SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

erekcja slaba

  • Badania Erekcja słaba

    Temat
    Doping

    . WIEK: 23 2. WAGA: 78 3. WZROST: 180 4. WYMIARY: -biceps: 38 -klatka: - -udo: 58 -talia: 84 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2/3lata 6. DIETA: -białko: 2,2g -węglowodany: 4g -tłuszcz: 1g 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 3xprop solo 1-6/7 50/75mg ed 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: Sucha masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: pełny [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4410 Data: 4/4/2013 8:33:35 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] organizm sam wroci do normy ,5miesiecy ratujac sie arginina ,ziolkami ala booster i innymi cudami z odzywkowej szufladki I co pomoglo?? Nieee ,libido slabe czesto brak,erekcja rzadko do tego czesto nie pelna, , na recznym nawet nie ma mowy zeby posmigac,czlonek jakby flak totalne dno zero czujnosci. A powinien byc czujny jak snajper w [...]

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2014 2:55:19 AM Liczba szacunów: 12
  • Spadek libido, słaba erekcja

    Temat
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam wszystkich. Mam 24 lata. Nigdy nie zażywałem sterydów. Od jakiegoś półtora roku mam problem z erekcją. Mianowicie ciężko mi osiągnąć wzwód. Poranne erekcje występują rzadko i ogólnie spadło zainteresowanie kobietami. Wcześniej było wszystko w porządku. Stawał na zawołanie. Jakiś rok temu zrobiłem badanie na prolaktyna tsh i testosteron. [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 12117 Data: 1/22/2018 4:19:26 PM Liczba szacunów: 4
  • slaba erekcja

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] naszego narzedzia), niestety skutkiem czego pojawil sie spory obrzek na przyrodzeniu, ktory minal dopiero po miesiacu. Konsekwencja tamtych wydarzen jest moj problem z erekcja, ktora z reguly jest slaba i krotkotrwala. Czesto mimo silnego podniecenia psychicznego, pozadania drugiej osoby, niestety fizyczne objawy sa zerowe. Z reguly [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1638 Data: 10/23/2016 5:03:32 PM Liczba szacunów: 1
  • Witam panowie tak jak w temacie zrobiłem sobie cykl że 100 30mged metki i odblokowanie się 20 tabletkami clomidu Minęło około 3 miesiące i lipa z erekcja, libido też słabe, mały jak stwardnienie to nie do końca... Nie na tyle żeby mogło dojść do stosunku,poranne erekcje rzadko jeśli już są to też nie do końca. Teraz pytanie panowie jakie badania [...]

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 13920 Data: 11/28/2016 6:36:04 PM Liczba szacunów: 7
  • Cześć, szczerze mówiąc nie wiedziałem gdzie dokładnie ten temat zarzucić. Ostatecznie dałem go tutaj bo liczę na doświadczenie osób, które na co dzień mają do czynienia ze sterydami, hormonami itd. Czy przy hipogonadyzmie, mając teścia na poziomie faceta po 90tce (około 1,9 ng) penis może być mniejszy i skurczony? Wyróżniam u siebie następujące [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2985 Data: 5/18/2017 8:08:40 PM Liczba szacunów: 2
  • Słaba erekcja i libido

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] 130 -martwy ciąg: -przysiad: Witam. Trapią mnie następujące problemy: -zanik erekcji porannych (albo bardzo słabe) - brak erekcji wywołanej bodźcami wzrokowymi - słaba erekcja trakcie próby kontaktu seksualnego - słaba erekcja przy stosunku oralnym - w trakcie masturbacji często brak erekcji i wytrysk przy miękkim prąciu lub erekcja [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 369 Data: 11/8/2021 1:27:40 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 0,22 (norma <0,05-0,149) Estradiol 36,5 (norma 11,3-40) LH 2,76 (norma 1,7-8,6) FSH 2,01(norma 1,5-12,4) Byliśmy u androloga i stwierdził, że wszystko jest w normie i nic mu nie dolega. Było to do przewidzenia. Niestety trafić na dobrego lekarza chyba graniczy z cudem.... Przed cyklem miał testosteron miał ponad 7. #braklibido #słabaerekcja

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 587 Data: 3/7/2019 6:09:08 PM Liczba szacunów: 4
  • slaba erekcja

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    przy nadcisnieniu krwi i wczesniejszym naduzywaniu alkoholu jak mozna wyleczyc sie jakich uzywac srodkow do przywrocenia pelnej erekcji z ktora nigdy nie mialem dotad problemu mam 50 lat mialem wiele partnerek w swoim burzliwym zyciu i chcilbym sie z tego wyleczyc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1241 Data: 11/19/2010 4:14:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Testosteron

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] że zbyt niski. Jeżeli jednak odczuwasz negatywne następstwa związane z niskim poziomem testosteronu, jak np. ciągłe zmęczenie, problemy z regeneracją, niskie libido, słaba erekcja, słaba odporność organizmu, źle samopoczucie, czy problemy z efektami kształtowania sylwetki, to zdecydowanie warto jest się temu przyjrzeć trochę głębiej i [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2013 Data: 3/26/2020 11:04:56 PM Liczba szacunów: 1
  • Panowie takie pytanie, erekcja słaba po ostatnim cyklu, teraz wjazd na enana 500mg/ew , czy jest sens ładować provi 50mg ed ? Zyby nie podlewało i zeby była lepsza jakość erekcji ?

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2014 3:41:19 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] temu lekarzowi bo kiedys stwierdził ze przeszedłem andropauze w wieku 28 lat i taka jest moja natura lub mam problemy psychiczne ze nie mam libido , problem z erekcja , słaba regeneracja, zespół metaboliczny itd , po nim pojechałem do profesor andrologi stwierdziła ze wygłada to na wczesną andropauze bo jadra działaja [...]

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 7968 Data: 1/30/2020 10:14:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] mam dopiero dzis, a odczuwałem dalej złe samopoczucie po zastrzyku z testosteronu (całkowite przecienstwo tego co powinienem czuć na cyklu) i wzielem czwartą tabletke, dzis jakby lepiej sie czuje, erekcja słaba ale jakas jest. ponownie poszedłem zbadac prolaktyne i estradiol, wyniki bede miał w czwartek. czy ktos cos z tego potrafi zrozumiec?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2763 Data: 10/23/2018 5:44:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] jest sluchac opinii "ludzi dobrze wygladajacych", nikt z moich znajomych nie miał takich problemow i ja juz sam nie umiem sobie pomoc a samopoczucie fatalne, libido brak a erekcja słaba. tragedia.... a co do badan, to testosteron nie przekłamie wynikow ? i jaki ten test, wolny czy całkowity ? Zmieniony przez - korba91 w dniu 2018-10-23 [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2763 Data: 10/23/2018 9:43:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak jak mówisz. Najbardziej to mnie ta faja irytuje na początku wszystko fajnie grało a od 2-3 tygodni lipa. HCG polecę teraz do samego końca no i mam nadzieję że cabaser zbije mi ta prolke bo to chyba przez nią taka erekcja słaba

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 1/29/2019 8:11:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Już poszło połowa cloma 1 tabletka dziennie + tamox 1 tabletka dziennie. I libido zerowe, erekcja słaba. Coś robie źle w odbloku?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 764 Data: 4/5/2015 7:57:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] teacia deki i masteronu . Masteronu mialem 7 ml wiec 7 strzalow . Potem zaczalem brac samego tescia i deke co.dwa dni 1.5 tescia i deke 1 ml . Nie cale 3 miesiace bylem.na cyklu i.zrezygnowalem bo bylem strasznie nerwowy i wychodzily dziwne akcje . A teraz zero.ochoty.na seks erekcja slaba ... prengyl 5000 mam 3 opakownia.lekarz mi przypisal .

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 263 Data: 7/24/2019 10:50:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie no, ja sie domyslam ze faja sie nie skurczyla hehe taka przenosnia ;) Tez podejrzewalem, slaby doplyw krwa, ALE erekcja jesli juz wystepuje to wyglada calkiem si wiec hmmm jesli bylby slaby doplyw krwi to i erekcja bylaby chyba slaba

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 11932 Data: 3/7/2008 10:30:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak naprawdę to chyba nic więcej poza słabą erekcją. To był jedyny powód dla którego wybrałem się do lekarza by mi pomógł. Najpierw zauważyłem już ze dwa lata temu, że czasami nie mogę, ale przeszło- zapomniałem. Później z innymi partnerkami potrafiło się to też zdarzyć, ale szybko przechodziło, natomiast ostatnio bardzo mocno się nasiliły te [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5285 Data: 6/27/2018 6:53:09 PM Liczba szacunów: 0
  • jestem okolo 1,5 tygodnia po cyklu m-drol. na sam koniec cyklu z erekcja byla totalna klapa teraz delikatnie wraca do normy, ale proces jest dosc powolny kobieta nazeka jak cholera bo przyzwyczailem ja do czego innego ogolnie erekcja jest dosc slaba, nie osiaga tych rozmiarow z przed cyklu. mam tez tak ze jest duze podniecenie i nagle wszystko [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 5798 Data: 1/14/2011 9:27:28 PM Liczba szacunów: 0