SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

gdzie kupić

  • GLUKOZA - gdzie kupic (sogi za odp)

    Temat
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Witajcie, Gdzie mozna kupic tanio glukoze? Bo ostatnio kupilem 1 raz w zyciu i zaplacilem 2.80zl za 80g w aptece oczywiscie. Czy sa jakies inne miejsca gdzie mozna ja kupic taniej (najlepiej w Krakowie)? Podajcie konkretne miejsca w krakowie albo nazwy jakichs sieci wiekszych jesli jest tam dostepna (tesco, geant, auchan,...?) dzieki. za [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2003 11:37:55 PM Liczba szacunów: 7
  • Yohimbina, johimbina - czystej postaci, gdzie kupić bez wałka?

    Temat
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Witam. Chcę dokupić do mojego spalacza bez johimbiny preparat zawierający samą yohimbinę. Po wpisaniu na allegro "johimbina" wyskakuje kilka preparatów, w tym jeden z czystą johimbiną 5mg per kaps. Chciałem się dowiedzieć czy mogę zaufać tego typu źródłom - czy ktoś miał może do czynienia z tymi produktami. Zakładam temat bo opakowanie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2010 12:32:05 AM Liczba szacunów: 6
  • Gdzie kupić glukoze??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    SIemano. Gdzie można kupić glukoze?? Mieszkam w 16tys mieście i mam pytanie czy w takim mieście dostane glukoze(prócz apteki-bo cholernie droga) i w jakich sklepach moge popytać?? Czy może glukoze dostane tylko w dużych hipermarketach?? Tylko nie piszcie że lepsze i tańsze Carbo bo to wiem(mam na chacie) tylko pytam z ciekawości Pozdro...

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2005 9:36:04 PM Liczba szacunów: 9
  • Spalacze - jaki najlepszy i gdzie kupić?

    Temat
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Jaki jest najlepszy spalacz na rynku? Gdzie moge kupić Thermal Pro?

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/31/2005 11:08:07 AM Liczba szacunów: 3
  • Gdzie kupić koszulki do wyciskania

    Temat
    Aktualności - Sporty Siłowe
    PRO

    Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie moge zakupić koszulki do wyciskania oraz kaftany do trójboju? Szczególnie zależy mi na jakichś polskich adresach (najlepiej internetowych). Dzięki wielkie.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 9804 Data: 12/26/2003 6:33:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie kupić T5 ???

    Temat
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Witam. Gdzie mogę nabyć oryginalny T5? W internecie pełno podróbek i oszustów. Da mi ktoś namiar na sprawdzone źródło z efedryną? Proszę...

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 7016 Data: 6/10/2016 2:55:18 PM Liczba szacunów: 2
  • gdzie kupic synthol?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania
    PRO

    Jak w temacie gdzie można kupić synthol?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 341 Data: 4/1/2019 8:07:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Antidral gdzie kupic??

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] sprzedazy i pewnie niedlugo zostanie wycofany calkowicie. Widizalem w aptekach internetowych ale pozniej sie okazywalo ze nie ma i ze strona jest nieuaktualniona. Czy wiecie gdzie mozna go jeszcze dostac??(sprawdzilem wszystkie apteki w okolicy), czy znacie moze jakis inny zamiennik( nie piszcie mi o rexonach, adidasach itp bo to przereklamowane [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2007 11:52:06 AM Liczba szacunów: 1
  • Forskolin - Gdzie kupić? Jakie dawkowanie?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam! Chciałbym kupić Cardiovascular Research Ltd., Forskolin. Gdzie go można dostać? W sklepie z suplementami czy raczej w aptece? Powiedzcie jeszcze proszę jak, kiedy i w jakich ilościach to brać. W pewnej mądrej gazecie było napisane, że Forskolin stosuje się w dawce 20-50 mg dwukrotnie lub trzykrotnie w ciągu dnia razem z posiłkami. Co o [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 18462 Data: 3/20/2011 11:39:57 AM Liczba szacunów: 1
  • Gaz obronny - jaki, gdzie kupić, jak używać.

    Temat
    Sztuki Walki

    Witajcie. Mam problem i to dość duży. Mówiąc wprost jestem na celowniku i potrzebuję coś do obrony, ponieważ nie jestem w stanie sam pokonać kilkunastu osób szarżujących na mnie. Chcę kupić gaz obronny i tu pierwsze pytanie pieprzowy czy paraliżujący? Jaka jest różnica w skuteczności działania? Gdzie można kupić takie coś - w internecie lub na [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 16895 Data: 1/3/2011 4:38:27 PM Liczba szacunów: 2
  • gdzie kupić dobrą katane

    Temat
    Sztuki Walki

    Witam. Chciałbym kupić dobrą katane tak powiedzmy do 1500zł, zabardzo sie nie znam na tym więc za wszystkie rady i ewentualne linki z góry dziękuje.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/1/2009 7:41:43 PM Liczba szacunów: 2
  • Gdzie kupić pasek do orbitreka Thorn ?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam posiadam orbitrek firmy thorn i niestety przetarł sie pasek który słuzy do regulacji siły nacisku na to koło które sie kreci podczas cwiczenia. Czy ktos wie gdzie mozna dokupic taki pasek moze w jakims sklepie internetowym, lub gdzies we Wroclawiu. Prosze o pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 17783 Data: 12/28/2004 4:36:21 PM Liczba szacunów: 3
  • Stroje piłkarskie gdzie kupić???

    Temat
    Piłka Nożna

    Czy może ktoś podać mi linki do stron sklepów internetowych ze strojami piłkarskimi?????? Chodzi mi o firmowe stroje :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2005 3:23:59 PM Liczba szacunów: 1
  • Gdzie kupić pas do podciągania i pompek z obciążeniem ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] doczepiać krążki. Myślę że wiecie o jaki sprzęt mi chodzi. Szukałem po sklepach w internecie, na allegro itp. ale wszędzie są jedynie tzw. pasy kulturystyczne, ale nigdzie takiego z łańcuchem do którego można doczepić krążek (na siłce na którą chodziłem właśnie tak on wyglądał - nie wiem, może są i inne rodzaje) Dlatego panowie i panie - [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 12273 Data: 9/21/2007 9:18:14 PM Liczba szacunów: 1
  • Dublin-Irlandia gdzie kupic dobre odzywki w dobrej cenie??

    Temat
    Polacy za granicą

    witam od niedawna mieszkam w Irlandi,a dokladnie w Dublinie.W pol chodzilem na silke bardzo regularnie i tutaj tez zaczalem. Pytanie jest gdzie najlepiej zaopatrzyc sie w jakies dobre odzywki w dobrej cenie? Jezeli macie jakies fajne info to dawajcie.. z gory dzieki

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 16277 Data: 7/28/2007 10:31:42 PM Liczba szacunów: 1
  • Gdzie kupić tanio deck do deskorolki???

    Temat
    Inne dyscypliny

    Czy ktos sie orientuje gdzie mozna kupic tanio firmowy deck? Ceny w sklepach ktore odwiedzilem mnie zalamuja - wachaja sie miedzy 250 -270 zl. Cienko u mnie z kasa, ale nie chce tez kupowac ostatniego gowna ktore zaraz sie rozwarstwi lub zlamie sie przy pierwszym lepszym ollie czy boardslidzie. Moze ktos zna nieco bardziej przyjazne dla kieszeni [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 14714 Data: 11/3/2003 3:39:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie kupić spodnie?

    Temat
    Doping

    [...] w tym dziale znajdzie się najwięcej przerośniętych użytkowników;) modów uprzejmię proszę o chociaż chwilowe nie usuwanie Mam problem - noga 70 z lekkim hakiem - i nie mogę nigdzie dostać dopasowanych spodni, wszsytkie są albo całe nie do załozenia , albo mocno za ciasne w nogach, albo mocno za luźne w pasie, nawet w sklepie big star'a nie mogłem [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 9568 Data: 1/2/2006 12:52:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie kupić kreatyne

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] brałem regularnie chodziłem na siłownie i box... działało :D, ale mój kolega zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach i dostęp do kreatyny zamknął się... Ze sklepu internetowego nie kupie bo mieszkam z matką która dostaje ****icy jak to kupuje i zre... Moze ktos wie gdzie w Gdyni mozna kupic kreatyne??? !!!!!!!!!!!!!!!!POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 13804 Data: 3/13/2004 7:59:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Thermal Pro... gdzie kupić, producent

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Powiedzcie czy to jest suplement ogólnodostępny w sklepach z odżywkami czy raczej tylko wysyłkowo. I co to jest w ogóle za producent? W archiwum znalazłem stosowanie... coby brać przez okres ok 6 tygodni po 2 lub 3 tabletki/dzień. Powiedzcie jaka jest cena opakowania. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 13520 Data: 12/6/2005 11:13:13 PM Liczba szacunów: 1
  • 1-jak ćwiczyć? 2-gdzie kupić ciężarki?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    [...] w tygodniu po 3 serie z 15 powtórzeniami z każdego ćwiczenia... Nie chodzi mi o jakieś maksymalne napakowanie się, ale trochę mięśni się przyda, wiadomo No i druga sprawa - gdzie w Trójmieście najlepiej (najtaniej, najlepszej jakości) kupić hantle? Chodzi mi o gryfy i osobno ciężarki, najlepiej żeby te same ciężarki można było kiedyś użyć do [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 6740 Data: 2/6/2005 12:35:20 PM Liczba szacunów: 0