SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

dieta 8000 kcal

  • Prosze o sprawdzenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to taka dieta nie ma sensu, bo idąc takim tokiem myłsenia upieke sobie cały scha i po co go porcjowac zjem cały do tego 4 worki ryżu i inne dodatki i wyjdzie mi dieta 8000 kcal, gramatura posiłków jest niezbedna na początek, w pewnym stopniu zaawansowania waga jest w oczach ;-)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 7/5/2012 5:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o sprawdzenie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to taka dieta nie ma sensu, bo idąc takim tokiem myłsenia upieke sobie cały scha i po co go porcjowac zjem cały do tego 4 worki ryżu i inne dodatki i wyjdzie mi dieta 8000 kcal, gramatura posiłków jest niezbedna na początek, w pewnym stopniu zaawansowania waga jest w oczach ;-) Dlatego prosze o pomoc. Nie zajmuje sie tym, wiec mam prawo do [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1417 Data: 7/5/2012 5:16:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadrabiał zaległości :) Weekend 3 imprezy urodzinowe wyszły %-) Mało snu, "trochę" alkoholu, dużo słodyczy i innego badziewia %) Poniedziałek czułem się jak klapek i trening był na 60%, we wtorek już na 75% %) Dzisiaj za to na 100% i było dobrze siłowo. Jutro mam nadzieję, że będzie konkret tym bardziej, że dziś z 3800 kcal wpadło ;) Jak [...]

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2016 6:47:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    Dieta jak dieta, jem duzo, ale wieczorami jestem glodny.. Mam opory by najesc sie do syta na noc, no i boje sie ze wszedlbym na stale na poziom 8000+ kcal - lekka paranoja juz. Zazdroszcze Ci tych przysiadow, wprawdzie robilem ostatnio troszke, ale mam stracha, jak cos strzeli w nodze to cale przygotowania i caly sezon startowy pojdzie sie j.. Za [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2014 9:31:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    Dieta jak dieta, jem duzo, ale wieczorami jestem glodny.. Mam opory by najesc sie do syta na noc, no i boje sie ze wszedlbym na stale na poziom 8000+ kcal - lekka paranoja juz. Zazdroszcze Ci tych przysiadow, wprawdzie robilem ostatnio troszke, ale mam stracha, jak cos strzeli w nodze to cale przygotowania i caly sezon startowy pojdzie sie j.. Za [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2014 9:25:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o przegląd diety i suplementacji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] na siedząco Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu bieganie + 2x w tygodniu siłownia i areoby 30-40 minut; 1 x w tygodniu sauna i jakuzzi Odżywianie : dieta, co 4 dni dwie kostki gorzkiej czekolady i dwie kawy, raz na 2-3 tygodnie mała dyspensa: piwo i jakiś mały fast-food; Cel : redukcja tkanki tłuszczowej i wyrzeźbienie [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 757 Data: 9/28/2015 3:57:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywianie - zapytaj dietetyka Faftaq

    Post
    Strength & Endurance

    [...] sensu: Listy produktów sugerowanych i przeciwwskazanych robi się zawsze pod kątem okreslonmego przypadku. Widzisz niby nie powinno się jeśc słodyczy - a ja je umieszczam w dietach niektórych swoim klientom. Sam jem lody, Marsy i żelki na redukcji. Osoby, które mają problem z kontrolą łaknienia lub mają niskie zapotrzebowanie kcal muszą jednak [...]

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2016 9:30:55 AM Liczba szacunów: 0
  • 10 Kg w 6-7 Tyg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] na sniadanie - w ciagu dnia mniej sie chce jesc (jesli masz z tym problem). Chleb jesli juz ma byc to tuz przed treningiem albo zaraz po treningu. Jak za ostro zejdziesz z dieta i szybko schudniesz to bedzie jojo. Schudles juz sporo w b. krotkim czasie, moim zdaniem powienienes zwolnic na okolo 1 kg redukcji/tydzien, czyli deficyt okolo 8000 [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6894 Data: 8/2/2009 9:00:05 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] odpowiednią ilość kalorii, białka, snu etc aby mieć podstawy do budowy przekonania o słuszności swojej drogi. Jak wygląda twój plan treningowy teraz i jak ma się do tego dieta? Biegam zazwyczaj około 120 mil tygodniowo po wzniesieniach. Jeśli przygotowuję się do wyścigu, robię w któryś weekend intensywne wbieganie na górę Si, trzykrotnie na [...]

    Odpowiedzi: 322 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2018 2:41:05 PM Liczba szacunów: 2
  • Ja bede robil. Beda super treningi jak dieta bedzie na 6000-8000 kcal

    Odpowiedzi: 2946 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2008 10:31:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy+porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta słaba Zmnejsz białko do 2 g na kg masy ciała Wywal orzechy ziemne Tuńczyk w oleju również wyrzuć jak można jeść 120g białka na raz ? + jeszcze gainer Głuchowski w okresie masowym tyle nie jadł, jak dieta była koło 8000 kcal

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 805 Data: 9/8/2014 7:50:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl redukcja

    Post
    Doping

    jakie podałeś informację ?? dieta ? nie wiadomo czy ty jesz 2500 kcal czy 8000 kcal bo co oznacza reszta węgle? ile masz w pasie? 80 czy 120? olałeś ankietę i jak widzisz ludzie olali twój temat tak to tutaj działa

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 132 Data: 3/8/2021 7:45:06 PM Liczba szacunów: 0
  • ZdroWa Żywność wpisywac sie!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "nie tworzące tkanki tłuszczowej" jak bedziesz jadl 8000 kcal z ze zdrowej zywnosci przy zapotrzebowaniu 3000 to i tak bedzie tluszcz. przyklad dieta na mase ale powaznie to maslanka z dodatkiem Lactobacilus acidofilus

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2004 Data: 1/4/2006 6:07:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Hej, pytanie kieruję do osób które już trochę siedzą w temacie sportów walki. Do meritum Czy jeżeli ogranicze treningi muay thai do jednego w tygodniu i skupie się głównie na budowie wymarzonej sylwetki to wciąż będę progresował w skillu? Czy jedynie utrzymam to co wytrenował w pół roku, a może taka zmiana zupełnie zmniejszy mój potencjał na [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 8/16/2019 6:05:19 PM Liczba szacunów: 4
  • cykl na mase, co sądzicie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Sam jesteś sezonowiec więc nie pyskój bo bym cię szybciej skasował niż sie spodziewasz! staż: 3 lata wiek: 20 trening 3x w tygodniu pon Klata,triceps,przedramie,brzuch śr uda,łydki,barki pt grzbiet,biceps,brzuch treningi wyczerpujące na maxa, stosuje progresje. (chyba dokładna rozpiska wam nie potrzebna aby to ocenić) Dieta to łącznie 8000 kcal [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1773 Data: 3/3/2007 6:57:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Piard

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Chłopie... są ektomorficy, którzy zjadają tutaj 8000 kcal i rosną, więc nie mów Nam, że się nie da. Rozpisz swój jadłospis, który tak bardzo trzymasz, i który jest tak bardzo zbilansowany, w dzienniku PoTreningu.pl. Jestem wręcz pewny, że minimum połowa będzie do zmiany. Pokaż, doradzimy, ustalisz nową dietę - jak nie będzie efektów po tygodniu, [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2085 Data: 1/27/2014 10:32:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna 92 kg - ciężki start

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Witam, chciałbym zdać relację po prawie 2 miesiącach diety (nie zawsze była trzymana). Waga w dniu 4.12.2017 - 91,7 kg Pas w dniu 14.12.2017 - 95 cm Waga w dniu 31.01.2018 - 86,7 kg Pas w dniu 31.0.1.2018 - 90 cm Czyli w ciągu 2 miesięcy: - 5kg w wadze i -5 cm w pasie Dieta obecna 2600-2650 kcal Ryby: dorsz, halibut, pstrąg łososiowy Mięso [...]

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2018 10:25:41 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] czymś zaszkodziła, wymiary stoją, spróbuję jak poniżej 1800 kcal z 2 treningami siłowymi i 3 przebieżkami/spacerami na bieżni kroków takich codziennych zbieram 5 tys. 27.11 dieta jeszcze 1700 kcal, ale bez wliczania warzyw miska: śniadanie owsianka, jogurt, śliwki suszone (jelita stoją trzeba je czymś ruszyć) II śniadanie domowy pasztet z żytnim [...]

    Odpowiedzi: 1430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/28/2021 10:04:09 AM Liczba szacunów: 1
  • Początek z treningiem - masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Przejrzałem wiele diet na 4000 kcal (od takiej chciałbym zacząć) każda tutaj dieta wygląda podobnie... Ale trafilem na taką dietę 4300 kcal, fajnie rozpisana, na każdy dzień co innego, opisane jak zrobić, chyba zacznę od tej diety: http://pysznadieta.pl/wp-content/uploads/2014/11/Dieta-dla-Sportowca-4000-kcal.pdf Lub moja własna inicjatywa: 2x [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 942 Data: 6/28/2015 6:37:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nie znaczy ze jest to bez sensu. W teorii ma sens. Kluczem mimo wszystko pozostaje ujemny bilans o czym świadczy to że zawodnicy robią formę na zawody i na wysokich ww i na dietach ubogich/lub bez węglowodanowych ;-) Czyli i tak i tak się da. Pamiętam że Karol Małecki robił kiedyś formę na węglach, obecnie od 2-3lat na wycince ma diety bez ww. [...]

    Odpowiedzi: 963 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2015 5:34:18 PM Liczba szacunów: 0