SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

dieta białko

  • Dieta, bialko i tętno, proszę o pomoc

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Korzystajac z założen diety redukcyjnej z postu Tyki mam: 2468- moje zapotrzebiwanie z kalkulatora chce oczywiscie spalic tluszcz, wiec redukcja 400kcal i zostaje 2100 (waga 83, wzrost 170, wiek 23, płec K;)), aktywnosc fizyczna - od jakis 3 lat chodze na rózne aerobiki, teraz głownie wzmacniaacy Body Shape i zwyłe brzuch uda posladki, do tego [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2178 Data: 4/18/2005 4:10:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + fat burner vs. Dieta + Białko

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta na redukcje. Chcialbym usłyszeć wasze zdanie na ten temat a nie rade w stylu : zalezy czy chcesz byc szczuplejszy czy umiesniony pozdro.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1182 Data: 11/19/2008 9:57:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta+Białko+Kreatyna+transporter - Wybór

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, wybrałem suple i zastanawiam się czy słusznie. Trenuje od roku boks tajski 3x w tygodniu i siłownie od 2 miesięcy 2x w tygodniu. Od miesiąca jestem na diecie. Moim celem jest głównie przyrost siły ale chciałbym też aby masa mięśniowa trochę się zwiększyła. Warunki fizyczne: wzrost: 180cm masa: 89kg (przybrałem 7kg od czasu rozpoczęcia diety [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 770 Data: 10/29/2009 3:20:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta - białko, węglowodany, tłuszcze

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema, Mam 25 lat i 171 cm wzrostu. Obecnie ważę 83kg. 1 marca ważyłem 91,3kg. Od tamtej pory stosuję tą dietę (nie jest to zaktualizowana moja dieta, uwagi poniżej) Link do diety Zasady ogólne diety: Jem tylko 2 kawałki chleba po 30 g dziennie - oczywiście chleb razowy lub orkiszowy lub pełnoziarnisty. Mięso albo grilluje, albo gotuję, albo smażę [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1400 Data: 4/20/2014 1:32:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta! + białko! Efekty..? Jestem CHUDY!

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siemka. Cwicze od 2miesiecy! Jestem bardzo chudy :( 48kg 170cm wzrostu 16 lat! Musze coś ze sobą zrobić! :) Mam dobra sytuacje bo mam atlas w domu.. wiec cwiczenia to nie problem. Będą teraz ferie. kupuje białko ostrawia WPC80. Mam we ferie chce jesc codziennie 100g ryżu i 0.5litra mleka. Narazie biore na klate 25kg:( (ale i tak widac efekt bo [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 8957 Data: 1/20/2008 6:56:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + Białko

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] z majonezem obiad chude mieso z ryzem kolacja taka sama jak sniadanie do tego bede brac OLIMP Whey Protein Complex 100% Powiedzcie czy moze mi grozic skaza białkowa? Czy dieta bedzie dobra? Bo chce miec wieksza mase miesniowa i przy tym zredukowac tluszcz. Jaki byscie mi doradzali na to plan treningowy? Na redukcje tluszczu i przy tym wzrost [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1089 Data: 8/31/2008 2:19:47 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta, bialko, nie jem miesa oprocz ryb..

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam wszystkich serdecznie:) Czy jest ktos jeszcze taki ja ja ktorego dieta sie nie opiera na cycku z kury i innym miesie? Moze ktos by sie chcial podzielic doswiadczeniami ? Ja dzielnie jem ryby( tunczyk,ryby mrozone,krewetki) dwa razy dziennie od pewnego czasu ale zaczynam u siebie zauwazac symptomy rybyowstertu- zapach mnie odrzuca, smak [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2535 Data: 9/27/2009 6:27:30 AM Liczba szacunów: 1
  • Dieta,bialko +creatyna

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam niedawno zaczalem swoja przygode z silownia w celu zwiekszenia swojej masy I osiagow silowych.jakas dieta juz jest a Na polce w pokoju stoi jeszcze nieodpakowane bialko I cretka.Czy moglibyscie pomoc w dopracowaniu dietki? 2-kiedy ruszyc z bialkiem kiedy z cretka.Okej 21 lat 75 kilogramow cel 80kg+ 180cm wzrostu.moje jedzonko 8.00-150g [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 772 Data: 2/23/2016 9:06:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dużo wątpliwości (dieta, białko)

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    A więc tak. Waga: 72-73 kg, biceps: 32-33 cm Dieta 4 posiłki (torebka ryż/kasza +250g filet z kurczaka +50-60g wafli ryżowych) posiłek przed snem 250 g twarogu 250 g białka 400 g węgli 2,6k kalorii Teraz planuję podbić kalorie tłuszczami. Jakieś 100g dziennie. Niestety jestem uczulony na orzechy; orzeszki ziemne to zły pomysł (to nawet nie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 554 Data: 11/4/2012 10:26:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + Białko - jestem zielony :D Help

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta 1. 3 kromki chleba razowego + 5 białek i 1 jaja cale 2. Odżywka białkowa 2 miarki 3. 200g piersi + 70 g ryżu + filiżanka warzyw o niskim indeksie(brokuły lub kalafior) 4. 200g piersi + 70g ryżu lub makaronu durum. 5. Odżywka białkowa 2 miarki 6. 200 g filetu z chudej ryby (lub tuńczyk z 1 puszki) Witam serdecznie Zaczynam swoją walkę ze [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 873 Data: 7/10/2013 1:38:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Zbilansowana dieta + białko

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, postanowiłem zając się ułożeniem sobie dokładnej diety po przeczytaniu wielu postów odnośnie żywienia. Proszę o opinie i ewentualne poprawki. Wzrost 174 cm 72 kg bf 15%. Oprócz tego myślę o zakupie białka olimpu http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Pure_Whey_Isolate_95-opis2765.html tylko czy jest sens kupowania go przy takiej diecie. Proszę o [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2059 Data: 11/15/2015 9:21:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + białko + bcaa + carbo = MASA

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam kilka pytań w sprawie odżywek. Mój cel to masa (obecne 74kg przy 186 cm). Dieta bez odżywek to b - 2,15, ww - 4,4, t - 1,2. Zaczynam myśleć o odżywkach od marca i tu potrzebuje pomocy. 1.Co polecacie jeśli chodzi o carbo? Znalazłem coś takiego http://www.sfd.pl/sklep/ActivLab_CarboMax_Energy_power-opis2099.html. Chce brać carbo tylko tuż po [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1885 Data: 2/14/2012 3:31:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Początkująćy,dieta,białko,kreatyna

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] pytanie białka czy jest sens brac przez sierpien + cwiczenia na biceps i klatke czy czekać aż zaczne chodzić regularnie na siłownie. I jest ktoś kto poradzi jak sie odzywac (dieta) zeby przybrac na masie i jakoś wyglądać? I co zrobić z białkiem? Z góry przepraszam za pląntanine ale nie wiem jak to napisać. Zmieniony przez - ŁukaszTMD w dniu [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1099 Data: 7/26/2018 11:00:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, białko jak i ile?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    [...] diety. Nie wiem za bardzo również ile białka powinienem spożywać. Mam 16 lat, waga 57 kg, wzrost 186cm i zamierzam przybrac na wadze i wyrobic rzezbe. Ułożona przeze mnie dieta wygląda nastepująco: 7:00- Śniadanie 10:00-Drugie Śniadanie 13:00- Obiad 14:00-Trening 15:00-Posilek przedtreningowy 19:00-Posilek potreningowy 22:00-Posiłek białkowy [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 556 Data: 7/25/2015 1:26:14 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta białko/tłuszcz zatwardzenia

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Po raz drugi wracam na diete bialkowo tluszczowa (wszystko wg wytycznych ksiazki Mauro Di Pasquale), tylko ze mam znowu ten sam gruby problem: zatwardzenia. Nie wiem, ale bez blonnika to chyba jest nie do ogarniecia, pije duzo oliwy i malo pomaga, a juz to widze ze jeszcze kilka tygodni i sie zacznie rodzenie. Jak jem normalnie to zero tego typu [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1957 Data: 9/7/2010 12:23:36 PM Liczba szacunów: 2
  • Dieta + białko olimp.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] shake dalej jestem głodny, nie wiem czemu tak się dzieje. Obecnie moja waga to 76kg, a wzrost to 177 cm utrzymuje mi się również oponka gdyż kiedyś ważyłem 100 kg. Oto moja dieta: 6.30 - 2 jajka + 3 łyżki stołowe płatków owsianych. 9.30 - jogurt naturalny z płatkami kukurydzianymi , lub z ryżem i do tego owoc jabłko itp. 12.30 - kefir owocowy [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 547 Data: 11/18/2012 8:00:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Indywidualna porada. Dieta, Białko..

    Temat
    Odżywki i suplementy

    1) Sylwetka szczupła. 2) Lat 16/17 3) 63kg/178cm 4) Staż z przerwami rok. Od półtora miesiąca wziąłem sie za siebie. 5) Cel -> masa-rzeźba 6) Brak suplementów. 7) Dieta -> Staram sie spożywać wiecej bialka. Witam, od nowego roku jak większość nas, zabieram sie za normalny trening. Diety nie miałem, starałem sie jeść po treningach wiecej [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 584 Data: 12/28/2011 1:46:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + białko

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Jestem początkującą osobą ćwiczącą na siłowni. Aktualnie mam rozpisany trening ogólnorozwojowy, dieta też jest Ok. 2000kcal, 100-110 gram białka i 300 gram węglowodanów. Z budowy jestem ektomorfikiem i ciężko jest mi zwiększyć wage :-( Mam lekki problem z dziennym zjadaniem posiłków bogatych w białko przez co nie udaje mi się zjeść łącznie [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 511 Data: 3/31/2014 11:21:52 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta , białko Whey Protein 81+

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam , kupiłem ostatnio białko fitmax whey protein 81 + , dla uzupełnienia diety , jeszcze jej nie zacząłem bo właśnie usiłuje ja ułożyc ale nie udaje mi sie to ;/ wychodzi zawsze bez sensu ;/ dodam jeszcze że mam 14 lat ( nie oczekuje odpowiedzi że jestem za młody na dietę ) . Jeśli by ktoś mógl prosze o napisanie co mniej wiecej co ma zawierac [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 916 Data: 8/21/2010 6:55:41 PM Liczba szacunów: 0
  • witam mysle ze temat wszystko wyjasnia (chce jak najwiecej masy) tak myslalem sobie zakupic 3kg bialka ovopola i do tego jakis dobry ale w miare tani gainer, myslalem o mass gain hiteca lub mass xxl treca ... dietke mam dobra tylko czasem nie daje rady jej przestrzegac i wlasnie chce uzupelnic odzywkami ... powiedzcie cow ybrac ... a moze macie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 901 Data: 11/24/2003 9:18:39 PM Liczba szacunów: 0