SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

deka boldenon enan

  • [...] w przyszlosci uzyc jako dodatek do nandro/trenu. Bijac bolda 750 week starczy go na ok 8 msc. Opcja nr 1 Test 750 week 750 deki master e podbitka do 400mg opcja nr2 test 750 deka 750 bold 8msc 750 week provi 50 ed lub master e 200 e7d opcja nr 3 test podbitka na 1000mg deka 750 master 200e7d lub 50mg provi Cykluje ok 12 tyg massy i 3 tyg minicut, [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3064 Data: 1/10/2019 2:13:35 PM Liczba szacunów: 6
  • Pytanko : Vermodje :Boldenon, Deka, Cyp, Enan, Prop, Susta, Tren A, Winstrol inj.. Co sądzicie o tych rzeczach z Vermodje ? Zmieniony przez - OvelKoks w dniu 2015-03-14 23:35:44

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/14/2015 11:35:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Bil ktoś propa Vermodje w amp? Podobno kosa ale ciezko dostać. Turke ktoś probowal? Ok. Pytanko : Vermodje :Boldenon, Deka, Cyp, Enan, Prop, Susta, Tren A, Winstrol inj.. Co sądzicie o tych rzeczach z Vermodje ? Zmieniony przez - OvelKoks w dniu 2015-03-14 23:35:44 Ok, dobry lab.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2015 9:44:47 AM Liczba szacunów: 0
  • GEP (General European Pharmaceuticals) coś ktoś ma do powiedzenia o tym labie multi testo 350, deka, boldenon, tren bił ktoś ?? Zmieniony przez - Adrianx1x w dniu 2017-04-03 12:47:58 Z GEP wcześniej biłem cypio i dece - olej dość gęsty ale za to nic nie boli po nim. Jeszcze w czarnych pudłach Obecnie znowu idzie cypio Gep po przejsciu z enan [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2017 3:23:10 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nie sprawdzalem Witam, jestem na cyklu w 6 miesiacu Pierw byłą redykcja Clen T3 Tren enan e3d200mg teston 400 e3d 400mg przejscie na mase wygladało tak 16 tygodnie deka e3d 400mg 24 tygodnie Teston 400 e3d 500mg 20 tygodnie Tren enan e3d 300mg . za 4 tygodnie chce zejsc z cyklu posiadam 4 paczki hcg 3 paczki clomidu i moje pytanie [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6768 Data: 10/16/2017 8:51:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:185 -martwy ci W trakcie cyklu testa enan 1/14 e3d 500mg deka 1/12 e3d 300mg i miałem przejsc na tren ace 14/23 e2d 100mg prop 14/29 e2d 150mg masteron 18/27 e2d 120mg lecz dostałęm zamiast trenu ace tren enan i tylko ten mam [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1394 Data: 5/10/2015 12:04:23 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] standard. Mój tata ma 76 lat i dopiero od roku ma problem (ale to normalne). Z tego wynika, że nie mam genetycznych skłonności do zmian w prostacie. Dużo tego było ostatnie trzy to: meta deka i enan w standardowych dawkach (apteczniaki) meta susta i boldenon (apteczniaki) prop i tren... zakończenie winstrol - złapało mnie na odbloku ostatnio był

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5306 Data: 3/26/2008 11:11:45 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] egipt, phenom, galaxy sus:malay,pmp,galaxy, phenom, organon egipt meta:balkan, pmp wino:pmp, phenom, malay trenbolon:malay,galaxy, pmp boldenon:galaxy, NEW BD, malay tiger deka:holandia,pmp,genshi Prop - Malay i Galaxy Enan - Galaxy (chyba, że masz 100% pewność jakości cido), Sus - Malay i Galaxy Meta - Bałkan Wino - Malay Tren - Malay i Galaxy [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2015 8:31:45 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] egipt, phenom, galaxy sus:malay,pmp,galaxy, phenom, organon egipt meta:balkan, pmp wino:pmp, phenom, malay trenbolon:malay,galaxy, pmp boldenon:galaxy, NEW BD, malay tiger deka:holandia,pmp,genshi Prop - phenom , mnie rok temu robił bdb , polecam. Pozniej malay Enan - phenom, cido Sus - phenom, pmp , malay Meta - Bałkan Wino - phenom,pmp,malay [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2015 9:34:36 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] egipt, phenom, galaxy sus:malay,pmp,galaxy, phenom, organon egipt meta:balkan, pmp wino:pmp, phenom, malay trenbolon:malay,galaxy, pmp boldenon:galaxy, NEW BD, malay tiger deka:holandia,pmp,genshi Troche tego jest, glownie zalezy mi na opinni podanych firm w drugiej kolejnosci co do podanych rodzaji, najbardziej interesuje mnie galaxy cenowo [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2015 11:07:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobra mocna bomba!

    Post
    Doping
    PRO

    Do Skint73. Poprzednią bombę jechałem: metka 4 tyg 30mg ed, test enan 450/week, boldenon 300/week, więc teraz chcę zrobić krok do przodu. Zamiast boldka deka 300/week, test bez zmian 450/week(taka dawka mi odpowiada, bo stężenie na badaniach wyszło 6 razy ponad normę i to zarówno ten z nexium, jak i mediny). Ok, metka zamiast 4 tyg bedzie 6 tyg i [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3372 Data: 12/19/2017 12:36:40 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] propie by dupę urwało. Działają podstawowe środki choć stężenie większości ug , czyli prop meta , winko ,npp zaniżone środki, to długie estry enan cypionat , tren ace, deka jeszcze bardziej zaniżone to masteron, tren enan , boldenon totalna loteria, oxandrolon , primka gh, tu już trzeba mieć bardzo dobre dojście. Wiadomo że prędzej stężenie [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2016 7:45:42 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] tu są różne rozdania, alphy i shree raz działają bdb raz średnio. Testa bardzo łatwo wyczuć, szczególnie propa podobnie tren ace, czy metę lub winko. Trudniej środki długo wkręcające się jak boldenon czy deka. Poza tym testo idzie zbadać i mieć porównanie, najlepiej trzy cztery dni po iniekcji na długich estrach, masz wtedy czarno na białym.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/18/2016 10:14:41 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Nexium i androchem Tak wiec pytanie do tych co mieli stycznosc z tymi firmami-co lepsze: Test:nexium czy andro Master enan:nexium czy andro Boldenon: nexium czy andro Dluga deka:nexium czy andro oraz czy oplaca sie kupic proviron, z andro clomid z andro albo clinic pharmax, exe i pregnyl tez z clinic pharmax. Pozdro Zmieniony przez - boldek123 w [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2017 11:59:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Nexium i androchem Tak wiec pytanie do tych co mieli stycznosc z tymi firmami-co lepsze: Test:nexium czy andro Master enan:nexium czy andro Boldenon: nexium czy andro Dluga deka:nexium czy andro oraz czy oplaca sie kupic proviron, z andro clomid z andro albo clinic pharmax, exe i pregnyl tez z clinic pharmax. Pozdro Zmieniony przez - boldek123 w [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2017 4:27:46 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Nexium i androchem Tak wiec pytanie do tych co mieli stycznosc z tymi firmami-co lepsze: Test:nexium czy andro Master enan:nexium czy andro Boldenon: nexium czy andro Dluga deka:nexium czy andro oraz czy oplaca sie kupic proviron, z andro clomid z andro albo clinic pharmax, exe i pregnyl tez z clinic pharmax. Pozdro Zmieniony przez - boldek123 w [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/23/2017 5:58:34 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] je oczyścić? Możemy to zrobić szybko i skutecznie podając clenbuterol z HCG z minimalną ilością testosteronu lub wcale. Dla przykładu jedziemy cykl: 1-4 meta 30mg ed 1-12 deka 400mg/week 1-14 enan 600mg/week W 8-mym tygodniu złapał Nas zastój. Co robić? O ile wyżej opisane warunki są spełnione (dieta, regeneracja oraz trening) to zabieramy się [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2017 6:38:43 PM Liczba szacunów: 0
  • witam dawno nie bylem temacie, mam kilka labow do wybory a potrzebuje Tren ace, tran enan, deka i boldenon. laby do wyboru Nexium,Vertex,Ions,wellona. jaki lab polecacie o kazdym cos slyszalem ale zadnych konkretow. w tym roku biłem trena enan z nexium i kosa. jeżeli tam jest te deklarowane 150 to na większości labów co deklarują 200 nie ma nawet [...]

    Odpowiedzi: 21719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2019 7:48:27 PM Liczba szacunów: 2
  • Panowie powoli sobie układam na czym robić masę od października, wolicie boldenon czy dece? Czy może oba te środki? Z teścia myślałem nad mixem bo enan jakoś źle na mnie wpływa, a od propa muszę odpocząć :D Zmieniony przez - SięNiePoddawaj w dniu 2018-06-29 21:50:57 cypio, a bolda fajnie dac z deka

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2018 11:11:22 PM Liczba szacunów: 0
  • witam dawno nie bylem temacie, mam kilka labow do wybory a potrzebuje Tren ace, tran enan, deka i boldenon. laby do wyboru Nexium,Vertex,Ions,wellona. jaki lab polecacie o kazdym cos slyszalem ale zadnych konkretow. w tym roku biłem trena enan z nexium i kosa. jeżeli tam jest te deklarowane 150 to na większości labów co deklarują 200 nie ma nawet [...]

    Odpowiedzi: 21719 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2019 12:54:34 PM Liczba szacunów: 0