SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile miodu

  • Dieta na rzezbe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No powiedz co źle :P? Nie ma tłuszczy przed/po treningach węgle chyba dobrze dostarczyłem przed treningiem i teraz nie wiem ile odjąć od dziennego zapotrzebowania kcal bo rożnie piszecie od 400 do 200 mi osobiście by pasowało ok. 300 jak dodam orzechów 25g i 33g miodu powinno wszystko się zgadzać co do mojego dziennego zapotrzebowania. Robiąc [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3234 Data: 3/25/2010 10:58:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie moge zrzucic ani cm w pasie!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak dla mnie Pudzianowski może zjadać nawet prosiaka dziennie i zapijać beczką miodu. A to ile może ktoś może zjesc jajek mierze w centymetrach. Moje sugestie dotyczą konkretnej diety i zachowań żywieniowych a nie roztrząsania kwestii doniosłości jajek w dietetyce

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 7081 Data: 2/11/2009 10:43:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Chyba nic sie nie stanie? 4) Obiad (16.00) No tutaj wiadomo. Trening zaczynam o 17 5) Po silce(19.00-19.30) - 1 dawka bialka VITAFIT WPC PROTEIN PLUS 80% z mlekiem - Miód (ile tego miodu?30g?) B:34,T:8,Ww:40,We:373 6)Kolacja (21.30-22.00) - Oliwa z Oliwek (10g) - Ser twarogowy poltlusty (150g) - 1 pomidor - Ogórek (jeden lub pól) - Chleb [...]

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4187 Data: 3/30/2010 8:05:21 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] - ewentualnie zjedz mniej warzyw tutaj i unikaj tluszczy. Trening zaczynam o 17 5) Po silce(19.00-19.30) - 1 dawka bialka VITAFIT WPC PROTEIN PLUS 80% z mlekiem - Miód (ile tego miodu?30g?) tyle zeby do bilansu pasowalo, nie wiem 30g chyba ok B:34,T:8,Ww:40,We:373 6)Kolacja (21.30-22.00) - Oliwa z Oliwek (10g) - Ser twarogowy poltlusty [...]

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4187 Data: 3/30/2010 8:32:30 PM Liczba szacunów: 0
  • miodu też nie mam ;/ i narazie nie bede miał ... ile wsypać tego cukru ?

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/25/2011 8:26:58 PM Liczba szacunów: 0
  • katti tak od siebie dodam niestandartowo, maslo moze byc, chleb na miodzie, jest rzeczywisciez dodatkiem miodu, ale to cie nie zabije, warzywa nie licz dawaj ile wlezie. Ryz i chleb jak najbardziej moga byc, wywalanie go jest popadaniem w przesade. Fakt, ze 2x w tygodniu "cwiczenia" i basen to raczej rekreacja niez cos co ma znaczacy [...]

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 8899 Data: 3/9/2009 10:05:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] planem jest nie takie proste jak mi się wydawało... Komentarz do misek: Granola, szynka, chleb i masło orzechowe są domowe. Nie wiedziałam jak to ująć (np. nie mam pojęcia ile jest miodu i orzechów w mojej granoli), więc wybrałam jakieś gotowe produkty. Poniedziałek, DT, zapomniałam co jadłam na śniadanie, na obiad były kluski leniwe (półtłusty [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 4/13/2016 7:46:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Otluszczanie na masie / czego by tu uciac?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] - wszelkiego cukru,miodu itd. Zdecydowanie wybieram te z niskim - gryka, durum, owsiane. Proste jem na sniadanie i w potreningowym, czyli tak, jak podobno nalezy :) Ile wam średnio przybywa po cyklu na mase z trzymana dieta i ile z tego to bf? Dzieki i pozdro, jestescie generalnie zaje_isci. Zmieniony przez - soloo w dniu 2008-11-28 12:47:35

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 949 Data: 11/28/2008 12:40:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja pierwsza dieta - pomocy :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] sie tez zdrowe tluszcze -> orzechy, nasiona slonecznika, dyni rumianku nie musisz liczyc, byle byl bez cukru >240 kcal 2 posiłek 10:00 Jabłko 50 kcal 0.1 zaden to posilek, porzadny posilek to bialko, wegle i dobry tluszcz, wrzuc tu jakies mieso, warzywa+oliwa z oliwek >50 kcal 3 posiłek 13:00 Dan Mleko Danone 100g 70 1.5 Jabłko Dodaj [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5922 Data: 11/2/2006 9:15:03 PM Liczba szacunów: 0
  • twaróg + miód

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Z węgli polecacie miód ??? Wprowadzam jedzienie bardziej białkowe, ale nie mogę odstawić węgli w 100 %. Ile węgli ma jedna kromka węgla ? Ile węgla jest w 100g. miodu ???

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 9732 Data: 7/29/2007 6:59:33 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Ula w kuchni

    Post
    Kuchnia SFD

    W sumie ile osób tyle przepisów na ciastki /-) Mój był taki: -100g płatków owsianych (u mnie bezglutenowych) -15g mąki kokosowej -1 jajko -20g oleju kokosowego (masła klar) -40g miodu (innego slodziwa) -20g nasion chia -20g słonecznika -20g rozdrobnionych orzechów włoskich -20g pokrojonych rodzynek -20g pokrojonej żurawiny -cynamon -ew. 3-4 [...]

    Odpowiedzi: 514 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2017 9:18:33 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] się wybrać mniejsze zło ;) Dziękuję za rady- biorę sobie je do serca :) analizuję i zapewniam, że z czasem będzie można u mnie zobaczyć rezultaty :) i tak wielkim sukcesem jest, że wpycham w siebie to mięcho, za którym nie przepadam... ale inaczej nie dostarczę tyle białka ile potrzeba :/ Zmieniony przez - Animalcule w dniu 2014-03-30 19:04:15

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7625 Data: 3/30/2014 6:51:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] się parę rzeczy poprawić - dorzuć źródło białka na śniadanie , w kolacji brakuje tłuszczów - idealnie by pasowało awokado lub oliwa, nie widzę żadnych warzyw i owoców tez mało - a zamiast miodu w posiłku nr 2 by się owoce nadały idealnie ;-) Napisz jaki trening obecnie robisz , ile razy w tygodniu i jaką masz aktywność pozatreningową.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1736 Data: 2/20/2019 9:41:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Miód - właściwości

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A ja mam takie pytanko czy miod mozna wcinac zaraz po cwiczeniach np zamiast wafli ryzowych. A jezeli tak to ile. Smoczek widze ze jestes specjalistka miodowa taka od miodu. Mozecie zedrzec nas z ulicy, ale ulicy z nas nie zedrzecie!

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/24/2002 2:36:56 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] owsiane + otręby + mleko 2% + orzechy wiem, że to mało, ale na razie nic więcej nie przełknę - dotychczas nie jadałam śniadań" OK nie musisz sie zapychac, nie wiem ile platkow masz, mozesz osbie do nich troche banana, jablka czy innych owocow wrzucac. Otreby odradzam, w platkach masz wystarczajaco blonnika a otreby to szczotka, sa [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 4176 Data: 11/16/2010 9:48:18 AM Liczba szacunów: 0
  • LZKTOM/ Dziennik / ss /

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] sztangą wiosłowanie hantlą 1 ręką wycisk płasko wycisk skos głową w dół rozpiętki skos płasko unoszenie sztangielek bokiem(barki?) wyciskanie siedząc do czubka głowy (?) + inne Brzuch ( by flex ) Mam zamiar pływać jeszcze tak z 1-2km a ile razy w tygodniu to nie wiem. Czy zrozumiałem błędy ? Zmieniony przez - lzktom w dniu 2009-07-19 14:01:25

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 11895 Data: 7/19/2009 12:00:04 PM Liczba szacunów: 0
  • lekka masa - kre alkalyn 2500 pods. str 14

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] o 10 zjadłem 2 kaps KA i ? i treningu nei było ... w****iłem sie , ale cóz dzień nie moe być stracony , ide dzisiaj zrobie klatka bic wieczorem a jutro pojade na VT ( o ile sie dowiem co sie dzieje , bo do trenera sie dodzwonić nei moge ) zaraz msuze przekombinowac jedzenie na dzisiaj ... wyjdzie ok 4,5 gr węgli 2,6 gr białka i 0,5-4 gr [...]

    Odpowiedzi: 251 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2006 11:53:55 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] sie uzależniłam i jem ja czasami na obiad xD nie no nie przesadzajmy ale jest pyszna. CZy nie jedzac chleba moge jesc jej wiecej na sniadanie włąsciwie to nie wiem nawet ile jem tak z 70g daje do niej nerkowce i czasami ale wsumie rzadko jakis owoc albo zyzeczke miodu i to tak ok 7 potem o 11 jem twarozek i ogolnie to przychodze po lekcjach i [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 5546 Data: 9/6/2008 10:53:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Walka z lekką nadwagą

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wie jakie. Na pewno je wywal ! 2. Zupa nie jest zła ale jak nie masz w niej mięsa to ciezko to nazwac posiłkiem. Nie używaj kostki. W ciągu roku mozesz zrobic normalny posilek i spakowac go w plastikowy pojemniczek. Kanapki z wedlinami to raczej półsrodek...o ile 3 kromki razowego chleba o jakies 45g węgli...to skad wezmiesz tłuszcz ? [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1391 Data: 9/21/2010 11:38:43 AM Liczba szacunów: 0
  • miss1991/ dziennik / dietownik obzarciuszka xD

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] 5. 3 keski piwne takie pieczone zkurczaka bez skóy tylko to mieso z srodka to bedzie jakies 100 g. razem ok 1500 kcl czyli o jakies 100 za duzo ale trudno mi powiedziec ile ten obiad mógł miec ;/. nie wazyłam sie juz łohohohoho;D i dzis miało byc tak ładnie a było no tak srednio ;/ tak to jest jak jedzenie zostaje bo goscie byli ... i sie [...]

    Odpowiedzi: 471 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2008 8:40:43 PM Liczba szacunów: 0