SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

dietanabol

  • Siema. Wczoraj od kolegi asdf0ra dostałem newsa o wyjściu na czarny rynek nowego środka Dietanabol™ z Eurochem. Zaciekawiło mnie, że jest to dozwolone wspomaganie sterydowe, które przed pozwala uzyskać tak upragnioną sylwetkę przez wielu początkujących, co przed wakacjami jest bardzo ważne A poniżej wklejam tłumaczenie z zachodniego boardu: [...]

    Odpowiedzi: 299 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/20/2006 11:29:01 AM Liczba szacunów: 3
  • Najlepszy środek na masę, czyli dietanabol

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] „na masę” i żaden tak naprawdę nie przyniósł zadowalających efektów, to wiedz że jest jeden środek, który bije na głowę wszystkie pozostałe swoją skutecznością. Jest nim dietanabol, tajna broń wyczynowych kulturystów i wszystkich, poważnie myślących o zmianie sylwetki. Żadne kreatyny ani żadne „masówki” nie są tak skuteczne w przyspieszaniu [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1836 Data: 9/26/2013 10:59:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam nie po raz pierwszy Jako ze juz dawno nie prowadzilem dziennika wracam do owego procederu gdyz motywuje mnie to do treningow Od marca strasznie sie zapuściłem pomimo ze trenowalem i jadlem chociaz czesto zdazaly się odsępstwa . Ale nie ma o czym gadac tylko "Tśeba ziapjerdalac" Co prowadziłem wcześniej Test redukcyjny - rywalizacja [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5350 Data: 6/4/2010 1:09:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietanabol :-)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chciałbym przedstawic Wam moją obecną dietę na przyrost masy, którą stosuję drugi tydzień.Ważę 75kg. Ekto I POSIŁEK 8:00 0,5 l mleka płatki owsiane 100g rodzynki 20g ziarno słonecznika 10g banan II POSIŁEK 10:00 serek wiejski 200g 250ml mleka pieczywo ziarniste III POSIŁEK 12:00 To co jest na obiad w domu czyli jakaś zupa i drugie danie Zazwyczaj [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7791 Data: 6/2/2006 1:57:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietanabol do sprawdzenia

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiek:17 lat Waga:75kg Wzrost:190cm Cel:Masa Śniadanie: Płatki owsiane 100g B:12g W:61g T:7,5g Mleko 300g B:9g W:13g T:6g Jajko B:8g W:1g T:6g Oliwa z olivek 10g B:0g W:0 T:10g Drugie śniadanie: Chleb razowy 180g B:8g W:60g T:2g Ser zolty 100g B:27gW:0 T:26g Orzechy wloskie 30gB:5g W:5g T:17g Warzywo Obiad: [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 792 Data: 3/8/2009 4:01:17 PM Liczba szacunów: 0
  • .

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 10561 Data: 8/3/2007 1:05:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Siemka. Czytałem juz troche o dietanabolu i powiedzcie mi chłopcy jak ma wyglądać przykładowy cykl czy 1-5 po 15mg dziennie starczy? No i napiszcie jak efekty po cyklu i w jakich dawkach stosowaliście //pozdrawiam

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7606 Data: 8/21/2006 3:56:14 PM Liczba szacunów: 0
  • uwaga Konkurs DIETANABOL do ocenki

    Temat
    Trening dla początkujących

    7:00 Platki owsiane 100g + 200ml mleka 3 jaja kurze całe B: 41g (30g zwierzęce) W: 81g T: 27g 10:35 Chleb zytni pelnoziarnisty 150g Pierś z indyka 100g 30g slonecznika B: 37g (20g zwierzęce) W: 92g T: 16g 13:30 Ryż brązowy 100g Szynka z indyka 50g Pierś z kurczaka 150g B: 43g (33g zwierzęce) W: 78g T: 12g 16:00 Kasza gryczana100g Piers z kurczaka [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 589 Data: 2/22/2011 2:07:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietanabol do oceny %)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Rzućcie proszę okiem na diete poniżej... Wiem ze duza przerwa miedzy posiłkami ale charakter pracy nie pozwala na nic więcej. Posiłek nr. 2 jest w robocie (mamy stołówkę) i tu nie zawsze mam wpływ na to co jest, chociaż zawsze jakiś kawałek chudego mięsa się znajdzie + tooooona warzyw. Zapotrzebowanie kaloryczne wg. kalkulatora: 3100 kcal, [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 7/29/2014 9:38:26 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanie o Dietanabol

    Temat
    Doping

    Mam takie pytanie bo slyszalem ze Dietababol w tabletkach nalezy brac od 1 do 3 tabl na dzien a jedna tabl ma 5mg wiec starczy te 5mg na dzien jesli ktos robi pierwszy cykl w zyciu???????????? i czy trzeba w koncu trzymac diete biorac ten preparat i czy jesli nie ma sie diete podczas stosowania Dietanabolu bo zaprzestaniu stosowania beda spadki [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 4182 Data: 5/15/2006 5:59:05 PM Liczba szacunów: 0
  • DIetanabol do oceny %-)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. 9.30 Płatki śniadaniowe z orzechami + 250 ml mleka + 100 gr sera chudego + owoc np banan. 2. 12.00 3jajca smażone z sznką i serem + kromka razowego. 13.00 Trening 3. 15.00 Pół torebki ryżu brązowego + pół puszki tuńczyka w zalewie czyli ok 100 gram. 4. 18.00 Pół torebki ryżu brązowego + pół puszki tuńczyka + Surówka ew warzywa. 5. 21.00 [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 880 Data: 2/14/2008 11:51:58 AM Liczba szacunów: 0
  • dietanabol

    Temat
    Doping

    siema wszystki kumpel mi gadal ze podobno dobry srodek na mase miesniowa jest dietanabol wiecie cos na ten temat prosze o wypowiedzi tych ktorzy juz to brali??????????

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6360 Data: 9/10/2006 1:07:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Sustanon i Dietanabol

    Temat
    Doping

    Siema mam takie pytanie czy ktoś stosował oba te środki naraz(Sustanon i dietanabol) jakie efekty? i czy opłaca sie tak brać? z góry THX

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4746 Data: 8/21/2006 1:23:38 PM Liczba szacunów: 0
  • XPAND + Dietanabol %-)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam od przyszlego tygodnia zaczynam bardzo skromny cykl poniewaz uszczuplily sie moje zasoby finansowe poczatkowo mial byc XPAND + Cell Pump ale zostaje sam XP bo na CP kasy braklo Dietka jest zbilansowana jak trzeba i teraz pytanie do Was: jak bedzie najkorzystniej brac XP; powiedziano mi w sklepie ze najlepiej tak: DNT rano DT rano przed [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 3/20/2007 12:16:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Dietanabol do sprawdzenia- redukcja

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ciutke przydałoby sie zrzucić.. ( brzuch odsłonić) wzrost 1.9 m , 86 kg. 1 Płatki owsiane:50g Banan Jaja:1 całe,6białek Po treningu: ********** Ryż :100g Pierś z kurczaka:150g Woda:250ml 2 Kasza gryczana:75g Chuda wołowina:150g Warzywa :100g Oliwa z oliwek:1łyżka Woda:250ml 3 Makaron razowy:50g Tuńczyk:130g Warzywa :200g Olej [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 777 Data: 6/13/2010 9:19:02 PM Liczba szacunów: 0
  • dietanabol 2000

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Gdzie mozna kupic dietanabol i jaka jest cena?Bo ja pytalem w aptece i nie maja czegos takiego.Szukam tez na internecie i nigdzie nie ma nikogo kto tym chandluje.Prosze o pomoc.Ponadtto mam pytanie ile mozna przybrac na wadze biorac cos takiego i w jakim czasie?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1979 Data: 1/9/2011 8:28:09 PM Liczba szacunów: 0
  • DIETANABOL - skutki uboczne ?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    SIEMA! Czy DIETANABOL powoduje jakies skutki uboczne ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2991 Data: 5/6/2010 5:02:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietanabol

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, mam pytanie, mianowicie obecnie ważę 68kg przy wzroście 163cm. Chciałbym zapytać, czy poniższa dieta wydaje się być zbilansowaną? /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3a848acd03b1444d8aa8f625f4b79739.jpg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1135 Data: 2/12/2015 7:58:44 PM Liczba szacunów: 0
  • "Dietanabol

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Dietanabol????? ta odżywka da mi cos massY ? (masy miesnowej?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2242 Data: 7/10/2012 7:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietanabol

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    co to jest ? czy to jest zdrowe oraz w jakim sklepie z odzywkami to jest bo na sfd tego nie sprzedaja.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1093 Data: 6/1/2010 8:49:42 PM Liczba szacunów: 0