SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jajecznica z 5 białek i 2 żółtek

  • Wygląda to mniej więcej tak: 1) Jajecznica z 5 białek i 2 żółtek + 100 gr razowego/placek owsiany - tyle samo jajek ale zamiast razowca 100 gr płatków owsianych 2) 100-150 gr chudego twarogu + 100 gr razowego 3) +- 110 gr ryżu (ta wartość waha się od 100 do 130 w zależności od intensywności treningów) + 150 gr cycka 4) banan 5) +- 110 gr ryżu [...]

    Odpowiedzi: 1267 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2011 2:32:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan+odżywki+dieta= co byście zmienili

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] z kurczaka IV ( posiłek) (17) ( przed treningowy ) jogurt z brązowym ryżem lub jogurt z chlebem lub jakaś rybka w opakowaniu V posiłek ( 20 ) Omlet z płatkami owsianymi lub jajecznica z 5 bialek i 2 żółtek to jest mniej więcej takowa dieta.....wiem że nie jest taka jak powinna ale nie moge sobie poradzić i ułożyć idealnej dla siebie, nawet za [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 943 Data: 3/8/2007 5:24:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze ćwiczenia?

    Post
    Trening w domu

    1) Jajecznica z 5 białek i 2 żółtek + 100 gr razowego/placek owsiany - tyle samo jajek ale zamiast razowca 100 gr płatków owsianych 2) 100-150 gr chudego twarogu + 100 gr razowego 3) +- 110 gr ryżu (ta wartość waha się od 100 do 130 w zależności od intensywności treningów) + 150 gr cycka 4) banan 5) +- 110 gr ryżu (ta wartość waha się od 100 [...]

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 4835 Data: 7/30/2011 5:27:33 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wincol,Tak co drugi Dzień/Trzeci Rano najczęsciej Czarny chleb i jakaś szynka albo Jajecznica z 5 Białek i 2 zółtek

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2013 6:40:26 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wincol,Tak co drugi Dzień/Trzeci Rano najczęsciej Czarny chleb i jakaś szynka albo Jajecznica z 5 Białek i 2 zółtek tak czesto bym tego nie jadł, nie znam składu ale pewnie sporo cukru w tym jak w wiekszosci gotowych produktów i w ogole najczesciej slabej jakosci takie rzeczy,

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2013 6:46:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz + rozmowy przy szamie vol. 9

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jajecznica z 5 białek i 2 zoltek, troche ketchupu i grahamka z masłem ;)

    Odpowiedzi: 1816 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2013 11:45:50 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] miałem mniej więcej wyliczone ile czego jeść i w jakich porcjach, zazwyczaj wychodziło mi 4-5 posiłkow. Przykładowo 1. Posiłek - Owsianka z mlekiem , shejk białkowy(30g) lub jajecznica z 5 białek i 2 żółtek 2. Posiłek w szkole - bułka z tuńczykiem i odrobiną majonezu :D oraz jak posiadałem to shejk białkowy 3. Posiłek przed treningiem - pierś z [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2/27/2011 2:40:43 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] : Śniadanko - Musli na mleku W międzyczasie zjem jakiś jogurt naturalny bez cukru Obiad to co w domu mama zrobi Po treningu 6 wafli ryżowych z miodem i godzinkę po treningu jajecznica z 5 białek i 2 żółtek, do tego chleb razowy i pomidor. Kolacja to z reguły albo posiłek potreningowy albo kanapki różnego rodzaju albo tak jak dzisiaj wielka micha [...]

    Odpowiedzi: 120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2009 12:33:06 AM Liczba szacunów: 0
  • :) ok rozpisze dietke, obecnie jeszcze jestem na redukcji i za 1,5 miesiaca chce zaczac budowac czysta mase miesniowa. Ok zaczynam 1 Posilek: jajecznica z 5 bialek i 2 zoltek + owsianka ok. 60-70 g / ewentualnie 30g bialka + garsc orzechow lub poprostu omlet 2 Posilek w szkole: 30 gram bialka + bulka z ok. 100 gram tunczyka lub ryz ok. 50 gram z [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 3/5/2011 12:26:28 AM Liczba szacunów: 0
  • ZESTAW

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] stazu to nie wszystko.A moja dieta wyglad nastepujaco: po przebudzeniu odrzywka bialkowa Ultimate na wodzie po 0.5 h platki owsiane zwykle z sokiem do tego owoce.2h pozniej jajecznica z 5 bialek i 2 zoltek z ryzem.Ok 3h pozniej 0.25kg piersi gotowanej z kurczaka i 100g ryzu do tego warzywa.Ok 3h pozniej 100g ryzu do tego 200 g ryby i warzywa.Ok [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 838 Data: 1/27/2006 10:12:00 AM Liczba szacunów: 0
  • 1 Posilek: jajecznica z 5 bialek i 2 zoltek + owsianka ok. 60-70 g / ewentualnie 30g bialka + garsc orzechow lub poprostu omlet Najwygodniej byłoby Ci robić omlet, zawsze możesz dorzucić sobie rodzynki, suszone owoce lub warzywa. 2 Posilek w szkole: 30 gram bialka + bulka z ok. 100 gram tunczyka lub ryz ok. 50 gram z kurczakiem i tu wlasnie mam [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 3/7/2011 6:05:08 PM Liczba szacunów: 0
  • To moze od poczatku<lol> hehe... bo sie pogubilem BCAA przed treningiem tylko??? Kiedy gluta... no bo ja juz nie wiem... wybaczcie. A serwatka po przebudzeniu sie moze byc??? Moze wrzuce jego diete to dopasujecie cos moze I. 10.00 Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu- 400 ml Ser twarogowy półtłusty- 50g. Płatki owsiane- 100g. Jogurt truskawkowy 1,5% [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 8/11/2003 4:09:39 PM Liczba szacunów: 0
  • To moze od poczatku<lol> hehe... bo sie pogubilem BCAA przed treningiem tylko??? Kiedy gluta... no bo ja juz nie wiem... wybaczcie. A serwatka po przebudzeniu sie moze byc??? Moze wrzuce jego diete to dopasujecie cos moze I. 10.00 Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu- 400 ml Ser twarogowy półtłusty- 50g. ---malo twarogu zjedz 1 caly nie dziel [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 8/11/2003 5:46:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Leona "Ghetto Workout"

    Post
    Trening w domu

    Dzis dzien nietreningowy. Dietka wyglada nastepujaco: I posilek jajecznica z 5 bialek i 2 zoltek z cebulka i kielbaska II posilek piers z kurczaka w sosie slodko-kwasnym III posilek piers z kurczaka z ryzej i jogurtem naturalnym IV posilek twarog pol tlusty

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2939 Data: 4/10/2010 11:27:09 PM Liczba szacunów: 0
  • co przed treningiem i po ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak lubisz jajecznicze z ryzem to moze byc takie polaczenie jajecznica z 5 bialek i 2 zoltek ja najczesciej jem makaron 100g ( z pszenicy durum) + twarog chudy 100 g + oliwa z oliwek teraz kwesta potreningowa - nie mozesz jesc samej jajecznicy - dostarczysz wtedy bialko i tluszcze , bez ww , musisz dodac jakies wegle, i to w sporej ilosci [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1746 Data: 12/11/2003 2:16:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 2 sztuki (sonko) 78/ 1,6/ 0,6/ 16,2/ średnia marchew- 2 sztuki 156/ 12/ 10/ 2/ orzechy włoskie (30g) BAKALLAND 24/ 1/ 0,2/ 7,8/ 307,5/ 25,4/ 11,5/ 26/ jajecznica z 6 białek i 2 żółtek jaj i odrobiną szczypiorku 228/ 29/ 11,8/ 1,4/ wafle ryżowe naturalne- 3 sztuki (SONKO) 108/ 2/ 1/ 24/ 336/ 31/ 12,8/ 15,4/ W [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1294 Data: 8/4/2013 10:28:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] lub 2- mleko 250-300ml+ whey isolate Iron + orzechy 15-20g+ płatki owsiane 30-40g 4-5 razy mieso 200g + warzywa (czasami trochę jogurtu nat.) a na kolacje zamiennie jajecznica zazwyczaj z 5 białek i 2 żółtek z dodatkiem kiełby i warzyw. Suple: Tak jak wspominałem Whey irona (czasami na kolacje jako dodatek isolate (do sniadania) i [...]

    Odpowiedzi: 352 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2012 7:02:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Dluga droga, prosze o wskazowki

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Kurcze mierzylem sie wczoraj i w pasie (pod pepkiem) mam 90cm ;/ Nie wiem jakas stagnacja sie wdala chyba. Przykladowy jadlospis: Sniadanie - jajecznica z 5 jaj lub omlet z 5 bialek i 2 zoltek, lub bialy ser okolo 200 gram, do tego kromka chleba razowego z maslem orzechowym. plus po przebudzeniu odzywka bialkowa plus Scorch. 2 posilek godzine po [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1019 Data: 8/30/2012 4:20:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Zastępcze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] poszczególne ćwiczenia.Jeżeli już to opanujesz w 100% możesz trzymać dietę. Posiłek 1 -- 7:00 Mleko 250 ml Płatki owsiane 90gr tu z 100 gr oliwa z oliwek wielka łyżka 10 ml jajecznica z 5 białek i 3 żółtek Posiłek 2 -- 10:35 Twaróg 120g Szynka indycza 15gr Pieczywo razowe 200gr Pomidor, cebula, papryka - dla smaku tutaj 100 gr makaronu i 100 gr [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 856 Data: 1/10/2009 11:32:58 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] jak najmniej tluszczu - tyle. Rano najczesciej jem owsianke (nienawidze jej!! po prostu ja polykam - ale czego sie nie robi dla masy), przez caly dzien przewinie sie jakas jajecznica z 6 bialek i 2 zoltek, puszka tunczyka, kostka sera bialego, oraz dwa posilki typu obiad: najczesciej skladaja sie na nie: BIALKO: Piersi kurze, kotlet mielony, [...]

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2004 12:44:49 PM Liczba szacunów: 0