SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

hugo boss

  • [S] Koszule, Tshirty, damskie, męskie - Hugo Boss, Tommy Hilfiger

    Temat
    Targowisko

    Witam , mam do sprzedania koszule, koszulki, damskie męskie firm wymienionych powyżej. Najlepiej gdyby były zamówienia na pare sztuk, ale nie koniecznie. Wiadomo koszty wysyłki mniejsze. Do podanych cen nalezy doliczyć koszty wysyłki około 10zł. Niebawem będą też dżinsy Tommiego i bluzy. Damskie koszulki 90zł szt rozmiar od m do 3x XL [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3832 Data: 3/17/2015 10:56:58 PM Liczba szacunów: 1
  • SPRZEDAM PERFUMY HUGO BOSS SZARY 100ML

    Temat
    Targowisko

    ORYGINALNE MĘSKIE PERFUMY HUGO BOSS SZARY EDT 100ML PERFUMY SĄ NOWE ZAPRASZAM BO WARTO !!! Opis:Zapach nowoczesnego mężczyzny hołdującego pozornie przeciwstawnym wartościom: rozumowi i ciału, wiedzy i uczuciom, argumentom i emocjom. BOSS to charyzmatyczny zapach łączący w sobie pewność siebie i zmysłowość, męskość i elegancję. Inspiracje:Mężczyzna [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5422 Data: 12/21/2007 4:13:25 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] Paski Armani - Hugo Boss - Nowe

    Temat
    Targowisko

    Witam, mam na sprzedaż nowe skórzane paski Hugo Boss - Made in Italy oraz paski Giorgio Armani. Hugos Boss 1.Wymiary pierwszego paska: Długość paska z klamrą: ok: 115cm Szerokość paska: ok: 3,5cm cena: 99 + 8zł koszty wysyłki 2.Wymiary drugiego paska: Długość paska z klamrą: ok: 123cm Szerokość paska: ok: 3,5cm Cena: 85zl + koszty wysyłki [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 8274 Data: 2/19/2013 6:06:38 PM Liczba szacunów: 1
  • 50% ceny sklepowej - Hugo Boss!!! kolekcja ORANGE

    Temat
    Targowisko

    Oryginalne ubrania importowane z Niemiec. 100% nowe, stan idealny. Kontakt na dole. Spójrz na te rzeczy: Polo Ralph Lauren L - 139 zł - w sklepie 300-400 zł http://www.torrent.zh.pl/image/RLa.jpg Kurtka Boss - Baldessarini - 829 zł - w sklepie 1799 zł http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/87/8791/879182/87918200 Obcisła bluzka Lagerfeld rozm. [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 7316 Data: 2/28/2006 8:46:19 PM Liczba szacunów: 0
  • ARMANI , HUGO BOSS , HOLISTER , D&G - ODZYWKI , TELEFON !

    Temat
    Targowisko

    Witam, posiadam w sprzedazy nowe ciuszki... Koszulka HUGO BOSS kolor lososiowy, rozm. xl Koszulka na dlugi rekaw GUESS , rozmiar xl Koszulka na dlugi rekaw armiani exchange,malo uzywana rozmiar xl Bluza nowa holister , rozmiar wieksze m Koszulka D&G raz wlozona , rozmiar xl Koszula NAUTICA nowka , rozmiar 32/33 Dress FILA , welurowy nowka sztuka [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3687 Data: 1/1/2012 10:54:43 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] Nowe skórzane paski Hugo Boss

    Temat
    Targowisko

    Witam, mam na sprzedaż nowe skórzane paski Hugo Boss - Made in Italy Wymiary pierwszego paska: Długość paska z klamrą: ok: 115cm Szerokość paska: ok: 3,5cm Wymiary drugiego paska: Długość paska z klamrą: ok: 123cm Szerokość paska: ok: 3,5cm Cena za pasek: 130zł + 6zł koszty wysyłki (cena do negocjacji) Do MODERATORA: Proszę o nie usuwanie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3634 Data: 1/18/2013 7:47:12 PM Liczba szacunów: 0
  • ARMANI,HUGO BOSS,VERSACE,D&G - TELEFON E75

    Temat
    Targowisko

    Witam, posiadam w sprzedazy Koszulka HUGO BOSS kolor lososiowy, rozm. xl 140 zl Koszulka na dlugi rekaw GUESS , rozmiar xl 90 zl Koszulka na dlugi rekaw armiani exchange,malo uzywana rozmiar xl-60 zl Bluza nowa holister , rozmiar wieksze m 120 zl Koszulka D&G raz wlozona , rozmiar xl 80 zl Koszula NAUTICA nowka , rozmiar 32/33 40 zl [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2612 Data: 1/21/2012 11:46:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] płaszcz Cubus i koszule river island Hugo boss

    Temat
    Targowisko

    Hej, Wiem ze to nie ten sezon ale może ktos jest chętny:) Mam na sprzedaż czarny płaszcz z Cubusa rozmiar z metki 52 bardzo elegancki na mnie juz za duzy bo udało mi sie co nieco zgubic załozony kilka razy w zimie cena 100 zł Mam równiez na sprzedaz 2 koszule River Island rozmiar S zdjecia na maila dla chetnych ceny 45 zł szt Koszula Hugo Boss [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3572 Data: 5/15/2012 12:41:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] Polo Hugo Boss Ralph Lauren

    Temat
    Targowisko

    Witam, Mam na sprzedaż nowe polówki (Hugo Boss i Ralph Lauren) *Ralp Lauren: - kolor BIAŁY, wymiary: szerokość w klatce: A = 54 cm długość całkowita: B = 72 cm - kolor CZARNY, wymiary: szerokość w klatce: A = 52 cm długość całkowita: B = 72 cm *Hugo Boss: Szerokość w klatce: A = 53 cm Długość całkowita: B = 72 cm Cena 99zł + 7 zł (kw) [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1101 Data: 7/6/2016 2:24:28 PM Liczba szacunów: 7
  • [S] skarpetki oryginalne markowe adidas puma nike TH CK hugo boss 3,5zl/szt

    Temat
    Targowisko

    Witam mam do sprzedania dużą ilość markowych skarpetek. Skarpetki stopki bardzo dobrze wykonane z dobrego materiału firm takich jak: nike adidas puma Tommy Hilfiger Hugo Boss Calvin Klein Modele męskie. Sprzedaje też modele damskie na zamówienie. Skarpetki pakowane po 12szt. Cena 3,5/szt przy zamówieniu 10paczek Przy zamówieniu 20paczek [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3376 Data: 5/6/2014 4:03:15 PM Liczba szacunów: 3
  • Sprzedam tanio oryginalne perfumy HUGO BOSS No.6 szary. 100ml

    Temat
    Targowisko

    Witam Mam do sprzedania 4 oryginalne perfumy Hugo Boss szary No.6. 100ml. Perfumy kupione w perfumerii w Anglii. W 100% ORYGINALNE I NOWE. Sprzedaje po tak niskiej cenie gdyż dostałem je jako prezent i potrzebuje szybko sprzedać. Cena: 99zł za sztukę. Zainteresowanym mogę zrobić i wysłać więcej fotek na maila. Kontakt: matheos188@gmail.com [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3138 Data: 1/24/2011 4:14:06 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] Pasek Hugo Boss

    Temat
    Targowisko

    Nowy pasek Hugo Boss Wymiary: Długość paska z klamrą: ok. 128 cm Długość paska bez klamry: ok. 120 cm Szerokość paska: ok. 3.5 cm (Jeżeli byłaby taka potrzeba, istnieje możliwość skrócenia paska) cena: 109 zł + 9 zł koszty wysyłki. /SFD/2016/8/22/4d9e5965e64b41bf9122a0ce3a9e3d80.jpg /SFD/2016/8/22/4b58d1690952488ab994e3cdbc22fbdb.jpg [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2599 Data: 8/22/2016 7:33:32 PM Liczba szacunów: 0
  • SPRZEDAM PERFUMY HUGO BOSS SOUL 100ML

    Temat
    Targowisko

    Tak jak w temacie. Mam do sprzedania 5 sztuk Hugo bossa Soul 100 Ml. Wiecej informacji pod nr tel 792 428 233 lub gg 3966871 Zmieniony przez - czorny1989 w dniu 2008-03-10 17:45:13

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3695 Data: 3/10/2008 5:44:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Hugo Boss perfumy

    Temat
    Targowisko

    Czesc chlopaki dostalem w prezencie takie perfumy za zalatwienie znajomej pracy http://allegro.pl/item183459691_hugo_boss_energise_eau_de_toilette_125_ml.html i chce je sprzedac za 70-80zl jak jest ktos chetny to niech pisze na gg5155128 z przesylka za pobraniem jakies +12zl mnie wystarcza dezodorant z biedronki:)a te sa nie odpakowane nawet chyba [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2041 Data: 4/19/2007 7:53:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Hugo Boss Elements Aqua

    Temat
    Targowisko

    Do sprzedania połowa butelki 50 ml.Zapach trzyma się pół dnia spokojnie. Woda toaletowa kupiona na Okęciu(bezcłówka), sprzedaje jako,że zapach już się "przejadł".Koszty przesyłki pokrywa kupujący-bezwzględnie., Rozpoczynamy od 30 zeta, kto da wiecej na GG.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3217 Data: 5/14/2006 10:17:32 PM Liczba szacunów: 0
  • HUGO BOSS szary ! Sprzedam!

    Temat
    Targowisko

    Witam, mam do sprzedania HUGO BOSS Vaporisateur(szary). Jest to woda toaletowa z USA- co gwarantuje i jezeli jest ktos naprawde zainteresowany moge zrobic fotki jakies dokladne na zyczenie(ktos kto sie zna napewno wie czym sie wizualnie rozni org od ukrainca). Zeby zobaczyc lepiej ze to zaden ukrainiec. Jest to buteleczka 50 ml oczwyiscie [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 12/4/2008 1:18:55 AM Liczba szacunów: 1
  • Perfumy, Versace Versense, Kenzo Flower, Hugo Boss

    Temat
    Targowisko

    Sprzedam: Versace Versense EDT 30 ml - 85 zl/ sztuka MaxMara Silk Touch 90 EDT 90 ml - 95 zł/sztuka Zestaw Hugo Boss Pure Purple (Body Lotion 50 ml, Shower Gel 50 ml, EDT 50 ml) - 109,90 zł/sztuka Nina Ricci Nina EDT 30 ml - 99,90 zł/sztuka Versace Bright Cristal EDT 30 ml - 89,90 zł/sztuka Kenzo Flower EDP 30 ml - 99,90 zł/sztuka Kontakt przez [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 1/16/2011 1:49:02 PM Liczba szacunów: 0
  • [S] bluze HUGO BOSS za...40 zl !

    Temat
    Targowisko

    j.w , stan b.dobry, cena smieszna jak za slinienie sie dupek na twoj widok -) idealna na wzrost 175-190 i w miare umiesniona sylwetke /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e9f5c4869be849d38daeb0e703af8d34.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c4bb39439f6d49b5b7215c1a6c62c135.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/dd649089bddc4abdb5b87421583c5aa0.jpg [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 914 Data: 3/13/2012 9:29:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Wody toaletowe HUGO BOSS LACOSTE OKAZJA ORYGINAŁ!

    Temat
    Targowisko

    WIELKIE MARKI W MAłYCH CENACH. Wody toaletowe HUGO BOSSA i LACOSTE ESSENTIAL 125 ML i Lacoste Red 150ml. Cenna 90 zł za sztuke. Posiadam 8 sztuk. Kontakt: kom: 792 428 233 Gadu Gadu: 3966871 mail: czorny1989_09@o2.pl Zmieniony przez - czorny1989 w dniu 2008-01-19 21:29:36

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1607 Data: 1/19/2008 9:26:16 PM Liczba szacunów: 0
  • SPODNIE HUGO BOSS za grosze

    Temat
    Targowisko

    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=208063743 Będą dobre na kulturystę - 34(x2)cm w udach Licytować bo niedlugo koniec aukcji pozdrawiam Zmieniony przez - zielu8 w dniu 2007-07-03 16:20:24

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2515 Data: 7/3/2007 4:19:36 PM Liczba szacunów: 0