SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

deca holandia

  • Deca Holandia-FAKE-z pakistanu

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Wrzucam dla smiechu i moze przestrogi dla mlodych w Angliiwykonanie syf kompletny,krzywe naklejki,chyba nozyczkami tepymi wycinane,soku jak sie lejnelo tak zostalo,korki...lepiej nie mowic.Ale jak by nie bylo,jeden chlopaczek z silki juz sie zaoferowal na testhe he,nie oddam mu bo nie chce miec go na sumieniu a poza tym zachowam sobie na pamiatke [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1296 Data: 11/15/2009 1:04:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca-Durabolin ( Organon, Holandia )

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Deca-Durabolin Organon Holandia Oryginał Zmieniony przez - Dymq w dniu 2007-02-28 12:35:20

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2007 12:34:34 PM Liczba szacunów: 3
  • Deca-Durabolin Organon // Holandia

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Nazwa: Deca - Durabolin Producent: Organon/Holland Zawartość: 1ml (1ml/100mg)

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2007 8:21:20 PM Liczba szacunów: 0
  • DECA DURABOLIN - Holandia Organon

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Wiem ze bylo duzo razy, ale kolega przytargal do domu, a ja od jakiegos czasu nie w temacie jestem. Wiem od kogo bral i wiem ze koledzy chwalili, zreszta widzialem jak ich porobilo. Jednak czy w srodku jest deka.. mam nadzieje ze pomozecie mi rozwiac watpliwosci bo na moje oko real. czcionka jakby grafitowa, nie da sie zmazac, nie rozmazuje sie, [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 5851 Data: 10/4/2008 7:44:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca Durabolin Organon, Holandia Fake?

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witam, Panowie deca do oceny, wiem,wiem nie ma opcji do dostania na obecną chwilę oryginału, w tym temacie jest trochę inaczej ponieważ dostałem ją od kumpla , leżała i się kurzyła od jakiś 3 lat, kolega swego czasu leciał ostro z tematem i wiem, że miał dosyć dobre źródło. Chciałbym jej użyć do cyklu, ale nie wiem czy jest sens. Fotki do wglądu [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2437 Data: 6/16/2010 7:53:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca-Durabolin Organon Holandia

    Temat
    Doping - zdjęcia

    no experci co sądzicie bo deca "podobno" nie produkowana a kupiona w kraju raczej niezbyt popularnym z saa w małych aptekach po małych ilościach bo na stanie wiecej tam nie maja jedynie na zamówienie. ja tego 3-4lata na oczy nie widzialem ale pierwszy raz w życiu kupiłem saa w aptece nigdy nie umiałem wstawic fotek z netu kurva [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2435 Data: 3/18/2010 3:32:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca Durabolin Organon Holandia

    Temat
    Doping - zdjęcia

    . Wałek czy dobra deczka? Jak myślicie? Zmieniony przez - novicjusz_ w dniu 2008-10-20 14:26:54

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3557 Data: 10/20/2008 2:24:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca-Durabolin ( Organon, Holandia ) real?fake?

    Temat
    Doping - zdjęcia

    witam dostalem ostatnio taka dece co o niej sądzicie??

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 7088 Data: 11/8/2008 1:51:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca Durabolin Holandia.

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witam mam takie pytanie ma ktos moze Deca Durabolin Organon Holandia z Expem do 2014r ;p jakies fotki lub cos? i moze ktos sie na ten temat wypowie z bardziej zaawansowanych ? :) Zmieniony przez - swiatas20 w dniu 2010-10-04 18:33:41

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4660 Data: 10/4/2010 6:32:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca Organon 1ml/50mg Holandia

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Znajomy przywiózł coś takiego z Holandii od dilla, bez pudełek, ale twierdzi, że były małe pudełka 1amp/1pudełko (biało niebieskie) + ulotka i wytłoczka. Co sądzicie o tej Dece, wygląda na orginał: http://img18.imageshack.us/img18/3345/28023810.jpg http://img18.imageshack.us/img18/5901/15457054.jpg [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1549 Data: 4/3/2009 8:34:40 PM Liczba szacunów: 0
  • jak z DECA -Durabolinem Holandia ? teraz

    Temat
    Doping

    bil ktos ostatnio ? nie wiem czy nie zakupic tego preparatu jakis czas temu cieszyl sie dobrymi opiniami dzieki za odp

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 855 Data: 9/28/2009 12:11:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Ceny koxu

    Post
    Doping

    Meta ruska 30zl, polska 70zl Omnadren 30zl Deca holandia 30zl, grecja 27zl, ja mam takie ceny i jak zamawiam nigdy mi sie nie zdarzylo zeby mi paka nie przyszla, czasami nawet jakies upusty sa:P

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 7898 Data: 2/12/2007 9:12:50 AM Liczba szacunów: 0
  • deka oryginal czy nie??

    Post
    Doping - zdjęcia

    Deca Holandia wstrzymana produkcja twój dostawca mozliwe ze ma jeszcze zapas .Bez zdjecia nic tu nie poradze.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 902 Data: 11/15/2008 9:34:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Spis sterydów!!

    Post
    Doping
    PRO

    [...] 4-6 tygodniach stosowania kulturyści zmieniają przyjmowany steryd, aby nadal obserwować progres w postaci przyrostu masy. Często przechodzą na doustny dianabol, stanozolol, deca-durabolin, clenbuterol. Masa mięśniowa zrobiona błyskawicznie na oxymetholonie równie szybko znika po jego odstawieniu. Często konieczne bywa pod koniec cyklu stosowanie [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2006 8:40:40 PM Liczba szacunów: 1
  • Blokowanie układu HPTA

    Post
    Doping
    PRO

    [...] kobiety przyjmuja, bylo nawet niezle znaczy sie nic nie popuchlo sila tez nie poszla bo zamale stezenie ale pod wzgledem zdrowotnym bylo nawet nawet, ale to akurat deca-durabolin dekanian nandrolonu mialem prosto z apteki sam wykupywalem ampulka po 1 ml,1ml:50mg czyli stezenia 50 potem czulem sie taki ponich troche rozkojarzony nawet [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2009 2:36:17 PM Liczba szacunów: 0
  • wszystko o koksach

    Post
    Doping

    Nazwa Produkcja Ilość Cena w PLN Anapolon International Pharmaceuticals 20 tab po 50mg 150 zl Anavar International Pharmaceuticals 50 tabletek po 2,5mg 150 zl Biogonadyl (HCG) Biomed (Polska) 5 ampułek po 2000jm 110zl Biogonadyl (HCG) Biomed (Polska) 3 ampułki po 5000jm 150 zl Bionabol Bioreaktor (Rosja) 100 Tab 40 zl Boldabol [...]

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2003 1:18:34 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Witam Stoje przed wyborem susty i deci lista srodkow do wyboru co polecacie? Susty Omnadren 250mg 5amp (zgaduje ze to jakis fake al czy to znaczy ze nie ma tam tescia? Slyszalem ze roznica miedzy fakem a orginalem jest jedynie w ilosci propa) Sustanon 250mg egipt Sustanon 250mg pakistan Sustanon malay tiger T400 malay tiger Deca Deka 200mg [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2017 10:13:08 AM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Witam Stoje przed wyborem susty i deci lista srodkow do wyboru co polecacie? Susty Omnadren 250mg 5amp (zgaduje ze to jakis fake al czy to znaczy ze nie ma tam tescia? Slyszalem ze roznica miedzy fakem a orginalem jest jedynie w ilosci propa) Sustanon 250mg egipt Sustanon 250mg pakistan Sustanon malay tiger T400 malay tiger Deca Deka 200mg [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2017 10:51:51 AM Liczba szacunów: 1
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Deca NORMA??? Dobre to jest? Spotkał się ktoś z tym? Takie ampułki po 2 ml. 100mg/ml Kto by tego towaru nie tłoczył ;-D I tak samo Organon Holandia do dzisiaj lata ten stuff.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/18/2017 12:10:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] z innymi sterydami . Przeważnie bierze się 200 mg tygodniowo , ponieważ utrzymuje się on w organizmie przez trzy do czterech tygodni . Można go łączyć z innymi sterydami ( deca , winstrol , metanabol , primobolan , itd ) Powinno się go brać razem z antyestrogenem ( nolvadex , proviron ) . W organizmie kulturysty wstrzykującemu sobie 200 mg [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/29/2003 2:31:31 PM Liczba szacunów: 0