SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ilosc cwiczen na dana partie

  • Volvo TS trenuje, może nie pożałuje %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Propozycja Huberta też jest dobra. Wybór należy do Ciebie Chodzi o roszadę? pitbull61 W nietreningowe obniżam węgle kosztem tłuszczy. Od nowego planu to się zmienia, 4g WW w DT i 3g WW w DnT. Na takim BTW masa idzie i nie zalewa, będę dokładał z czasem do WW po obserwacji lustra, jak radzi Wuchta. Hubert W tej roszadzie to sobie tylko pozmienać

    Odpowiedzi: 719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-05 09:37:17 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do sezonu z Activlab - Mateusz Polaszek

    Post
    ActivLab

    Cześć:-) W tym tygodniu nie dałem jeszcze żadnej wypiski więc dzisiaj chciałbym przedstawić wam trening którego używałem w tym tygodniu. Ma on na celu szybszą odbudowę mięśni po przerwie. Używałem go również po pierwszych zawodach: Poniedziałek: Klatka, barki, triceps: K: wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 5x5 K: wyciskanie hantli na ławce ,

    Odpowiedzi: 730 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-16 12:20:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    Spróbuj 5x5. Wybierasz ciężar, którym zrobisz pięć powtórzeń i robisz 5 serii. Przerwy 3 min pomiędzy seriami. Co tydzień dokładasz obciążenie bądź(jeśli np nie ma odważników na siłce o małej wadze), to skraczasz przerwy o 30s co tydzień. Jeżeli idziesz systemem skracania przerw, to po dojściu czasu do 1 min, dokładasz 10-15% ciężaru i zaczynasz zn

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-08 13:13:16 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację cz.2

    Post
    Doping

    ning na duzym obciazeniu? Robiac duzym ciezarem bola mnie staty, przedramie, zmioenialem juz kolejnosc cwiczen, sztangi, konty itp i nic to nie pomaga. Planuje zejsc na ciezar okolo 70% maksymalnego obciazenia i robic wieksza ilosc powtorzej okolo 15 po 4 serie i zwiekszyc ilosc cwiczen na dana partie miesiowa, czy waszym zdaniem ma to jakis sens?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-21 08:48:22 Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja 2 ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    witam wszystkich, spotkałem się z robieniem treningów opartych o dużą ilość ćwiczeń na daną partię mięsniową np 7 ćwiczeń na plecy typu podciąganie na drążku,przyciąganie linki wyciągu górnego wąskim chwytem, wiosłowanie hantlą, wiosłowanie sztangą, przyciąganie drążka do klatki piersiowej w siadze szerokim chwytem, przenosy oraz martwy ciąg, czy r

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-26 17:25:15 Liczba szacunów: 0
  • Pytania o podstawy HST

    Post
    Trening w domu

    "ok mam nastepne pytanie- przeczytałem linka który dostałem od was i wychodzi na to ze w HST najwazniejsza jest ta pierwsza seria a druga to w na dobra sprawe spalanie kaliorii, cy dobrze mysle?Ale w praktyce jak to sie ma?" -- no wiec to jest tak: na początku bryan twierdził, że robienie wiecej niz dwóch serii na ćwiczenie jest niepotrze

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 5529 Data: 2004-12-08 17:54:37 Liczba szacunów: 0
  • Split ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    iales ten plan,ale jest on do du...y np.sroda 6 cwiczen na klate? chlopie zakatujesz miesnie,a poza tym to niewydolasz zrobic tych wszystkich cwiczen poprawnie. odpowiednia ilosc cwiczen na dana partie to 3 a nie 6. zamiast efektow spalisz miesnie i tyle z cwiczen. zapomnij o tym planie. mozesz te wszystkie 6 cwiczen wykozystac owszem,ale w zmian

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1174 Data: 2008-08-10 15:12:18 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    mam pytanie o czas między mikrocyklami. jedni piszę tydzień, inni dwa, jedni zalecają całkowicie odpocząć od siłowni, inny żeby zmniejszyć ilość ćwiczeń na daną partię, ilość serii i ciężar, nawet ilość dni na siłowni. jak było by najlepiej?

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 12160 Data: 2014-05-21 13:11:21 Liczba szacunów: 0
  • Nowy trening czy kontynuować ten? Porady usprawniające trening.

    Post
    Trening w domu

    Początkowo chciałbym zostać przy tym planie... Czy ten byłby dobry? - wykroki 5 x 6 - "wiatrak" 5 x 6 - wspięcie na palce 5 x 12 (tu mam dylemat) - pompki w podporze tyłem 5 x 10 ( przy 7 - 10 powtórzeniu ciężko mi, więc obowiązkowo zostawiam!) - pompki z nogami na podporze 5 x 6 (trudniejsze dla mnie niż podporze tyłem) - nożyce 5x10 - spięcie tuł

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 2272 Data: 2013-11-08 14:47:03 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

    Post
    Trening dla początkujących

    ukladam splita na 3 dni od czego zalezy ilosc cwiczen na dana partie miesniowa?

    Odpowiedzi: 3020 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-02 20:30:20 Liczba szacunów: 0
  • pomoc w hst

    Post
    Trening w domu

    Jeszcze jedna sprawa. Sumaryczna ilość ćwiczeń na daną partię może być zbliżona do tej z treningu dzielonego pod warunkiem, że tamten trening dawał efekty. W innym wypadku należy zaniżyć. Jeśli uważasz że 2 serie na małe partie będzie lepszym rozwiązaniem to zastosuj 2s. Tylko dla mnie osobiście 2s na małe i 2s serie na dużo to przesada. Małe parti

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 4256 Data: 2006-03-10 11:19:53 Liczba szacunów: 0
  • Trening masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening na masę: 1. trzy, cztery razy w tygodniu (np. poniedziałek, środa, piątek). 2. głównie wolne ciężary. 3. niewielka ilość ćwiczeń na daną partię (duże partie 4 ćwiczenia po 3 serie, małe partie 3 ćw po 3 serie). 4. ćwiczenia z dużym obciążeniem w granicach 4-8 powtórzeń 5. długie przerwy między seriami od 2min. nawet do 5-6min. 6. wprowadzi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 2008-07-18 19:49:08 Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl a muay thai ??!!

    Post
    Sztuki Walki

    Zacząłem własnie studiować zaocznie, ale to w żaden sposób nie przeszkadza w treningach gdyż szkołę mam w co drugi weekend. Wiem, że jeśli się zacznie to najprawdopodobniej na jednej kuracji się nie skończy... a raczej na sobie nie ma co eksperymentować, tylko po prostu chciałem się dowiedzieć czy treningi MT w połączeniu z siłownią, dietą, dobrą s

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2072 Data: 2008-10-20 12:36:52 Liczba szacunów: 0
  • Plan

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW mi nie odpowiada, pomimo częstego pobudznia mięśnia do wzrostu, po treningu (przez niewielką ilość ćwiczeń na daną partie) nie czuję się jakbym zrobił wszystko, by dana partia wyglądała tak jak chce, i osowiały wracam do domu :) @MIYOKO, tak lepiej? poniedziałek klatka, triceps wyciskanie na ławce poziomej: 4s. (12,10,8,6) wyciskanie głową w dó

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1254 Data: 2008-05-06 10:36:21 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    czyli dobrze mam to mniej wiecej poskladane w calosc czy nie bardzo? dobra ilosc powtorzen oraz serii? i czy dobra ilosc cwiczen na dana partie miesniowa? z gory dzieki za wszelkie cenne informacje i podpowiedzi

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1091 Data: 2013-01-16 15:02:01 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to za duza ilosc cwiczen na dana partie, np jak w planie masz 4 ciwczenia na klatke to odejmij jedno z nich, 3 w zupelnosci starcza, na tricepsy to samo 2 cwiczenia wystarcza.(masz tendencje do spedzania pare h w silowni gdy wystarczy 70 minut) pzdro

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1240 Data: 2007-05-08 19:22:22 Liczba szacunów: 0
  • Masa. Jak oceniacie ? Jakies sugestie do poprawki ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Czym się sugerowałeś rozpisując ten plan? Większa ilość ćwiczeń na daną partię nie równa się większymi przyrostami. Nogi zostały potraktowane ulgowo chociaż to rusztowanie Twojego ciała, fundament. To nie ma większego sensu.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 562 Data: 2015-12-27 10:56:06 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Robiąc "masę" powinieneś ograniczyć ilość ćwiczeń na daną partię do, przede wszystkim, podstawowych - złożonych. Klatka - przy wyciskaniu na płaskiej pracuje zarówno środkowa część ale włącza się też dolna, z racji tego, że zawsze trochę się mostkuje, szczególnie przy większych ciężarach lub ostatnich powtórzeniach. Zatem ujemna już niepotrzebna. U

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 446 Data: 2013-08-04 02:20:46 Liczba szacunów: 0
  • Spadek wytrzymałosci i siły.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    serie 15powt z zapasem wyciskania lezac w szerokim rozstawie! UWAGA OGOLNA: widze ze jestes jednym z tych co im szybko paliwo sie konczy... wskazowka na przyszlosc: ogranicz ilosc cwiczen na dana partie! liczba serii najlepiej 3 w delikatnej regresji. Zamiast manipulowac kolejnoscia cwiczen naucz sie MANIPULACJI INTENSYWNOSCIA! Najlepiej wybierz j

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 908 Data: 2006-10-29 10:01:52 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc dla początkującej,redukcja,odchudzanie

    Post
    Trening dla początkujących

    a6w to trening głównie ukierunkowany na "wytrzymałość" nie spalisz nim zbędnych kg, jeśli ktoś ma dosyć niski poziom bf(body fat) to efekt po zakonczeniu treningu, będzie widoczny, ale tylko wizualnie na jakiś czas, dieta to podstawa jesli chce się spalić tłuszcz nabrać masy etc.Dobierając plan nie adekwatny do celu, ktorego zalożenia mia

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 2009-01-06 22:22:31 Liczba szacunów: 0