SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

czarna

  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ach jakiś brak mocy czułam - robiłam po 10, bo nie miałam siły ciągiem @-). Ale za to fajnie czułam wszystkie mięśnie w każdym ćwiczeniu. DIETA (120/30/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: kapusta kiszona, grzyby, cebula +suplementy: tran, olej z wiesiołka, witaminy Trec Śliwki suszone liczone na oko, bo są częścią składową kapusty z grzyb

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2014-12-25 17:48:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    DZIEŃ 69 DNT DIETA (120/30/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa, herbata owocowa +warzywa: kapusta biała, kapusta kiszona +suplementy: tran, olej z wiesiołka, witaminy Trec /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/267660cab21648cbaacda3ebc166647b.png

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2014-12-28 19:18:31 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    dziej się już nie chcę rozpisywać. Zdjęć tez nie mam, nie jadłam nic ciekawego. Zresztą co można ciekawego jeść na takim rozkładzie %-). DIETA (120/30/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa, herbata owocowa +warzywa: kapusta biała, kapusta kiszona +suplementy: tran, olej z wiesiołka, witaminy Trec /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1f1d139f3d334cd69c0a6

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2014-12-30 12:34:37 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Pbwtórzyć x 4 + Cardio: 20 minut (power walk) Dołożyłam w ostatnim obwodzie wznosów bokiem i to by było na tyle dokładania ciężaru %-). DIETA (120/30/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: papryka, por +suplementy: tran, witaminy Trec, l-karnityna, CLA Dołączyłam jakiś czas temu suple, które dostałam, ale zapomniałam wpisać. /ObrazkiSFD/Zd

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2014-12-31 20:10:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    22.5kgx20 Prostowanie rąk na wyciągu 3x 20 7.5kgx10/7.5kgx20/10kgx20 7.5kgx10/7.5kgx20/10kgx20 Cardio: 30 minut - rowerek stacjonarny DIETA (120/30/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: - (nie zdążyłam wczoraj kupić, a dziś wszystkie sklepy były zamknięte) +suplementy: omega 3, olej z wiesiołka, witaminy Trec, CLA, l-karnityna /ObrazkiSF

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2015-01-06 20:13:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    dwie. Cardio: 30 minut (power walk -> rower stacjonarny) #-P zapomniałam, że w ramach cardio miałam zrobić PW i pokręciłam na rowerku. DIETA (120/30/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa x 2 +warzywa: brokuły +suplementy: omega 3, l-karnityna, CLA, witaminy Trec, olej z wiesiołka /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6ca2d789026543438edeb18b7782471d.png /O

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2015-01-10 16:00:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    datku zdarłam sobie ostatnio odciski) i drugą serię obwodów dzieliłam na dwie. A teraz idę spać, bo za niecałe 6h znów na trening śmigam. DIETA (120/30/200BTW): +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: biała kapusta +suplementy: tran, witaminy Trec, l-karnityna, CLA, olej z wiesiołka /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/7a8b29ad0d604b0b84ae3c3a0e8b8612.png

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2015-01-16 00:26:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ety chwyt nie daje rady. Przysiad z przeskokiem w bok + moutain climber 3x 15 Nienawidzę tego ćwiczenia. Aero lekko: 20 minut (orbitrek) DIETA (120/30/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa +warzywa: kapusta biała, mieszanka warzyw (fasolka szparagowa, brukselka, kalafior) +suplementy: omega 3, l-karnityna, CLA, witaminy Trec, olej z wiesiołka No, d

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2015-01-20 20:18:54 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    statniej serii Pompka z rotacją RDL na jednej nodze 5kg Burpies Przysiad z podskokiem Powtórzyć x 4 + Cardio: 20 minut (power walk) DIETA (120/30/150BTW): +płyny: woda, czarna kawa, herbata owocowa +warzywa: biała kapusta, papryka, cebula +suplementy: omega 3, l-karnityna, CLA, olej z wiesiołka /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/11a82e10979b4fca

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2015-01-27 19:06:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik konkursowy/al0

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    inutowe przerwy, bo nie dawałam rady. Bardzo ciężki trening, zbierało mi się na mdłości, ale były w nim wszystkie ćwiczenia, które lubię. DIETA (120/30/200BTW): +płyny: woda, czarna kawa, herbata owocowa +warzywa: brukselka, marchew z groszkiem (wliczona) +suplementy: omega 3, l-karnityna, olej z wiesiołka /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/44d55e56120

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 18660 Data: 2015-01-29 19:24:09 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    1+4op/1+4op/5op/5op/5op Pompki klasyczne: 4x15 https://youtu.be/mvOyrIzGDxs Na kościach, żeby nadgarstków nie przeginać... Podciąganie: 10/8+2/9+1/8+2 Clams z gumą w leżeniu bokiem: (czarna guma) 4x15p/15l 35 min. bez rozgrzewki, miałam się jeszcze porozciągać, ale telefon się rozdzwonił... Zmieniony przez - Tsubame33 w dniu 2018-06-21 16:37:03

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-21 14:36:35 Liczba szacunów: 4
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    co to za karate? Też jakaś pochodna kyokushin. Ogólnie mają 2 rodzaje treningu: karate i kickboxing w blokach. Prowadzi gość z Siemiatycz na podlasiu, tam tez jest klub ANDY zgrupowania. Ja Tsunami trenowałam przez 3 lata, ale jakaś malo pojętna byłam chyba, bo tylko biały z czarną belką miałam }:-(

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-08 13:50:06 Liczba szacunów: 0
  • Tsubame33 dziennik motywacyjny

    Post
    Ladies SFD

    Ja sobie gumą czarną do gryfu dowiązuje 1, 2 lub3 kg hantle. Dzisiaj w żołnierzu serie z 41 kg robiłem. Trochę tylko ta hantla mnie w brodę stukała ale twardym trza być.%-) Zmieniony przez - paawo w dniu 2018-11-11 20:21:54

    Odpowiedzi: 2668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-11 20:20:08 Liczba szacunów: 1
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ie, tylko jak nie dam właśnie węgli z rana to w południe już jestem jak zombie, a tak to potrzyma mnie to chociaż do tej 13-15 tak jak teraz, jem drugi posiłek (300g piersi + czarna fasola i sos ostry + papryka) przez co zabije trochę głód i zacznie mnie ssać hmm.. koło 16-17 a wtedy już bliżej niż dalej bo wpadnie kolejny posiłek i na wieczór obję

    Odpowiedzi: 2662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-27 13:34:47 Liczba szacunów: 1
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zależy jak będziesz wyglądał. Można pójść w standard. Jajecznica na boczku posolona i parę kromek jasnego pieczywa. Do tego mała czarna kawa. Nic co będzie miało dużo błonnika. Nie siądzie na żołądku, a fat jeszcze nabije.

    Odpowiedzi: 2662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-15 04:48:54 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - mass and strenght

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kreatyny, tylko dlatego że to chyba smakowo najlepsza kreatyna z jaką miałem doczynienia do tej pory, nawet mi się nie chce jej przepijać, tylko sypie do ryja i memlam, smak czarna porzeczka.. mega. Ok do później /SFD/2018/1/18/146ef83b34a4468484b8fae491d13d62.jpg /SFD/2018/1/18/641c027d1567476da62f62ec73c63f5e.jpg /SFD/2018/1/18/dd6ddf175c264e7c9

    Odpowiedzi: 2662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-18 10:39:55 Liczba szacunów: 1
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    SUPLEMENTY: magnez, cynk, drożdże z pokrzywą, selen, żelazo, żeń-szeń, vit. D OLEJE: olej lniany, olej kokosowy, olej z wiesiołka LEKI: Euthyrox, Glucophage PŁYNY: herbata czarna z cytrynką, herbata z czystka, woda (trochę tu wyszło mało) 1. Śledź w pomidorach, pomidor, ser żółty, masło, jajka 2. Omlet: jajka, wiórki kokosowe, dużo masła klarowa

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-31 23:44:06 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    więc siedzę i kuję . ;-) MISKA SUPLEMENTY: magnez+B6, omega3, cynk, selen, wit. D OLEJE: olej z wiesiołka, olej kokosowy, olej lniany LEKI: Euthyrox, Glucophage PŁYNY: woda, czarna herbata, herbata z czystka, zielona herbata, ziółka na tarczycę WARZYWA: rukola, ogórki, kapusta, pomidor /SFD/Images/2015/4/8/a44a8836cb2341a4a51dee4d6c58ea0e.jpg Szyn

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-08 14:46:33 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    16.04 DIETA SUPLEMENTY: magnez+B6, omega3 WARZYWA: dużo pomidorów, sałata, ogórek zielony PŁYNY: 2l wody, herbata czarna z cytryną LEKI: Euthyrox, Glucophage /SFD/Images/2015/4/16/f69d4cd31b6e4882bb2f169528d93644.jpg TRENING Trening B Zakres: 8-10 1. Przysiad 5x 30x13, 35x11, 40x10, 45x8, 45x7 2. RDL 5x 40x11, 40x12, 45x9, 45x9, 50x8 3. Prostowanie

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-16 22:32:12 Liczba szacunów: 0
  • małami93 chce mieć ładniejsze ciało.

    Post
    Ladies SFD

    lko choć w niezbyt dużych ilościach - głowa niezbyt mocna ;) Co do napojów - maało piję. Dwie kawy z mlekiem dziennie (słabe), wody prawie wcale, czasem jakaś herbata (czasem czarna, czasem zielona - nie słodzę, chyba, że owocowe, ale wtedy 1 łyżeczka cukru trzcinowego), czasem szklanka soku (jak już to takiego 100% owoców), raz w tygodniu może ja

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4731 Data: 2015-06-27 22:42:48 Liczba szacunów: 0