SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

front squat

  • Front squat, back squat, sumo squat czy bulgarian - jaki rodzaj przysiadu wybrać?

    Artykuł
    Trening

    Przysiady to jedne z najbardziej znanych i efektywnych ćwiczeń, jeżeli chodzi o trening nóg. Ćwiczenie to jest tak uniwersalne i rozwija tak wiele grup mięśniowych, że znajduje się w niemal każdym planie treningowym. Poza zaangażowaniem mięśni pośladków oraz czworogłowych ud w ćwiczeniu tym zaangażowane jest około 250 mięśni! Przer&oa

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 10385 Data: 2017-08-22 09:44:55 Ocena: 5
  • Front squat - przysiad przedni

    Artykuł
    Trening

    Przysiad przedni stanowi odmianę przysiadu, którego specyfika treningowa wymaga nieco innego podejścia. Otóż wykonanie tego typu ruchu wymaga od naszego ciała zachowania prostej postawy tułowia, która z kolei wymusza na sylwetce wręcz perfekcyjną technikę. Tego typu rodzaj przysiadu polecany jest więc osobom, które mają

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1756 Data: 2017-04-15 08:42:55 Ocena: 5
  • Front Squat i problem z mobilnością nadgarstków

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Problem był tak dotkliwy, ze po 3-4 powtórzeniach myślałem więcej o bólu rąk, niż pracy mięśni ud. W ręce wpadł mi artykuł na T-Nation, który prezentował technikę wykonywania frontów z użyciem pasków do martwych ciągów. Przetestowałem i powiem jedno... REWELACJA!!!! Opcje są dwie: 1. Paski nawijamy na sztangę i chwytamy za część, która zazwyczaj na

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 4222 Data: 2016-11-13 16:36:36 Liczba szacunów: 4
  • Przysiady frontowe - front squat czy powinienem robić - filmik

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam ostatnio dużą uwagę przykuwam na pod szlifowanie do 100% techniki we każdym ćwiczeniu. I mam "problem" z siadami frontowymi dokładnie chodzi o to że plecy- tłów powinien być prosty pionowy a nie jak przy normalnych przysiadach pod ukosem względem ziemi. Czyli powinno być coś takiego jak tu /SFD/Images/2016/7/1/4f450471a2ed4b088cb12f58120276ec

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2051 Data: 2016-07-01 22:17:51 Liczba szacunów: 0
  • do tych co robią Front Squat.

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Postanowiłem, że dla odmiany zrobie przysiad przedni, jak dotąd robiłem tylni i mam pytanie czy to normalne, że przy front squat ciężko jest mi wziąść 70 % tego co normalnie, ponieważ bolą mnie bary, nadgarstki i wogóle łapy, gryf jest taki niestabilny. Staram się wykonywać wszystko czysto technicznie. Pozdrawiam ] Zmieniony przez - kamatex w dniu

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1435 Data: 2008-04-04 19:17:34 Liczba szacunów: 1
  • Technika video - front squat+ohp+rdl+wyciąg

    Temat
    Trening dla początkujących

    Proszę o ocenę techniki i sugestie jak poprawić poszczególne boje. Przy front squatach dodałem poprzednią technikę, gdzie schodziłem za głęboko i występował buttwink. 1 Front squat https://youtu.be/mLoFz8TeU4k https://youtu.be/daY-P_sD9qA (poprzednia technika: https://www.youtube.com/watch?v=36qVq1lQOjk ) 2 OHP https://youtu.be/QO7EosCP44w 3 RDL ht

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 562 Data: 2016-05-28 13:44:44 Liczba szacunów: 4
  • Front Squat

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, Mam problem z chwytem w frontach. Wyłamuje mi nadgarstki przez co muszę przedwcześnie kończyć serie. Ból jest na tyle duży, że nie jestem w stanie wykonać normalnej serii. Macie jakieś sposoby na zniwelowanie tego? coś kiedyś widziałem o wiązaniu pasków na sztangę i chwytaniu za nie, ale nie mogę znaleźć tego. Ktoś ma jakieś pomysły?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2195 Data: 2015-12-18 09:19:17 Liczba szacunów: 0
  • Front squat

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam. Ostatnio zacząłem robić fronty. Do chwytu olimpijskiego mam za słabą mobilność, więc postanowiłem robić to ćwiczenie z paskami i poprawić mobilność w nadgarstkach itp. Problemem jest to że po 1 sztangę trudno utrzymać mi na barkach i zsuwa mi się podczas wykonywania ćwiczenia a po 2 sztanga uciska mnie w krtań. Na internecie wyczytałem że to

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 341 Data: 2018-03-23 20:47:52 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Trochę zaorany robotą jestem, ale treningi póki co - zgodnie z planem. Dwa dni odpoczynku po heavy day, a może (niestety) będą 3dni.. MaGor - zaskakujące pytanie z Twych ust!! :) Jak wyżej: 5 clean + 5 press + 5 squat = kompleks clean+press+squat+clean+press+squat+clean+press+squat+clean+press+squat+clean+press+squat= łańcuch Łańcuch wygląda na cię

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-14 21:45:46 Liczba szacunów: 0
  • FBW i split dla początkujących.

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam Fbw czyli z ang. Full Body Workout to program obejmujący całe ciało na jednej sesji treningowej. Najczęściej plan ten wykonujemy 3 razy w tygodniu, gdzie każdy dzień oddzielony jest przerwą, zaś po trzecim treningu następuje dwu dniowa przerwa. W systemie tym możemy trenować jednym ,dwoma lub trzema zestawami, gdzie ten ostatni bedzie gwarant

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-16 17:45:32 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    zej zejsc nie chcialbym tu za bardzo filozofowac ale wydaje mi sie, że siad trojbojowy jest lepszy na back squat pozwala wieksza czesc ciezaru przejac plecom a dwubojowy na front squat, bo nie pochylamy sie tak mocno do przodu co jest w zasadzie kluczowe do utrzymania wiekszego ciezaru z przodu przetestuj sobie oba i pobaw sie troche z Ido, pomag

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-26 09:12:58 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Czego nie próbować?? Wegetarianizmu (koleżanka chwali - je jeden posiłek dziennie, a reszta, to soki warzywno-owocowe) ?? Czy ciężkich kompleksów? Właśnie ku nim się skłaniam... Są ciekawsze niż splity i inne kulturystyczne akcje (wykonywane kettlami zamiast sztangą). Armour building (2x24 myślę, ale może 2x20, albo 20+24): 2 clean 1 press 3 squat

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-17 19:47:56 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    z 2x20kg (bo 10x5 C&P i SQUAT wykonałem bez większego problemu) 2.) Druga opcja to PPL: - military press, pompki diamentowe - drążek nachwytem/podchwytem, renegade row/row - front squat, lunge, pistolet (opcjonalnie) 2 ćwiczenia na każdą partię. 5x5 każde, albo 10x5 a tylko jedno MP 10x5, albo MP 5x5 + pompki diamentowe 5x5 = 10 serii Raczej siłow

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-09 12:09:49 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Kompleks: 5x Double Swing 5x Double High Pull 5x Double Snatch 5x Front Squat Łańcuch: 5x (Double Swing + Double High Pull + Double Snatch + Front Squat):-PP

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-14 18:27:29 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Akurat taki trening był w planie, że było TGU+SWING.. Gwoździe w ramach relaksu już.. BP wskoczyło za wiatrak, który kiedyś robiłem prawie zawsze na zakończenie treningu. Czasem i wiatrak robię - np. dzisiaj :-) Kula 20kg C&P - 6/6x = 66x/str = 132x a że 2 strony x 2ćwiczenia x 6 powt x 11 serii to wychodzi 264x 20kg = 5ton :-) 11x + BP (16kg) 3x +

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-30 21:00:58 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    - jedno za drugim. Całość z rozgrzewką i BP - 25min. Nie kontrolowałem zbytnio.. Mam pomysł na kolejny cykl. Ćwiczenia które mnie interesują: - double military press - double front squat - tgu - bent press - swing - snatch - pompki - podciąganie na drążku. Trochę dużo, jak na aktualne możliwości. Gdzieś tam też w ramach balistyki pomyślałem o LCCJ/

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-20 15:45:45 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    The “Olympic” 2 (tekst pochodzi z "Kettlebell Express Ultra") Day 1: Clean + Front Squat Day 2: Clean + Press Day 3: Clean + Front Squat + Press Phase 1: Ladders: 1,2,3,4,5 Phase 2: Sets of 3. Phase 3: Sets of 5. Each phase lasts 4 weeks. Program lasts 12 weeks total. • Perform as a complex. • Perform for 20 minutes, 3 days per week, on non-consecu

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-14 18:12:12 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Drążki nie wypaliły, za to były 2 spacery - w sumie coś koło 3godz30min Po drugim spacerze wleciał trening: C&P (2x16kg) - 10x10 FRONT SQUAT (2x16) - 10,1, skurcz!! SNATCH (20) - 5x 6/6 (6powt/30s: tak to wyglądało - 6powt L w 15s, 15s przerwy, 6 powt. P, 15s przerwy, itd) BENT PRESS (20) - 1,2,2 tak w międzyczasie, na rozgrzewce i na koniec 35min

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-06 18:25:02 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Trochę remontuję mieszkanie więc czasu i miejsca na trening jest niewiele. Chociaż czas to jeszcze by się znalazł.. Gorzej z miejscem. Niczym w Karate Kid - maluję prawą i lewą ręką.. Chyba poprawiła mi się mobilność barków. Miska - typowo "workerowa" - piwo, bułki i co tam się da naprędce.. Ale odpowiada mi smakowo :-) Zwłaszcza biała bułka z masł

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-25 19:27:16 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Trochę remontuję mieszkanie więc czasu i miejsca na trening jest niewiele. Chociaż czas to jeszcze by się znalazł.. Gorzej z miejscem. Niczym w Karate Kid - maluję prawą i lewą ręką.. Chyba poprawiła mi się mobilność barków. Miska - typowo "workerowa" - piwo, bułki i co tam się da naprędce.. Ale odpowiada mi smakowo :-) Zwłaszcza biała bułka z masł

    Odpowiedzi: 5244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-25 19:39:11 Liczba szacunów: 0