SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

cykl na samym propie

  • Cykl na samym Propie. Jak dawkować ?

    Temat
    Doping

    [...] robione 3 tyg temu 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB PO ROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): ok 2000kcal 16. WYNIKI SIŁOWE: Witam ,wcześniej był cykl na etanolu + wino ( jakieś 2 lata temu ) obecnie przymierzam się do cyklu na samym promie rozpisałbym to tak : 1-4 50mg e2d 5-10 100mg e2d 11-16 150 e2d Cykl planuje [...]

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4176 Data: 5/2/2018 11:45:51 PM Liczba szacunów: 17
  • 1 Cykl Omnadren 250 Omy

    Post
    Doping
    PRO

    Jeżli to pierwszy cykl na tesciu w twoim życiu to napewno niebrał bym mixu testosteronu czyli omki. Niechodzi tu to że oma jest złe. Poprostu szkoda abyś odrazu zaczynał przygode z tesciem od mixa gdzie sie są prawie wszystkie estry. Zrób cykl na samym propie ewentualnie możesz dożucić mietka. Najlepiej 50mg propka codziennie, ewentulanie jeżli [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2008 11:08:05 PM Liczba szacunów: 1
  • Niskie Libido i brak ochoty na seks

    Post
    Doping
    PRO

    Panowie jeszcze takie pytanie czy np jakiś lekki cykl na samym propie poprawiłby sytuacje z libido? Generalnie jestem zielony w temacie dopingu dlatego pytam. ;) Chwilowo Ci poprawi, pozniej spadniesz znow pod rynne. Nie warto. Wyprowadz libido na prosto i wiecej nie siegaj po saa.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 9268 Data: 1/17/2018 7:58:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Niskie Libido i brak ochoty na seks

    Post
    Doping
    PRO

    Panowie jeszcze takie pytanie czy np jakiś lekki cykl na samym propie poprawiłby sytuacje z libido? Generalnie jestem zielony w temacie dopingu dlatego pytam. ;)

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 9268 Data: 1/17/2018 12:30:45 AM Liczba szacunów: 2
  • testop + stanabolon/superanabolon

    Post
    Doping

    mam mały problem chaciałem jechac cykl 1-7 prop 3-7 wino i jade juz 4 tydz na samym propie bo mój dostawca spóznia sie z winkiem. Teraz mam takie pytanie czy zakonczyc cykl na samym propie i potem zrobic odblok czy dozycic tego wina ale bede go miał tak pod koniec tyg albo na początku przyszlego. Dodam że zostało mi z wczesniejszego cyklu 70tabs [...]

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2498 Data: 7/23/2007 9:07:18 PM Liczba szacunów: 0
  • przejscie z deci na trenbolon

    Post
    Doping

    [...] dodaje wegle i bialka do diety i ciagle waga stoi. Co do oxy to chyba nie dla mnie jeszcze, predzej bym sie chyba na tren zdecydował. A mam dylemat bo jesli teraz zakoncze cykl na samym propie to bedzie okolice konca stycznia a wiadomo ze rozsadek nakazuje odpoczac troche pomiedzy cyklami wiec nastepny dopiero po wakacjach. Bo jak tu inaczej [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2100 Data: 11/26/2011 9:33:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl Prośba o sprawdzenie i ewentualne porady co zmienić

    Post
    Doping

    A poza tym pierwszy cykl ponad pol roku wedlug mnie to za dlugo. Pierwszy powinien byc lagodniejszy a i tak sam prop by go dobrze klepnal Tak to się zgadza, że na pierwszy kontakt sam propek byłby bardzo dobry, ale jak pisałem powyżej chcę uniknąć sytuacji że jadę cykl na samym propie powiedzmy: 1-12 100mg e2d Co daj mi 3 miesiące na cyklu po [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1385 Data: 3/28/2015 2:54:06 PM Liczba szacunów: 0
  • M-DROL, H-DROL CZY MOZE SSA PORADZCIE

    Post
    Doping

    oczekujesz odpowiedzi lodzianina ? grega ? b 50 ? krzykacza ? body line ? marcela ? i innych zielonych ? kazdy z nich poleci ci cykl na samym propie, bo to twoj 1 cykl i prop najlepiej sie nadaje na sprawdzenie reakcji organizmu nie kombinuj z meta, mdrolem itp 1-6 prop albo 1-8 prop z taperem w ostatnim tygodniu bedziesz zadowolony na maxa, [...]

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 7435 Data: 1/17/2010 6:26:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl na samym Test Propinat.

    Post
    Doping

    zakładając że są tam te trzy środki to dobry pct do większego cyklu teść+deka i dodatki a w czasie niego bite hcg cykl na samym propie to pct z samego clomu lub nolvy daje rade a czaem trzeba dołożyć do tego hcg wiesz moze jak dlugie działanie ma to pct150? na propie juz jesteś Zmieniony przez - 8x8 w dniu 2012-04-21 12:28:48

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2777 Data: 4/21/2012 12:24:11 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl dla fightera-kulturysty ;)

    Post
    Doping

    pierwszy cykl -jeden środek cykl na samym propie zrób

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1144 Data: 12/22/2008 11:36:10 AM Liczba szacunów: 0
  • *SPAM* Kura chodzi z kogutem dla jaj a My spamujemy bo klimat czujemy !

    Post
    Kuchnia SFD

    tak z ciekawości, nie wiem czy można pytać, ale tak mniej więcej 6-8tygodni cykl na samym propie albo enanie ile może kosztować? oczywiście wliczając osłonki, wymagane suple i inne leki?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2014 9:35:27 PM Liczba szacunów: 0
  • tren + prop

    Post
    Doping

    Jesli bedziesz robił cykl na samym propie lub propie z winem to HCG bedzie raczej zbedne. Odblok daj dzien po ostatni winie 24 tabsy cloma wystarcza. Zmieniony przez - WSRH666 w dniu 2012-06-03 15:39:40

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1147 Data: 6/3/2012 3:38:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy odbloku omka, deka, prop,winko

    Post
    Doping

    Witam nastapila troche zmiana koncze cykl na samym propie bez wina, czy mam tak samo zaczac odblok czyli 3dni po ostatnim propie?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 723 Data: 5/2/2015 1:31:32 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl po 5 latach przerwy metka sus wino

    Post
    Doping

    po takiej przerwie cykl na samym propie cię ładnie porobi,tamte środki zostaw na następny cykl,maxymalnie test z metką tylko metka 5-6 tyg minimum 20 mg dziennie

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 720 Data: 3/24/2010 7:04:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Deca+Dianabol+Susta250 - pierwszy cykl.

    Post
    Doping

    Dziekuje za mile slowa, a odnosnie diety jak bedziesz chcial to tu wrzuce, bo niestety nie mam czasu na kontakty poza forum ;) Odnosnie cyklu to postanowione. Polece propionat 1-8(max10)/75-100mg e2d. Dawki napisalem 75-100, bo chce zaczac od 75 i zobacze jak sie bedzie krecil. Jak bedzie kiepsko to podskocze do 100mg. Powiedzcie mi czy jest sens [...]

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2580 Data: 10/2/2011 4:34:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl na samym Test Propinat.

    Post
    Doping

    tak naprawde niewiadomo co jest tam w tym pct 150 pozatym jak na cykl z pripionatu odblok z mieszanki provi, clom, nolva to może być zamocna armata bardzo mieszajaca w gospodarce ciekawe co będzie po odstawieniu - bo cykl na samym propie nie jest aż tak cięzki dla organizmu aby ładować takie połączenie po 1 ml ed Zmieniony przez - 8x8 w dniu [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2777 Data: 4/21/2012 12:15:00 PM Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie meta+prop+grek

    Post
    Doping

    powiem ci tak czlowieku nie masz podstawowej wiedzy nt.koksu,diety,stosowania innych rzeczy,ktore sa wazne przy byciu on zacznij cykl na samym propie i zobacz jak tolerujesz saa wogole i uwierz mi, ja ci to mowie a juz skoksowalem wielu ludzi ze to nie jest tak jak ty to widzisz czyli jeden cykl i koniec.. zobaczysz efekty i bedziesz chcial wiecej [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1200 Data: 1/21/2011 7:33:45 PM Liczba szacunów: 0
  • spdaek libido po zarzyciu tamoxifenu

    Post
    Doping

    jak jest ktos mi w stanie rozpisac cykl na samym propie do 10tyg przypominam ze mam skłonnosc na gino ile nolvy brac ? i jak najlepiej sie odblokowac po cyklu.Wole sie poradzic kogos kto ma wieksza wiedze odemnie nie chce juz robic sam na wlasna reke.

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 15809 Data: 5/20/2015 3:54:26 PM Liczba szacunów: 0
  • spdaek libido po zarzyciu tamoxifenu

    Post
    Doping

    jak jest ktos mi w stanie rozpisac cykl na samym propie do 10tyg przypominam ze mam skłonnosc na gino ile nolvy brac ? i jak najlepiej sie odblokowac po cyklu.Wole sie poradzic kogos kto ma wieksza wiedze odemnie nie chce juz robic sam na wlasna reke. czy brać nolve czy nie to trzeba badaniami sprawdzać

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 15809 Data: 5/20/2015 5:08:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Testosteron Propionat+meta.

    Post
    Doping

    dokup propa i jak bedziesz miał 3 falkony zrób cykl na samym propie 100 mg co 2 dni w ostatnim tyg propa podajesz hcg dwie iniekcje po 2500 poniedziałek i czwartek 3 dni po ostatnim propie podajesz clomid 3-4 tygodnie po 50 mg

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 997 Data: 8/10/2014 1:21:37 PM Liczba szacunów: 0