SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

gruszka po treningu

  • gruszka vs banan vs miód po treningu

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ave, czy zamiast banana/ów można zjeśc gruszkę po treningu i ile byście polecali ich zjeść - takich średnich. Chyba szybciej się trawi niż banan a może najlepszy celem uzupełnienia glikogenu jest miód, ale on też wolno sie pogobno trawi. Więc, jak to jest?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4744 Data: 2004-11-30 14:16:47 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    jak wyszło. Lepiej zakończmy ten dzień. Dieta: 1. 4 jajka, kokos 2-3. ryż jaśminowy, łosoś, oliwa, warzywa (papryka, marchew) 4. ryż jaśminowy, tuńczyk 5. ciasto z jagodami, gruszka Po treningu: 15g wpc Gruszkę potreningową zjadłam jeszcze przed, jakieś 2h. I to wystarczyło aby z brzucha zrobił się balon. Obiecany przepis na ciasto drożdżowe: Skła

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-06 22:39:56 Liczba szacunów: 1
  • TygrRyseK/Dziennik/Poprawa sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    kura i quinoa 4. makrela z jajkiem i kiszonym - ktora minie zamulila totalnie, do takiego stopnia ze nie moglam zjesc calego obiadu 5. losos z ryzem i warzywkami 6. bialko z gruszka po treningu 7. serek wiejski Takie mam pytanko, dopadlo mnie podczas obiadu. Mialam dzisiaj lososia jako przedtreningowy a chyba nie powinnam bo on ma tluszcz a przed

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-30 19:31:53 Liczba szacunów: 0
  • [SPORT] aineko 2013 / str. 97, 152

    Post
    Ladies SFD

    Miska na dziś prawie tak samo jak wczoraj 1. placek - owsiane, jajko, garść malin, olej kokosowy 2. gruszka (po treningu) 3. ryż brązowy, rolada z indyka (produkcja własna), olej z orzechów włoskich, ogórki 4. migdały, pół kubka jogurtu, brokuły, 5. łosoś, brokuły, olej z orzechów, chleb razowy Trening Zrobiłam siłowy 2, zamiast siłowy 1

    Odpowiedzi: 1607 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-10 11:03:46 Liczba szacunów: 0
  • Czikita- lądowanie na Księżycu z UNS/ DT

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ej i jestem bardzo zadowolona. MISKA 130B/200WW/T65 <<-- W dt + 25WW 8-) jaja 2szt, owsiane 35g, truskawki mrozone 100g kasza jęczmienna 50g, wieprzowina 100g, masło5g whej + gruszka po treningu kasza jeczmienna, wieprzowina, masło makrela 100g, owsiane70g jajo 1szt, owsiane 35 +woda, herbaty + cukinia, pomidory, ogórki ze słoikA + euthyrox25, krea

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 19454 Data: 2014-12-06 08:11:13 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies] Reziolki/podsumowanie str.46 i 105

    Post
    Ladies SFD

    DT 10 min orbi 1. fajny jest ten przysiad, zwłaszcza to że łatwiej jest ciągnąć z ciała 2. zrobiłam sztangą na płaskiej, bo łatwiej i szybciej, oczywiście już wiem, że do maksów mi już bardzo mało brakuje 3. nie robiłam progresu ale dobiłam do pełnych 6 powtórzeń /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d90b6d0e60154da5a936f1dde9b164fa.png Dzisiaj miska z większymi

    Odpowiedzi: 1074 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-05 18:42:13 Liczba szacunów: 0
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY vol 4 !!!

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    24/03/2018 Sobotnie jedzonko :-) 1. śniadanie: niezastąpiona jajeczniczka ze szczypiorkiem, bułka 6 ziaren "lidl" z serem żółtym i wędliną 2. po treningu: budyń jaglany tym razem dwukolorowy :-D z bananem, odżywką, gruszką, czekoladą gorzką 70% z pomarańczą i rodzynki 3. obiad: naleśniki z mięsem mielonym i warzywami 4. kolacja: płatki owsiane z od

    Odpowiedzi: 8604 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-24 21:39:40 Liczba szacunów: 4
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY vol 4 !!!

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    Z dzisiaj: 1. Po treningu: naleśniki nadziewane twarogiem z WPC i jogurtem naturalnym + gruszka + wiśnie + odrobina kakao na wierzch, 2. Omlet z 3 jaj z pieczarkami i cebulą przekładany serkiem wiejskim light + mozzarella light z pomidorem, 3. A'la spaghetti z piersią z indyka i makaronem + jabłko + Jogobella 0%. /SFD/2017/3/22/761bd56ab3a746389

    Odpowiedzi: 8604 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-22 23:34:56 Liczba szacunów: 3
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY vol 4 !!!

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    17/03/2018 Sobotnie jedzonko :-) 1. śniadanie: jajecznica, chleb razowy z serem wędzonym i wędliną 2. po treningu: budyń jaglany z wiśniami, odżywką i rodzynkami 3. obiad: zupa kukurydziana z kaszą jaglaną (biedronka) ryżem jaśminowym i mięsem mielonym 4. kolacja: naleśniki bananowe z chia, gruszką, wiśniami i odżywką /SFD/2018/3/17/c4760428a7634b

    Odpowiedzi: 8604 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-17 21:57:20 Liczba szacunów: 2
  • HI TEC MEGA MASA - PODSUMOWANIE TESTU STR.84, 4 OSOBY!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    75g wafli ryżowych 260g kurczaka piersi 50g ryżu białego 2. POSIŁEK tu kombinowałem %-) bo nie wziąłem pojemnika z szamą do szkoły ;/ 100g sunbites 50g belvita ciastka 1szt. gruszka 3. POSIŁEK 200g stek rybny z mintaja 140g chleb tost z mąki pełnoziarnistej 50g ser gouda 400g sok pomarańczowy + warzywa 4. POSIŁEK 100g płatków musli 300g mleko 2% 4

    Odpowiedzi: 902 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-03 23:03:22 Liczba szacunów: 0
  • MEGA MASA z HI TEC NUTRITION - Test Sponsorowany

    Post
    Odżywki i suplementy

    /SFD/Images/2015/12/31/d183759979b2424fa5fa800ef3bcf426.jpg Piątek 03-10-2014 Dieta 1. Owies 100, jaja 6, rodzynki 30, gruszka 2. Ryż 75, pierś 200, warzywa 3. Ryż 100, pierś 200, lniany 15, warzywa 4. Gryczana 100, pierś 200, lniany 15, warzywa 5. Po treningu carbo 75, whey C6 40 6. Chleb żytni 135, łosoś 170, warzywa Suplementacja przed tre

    Odpowiedzi: 832 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-04 16:49:15 Liczba szacunów: 0
  • MEGA MASA z HI TEC NUTRITION - Test Sponsorowany

    Post
    Odżywki i suplementy

    /SFD/Images/2015/12/31/a093ad74d9274ec293806e93ef10fe28.jpg Piątek 26-09-2014 Dieta 1. Po treningu carbo 75, whey C6 40 2. Owies 100, jaja 6, rodzynki 30, gruszka 3. Ryż 75, pierś 200, warzywa 4. Ryż 100, pierś 200, lniany 15, warzywa 5. Gryczana 100, pierś 200, lniany 15, warzywa 6. Chleb żytni 135, serek wiejski light 200, orzechy 30, warzywa

    Odpowiedzi: 832 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-27 13:35:59 Liczba szacunów: 0
  • MEGA MASA z HI TEC NUTRITION - Test Sponsorowany

    Post
    Odżywki i suplementy

    /SFD/Images/2015/12/31/7fdaec2125aa4814b79bc9bc48f28346.jpg Piątek 19-09-2014 Dieta 1. Owies 100, jaja 6, rodzynki 30, gruszka 2. Ryż 75, pierś 200, warzywa 3. Ryż 100, pierś 200, lniany 15, warzywa 4. Gryczana 100, pierś 200, lniany 15, warzywa 5. Po treningu carbo 75, whey C6 40 6. Chleb żytni 135, serek wiejski light 200, orzechy 30, warzywa

    Odpowiedzi: 832 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-20 12:57:29 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    igXmtFm0/VQHfOVFm7cI/AAAAAAAAIAU/oUg8E_z1UwQ/s640/20150312_062748.jpg Ser biały 150g Jogurt 0% 125g Czekolada 85% 25g Białko z prochu 40g Mleko spożywcze 3,2% tłuszczu 200ml gruszka Olej rybi 23% 20ml Dawno nie jadłem sera białego. Wszedł jak woda. Na noc: ZMB6 1kap. Suma całodzienna = 450g+ ww http://imageshack.com/a/img743/11/05924d.png Maksyma

    Odpowiedzi: 16753 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-12 19:52:41 Liczba szacunów: 0
  • [FAQ] TECHNIKALIA ĆWICZEŃ SIŁOWYCH

    Post
    Usuniete tematy

    rozwiązania, które zmniejszą uczucie monotonii. Bialko - kura, indyk, ryba , jaja, whey Tluszcze - pochodzenia rybiego, miesnego, roslinnego. Wegle - owoce -jablko, ananas, gruszka, kiwi. 2. Czy po treningu siłowym mogę sprinty wahadłowe zamienić na rower stacjonarny na siłowni? Wiem, że sprinty są lepsze, ale z uwagi na średnią kondycję mojego k

    Odpowiedzi: 2129 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-12 15:26:50 Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    yłem że troche na sile dostałem w ten tydzień na diecie ckd jestem od 26.01.05 ogólnie zadowolony ,budowa ciał dość zbita więc sadło na mnie wisi ale nie oblepia otyłość typu gruszka jestem byłym zapaśnikiem więc coś w głowie zostało ale nie zawiele trenowałem 10 lat ale trenowanie skończyłem 14lat temu i dopiero teraz zaczołem na nowo mam 38 lat

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-03-15 21:41:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    p. I Posiłek potreningowy: https://lh6.googleusercontent.com/-G-eHcCN-UVQ/VPELeYyvPDI/AAAAAAAAH2U/4Vv3hH9aMm4/s640/20150225_215919.jpg 2 roladki 250g mięsa kasza 100g batonik gruszka 450g II posiłek: https://lh4.googleusercontent.com/-r1nzzVnZpDc/VPELfaxBKKI/AAAAAAAAH2c/Md17U4XWObY/s640/20150226_002252.jpg https://lh3.googleusercontent.com/-ZdItmFH

    Odpowiedzi: 16753 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-28 02:07:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    chabowy 150g pomarańcza 300g II posiłek: https://lh3.googleusercontent.com/-f2b-HNf0F88/VVNAN7wIysI/AAAAAAAAIkY/YaGjIHVs3-c/s640/DSC_0710.JPG udko z kuraka 200g ogonówka 100g gruszka 300g orzechy 50g III posiłek: Ser żółty 60g Jogurt 0% 125g Czekolada 85% 25g Białko z prochu 50g Mleko spożywcze 3,2% tłuszczu 200ml Olej rybi 23% 20ml Na noc: ZMB

    Odpowiedzi: 16753 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-13 14:18:35 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    treningu (60-90 min): Białko z prochu 50g Mleko 200ml I Posiłek: /SFD/Images/2016/3/1/a80c117174a343e0b97c92d2c8ed6021.jpg Mięso 300g gnocci 250g budyn 250ml 2x muffinka 2x gruszka 150g kiwi snickers bounty II posiłek: /SFD/Images/2016/3/1/ea2d8041fe4a4ecf890a8c85c0ae42af.jpg wieprz 300g 2 x bulka platki kukurydzine 50g miod 15g baton jablko mas

    Odpowiedzi: 16753 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-29 23:51:04 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e to jednorazowa akcja. Pompa też mniejsza trochę. Jednak węgle na noc chyba podziałały odwrotnie, niż myślałem, że będzie :-P Dieta - HC: TRENING 1. Płatki śniadaniowe, ryż, gruszka i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 2. Placek z kaszy jaglanej, mąki pszennej, mixu bezglutenowego, twarogu, białek jaj, z gruszką i brzoskiwnią. 3. Indyk z ryże

    Odpowiedzi: 7892 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-12 20:13:58 Liczba szacunów: 0