SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile kosztuje 1 kg kurczaka

  • Ile u Was kosztuje kg piersi z kurczaka

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Jak w temacie - Ile u Was kosztuje kg piersi z kurczaka?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2008 12:52:06 AM Liczba szacunów: 6
  • ile kosztuje np. 1 kg kurczaka ,ryby tilapia ,płatków owsianych .takie podstawowe rzeczy w kulturystyce ?>?? ps: jeżeli było to podaj stronę .Dsieki

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2013 7:47:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli można, trochę z innej beczki ile wychodzi dziennie twoja dieta, chodzi mi o kwotę. Natomiast jeśli uważasz to pytanie za nie stosowne to je olej ;D Nie napiszę ci ile kosztuje to dziennie, bo nie wiem ile jesz sam itp itd ale mogę podpowiedzieć za jakie kwoty kupuję składniki: pierś z kurczaka - 12zl/kg (promo z biedry) makaron 100% durum - [...]

    Odpowiedzi: 344 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2015 2:05:13 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jak ktoś trzyma dobrą michę to na pewno spożywa posiłek z mięsem 3-4 razy dziennie = 10g białka do posiłku więcej = 50g kurczaka więcej do porcji. a teraz najlepsze: wiesz ile to jest 50g kurczaka po usmażeniu? 3 kęsy. więc nie pierdziel, że "Trzeba jednak wziąć pod uwagę że ciężko czasem jedząc już i tak sporo mięsa w ciągu dnia dorzucić [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 684 Data: 9/16/2016 9:51:47 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy dobry cykl

    Post
    Doping

    [...] dajesz odpowiednie leki, bo nie mając ich zostaje gdybanie tylko i na końcu jeszcze płacz:( i tematy np. "nie staje mi bo nie odblokowalem się", wystarczy przejrzeć forum ile takich tematów jest. Dzięki badaniom sprzed cyklu wiesz czy dobrze zrobiłeś PCT i czy organizm wrócił do normalności. Bo powrót do normalnośći dla "nie których" potrafi [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 10/1/2014 2:04:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Robert Piotrkowicz IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    [...] to wychodzi 480zl , wegle w miare tanie kg ryzu 7zl - 210 no i troche tluszczy to miesiecznie z 1000zl na diete? teraz wszedzie trabia ze w pl srednia to jest kolo 3k ? %-) do tego zawsze mozna cos taniej uciulac na jakis promocjach i pomrozic to z suplami z 1300? nie wiem czy to takie kokosy, jesli policzysz ile wydajesz na 'normalne' jedzenie

    Odpowiedzi: 3033 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2014 4:52:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Robert Piotrkowicz IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    [...] w miare tanie kg ryzu 7zl - 210 no i troche tluszczy to miesiecznie z 1000zl na diete? teraz wszedzie trabia ze w pl srednia to jest kolo 3k ? %-) do tego zawsze mozna cos taniej uciulac na jakis promocjach i pomrozic to z suplami z 1300? nie wiem czy to takie kokosy, jesli policzysz ile wydajesz na 'normalne' jedzenie Idź się wody napij. :-)

    Odpowiedzi: 3033 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2014 9:35:50 PM Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie sposobu odżywiania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] Na redukcji NIE JEMY cukrów (nie to, że "unikamy" czy "ograniczamy" - po prostu nie jemy). Ty dostarczasz z cukrów ponad 300 kcal czyli prawie tyle ile w posiłku głównym (posiłek nr 3) gdzie mamy kasze i kurczaka. Banany i jabłka to cukry. Warzyw nie wliczamy do bilansu (z wyjątkami, które są opisane w linku z [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3231 Data: 11/19/2013 10:34:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Poprosze o sprawdzenie dietki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] USUN Płatki owsiane - 80 II. w pracy ! wasa 3 zboza - 70 g - DAJ NORMALNE PIECZYWO CIEMNE 100G Szynka z indyka(złoty indyk) - 70 g - 100G Banan - 140 Tran - 15 ( wiecie ile kosztuje tran w tabletkach i czy to jest to samo co normalny tran... bo rzecz jasna przelkne tylko tran w tabsach) III. Mięso z piersi kurczaka b/skóry - 60 - 100 GRAM [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3153 Data: 9/1/2003 2:02:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 2588 Więc tak: czy coś jeszcze zmienić lub dodać? Czy nie za mało jem warzyw (chodzi mi też o ich wagę, bo nie wiem za bardzo czy nie dałem za mało)? A ten olej lniany: ile kosztuje? Są jakieś problemy ze znalezieniem go? Bo raczej nie widzę w tym problemu. Kupię jedną butelkę i starczy na długo. Obniżyć spożycie tłuszczy czy mi nie [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1770 Data: 7/30/2004 4:48:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] dupe wygłodziło to byś wiedział jak diete tanio utrzymac %-) Dobra, powiedzmy, że wyszło 110 €, bo tam 30 € na jakieś dodatkowe "gówienka" mamusi ;-) no ale policzmy, ile to tutaj kosztuje... 1kg brązowego ryżu - 3,5 € 250g twarożku - 2 € 500g orzechów włoskich - 10 € ... I takie zakupy z bio-shopu starczają na max tydzień dla dwóch osób [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2014 6:21:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam cwiczyc

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] tam masz plan przykładowej diety jak dla mnie to ona bardzo dobra jest. Do tego jeszcze możesz kupować jakiegoś tuńczyka (najlepiej kawałki i w sosie własnym) ale to zależy ile będziesz tego białka wcinał. Ogólnie to tuńczyk to bardzo dobre źródło białka jak i piersi z kurczaka. Zakup jakieś białko takie jakie ci polecił sizarez Olimp to dobra [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2470 Data: 4/28/2010 11:06:45 PM Liczba szacunów: 0
  • ckd do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] posiłkach okołotreningowych, zapewniam, że bedziesz miał więcej siły niż po oliwie czy orzechach, uwazaj tez by te 12g węgli w posiłku nie wybilo Cię z ketozy, zwracaj uwage ile błonnika znajduje sie w danym warzywie, im wiecej tym lepiej, gouda jest pełnotłusty więc może być, ale uwazaj na tanie sery bo być może nie zawieraja tyle białka i [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 687 Data: 5/30/2009 9:33:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Nazwa Produktu: Filet z piersi kurczaka Masa Produktu: 1 kg Cena produktu: 14,99 zł Miasto zakupu: Warszawa Data Zakupu: 10.07.08 Fajny temat, chociaż wtajemniczeni raczej wiedzą ile co kosztuje, i gdzie szukać, by było najtaniej Ale sog za pomysł

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3879 Data: 7/11/2008 11:05:44 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] był już drugi trening nóg metodą eksplozywnych powtórzeń, w ostatniej serii przysiadów udało mi się zwiększyć ciężar ze 105 na 115kg. Problem z przysiadami jest taki, że o ile faza negatywna powtórzenia nie sprawia żadnego problemu w tym żeby wykonać ją szybko to próba wstawania ze sztangą z maksymalną prędkością o dziwo kosztuje dużo więcej [...]

    Odpowiedzi: 1370 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2011 3:22:35 PM Liczba szacunów: 0
  • MolderDist & Rybas - Debiuty 2011 str. 192

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] świetna, a do tego kosztuje grosze! Jutro wolne. Wstaje o 6 rano, w domu bede jakos 18:30 dopiero, wiec masakra ********* Hakla Dzieki! Masowo napewno zrobiłem progress, ile dokładnie miecha dołożyłem/dołoże znowu się okaze na redukcji. Teraz pomimo, ze jest wiecej miecha może sie tak wizualnie nie wydawać wiadomo dlaczego. Pozdro. Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 2276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2010 10:20:32 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] tak? Złe połączenie składników? 2. Kończy mi się olej lniany, do tej pory miałem taki sklepowy, a wiem, że najlepszy jest "chłodzony". Pytanie gdzie można takowy dostać i ile mniej więcej kosztuje? 3. Ryż brązowy SONKO ma sporo więcej węgli niż np. z firmy Kupiec. Który lepszy? 4. Czy 3x w tygodniu brzuch to nie za dużo? Od następnego tygodnia [...]

    Odpowiedzi: 321 Ilość wyświetleń: 16733 Data: 4/4/2013 11:36:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny - rozdaje SOG'i

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie - najwazniejszy posilek dnia , moje uwagi: *nie wliczasz do ogolnej sumy bialka z jakis dupsow np. mleko, smietana , ryz, itp , a jak wliczasz to maxymalnie 50% Musli - moze byc Banan - go najlepiej dac po treningu rano juz ww masz od musli Mleko - do musli moze byc Niewidze zadnego zrodla bialka popraw to ! 2 Śniadanie - różne [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1465 Data: 11/25/2008 8:51:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - do oceny i poprawek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po zmianach, tak żeby jeszcze dostosować węgle do 6g/kg m.c. i białka nie za dużo wygląda to tak: śniadanie: Mleko zaw. 2,o% tłuszczu - 250ml // OK Płatki owsiane - 80g // DAJ 100G Oliwa z oliwek - 30g // OK Rodzynki suszone - 30g // OK Omega-3 // OK II śniadanie: Chleb żytni razowy - 50g // OK, ALE PRZYPOMINAM, ŻE 1 KAWAŁEK MA 30-40G Szynka [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1760 Data: 4/24/2006 7:01:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Produkty ARO.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] TUNCZYK pieczen z kurczka mojego pomyslu - 3 MNIAM zostaje 1.30 na nieprzewidziane wydatki typu wafelek W sumie zaczynam sie rozgladac za tanszym makaronem, a w cenach filetow z kurczaka sie nie znam - ile u Ciebie kosztuje? A U MNIE KOSZTUJE ROZNIE OD 10:99ZL (JAK SIE TRAFI PEWNO JAKIS STARY ECT) DO 15ZL /KG Macxku wiem ze czeka ... zanowu [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 11314 Data: 11/26/2003 12:17:32 AM Liczba szacunów: 0