-63 kg Biceps 35 cm Jaki plan treningowy teraz mam robic na mase? Jak czesto aeroby 3 razy w tyg po 30 min bedzie? Jak dlugo cwiczyc a mase (jezeli odp na pierwsze pytanie "brzmi na mase"? Jakie suplementy mam stosowac i jak długo? Jak z dieta jak ma wygladac? Sorki ze tak duzo pytan

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3902 Data: 2/3/2007 7:11:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Super sylwetka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] odp na pierwsze pytanie "brzmi na mase"? Tak dlugo az bedziesz troche wiekszy niz planujesz byc. Wtedy zajmiesz sie zrzuceniem resztek tluszczu. Jak z dieta jak ma wygladac? Na masie masowa. Na redukcji redukcyjna. Sorki ze tak duzo pytan Nic nie szkodzi, prawdziwe odpowiedzi i tak bedziesz musial znalezc sam edit: jesli to Twoj [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3902 Data: 2/3/2007 7:20:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Super sylwetka

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jaki plan treningowy teraz mam robic na mase? Jak czesto aeroby 3 razy w tyg po 30 min bedzie? Jak dlugo cwiczyc a mase (jezeli odp na pierwsze pytanie "brzmi na mase"? Jakie suplementy mam stosowac i jak długo? Jak z dieta jak ma wygladac? I, że niby mamy to wszystko Ci rozpisac?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3902 Data: 2/3/2007 7:17:20 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] niższej. METANABOL JEST I CHYBA DŁUGO JESZCZE BĘDZIE NAJPOPULARNIEJSZYM ANABOLIKIEM W NASZYM KRAJU. Budowa chemiczna: CH3OH Methandrostenelon Warto mieć na uwadze to, że jako doustny 17 alfa metylo-steryd jest w znacznym stopniu hepatotoksyczny szczególnie stosowany w większych dawkach niż to zostało podane wyżej (15mg na dobę) przez okres [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2007 10:13:10 PM Liczba szacunów: 2
  • Jak ćwiczyć ?, jak się odżywiać, co brać ?

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] na ok 3h" dłudo nie znaczy dobrze dobry intensywny trening trwa 45-60 minut max 1,5 godziny..... "Chciałbym ćwiczyć na masę i być mocno przy sobie, bo teraz jak wyglądam to jak chudzielec" Dobra dieta zdziała cuda "Chciałbym was się spytać o wykaz ćwiczeń, jak mam ćwiczyć, ile serii itd. Ogólnie chciałbym mieć duże i [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3708 Data: 3/30/2009 1:48:06 AM Liczba szacunów: 0
  • PROSZĘ O POMOC :)

    Post
    Trening dla początkujących

    mam braki w diecie to raczej musze tego gainera stosować a tak jak napisałem staram sie trzymać diete ale niekiedy czas nie pozwala być systematycznym . mówisz ze atlas szybko wymieknie w jakim sesie ze zacznie szwankować ? a Ty Viren długo już cwiczysz jakie są Twoje postępy w siłowni i jaki plan treningowy masz Fbw czy split .chciałem ćwiczyc na [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 3/27/2011 1:52:48 PM Liczba szacunów: 0
  • rzeźba trening do ogarnięcia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] w ktore dni co robic? ile razy cwiczyc? czy wyciskanie sztangi moge zamienic na sztangielki? czy efektywniesza przy rzezbieniu bedzie sztanga? 5x5 tzn ze mam robic 5 seri po 5 powtórzen?? nawet na mase jak robilem to minimum bylo 6 powtorzen, jak to sie ma do rzezbienia ? Jak dlugo cwiczyc ? Zmieniony przez - Nazgul89 w dniu 2011-08-16 12:31:27

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 929 Data: 8/16/2011 12:29:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening Trotyla

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Klatka+triceps Wtorek plecy+biceps Sroda Klatka+barki Czwartek Plecy+biceps Piatek Klatka+triceps Sobota Nogi+brzuch+barki Michail ma jak zawsze racje - musisz się zdecydować, co chcesz osiągnąć. Nie napisałeś jak długo ćwiczysz, jak tam u Ciebie z techniką ćwiczeń i z sylwetką (dlatego ważne bywają te wymiary :) ) - [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 5279 Data: 7/15/2002 2:13:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Od razu trening na rzeźbe czy wcześniej na mase?

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 8. Ciężar dobierasz do własnych możliwości. Proszeo ewentualne poprawki i wytłumaczenia. Głownie chodzi mi o to, czy musze najpierw ćwiczyć na mase, a potem na rzeźbe, czy jak? I ile czasu tak ogólnikowo? Masuj tak długo, aż nie będziesz się mieścił w swoich ciuchach i będziesz musiał kupić nowe I jeszzze bym prosił o jakąs prostą diete. To [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5759 Data: 1/18/2009 6:00:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak i co teraz:??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] 4 tygodnie?? hehe...ćwicz tak długo az bedziesz uważal ze mozesz zacząc rzeżbić albo na siłkę ćwiczyć..(przecietnie przy 100kg ludzie widza mozliwść rzezbienia)...no z resza jak bedziesz cwiczył na masę to siłka pewnie tez pójdzie(jesli ci chodzi tylko o siłe)...nie rezygnuj z tego planu dpuki nie zobaczysz zastoju, ale czy wogole moze cos sie [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1247 Data: 8/2/2004 5:02:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzięki nasuwają mi sie jeszcze takie pytania jak: 1. przy moim bf jak długo robić tą mase i po ilu przejść na redukcje z tego co wyczytałem średnio jest to 6-8 tygodni masy 2 tygodnie regenracji i redukcja znowu 6-8 itd. 2. Tak realnie do ilu %bf można zejść w moim przypadku kiedy zaczynam dopiero ćwiczyć. pozdrawiam Zmieniony przez - Fazi_ruch [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1219 Data: 1/30/2009 6:03:05 PM Liczba szacunów: 0
  • pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    ani razu nie zmieniłem planu a to zle?Acha dzięki za źródła białka i węglowodanów. A jak długo można cwiczyc na mase? Czy to już zależy od tego jak długo chce czy jest jakiś okreslony czas? znaczy chodzi mi o miesiące

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 998 Data: 6/18/2007 2:56:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan TBS+masa

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Rozsądniej byłoby wzorowac się na którymś z planów trójbojowych, a nie na "Atlasie Ćwiczeń". Moim zdaniem powinieneś boje ćwiczyć normalnie jak w trójboju i do tego ewentualnie dodawać te ćwiczenia, którymi chcesz zwiększyć masę. Więcej uwagi powinieneś poświęcić przysiadom, wyciskaniu i ciągom, a te dodatkowe ćwiczenia robić lżej i [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 8873 Data: 2/28/2005 9:57:55 PM Liczba szacunów: 0
  • ogólnorozwojowy trening - i co dalej

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] do tej pory PRZED każdym treningiem jechałem 10-15 minut na rowerku, nie wiem czy tak powinno się robić, czy może przed i po, czy moze tylko po?? Martwi mnie też to, że trening 2 razy w tygodniu to o wiele za mało i efekty będą mizerniejsze. Ostatnia sprawa to jak długo ćwiczyć wg powyższego planu? - miesiąc, 2 , 3 czy dłużej? Pozdrawiam m.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5330 Data: 12/19/2004 2:47:34 PM Liczba szacunów: 0
  • zwiększenie obwodu ramion

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w końcu to trening na mase więc muszą rosnąć mam jeszcze jedno pytanie jak długo ćwiczyć jednym programem treningowym i czy warto stosowac rozne cykle np: na mase, siłe itd

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2012 Data: 4/1/2005 7:23:39 PM Liczba szacunów: 0
  • przewlekle zapalenie prostaty

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    [...] czy rzeczywiście uda mi się wyjść z zapalenia prostaty. No i udało się, bo od roku jestem bez żadnych leków a objawy mogę spokojnie kontrolować, choć oczywiście gdy odczuwam jakiś dyskomfort w okolicy prostaty, to zawsze jakiś niepokój się pojawia, że wszystko zacznie się od początku. Zapalenie pojawiło mi się w 2015 po dość ostrej infekcji, [...]

    Odpowiedzi: 538 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/11/2017 4:22:14 PM Liczba szacunów: 0
  • ~~~~Ciekawostki~~~~spox

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] podczas cyklu suplementacji) to każdy wypad na piwo ze znajomymi, wypicie wódki, wina itp. jest małą katastrofą dla twojego organizmu. Ciężki kac dla twoich mięśni jest jak katastrofa Titanica. Ratunkiem wtedy jest wzięcie multiwitaminy, magnezu, wypicie dużej ilości wody ze szczyptą soli - ale przede wszystkim POTAS. Aspargin i Kalium [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 17520 Data: 5/8/2003 7:49:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Kawa czy herbata część I

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wzrostu waze teraz 165 funtow (74 kilo) wazylem 153 funty(68kilo) przed zaczeciem trenowania.Cwicze od listopada i cwicze do teraz ale moje tereningi nie zawsze byly takie jak powinny, tak naprawde przez pierwsze 3 miesiace byly wyprobywaniem cwiczen dowiadywaniem sie co i do czego sluzy i jak cwiczyc poprawnie. w koncu cwicze jakie 3 miesiace [...]

    Odpowiedzi: 63480 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2003 12:45:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Robimy masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Servus SIEK dzieki za porade zrobie tak jak napisales.100kg niechce wazyc bo niechce wyglondac jak MIS POLARNY,a co do cwiczen to mam problem,bo pracuje po 12-15godz i niemam czasu na FITNESS STUDIO,kupie ATLAS do domu niema problemu,ale problem to jakie wykonywac cwiczenia na Mase,(nigdy nie cwiczylem i niemam pojecia jak i co cwiczyc?)Jest moze [...]

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2004 7:43:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Czy któryś z was ma jakiś dobry pomysł na schudnięcie? Tą wagę co mam przerobienie na masę by mi zajeło w***** czasu ( 180 wzrostu, 86 kg wagi ) Wszystkie propozycje mile widziane. A tak żeby nie było że nic nie daje to tutaj artykuł który na pweno się przyda. Dajcie mi soga za fatyge ZASADY TRENINGOWE JOE WEIDERA Zasada izolacji grup [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2003 6:20:51 PM Liczba szacunów: 0