SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile tabletek mety brac

  • Cykl Metanabolem

    Post
    Doping
    PRO

    [...] do 2 rano,środa-19.15Bjj,czwatrek-17.15MT robota do 2 rano,piątek rano siłownia o 19.15Bjj piątek sobota niedziela-robota od 20-5 rano.I jak widac pracuje tylko w nocy.I nie wiem naprawde po ile tabletek mam brac i jaką dobrac diete przy takim trybie.Mam 26lat klatka-108,biceps-34,obwód w pasie-98 wzrost-187 waga 93kg.Moze mi ktos pomóc.Dzięki.

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2007 1:26:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Metanabolem

    Post
    Doping
    PRO

    [...] na dzien oczywiscie po jakims dobrym i obfitym jedzonku (jestem poczatkujacym) jak narazie widze efekty male ale sa a biore juz ponad tydzien mam zamiar zjesc moze ponad 90 tab.mety czy to dobre rozwiazanie ?? to bylo 1 pytanie a drugie to jak zakoncze cykl to po jakim czasie i ile tabletek dziennie brac clomid ?? z gory wielkie dzieki pzdr

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2007 11:50:13 PM Liczba szacunów: 0
  • metanabol

    Post
    Doping

    pewnie chodzi mu ile tabletek mety bierze sie jak zaczyna sie cykl...czy od 1 czy odrazu walic 4 albo czy brac na razy czy w odstepach czasowych. jak chodzi o to, to Ci dokladnie napiszemy co potrzebne do cyklu itp. ale najpierw wypelnij to : 1.WIEK: 2.WAGA: 3.WZROST: 4.WYMIARY: BICEPS: KLATA: UDO: TALIA: 5.STAZ NA SILOWNI: 6.DIETA [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2107 Data: 1/5/2008 4:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Winstrol + Meta ??

    Post
    Doping

    Czyli co mi radzicie ?? Wydaje mi sie ze lepiej chyba jakbym wziol winstrol z jakims bialkiem mniej szkodliwy od mety. I ile tabletek dzienie brac i wjakich porach ??

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 9031 Data: 4/7/2005 7:38:37 AM Liczba szacunów: 0
  • METANABOL - info

    Post
    Doping
    PRO

    Ile w końcu trzeba brać tego clomidu rozstrzał jest spory 1-7 przez 10 dni. Od czego to zależy ? Jeśli chcę brać 20mg mety to ile tabletek clomidu potem ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/28/2021 8:51:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Metanabolem

    Post
    Doping
    PRO

    Czesc wam! Mam pytanko: slyszeliscie moze o braniu mety i kreatyny jednoczesnie? Mam 60 tabletek mietka i 200 tabletek kreatyny. Czy jest sens brania tego jednoczesnie? Czy to mnie nie uszkodzi? Ile czego mam brac? W ramach wyjasnienia jestem studentem AWFu i cwicze od kilku lat. Mam nadzieje ze ktos mi pomoze bo nie wiem co mam robic??? mrozek!! [...]

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2003 1:07:17 AM Liczba szacunów: 0
  • ja rownież mam czternaście lat dopiero w listopadzie bedzie 15 i mam pytanie ile brac tabletek mety na pierwszy mój cykl

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 19470 Data: 7/13/2005 1:23:31 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] to bardziej wyjasnic 1 - 5 Metan 10/15/15/15/15 mg ? (tzn kiedy w przeciagu dnia to brac- na czczo czy po sniadaniu v po treningu czy jak ?) - jak brac sylimarol ? (tzn ile tabletek dziennie i w jakich porach?) - hepatil to samo pytanie co do sylimarolu - czy ten Nolvadex i Clomid sa na recepte ? i czy brac to przez 14 dni ale zaczac brac [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3546 Data: 3/14/2006 6:18:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Wklejam to co napisałem na konkurencyjnym forum. " Typ przyszedl po rozpiske dianabolu - pyta sie ile ma tego brac. Drugi na to, ze 15... to typ sie pyta czy dziennie - tak dziennie... po kilku tygodniach przychodzi do lekarza z powaznymi skutkami ubocznymi m.in krew w moczu, lysiejacy, tradzik, itepe - opowiada lekarzowi ze bral dianabol - [...]

    Odpowiedzi: 110 Ilość wyświetleń: 16831 Data: 8/11/2006 5:37:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] i winstrol. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Jeżeli nie możecie dostać jakiegoś suplementu, zadzwońcie. Zamówię. Arek”. Z korespondencji z polskimi dilerami wynika, że nie narzekają na brak klientów. Zresztą wystarczy wejść na strony internetowe dla polskich sterydziarzy, by natknąć się na posty od [...]

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2009 1:42:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Mala Pomoc?

    Post
    Doping

    [...] (po posilku) 3 tabletki Sylimarolu dziennie - do metki :] (tabletki po 70mg) 6 godzin po ostatniej tabletce mety - Clomid 1tab / dziennie (przez 10-12 dni, zalezy jaki ile tabletek kupisz) Tydzien przed zakonczeniem cylku zaczac brac kreatyne z faza nasycenia. Do tego dieta wysokobiałkowa. Po cyklu wez Hepatil na regeneracje watroby. Do [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 5/18/2007 11:39:45 PM Liczba szacunów: 0
  • i jak sie wam podobam?

    Post
    Galeria Zdjęć

    Kwiatki z wypowiedzi tego gnojka.(kanarinho) "ja rownież mam czternaście lat dopiero w listopadzie bedzie 15 i mam pytanie ile brac tabletek mety na pierwszy mój cykl " "a cz np branie 30 tabletek po jednej na dzień mogło by dać efekty i zniwelować skutki uboczne plus to zażywał bym sulimarol i vitarel "

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2005 12:18:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Heparegen

    Post
    Doping

    Mam do Was pytanie posiadam 200 tabletek mety i mam właśnie heparegen, mete będę brał 3 dziennie 30 mg, ile brać tabletek osłony dziennie ?

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2015 8:01:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie chce już zakładać tematów innych , jednakże chciał bym zapytać , kiedy mogę zrobić nastepny cykl. Na "tym" zjadłem 50 tabletek mety , po czym się odblokowalem. Dokupiłem teraz 100 dianabolu czyli mam 50 tabletek (5mg jelfa ) i 100 tabletek dianabolu (10mg atomiclab) jak to mogę brać , ile clomidu na odblok i kiedy mogę zacząć ?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3897 Data: 8/3/2011 3:30:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] to bardziej wyjasnic 1 - 5 Metan 10/15/15/15/15 mg ? (tzn kiedy w przeciagu dnia to brac- na czczo czy po sniadaniu v po treningu czy jak ?) - jak brac sylimarol ? (tzn ile tabletek dziennie i w jakich porach?) - hepatil to samo pytanie co do sylimarolu - czy ten Nolvadex i Clomid sa na recepte ? i czy brac to przez 14 dni ale zaczac brac [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3546 Data: 3/14/2006 5:19:37 PM Liczba szacunów: 0
  • ok..wielkie dzieki..to teraz ostatnie pytanie ile tych listkow clomidu musze kupic?? i jak brac po ile tabletek itd?? bo do 100 mety nie bralem dlatego teraz sie pytam

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1653 Data: 10/2/2008 1:38:24 PM Liczba szacunów: 0
  • mogli byście mi napisać ile muszę mieć zastrzyków testo i tabletek mety i jak to brać ile razy w tyg i kiedy czy przed treningiem czy po jak się odblokować co brać na osłonę wątroby. Bo tak naprawdę w tym temacie to ja jestem zielony:/

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 897 Data: 4/23/2011 6:43:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Odblokowanie

    Post
    Doping

    1.WIEK:18 2.WAGA:3 miechy temu 70kg teraz juz napewno wiecej 3.WZROST: 180 4.WYMIARY: BICEPS:36cm KLATA:100cm UDO: TALIA: 5.STAZ NA SILOWNI:rok 6.DIETA BIALKO: mieszcze sie w 100 g WEGLOWDANY: TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE:1-77 tabletek mety ruskiej,7 strzałów omy i 4 sustanonu 8.TRENING:raz dziennie od 1 do 2h 9.CEL [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 2/10/2008 8:12:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Metanabol

    Post
    Doping

    Moj kumpel kupil sobie 100 tabletek mety o nie wie za bardzo jak dawkowac tz.ile tabletek brac na dzien?? FRANCO

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3424 Data: 8/8/2003 4:14:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Mala Pomoc?

    Post
    Doping

    [...] (po posilku) 3 tabletki Sylimarolu dziennie - do metki :] (tabletki po 70mg) 6 godzin po ostatniej tabletce mety - Clomid 1tab / dziennie (przez 10-12 dni, zalezy jaki ile tabletek kupisz) Tydzien przed zakonczeniem cylku zaczac brac kreatyne z faza nasycenia. Do tego dieta wysokobiałkowa. Po cyklu wez Hepatil na regeneracje watroby. Do [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 5/18/2007 11:35:53 PM Liczba szacunów: 0