SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

deca norma fake

  • Deca norma org czy fake ?

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Zmieniony przez - Chezzo w dniu 2009-04-30 16:58:20 Zmieniony przez - Chezzo w dniu 2009-04-30 16:58:32

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3225 Data: 4/30/2009 4:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam tak jak w temacie: http://profile.imageshack.us/user/n4k/images/detail/#75/1zqv7.jpg Wins http://profile.imageshack.us/user/n4k/images/detail/#75/1zqv7.jpg 1 http://profile.imageshack.us/user/n4k/images/detail/#76/2dgo9.jpg 2 http://img76.imageshack.us/my.php?image=3dch2.jpg 3 Zmieniony przez - N4k w dniu 2008-10-10 21:31:01 Zmieniony przez [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3729 Data: 10/10/2008 9:29:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca Norma real czy fake??

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witam, jednak zdecydowałem się na dekę, ale mam pewne podejrzenia i chcę co do tego się upewnić. 5 z 14 flakoników miało częściowo otwarte wieczko, poniżej zamieszczam zdjęcia :

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5149 Data: 9/30/2009 4:41:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam takie pytanie kupilem dece i na butelce napis "norma hellas sa" jest czerwony, czy to jest podroba? tak to wszystko jest ok. nie mam zielonego pojecia prosze o odp. z gory dzieki

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5444 Data: 1/29/2005 2:37:49 PM Liczba szacunów: 0
  • tak jak w temacie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2880 Data: 12/4/2008 5:57:57 PM Liczba szacunów: 0
  • DECA GRECKA NORMA REAL OR FAKE

    Temat
    Doping - zdjęcia

    OK

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2804 Data: 11/4/2008 1:00:11 AM Liczba szacunów: 0
  • A ta deca NORMA jak jest fake to lepiej kupuć coś innego czy brać to?

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2017 1:59:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Więc tak. Narazie mam 4x 10ml 250mg cypionat phoenix, 32x 2ml deca norma hella 100mg i 3x 5 000iu HCG. Razem 10 000mg cypio i 6 400mg deci. Z tego co wiem, i cypio i deca to fake, ale obydwa srodki dzialaja. Postaram sie wrzucic zdjecia jak tylko zdobede aparat. Zastanawiam się jak stosować HCG. Czy wbijanie co tydzień 3 000iu od 8. tygodnia to [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1505 Data: 8/18/2012 9:35:22 AM Liczba szacunów: 0
  • deca enan

    Post
    Doping

    tez kiedys mialem podobny problem.bilem 400mg deca(NORMA)i 400mg prolongatum i slabo mi szlo.pierwsze 2 tyg byly ok,a puzniej praktycznie nic.dieta byla masowa regeneracja w 100%.mozliwe ze deca byla fake(choc podejzewam ze bylo wszystko ok)ale sam prolongatum powinien dzialac a tu nic.pociaglem tak 4 tyg.i zaprzestalem cyklu.wydaje mi sie ze cos [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1491 Data: 10/2/2010 5:13:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam Stoje przed wyborem susty i deci lista srodkow do wyboru co polecacie? Susty Omnadren 250mg 5amp (zgaduje ze to jakis fake al czy to znaczy ze nie ma tam tescia? Slyszalem ze roznica miedzy fakem a orginalem jest jedynie w ilosci propa) Sustanon 250mg egipt Sustanon 250mg pakistan Sustanon malay tiger T400 malay tiger Deca Deka 200mg [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2017 10:13:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam Stoje przed wyborem susty i deci lista srodkow do wyboru co polecacie? Susty Omnadren 250mg 5amp (zgaduje ze to jakis fake al czy to znaczy ze nie ma tam tescia? Slyszalem ze roznica miedzy fakem a orginalem jest jedynie w ilosci propa) Sustanon 250mg egipt Sustanon 250mg pakistan Sustanon malay tiger T400 malay tiger Deca Deka 200mg [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2017 10:51:51 AM Liczba szacunów: 1
  • [...] org nie jest typowy under w dodatku deci tam nie ma. Puchnie sie szybko po tym wiem bo kilku było zadowolonych osob po tym ale co by nie wzieli złapią mase i bedą zadowoleni deca rozkreca sie pozniej.. Nawet w Muscular developent testowali z 3-4 zrodla normy w żadnej nie bylo nandrolonu. W pl dile uznali kilka zrodek org i fake. Fake ktory nie [...]

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6090 Data: 8/3/2010 2:00:12 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] strona tłumaczona przez Google… Pozdro… http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.ironmagazineforums.com/anabolic-zone/152111-how-spot-fake-norma-hellas-deca.html&prev=/search%3Fq%3Dl%2B0904032%26hl%3Dpl%26client%3Dopera%26hs%3DXO7%26channel%3Dsuggest&sa=X&ei=lOVCUeKTNobItAa50YDYBw&ved=0CDUQ7gEwAA [...]

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/15/2013 10:24:23 AM Liczba szacunów: 0
  • real czy fake??

    Post
    Doping

    raczej real jesli chodzi o mete a tescik to nie jestem pewien bo jeszcze nie brałem takiego. moze mi ktos powiedzien na temat tych fot czy real czy fake??? galenika, norma, i ta deca z normy???

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2897 Data: 12/11/2004 11:04:30 AM Liczba szacunów: 0