SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

czucie glebokie

  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    l'u. Są na ich odbudowę pewnie jakieś ćwiczenia, które można robić w domu. Jakieś chodzenie po niezbyt stabilnych wysepkach itp. Czy jest jakiś test na sprawdzenie czy "czucie głębokie" się jakoś odbudowuje? Nie chciałbym zaniedbać sprawy. Liczę, że na forum znajdzie się osoba z pewną wiedzą na ten temat i udzieli mi wskazówek. ps. Czy w

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-23 12:48:48 Liczba szacunów: 0
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    powiem Ci ze ja gram od 4,5 miesiaca boje sie troche bo w sumie nie powinienem za bardzo ale ciezko cwiczylem przez ten okres i czucie glebokie i nad sila i wydaje sie ze kolano sie trzyma teraz jestem 6 miesiecy po i...w sumie nie wiele sie zmienilo...tzn kolano jak bylo tak jest stabilne... Pewnie ze wrocisz do sportu tylko musisz popracowac n

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-29 14:33:27 Liczba szacunów: 0
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Soltys88 od którego tygodnia robisz ćwiczenia na czucie głębokie? Jajuż jeden powrót zaliczyłem

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-29 15:25:05 Liczba szacunów: 0
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    htac, to chyba najlepsze cwiczenie na ogolna stabilnosc kolana...dalej, wykroki! swietnie wzmacniaja dupe i miesnie kulszowo-goleniowe, przysiady wiadomo...i jak najwiecej na czucie glebokie! podazajac za artykulem: "Jazda na rowerze, bieganie na równym terenie, bieganie po dużej ósemce, ćwiczenia na batucie, przysiady z obciążeniem (i na nie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-30 17:22:07 Liczba szacunów: 1
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Kakus, zle napisales ta nazwe. Czucie glebokie to propriocepcja :) "koleżanka po dwóch tygodniach od reko acl, chodząc na rehab, miała pełen zakres ruchu (również przeprost i piętą do tyłka mogła dotknąć). dzisiaj uprawia bez przeszkód swój sport." Jezeli chodziliscie do tego samego rehabilitanta to sie nie dziwie, ze masz problemy z kola

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-11 10:25:39 Liczba szacunów: 0
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja cd...

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    wiezadło się unerwiania - rewaskularyzacja - czucie glebokie wraca i do 3roku sie kształtuje, optymalnie do sportu jest kolo 9-12miesiecy. mocniejsze to nie jest bo: nie jest tak elastyczne i nie ma stabilności rotacyjnej takiej jak naturalne. Zmieniony przez - Showcase w dniu 2010-08-09 17:33:08

    Odpowiedzi: 998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-09 17:31:53 Liczba szacunów: 0
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja cd...

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam. Jestem 8 miesiąc po rekonstrukcji ACL prawej nogi. Wszystko idzie zgodnie z planem. Natomiast jakiś tydzień temu ćwiczyłem na berecie czucie głębokie zdrowej lewej nogi i coś mi w niej chrupnęło (przy wyprostowanej nodze). Przez sekundę czułem ból, ale niezbyt silny. Zbagatelizowałem sprawę, bo noga ani nie spuchła, ani zakres ruchów się nie

    Odpowiedzi: 998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-24 14:03:15 Liczba szacunów: 0
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja cd...

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    się do pełnej sprawności ruchowej po rekonstrukcji acl? (czy jest to srpawa indywidualna)? Pani rehabilitantka mi powiedziała, że trwa to ok. roku (trzeba wyrobic sobie tzw. czucie głębokie). 6. Jak wygląda u was sprawa ze sportem po rekonstrukcji? Po jakim czasie można wrócic do aktywności i czy trzeb atą noge potem juz oszczędzac, czy można norm

    Odpowiedzi: 998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-13 13:30:46 Liczba szacunów: 0
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja cd...

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    hehe,ogolnie wydaje mi sie ,ze wlasnie bardzon wazne jest zlamanie barier psychicznych bo naprawde potrafia duzo zablokowac,np.na poczatku jak widzialem jak niektorzy cwicza czucie glebokie na deskach wydawalo mi sie to nie mozliwe dla mnie,ale po malu, po malu i teraz utrzymuje sie na najtrudniejszej,idzie mi nawet lepiej niz rehabilitanta na tym

    Odpowiedzi: 998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-02 13:53:28 Liczba szacunów: 0
  • rekonstrukcja acl-opuchlizna

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Nie jest powód, żeby się martwić, ale trzeba zwrócić na to uwagę przy ćwiczeniach, czy chodzeniu. Czasami po takich urazach, człowiek nabywa nieprawidłowych nawyków i złej postawy, po drugie trzeba wyćwiczyć czucie głębokie i kontrolę ułożenia ciała w przestrzeni. Fizjoterapeuta powinien Ci w tym pomóc.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-29 13:19:34 Liczba szacunów: 0
  • Ponowne zerwanie ACL

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    (zdrowe ma kolo 2000N) wiec to budjda ,ze mocniejsze a do tego dochodzi blad w napinaniu przeszczepu (umiejscowania) gojenia itp... ja osobiscie juz w normlana reko sie nie bawie - szkodza mojego zdrowia no i czucie glebokie (unerwienie) ktore u jakis tam osob moze nie odrosnac w tym wiezadle. Zmieniony przez - Showcase w dniu 2010-08-03 17:38:58

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 12531 Data: 2010-08-03 17:31:12 Liczba szacunów: 0
  • Kolano, łąkotka, więzadło, ACL, rekonstrukcja 4

    Post
    Zdrowie i Uroda

    jakos sprawdzic czy posiadamy sprawne Czucie głebokie?? sa jakies cwiczenia , testy na to - ale takie które mozna wykonac i nie zrobic sobie krzywdy jesli np jest slabe to czucie glebokie .Chodzi mi tylko o kolano , jak sprawdzic samemu to czucie gleboki Czy jak na zgietym kolanie uderze sie mloteczkiem pod rzepke ( to slynne badanie lekarskie)

    Odpowiedzi: 975 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-22 19:29:54 Liczba szacunów: 0
  • Wioślarz a chondromalacja

    Post
    Zdrowie i Uroda

    uczelnię i zamieszczone w Fizjoterapii Polskiej, jak coś mogę pogrzebać, w każdym razie są wiarygodne. BADANIE: By zorientować się na czym trzeba się skupić w treningu (czucie głębokie/siła mięśniowa) warto jest zrobić test dwóch wag. Wykaże on czy twoje czucie głębokie (proprioceptywne) jest wystarczające by przejść dalej w rehabilitacji. Re

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7154 Data: 2011-01-15 00:38:53 Liczba szacunów: 0
  • Dyskusje o żarciu, treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację

    Post
    Doping

    Propriocepcja - podeszwy grubości i miękkości materaca psują czucie głębokie.

    Odpowiedzi: 26918 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-14 10:32:51 Liczba szacunów: 1
  • Dziennik Treningowy Karola Małeckiego na sfd.pl

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    owni - przysiady, wyprosty i na suwnicy, to tylko pomoże to Tobie. Dynamika będzie dużo lepsza i oczywiście siła kopnięcia. Słyszałeś o czymś takim jak propriocepcja? Inaczej czucie głębokie. To treningi na wielkich gumowych piłkach, fasolkach, klockach. Angażowane są mięśnie, które normalnie nie biorą udziału przy pracy - drżenie mięśniowe. Świetn

    Odpowiedzi: 1639 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-15 13:53:04 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW + ketle

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ikatna siłowka ktora mi pozwoli nastepnego dnia normalnie skakać to też chętnie się dostosuje i sprobuje raz jeszcze takiego podejscia ! Jeszcze coś, wyczytałem że w sporcie który trenuje bardzo ważne jest też czucie głębokie, co uważacie na dodaniu cwiczen na czucie głębokie dolnej części ciała? Zmieniony przez - L3m0n w dniu 2013-02-17 16:45:27

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1796 Data: 2013-02-17 16:38:52 Liczba szacunów: 0
  • naderwane więzadło boczne- sposób leczenia

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jeśli stan zapalny ustąpił to musisz jak najszybciej nauczyc się obciążać noge, poprawic zakres ruchu i odbudować czucie głębokie.Nie musisz co chwila zmieniac lekarza, ale Powiedz zeby dal skierowanie na rehabilitacje. jak trafisz na kogoś kto bedzie mial chęć z Toba popracowac to pokaze Ci jak ćwiczyc czucie głębokie stawu i popracuje Z Toba tez

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2597 Data: 2011-11-03 21:14:31 Liczba szacunów: 0
  • Rownowaga

    Post
    Sztuki Walki

    Dzieki serdeczne. Dobra robota. Dodatkowe ćwiczenia na tzw czucie głebokie to np: Zamykamy oczy, stoimy na jednej nodze a drugą wykonujemy okręgi w powietrzy, lub noga zgięta pod kąte 90 (udo poziomo do podłogi) i kkrążenia podudziem nad ziemią. Czucie głebokie to ciekawy temat i choć przez amatorów nie jest traktowny poważnie ( w kontekście tren

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4736 Data: 2009-02-02 15:46:23 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ami "profesjonalnego" rozciągania. Czemu o tym piszę? Bo podobnie mobilność i równowagę można poprawiać specjalnymi ćwiczeniami, cudów nie będzie jak mówi Panda ale np. dobre czucie głębokie z treningów na piłce czy spięć izometrycznych można wyrobić, choć sam czas to może być kwestia miesięcy jeśli ktoś jest tak niezgrabną i spasłą kłodą jak ja na

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-17 12:20:50 Liczba szacunów: 0
  • po skreceniu stawu skokowego

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ążenia go i więcej na ten temat: http://www.fizjo.pl/html/modules.php?name=News&file=article&sid=39 PROPRIOCEPCJA - odczuwanie wrażeń w ciele. Czucie głębokie, czyli czucie proprioceptywne, wraz z towarzyszącymi mechanizmami nerwowo-mięśniowego sprzężenia zwrotnego, stanowią istotny element funkcjonalnej stabilizacji stawów. Kontrola nerwo

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-10-21 13:07:45 Liczba szacunów: 0