SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co to jest RAMPA 5

  • Dziennik konkursowy/Carramba/Podsumowanie str.52

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Tam gdzie jest napisane rampa, robisz progresję przy zachowaniu stałej ilości powtórzeń.Kończysz, gdy zrobisz ciężką szóstke, bądź spadniesz na 5 czy mniej powtórzeń.Spróbuj bardziej rozszczepić ciężary w siłowych liftach.Dla 50kg niech to będa skoki rzędu 7-10kg co serię. Np. 10 x 6 20 x 6 30 x 6 40 x 6 50 x 6

    Odpowiedzi: 727 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-23 16:37:03 Liczba szacunów: 0
  • Koci dziennik 2015

    Post
    Ladies SFD

    wiście wyglądu :-D A w ogóle to niedługo odezwę się do Ciebie po poradę, więc bądź czujna };-) 10.01 Dzień 3 DT Dzien2. 1. MC łapiąc sztangę szeroko rękami 5x5 Rampa (jeżeli jest możliwość to z podwyższenia) R:20kg/30kg/40kg 45kg/50kg/55kg/60kg/65kg/70kgx2 2.ściąganie drążka górnego do klatki 4x6-8 bez żadnego progresowania tu , od razu maksymaln

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 8740 Data: 2015-01-10 19:50:24 Liczba szacunów: 0
  • FBW i bieganie- potrzebna pilka pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    czemu 5x5 na potem? zanim zaczniesz robic swoj plan (wg mnie jest poprawny) sprawdz sie w teście zaproponowanym przez Wodyna - http://www.sfd.pl/Podstawowa_Sprawnosc_Fizyczna_-t725947.html jesli podchodzisz powaznie do treningu powinienes test wykonac i postąpic zgodnie ze wskazówkami Wodzna. jesli jednak chcesy zostac przy swoim planie - jest on p

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2056 Data: 2011-07-02 17:48:39 Liczba szacunów: 0
  • 1 raz na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    zedz 1-2s rozgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od zani

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1748 Data: 2011-09-29 20:41:57 Liczba szacunów: 0
  • split do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    niewiem czy split jest dobrym rozwiazaniem dla ciebie ale twoj wybór (metoda prób i błedów jest tez dobra) 1.Plecy- wyrzuć wyciag wrzuć podciaganie bez podciagania niema dobrego treningu pleców, jeśli nie dajesz rady to poprostu podstaw sobie coś (nie odpuszczaj) 2.Klatka odpuścił bym sobie brame jeżeli już zrobił bym normalne na skosie , ale pamie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 497 Data: 2011-05-19 18:20:56 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Marek - blog treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    akoś tam idzie, ale fajerwerków nie ma, ale to też nie ten etap, żeby dorzucać po 5kg, czy nawet 2,5kg na trening:). Myślałem właśnie nad jakąś zmianą w przysiadzie, bo odkąd jestem na tym treningu to mam FS 3 x 5. Patrząc na dziennik, to w drugiej połowie sierpnia robiłem na 70kg, teraz jest 75kg (ale to tak ledwo co). To ja bym dla odmiany wrzuci

    Odpowiedzi: 744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-20 10:32:12 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    zgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od za

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 2012-06-22 23:36:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex

    Post
    Usuniete tematy

    również poprawiłem technikę i dalej będę m.in w unoszenieu bokiem: hantle trzymane przy ciele, neutralnie, unoszenie na prawie wyprostowanych rękach. O wiele lepiej wchodzi i jest o niebo cięższe. 3.Podciąganie drążka wyc. dolnego do brody 4x15 19x15/22x15/25x15/25x15 Początkowo 3 serie po 12 powt. ale wydało mi się to za mało i słusznie zrobiłem p

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-27 21:13:33 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex

    Post
    Usuniete tematy

    ej serii do palenia + kilka powtórzeń w tym wymuszone :p Wyciskanie sztangielek siedząc rampa 10 15x10/17x10/20x10/22x7 Ok, mam filmik ale nagrałem go pod złym kontem i widok jest z dołu więc dużo nie widać i nie ma co go wrzucać. Unoszenie przodem siedząc ze sztangielkami 4x12-15 5x15/7x13/7x13/7x12 super, siedząc można dobrze wyizolować przedni a

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-02 21:00:05 Liczba szacunów: 0
  • Trening na slie i masa :PP

    Post
    Trening dla początkujących

    zedz 1-2s rozgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od zani

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1060 Data: 2012-04-02 19:08:30 Liczba szacunów: 0
  • długi czas trwania fbw oraz prośba o porade

    Post
    Trening dla początkujących

    zgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od za

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2012-06-22 23:27:48 Liczba szacunów: 0
  • Metoda na głoda czyli 15 10 5 - pytania o zasady

    Post
    Trening dla początkujących

    o. (jeżeli można szanownego moderatora poprosić o dopisanie do tematu "ocena planu") Proszę o ocenę planu 15-10-5. Trening 3x tyg, rampa, progresja co tydzień. Jeżeli gdzieś jest inna ilość serii i powtórzeń to zaznaczyłem to bezpośrednio przy danym ćwiczeniu Plan A (3s 15p) NOGI - Przysiad pełny KLATA - WL PLECY - Wiosło sztangielką PLECY - Podc

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 366 Data: 2016-06-28 14:22:38 Liczba szacunów: 0
  • zmiana planu na góra dół

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiesz pomyslałem sobie ze trenig dół rowniez z robie 2 zestawienia i bede cwiczyl jednak 4 dni. Mowisz ze góra jest spoko więc ja zostawie a zmienie troszke dół, co ty na to? dół 1 1.przysiad rampa 8 2. bułgarskie x3 3.żurawie 4.wspięcia dół 2 1.Mc sumo rampa 8 2.uginanie leżąc 3.wykroki x3 4. prostowanie siedziąc 5. wspięcia Zmieniony przez - 997

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 535 Data: 2017-05-18 16:14:01 Liczba szacunów: 0
  • TRENING DO ULOZENIA

    Post
    Trening dla początkujących

    zedz 1-2s rozgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od zani

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 758 Data: 2011-09-13 17:25:59 Liczba szacunów: 0
  • FBW na mase po kiepskim splicie

    Post
    Trening dla początkujących

    Rampa 8 - zaczynasz dajmy na to od 40% CM, robisz 8 powtórzeń i co serię dokładasz 5 kg, aż nie wyrobisz. I to nie jest prawda, że nie powinno się robić izolacji, przy dużej ilości ćwiczeń wielostawowych na takie małe partie jak bic czy tric to dobre wyjście. Btw, pokaż poprzedni plan

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 749 Data: 2012-09-14 13:59:34 Liczba szacunów: 0
  • Swiety - podsumowanie redukcji str.20/czysta masa

    Post
    Trening dla początkujących

    01-29 15:51:24 Waga spada książkowo, droga dobra. W treningu grzbietu, trochę zmian. Martwy ciąg pozostaje na miejscu, natomiast robisz rampe 7. Niby 1pow mniej, ale to już jest inna praca dla Twoich mięśni. Ciężar też może być minimalnie wyższy, poprzez więcej serii. Wiosłowanie podchwytem, zostaje oczywiście. Natomiast zrobimy to na regresie.

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 12790 Data: 2013-01-31 14:11:49 Liczba szacunów: 0
  • Push/Pull Etap 6 +uwagi

    Post
    Trening dla początkujących

    Aj z tym glute ham reise źle spojrzałem, a to po prostu żuraw jest... Roonie mógłbyś mi przybliżyć dokładniej o co chodzi z tą rampą ? I jak oceniasz efekty mojej pracy w ostatnim czasie porównując do poprzednich zdjęć kiedy polecałeś mi etap 5 :)?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1332 Data: 2013-03-14 21:31:44 Liczba szacunów: 0
  • Spadki w klacie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    roblemu. Następnie są serie normalne. Wykonanie założonej liczby powtórzeń sprawia pewien wysiłek, nadal jednak zachowujemy zapas powtórzeń. Ostatnia seria to bicie rekordu - jest tą najważniejszą, to do niej przygotowywały nas wszystkie wcześniejsze, nie możemy podejść do niej za bardzo zmęczeni, dlatego bardzo ważne jest, by zawsze trzymać się za

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 2013-06-13 16:55:35 Liczba szacunów: 0
  • Słabsza partia 2 razy w tyg?

    Post
    Trening dla początkujących

    -2s rozgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od zan

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 782 Data: 2011-10-18 16:04:18 Liczba szacunów: 0
  • Koci dziennik 2015

    Post
    Ladies SFD

    22.01 DT Dzień 4. 1.wyciskanie na płaskiej 5x5 rampa 27kg/30kg/32kg/35kg/37kgx2 22kg/25kg/27kg/30kg/32kg/35kgx4 2.wyciskanie sztangielek skos 4x8-10 pamietaj ,ze jestes rozgrzana, cięzar od pocżatku ma byc max. 13kg x10/10/10/10 13kg x10/10/7/6 3.wyciskanie sztangielek siedząc 3x6-8 regres 11kg/10kg/9kg 10kgx7/9kgx7/8kgx8 4.shoulder box 3x5 2kg

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 8740 Data: 2015-01-23 06:38:36 Liczba szacunów: 0