SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

guz w

  • Twardy guz na dole odcinka lędźwiowego.

    Temat
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam, 4 tygodnie temu rozpocząłem nowy plan treningowy ukierunkowany na zwiększenie wyników siłowych. (Bill starr 5x5) Uprzednio zmierzyłem swoje MAXy w takich ćwiczeniach jak Przysiad, Martwy ciąg oraz wiosłowanie pendlaya. Podczas próby wykonania przysiadu ciężar okazał się zbyt ciężki (musiałem zrzucić z siebie sztangę do tyłu). Nie [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/10/2015 12:58:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam jestem w trakcie cyklu Deka/wino przy 6 strzale w prawy pośladek po iniekcji cały czas bolał mnie pośladek, do tego następnego dnia zrobił mi się guz, dziś jest 5 dzień jak guz nie znika a nadal jest dość wyczuwalny, i na dodatek jest czerwony i bardzo boli, wszystko było przeprowadzone sterylnie, do nabierania używam igieł 0,8x50mm a [...]

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/16/2012 5:08:54 PM Liczba szacunów: 17
  • Witam, mam następujący problem. Ok. miesiąca temu wyczułem guzek pod sutkiem, mam 25lat (mężczyzna). Trenuje na siłowni, przez okres 3 miesięcy stosowałem doping (testosteron Prolongatum oraz 200 szt. tabletek dianabolu) po odstawieniu tych leków 3 miesiące pozniej poczulem wyczuwalny, bolący przy dotyku guz. Na początku był mniejszy teraz jakby [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2012 3:23:26 PM Liczba szacunów: 10
  • Witam dzisiaj zuważyłem mały guzek z prawej strony pod szczęką i zastanawiam się co to może być (dodam że jestem alergikiem od tamtego roku i biore leki na alergie oraz krople do oczu) nigdy wcześniej tego nie miałem. Kolejną rzeczą która mnie niepokoi jest to, że pije kawe zawsze przed wysiłkiem fizycznym (1 szklanke średnio mocnej kawy 2 [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/4/2006 10:27:08 PM Liczba szacunów: 7
  • GUZ NA PALCU !!!

    Temat
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Na fotce czerwona kropka to miejsce gdzie znajduje sie twardy guzek wielkosci pestki od wisni moze troche mniejszy... normalnie jak sie patrzy na dlon to go nie widac trzeba to miejsce poprotu dotknac i staje sie wyczuwalny. Bylem z tym u lakarza powiedzial ze trzeba OPEROWAC !!! cholernie sie boje ze operacja moze byc zbedna aha i czy to napewno [...]

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2008 5:16:47 PM Liczba szacunów: 16
  • Guz na jądrze

    Temat
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam ej wiecie moze co to moze byc? Mam 17 lat i ostatnio zauwazylme ze na moim prawym jaju pojawil sie pod skórą jakis guzek tak jakby jakis pryszczyk pod skóra tylko ze on jest na jaju! Nie wiem co robic Wiecie co to moze byc?

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/16/2007 3:28:39 PM Liczba szacunów: 15
  • Guz na czole

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] ale mam problem bo uderzył mnie on w czoło z kostek, tzn zacisnietej pięsci. Tzn. walnął mi muke W ogole mnie to nie bolało, ale na drugi dzień obudziłem się z wielkim guzem na czole i ten guz po 3 miechach w ogóle nie zniknął! Czytałem kiedyś biografię van-damma i tam było że w dzieciństwie wpadł do basenu i stąd ten guz na jego czole i [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2009 12:48:03 AM Liczba szacunów: 3
  • Guz na wątrobie

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Moj brat cioteczny na komisji wojskowej dowiedzial sie ze ma guza na watrobie 11 cm, wkurzaja mnie jego starzy, bo juz tak panikuja, doslownie juz go pochowali zywcem. nie ma jeszcze diagnozy co to jest, mial juz zrobiona tomografie i wykazala ona ze jest to guz na zewnatrz watroby (cala watroba wewnatrz jest zdrowa) i nie ma nigdzie innych [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2006 12:12:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] A więc jestem już prawie tydzień na cyklu:blodka, mety, sustanona, trenu i propa i jak narazie wszytsko jest ok, znczy było ok. Dziś rano jak się obudzłięm wy.***ał mi taki guz na plecach wielkośći mandarynki. tuż obok kręgosłupa i zauważyłem że drugi zaczyna się robić. Wiecie co to może za g****?? Miał ktoś coś takiego?? Jak z tym radzic [...]

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/28/2006 5:11:51 PM Liczba szacunów: 5
  • guz na czole

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam!Mam problem otoz pare lat temu uderzylem sie glowa a dokladniej czolem w sciane i nabilem sobie guza tylko ze on w ogole sie nie zmniejszyl i zostal do dzis. Kiedys mi to nie przeszkadzalo bo zakrywalem go grzywka tylko ze zaczolem lysiec:/i kamuflaz juz nic nie daje a nie chce wygladac jak... . Czy mozna to jakos wyciac??Czy w ogole da sie [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2007 12:34:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam ostatnio lekarz wykryl u mnie cyste bekera jest to guz pod kolanem, powstaly w skutek przeciazenia kolana...chyba. Czy ktos z was juz sie z tym spotkal? i czy istnieja inne mozliwosci pozbycia sie tej narosli oprocz operacji?? Pozdroo

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2005 6:57:13 PM Liczba szacunów: 15
  • Guz na kręgosłupie

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] przepisał mi lek przeciwbólowy i fastum żel. Co nic mi nie pomogło. Ostatnio kazano zrobić mi badanie radiologiczne które wykazało "W odcinku TH pojedyńczy dyskretny guzek Schmorlla w szczycie kyfozy piersiowej wysokość trzonów i nasady łuków zachowane." Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Do lekarza idę jutro, lecz boje się co [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 14422 Data: 5/26/2008 6:39:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Guz na piszczelu.

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] zwalczę problem jeszcze w zarodku, zacząłem stosować Altacet na stłuczenia, siniak minął po jakichś 3 tygodniach. Lecz ostatnio, przez przypadek natknąłem się na pewnego guza w tym samym miejscu gdzie doznałem urazu, nie widać tego guza, ale gdy się tylko przejedzie dłonią w tym miejscu można go bardzo dobrze wykryć...ani mnie to nie boli, [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 10342 Data: 10/13/2009 8:30:43 PM Liczba szacunów: 1
  • Guz w piersi- usunac ?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] ogniskiem litym hypeochegenicznym o cechach morfologicznych fibroma. Węzły chłonne nie sa powiekszone. Ogólnie lekarz powiedzial ze to nic szkodliwego niema co sie martwic, guz powstal od sterydow. Jest to włokniak, lekarz powiedzial ze jest to ginekomastia . Problem moj polega na tym czy pujsc na operacje i go usunac, lekarze mi odradzali [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 14016 Data: 2/3/2007 10:10:25 AM Liczba szacunów: 1
  • guz po zastrzyku

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] zastrzyki kilka setek juz w zyciu wykonał, ale po każdym zastrzyku(mam juz 3 za soba) odczuwam mega ból w pośladach bije na przemian raz prawy raz lewy. po kazdym shocie robił mi się guzek, ale się rozchodziły, po ostatnim zastrzyku zrobił sie duży wielkosci piłki do golfa i nie chce się rozejść, co z tym zrobić? a bije propionat z vast pharma

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 13293 Data: 11/12/2011 5:00:07 PM Liczba szacunów: 5
  • Guz w okolicach pachwiny (HELP)

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Siemanko Mam problem chyba ze sciegnem w okolicach pachwiny. Mianowicie trenuje teakwon-do od 1,5 miesiaca i od rozciagania na lewej nodze wyskoczyl mi taki guz(gola) siniak heh nei wiem co ale boli przy rozciaganiu sie na boki, nawet przy poruszaniu sie w lewo prawo ( wiec to chyba jakis sciegno odpowiedzialne za ruchy w bok bo w przod i w tyl [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 7605 Data: 2/2/2005 9:36:30 PM Liczba szacunów: 0
  • guz na mostku...

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    witam. niedawno zauważyłem u siebie niewielkich rozmiarów guz w okolicach mostka... nie wiem co to może być. nie palę papierosów, uprawiam sport. guz nie boli mnie w ogóle. co to może być? proszę o pomoc, rady...

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 15290 Data: 8/16/2009 2:17:33 PM Liczba szacunów: 5
  • [...] jak najbardziej w porządku, objawy takie jak opisywane na forum, masa na plus, siła też. W trzecim tygodniu dokładnie po 8 strzale na pośladku wyskoczył mi taki twardy duży guz, spore zaczerwienienie takie wielkości małej pokrywki, miejsce wyraźnie cieplejsze, bezpośrednie miejsce iniekcji wygląda jak po ukąszeniu komara, a i jeszcze temp. ciała [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3542 Data: 11/19/2009 12:32:28 PM Liczba szacunów: 0
  • guz pod łopatką

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Siemanko mysle ze tutaj powinienem o to zapytac. Mam problem, na plecach,mniej wiecej pod lopatka wyskoczyla mi tak wieksza gula, nie bylem u lekarza bo to mi nie przeszkadza ale sie troche martwie Ktos mial takie cos?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 14580 Data: 3/29/2006 1:42:14 PM Liczba szacunów: 3
  • guz pod kolanem?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Mam to od około roku, co to może być? jest to twarde, jakby kość... /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/2c85061d65b34a84a2b8dccaae188e59.JPG /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/b4b314a4c3c642e4acfaf4f37c238464.JPG

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 14708 Data: 10/8/2014 9:08:38 PM Liczba szacunów: 2