SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

gainer bez tluszczu

  • GAINER - na co komu przyrost tluszczu?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    /SFD/2016/9/28/cad90e513f0247ffa5753415c85c42ee.jpg Odżywka typu „gainer” zawiera przeważnie od 15 do 35 g białka w 100 g, resztę stanowią węglowodany, w małym stopniu tłuszcze, można powiedzieć, że jest to carbo z niewielkim dodatkiem odżywki białkowej. Jeżeli sądzisz, że podobne odżywki są zbędne i szkodliwe to ... przestań jeść węglowodany, klas

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-26 20:50:06 Liczba szacunów: 1
  • TEST: Split vs Fbw "Rywalizacja dwóch Krakusów o mase" - pods.str.41!

    Post
    Odżywki i suplementy

    wa formuła z wyciągiem z zielonej herbaty, poza tym wolałem multiple, więcej witaminy C, itd = większa odporność, co przy kreatynie jest kluczowe. 2 Posiłek Własnej produkcji gainer: 20ml oliwy+ 30g Olimp protein matrix+ 100g owsiane zmielone+ mleko+woda 3 Posiłek Pierś+ kasza gryczana+ zamiast oliwy dałem oliwki na przegryzkę. W 100g jest ok 12g

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-17 12:36:27 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ma duza ilosc BCAA.. oraz sladowe ilosci kreatyny wspomagajacej:D) a moe trec Mass XXl? juz nic nie wiem poczytalem sporo o masowaniu i dochodze do wniosku.. przed treningiem gainer ze zlozonymi cukrami.. po zaraz carbo//posilek z cukrami prostymi a po tym po 30-1h gainer znowu z cukrami zlozonymi? czy tak to wypada dobrze? :D moze uwazacie ze np M

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-12 22:18:09 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    płatków czekoladowych, kukurydzianych, owsianych / omlet z 2 - 300ml mleka 3,2% WIĘCEJ KCAL 2. Posiłek godz. 12.00 - jogurt pitny -30g orzechow wlokich -baton , banan -200 g gainera OK, BATON WYWAL, 200g gainera? Nie za dużo? :) Godzina 14-15.30 trening Po treningu gainer OK, 30 MINUT PO NIM POSIŁEK PO TREN 3. Posiłek godz. 16.30 - 100g piersi kur

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-20 21:19:03 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę (ektomorfik 65kg)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Post edytujesz klikając w tą karteczkę z ołówkiem w górnym pasku swojej wypowiedzi dużymi odstępami czasu (6-7h). Odstępy rób 2-3 godziny Zgodnie z tym co wyczytałem, powinienem spożywać dziennie: 195g białka, 55g(?) tłuszczy, 325g węglowodanów. Zgodnie z tym co wypisałeś wynika z tego że spożywasz 2575 kcal - Czy to się zgadza z zapotrzebowaniem

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 14148 Data: 2007-08-21 17:27:59 Liczba szacunów: 1
  • Test - Bez sciemy (Nitric Blast + NoCreX3+KA) pods.str.14

    Post
    Odżywki i suplementy

    azy ze nie szlo wytrzymac. Próbowałem rozpuszczac w roznych ilościach wody i zawsze to samo. Smak s’mores sredni. Szybko się znudzil, troche za slodki. Aczkolwiek gainer dobrze się sprawdzal jak nie moglem albo mi się nie chcialo jesc. Choc nie bralem go często. Rozpuszczalność na poziomie dobrym. mimo obecności enzymow i roznego spo

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 18082 Data: 2007-04-04 21:03:41 Liczba szacunów: 0
  • Procentowy udział kcal w poszczególnych posiłkach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zminiłem na taki układ i zmniejszyłem węgle z 4,5 na 4 bo i tak cięzko mi będzie tyle jeść czyli jest teraz 2960 kcal DT 1. 25%-740 kcal (zbilansowany) 2. 15%-444 kcal (gainer, zbilansowany) 3. 15%-444 kcal (b. mało tłuszczu) 4. 25%-283 kcal (gainer) 221 kcal (shake bananowy) 236 kcal (bez tłuszczu) 5. 15%-444 kcal (białko, warzywa(niewiele węglow

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2933 Data: 2009-01-07 15:40:39 Liczba szacunów: 0
  • diety do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oliwa 10g mleko 200g + omega3, witaminy i jako ze treningu nie mam ustalonego o okreslonej porze, miedzy dane posilki wkracza trening, tzn: pol godziny przed treningiem gainer 40g po treningu banan gainer 40g a reszte posilkow dostosowuje do niego, tzn pory ich spozywania. // potreningowy bez tłuszczu i wydaje mi się że gainer nie jest po

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 964 Data: 2006-12-11 17:07:33 Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASĘ DO OPINII ( POCZĄTKUJĄCY )

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jesli jestes w stanie zamknąc zapotrzebowanie dietą to gainer zbędny Śniadanie: (przed szkołą) - Mleko zaw. 1,5% tłuszczu 200ml - Płatki kukurydziane 50g - w dni nie treningowe kreatyna 7g /zamiast kukurydzianych owsiane, dodaj jaja, owoc/warzywo Śniadanie II: (w szkole) - Chleb zwykły 40g x2 co 2 godziny zazwyczaj - Ser Gouda (co drugi dzień

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1116 Data: 2010-04-29 19:33:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta pod obserwacje. SOGuje!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    / Ok Pamiętaj by po treningu dostarczyć więcej białka! przed treningiem nie jedz twarogu, a raczej białko szybko wchłanialne (mięso, ryby, białka jaj, odżywka) Pij Dużo wody mineralnej, Kup Omega 3 i multiwitaminę! Ogólnie nie jest źle, staraj się nie bazować na gainerach! Pozdrawiam btw 16/1/1 73kcal bez oliwy (DOdac tu troche oliwy ok. 5g ?)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1635 Data: 2007-11-04 09:05:34 Liczba szacunów: 0
  • Dieta nowicjusza do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I. posilek: #platki owsiane 100g #mleko(ble) zalewam nim te platki #rodzynki suszone 50g do platkow zeby jakos smak mialo #banan/brzoskwinia/jabłko/winogrona tez moze byc dokrojone do platkow #ogórek zielony/pomidor/rzodkiewka/sałata/szczypiorek #2 kapsulki tranu Rodzynek 20 g, dodaj ugotowane jaja lub twaróg II. posilek: #chleb (razowy oczywiscie

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 2008-06-25 19:33:41 Liczba szacunów: 0
  • Dieta pod obserwacje. SOGuje!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czesc, jakis czas temu dawalem diete do oceny i bylo fajnie, wlasnie bylo ;/ Zaczela sie praca i studia i inne obowiazki i teraz musze kombinowac. Prosze ocencie ta dietke =========================== WIEK 21lat Trening FBW 15-10-5 by Woodyn od poniedzialku. waga ;/ 58 cel: czysta masa miesniowa =========================== ________________________

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1635 Data: 2007-11-04 18:29:33 Liczba szacunów: 0
  • Dieta pod obserwacje. SOGuje!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czesc, jakis czas temu dawalem diete do oceny i bylo fajnie, wlasnie bylo ;/ Zaczela sie praca i studia i inne obowiazki i teraz musze kombinowac. Prosze ocencie ta dietke =========================== WIEK 21lat Trening FBW 15-10-5 by Woodyn od poniedzialku. waga ;/ 58 cel: czysta masa miesniowa =========================== __________________

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1635 Data: 2007-11-04 18:59:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawki na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    st 178 Waga 67 kg Aktualnie się uczę. 1 posiłek godzina 6.00 - 7.00 Płatki owsiane 150g (B: 11.9 T: 7.2 W: 69.3 kcal: 400) twaróg chudy 250g (B: 15.9 T: 0.3 W: 2.6 kcal: 200) gainer (mass xxl). (B: 20.00 T: 1.25 W: 73.05 kcal: 383) Moim zdaniem za dyżo białka.Wywal gainera ,a ilosć twarogu zmniejsz ( i daj półtłusty.).Brakuje tu tłuszczu 2 posiłek

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 2007-11-19 19:31:08 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 17

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ek, kanapki, coś mięsnego na ciepło) w tygodniu zdarzają mi się 1-2 posiłki niezdrowe, typu fast food. Alkochol ograniczyłem do zera. Po treningu i codziennie wieczorem piję gainera Mass XXL Dodatkowo łykam witaminki i minerały (30 dniowa kuracja) czy mogę dostać hiperwitaminozy? bo mnie straszą różni ludzie, ale pomyślałem, że jak mam brać codzie

    Odpowiedzi: 2968 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-19 16:28:07 Liczba szacunów: 0
  • Test - PREMIUM NUTRITION - by Tora pods.str.12

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cykl skończony, tak wiec czas na podsumowanie. Najpierw przedstawie jak to wygląda liczbowo. Waga: 110 - 114 (+4kg) Wymiary: Klatka: 122 cm - 124cm (+2cm) Pas: 90 cm - 90cm (bez zmian) Biceps: 43 cm - 44cm (+1cm) Udo: 60cm - 62cm (+2cm) Łydka: 44cm - 45cm (+1cm) Teraz o suplach. Przypomne jak je dawkowalem: 30 min przed śniadaniem 6 kap ETHYLOSTERO

    Odpowiedzi: 192 Ilość wyświetleń: 13230 Data: 2006-07-09 17:17:56 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    go skutki? Podobno tłuszcze utrudniają proces wchłaniania białka. Czy do ogólnej ilości białka na dobe wlicza sie białko z sera żółtego? Ja wliczałem z mleka, jajek, twarogu, gainera, mięsa i szynki. Do tłuszczy nie wliczałem natomiast tłuszczy z masła light, warzyw, i oliwy z oliwek, której raczej nie będe w ogóle używał (zastąpie ją 1 kapsółką tr

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-20 19:12:32 Liczba szacunów: 0
  • Prezentacja produktów Iron Horse Series - Amino BCAA

    Post
    Iron Horse Series

    bezposrednio po trenie daj kretke, 10min później białko z węglami prostymi(gainer/carbo, ewentualnie banan lub inne owoce albo zwykła glukoza apteczna) a dopiero 30-40min później pełnowartościowy posiłek, bez tłuszczu najlepiej

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-03 23:05:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta pod test - Green Magnitude+Glycer Grow+dodatki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kupię gainer na pewno i walnę z godzinkę przed i zaraz po treningu. Godz. przed to walnij pełnowartościowy posiłek, a nie gainer. Po treningu (od razu) owszem, po jakichś 40 min potreningowy, tak jak Seewy napisał, bez tłuszczu. Co do oleju lnianego, bo ktoś o nim wspominał, to jako źródło omega-3 nie jest on zbyt dobry. Tylko 5% kwasu ALA, zawarte

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 3289 Data: 2006-09-26 23:58:56 Liczba szacunów: 0
  • Jak najszybciej przybrać na masie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    sprawdzać czy organizm da radę bez problemu i masa ćwiczeń z 4-5 razy w tygodniu + obowiązkowo 1-2 kardio w tygodniu na przyśpieszenie metabolizmu. Jak nie wiesz co i jak to gainer odradzam bo raczej cię zaleje, chyba że ćwiczysz i coś słabo idzie to faktycznie możesz dodać. A tak po za tym bez chemii nabijanie masy to tak z 0.5kg miesięcznie to d

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-16 23:12:54 Liczba szacunów: 0