SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak cwiczyc dolne partie klatki piersiowej

  • Jakie cwiczenia dla amatora/ cel masa-porady od czego zacząć/jak cwiczyc?

    Post
    Trening dla początkujących

    z nimi zrobic. Co do przeciwskazan u lekarza nie bylem ale nie czuje potrzeby tam isc. Mowisz z treningiem sprawa prosta? Moze i prosta ale trzeba miec rozpiske co sie chce i jak sie chce cwiczyc? Ja tak jak pisałem chce cwiczyć na "mase" w 60% a także w 40% na siłe.Chce rozbudować głownie górne partie mięsni : ręce: biceps/triceps/przedramiona br

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1783 Data: 2012-01-08 18:24:07 Liczba szacunów: 0
  • Ocena mojego treningu

    Post
    Trening w domu

    1. Jak robić pompki na poręczach z głową w dół i unoszenie nóg z wypchnięciem ich w górę gdy już są pod kątem 90st względem podłogi? 2. Mogę o jakieś propozycje ćwiczeń na dolne partie klatki piersiowej? Szukałem w atlasie ale nie znalazłem. 3. Czy mogę ćwiczyć tak? Czy może jakoś inaczej? Pon. trening Wt. A6W Śr. aeroby Czw. odpoczynek Pt. trening

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 2009-01-05 19:42:13 Liczba szacunów: 0
  • Co myślicie o tej ławce???

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Wydaje się bardzo masywna i ma ciekawe regulacje :) ale jak chcesz ćwiczyć w przyszłości też dolne partie klatki piersiowej to rozejrzał bym się też za taką z regulacją w dół :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 840 Data: 2011-06-30 18:57:48 Liczba szacunów: 0
  • Odstające łopatki

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    troszke (moze przez przypadek) mylisz pojęcia...raz mówisz podciaganie na drazku, na szer. barków, a teraz (w poprzednim poście) mówisz sciąganie drązka...a wiec, jaka ostateczna wersja? co do tego 'jak cwiczyc' - czy z pomocą szeroko, czy wąsko samemu - niech wypowie sie ktos lepiej znający sie na tym wszystkim.. co do bicepsa - jezeli chcesz, ze

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-07 22:23:49 Liczba szacunów: 0
  • TRENING PIŁKARSKI - wszystko co Ci potrzebne by się rozwijać

    Post
    Piłka Nożna

    pkt. 2 Środa - pkt. 3 + pkt. 2 Czwartek - pkt. 2 + pkt. 1 Piątek - pkt. 2 Sobota - pkt. 2 + pkt. 3 Niedziela - pkt . 2 Rób wszystkie ćwiczenia z danego punktu w seriach jakie są napisane w moim wcześniejszym wpisie. Żeby była jasność - pkt.1 siła, pkt.2 rozciąganie, pkt.3 sprinty i przyspieszenia. Nie zapominaj o odnowie biologicznej basen, m

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-07 20:34:30 Liczba szacunów: 1
  • CHCESZ robić siłę?! Czytaj. WSZYSTKO O treningu siłowym.

    Post
    Trening dla początkujących

    ę sportami walki, to zapewne zdajesz sobie sprawę, że silne kończyny dolne są niezbędne dla zawodnika thaiboxingu (do przyjmowania i zadawania lowkicków) oraz dla grapplerów (jako fundament przy większości technik grapplerskich oraz do walki gardą). Paradoksalnie - nawet w sportach gdzie nie zadaje ani nie przyjmuje się ciosów na nogi - muszą być o

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-06 13:52:18 Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Od mięczaka do cwaniaka - kwartał z Trec''iem by Bzyk - Podsumowanie str.84!

    Post
    Trec

    Bzyku jeśli chodzi o te spięcia i rozciągania izometryczne to sam zacząłem je wykonywać jakiś czas temu po jednym z filmów Radka Słodkiewicza,który właśnie objaśniał to "ćwiczenie". Wygląda to tak, że kładziesz się normalnie na ławeczkę, bierzesz sztangielki tak jak przy normalnych rozpiętkach schodzisz w dół, rozciągając klatkę piersiową

    Odpowiedzi: 883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-16 13:26:21 Liczba szacunów: 0
  • Reakcja mięśni na zbyt intensywną serie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    d lustrem, próbując ocenić, czy cała ta ciężka praca nie poszła na marne. Trenujesz konsekwentnie od kilku lat, jednakże twoja sylwetka nie nabrała jeszcze takiego wyglądu, o jakim marzyłeś. Nie, to nie wielkość mięśni jest powodem twojej frustracji - treningi pomogły ci nieco zwiększyć masę mięśniową. To wspaniale. Prawdziwa przyczyna twoich zmart

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2110 Data: 2006-05-14 01:45:48 Liczba szacunów: 1
  • CYKL NA MASE I SILE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    śnie czworogłowe ud 3 dni 4 dni 5-7 dni Mięsnie dwugłowe ud 3 dni 4 dni 5-6 dni Mięsnie łydek 2 dni 3 dni 4 dni Intensywność-na to pojęcie składa się wiele czynników, jak: ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, wielkość stosowanego ciężaru, długość przerw wypoczynkowych pomiędzy poszczególnymi seriami, ćwiczeniami i treningami, tempo ruchu

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2090 Data: 2006-08-24 19:47:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mięśnie brzucha z obciążeniem ---> Zobacz

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To jest ten trening jak komus by sie nie otwierał link Trening masowy dające bardzo dobre efekty. Zanim zabierzesz się za trening mięśni brzucha polecam wybrac sobie jakas dobra diete. Ogolne zasady: - jemy pięć do sześciu mniejszych posiłków dziennie zamiast trzech dużych - porcje białka powinny stanowić minimum 1/3 dziennej liczby kalorii (ok.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 16951 Data: 2008-05-24 13:09:45 Liczba szacunów: 1
  • Milka-dziennik dietetyczny i treningowy

    Post
    Ladies SFD

    nie mniej niż 1,5h. Dodam, jeszcze, że moja siłownia jest teraz w remoncie i została do końca stycznia zamknięta, więc dojeżdżam do innego miasta i ćwiczę sama. Na szczęście jakoś daję sobie radę. Co do przysiadów to teraz robię je niestety na suwnicy, bo nie ma mnie kto asekurować. Niestety nadal mam obsesję na punkcie moich nóg i żył. Mam wraże

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 11864 Data: 2017-01-08 20:00:10 Liczba szacunów: 0
  • P....one łopatki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w górnym zakresie ruchu) Zewnętrzne partie pleców (najszersze) wiosłowanie sztanga w opadzie podchwytem wasko, wyciag pionowy wasko, wiosłowanie na wyciągu ( uchwyt MUSI iść jak najniżej, ponieważ im wyżej tym bardziej pracują czworoboczne) ( obłe ) wiosłowanie sztangą nadchwytem szeroko, ściąganie wyciągu do klatki szeroko, podciąganie na drążku.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7770 Data: 2001-08-30 14:56:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny i ew. poprawki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    snym treningiem i jednoczesnym wsłuchiwaniu się w reakcje organizmu na konkretne rodzaje treningu. Ma ona na celu dostosowanie treningu pod względem wszystkich jego elementów(jak: ilość serii, powtórzeń, długość przerw pomiędzy seriami, wielkość obciążeń, itp.)do tego, co najlepsze akurat dla nas. Wstępnego zmęczenia mięsni Polega na wstępnym zm

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1003 Data: 2006-07-17 22:27:59 Liczba szacunów: 0
  • do ronowicza PoMpKi

    Post
    Sztuki Walki

    ociąganie - obydwa na max do całkowitego wyczerpania - a z czasem przeszedła bym do robienia pompek codzień - myślisz ze to wypali ?" Myślę, że wypali, ale - zawsze jest jakieś ale Po pierwsze jesli chodzi o robienie jednodniowych przerw między treningami, to regeneracja mięśni nie jest ich jedyną funkcją. Niekiedy ważne jest także to, aby da

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3130 Data: 2004-04-11 22:21:18 Liczba szacunów: 0
  • "mała" klata

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie 2 ćwiczenia tylko 4 ja ci polecam robic 4 cwiczenia po 5 serii i 12 powtorzen wejdz na http://www.kulturystyka.pl/atlas/ i wybierz miesnie klatki piersiowej masz gif jak wykonywac i pisze na jakie partie miesni idzie wybierz takie zeby sżły wiekszosc na srodkowe i dolne ja rowniez nie mam mozliwosci cwiczyc głową w dół ale to najwiecej idzie wł

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4341 Data: 2007-08-02 22:39:42 Liczba szacunów: 0
  • Bezdech

    Post
    Inne dyscypliny

    ych WSTRZYMAJ ODDECH, CZYLI JAK TO ZROBIĆ? Dla większości nurków sprzętowych, a tym bardziej dla zwykłych śmiertelników doniesienia o rekordach pozostawania w bezdechu brzmią jak bajka o żelaznym wilku. Zapewne każdy z nas próbował kiedyś wstrzymać oddech przez pewien czas, ale raczej mało komu udało się to na dłużej niż 60-90 sekund. Tymczasem akt

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 10951 Data: 2004-12-28 15:51:02 Liczba szacunów: 0
  • Bóle kręgosłupa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie powinno w istotny sposób zmniejszyć prawdopodobieństwo bólów kręgosłupa. Powinno także pomóc w przypadku już istniejących dolegliwości. Ten rodzaj ćwiczeń rozciągających, jakkolwiek efektywny, nie daje jednak pełnego zabezpieczenia. Niezależnie powinno się także robić ćwiczenia wzmacniające dolny odcinek kręgosłupa. Są to m.in. skłony z pozycji

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 6697 Data: 2006-09-24 14:31:24 Liczba szacunów: 0