SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co to jest RAMPA 5

  • BAMFette - dziennik/W drodze na PŚ w TSK

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening tydzień II dzień C (powtórka sprzed urlopu - ciężary generalnie -2,5kg) Podrzut (zarzut pod przysiad i wybicie ponad głowę,rampa po 2 powt.) 30,35,40,45,50,55 x2 (52,5 x 2) Przysiad 50,60,70,80 x4 ,90x1 , 100x1 , 100x1 , 90x4 (97,5 x 2) Wspięcia na palce 120x20, 140x40 Pompki na poręczach 4,4,4,4,4,4 Klasyczny martwy ciąg 40,50,60,70 x4 ,

    Odpowiedzi: 952 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-26 16:34:13 Liczba szacunów: 0
  • Split - prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    c regulowac preogresje i kontrolowac postepy) AD. 4 tak szeroko nachwytem (rampa opisana wyzej) AD. 5 wpisz na youtube zobaczysz AD. 6 silowe czyli w dolnej fazie rece twoza kat prawie 90 sti ruch jest po czesci wyciskany przez co ciezarjest wiekszy AD. 7 normalne rozpietki AD. 8 opisane wyzej Zmieniony przez - ziomlogos w dniu 2010-01-18 21:12:59

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1060 Data: 2010-01-18 21:12:20 Liczba szacunów: 0
  • december - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR. 32!!

    Post
    Trening dla początkujących

    wo. Przy pomyślnych wiatrach mógłbym wtedy robić klatkę z tricepsem w piątki po powrocie do domu i z większym dostępem do sprzętu, lub na uczelnianej siłowni, która tego dnia jest mniej uczęszczana. Wtedy split prezentowałby się tak: off Plecy+brzuch Barki+biceps (myślę, że tył barków w dzień po plecach nie jest jakąś wielką tragedią, tym bardziej,

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-29 14:28:29 Liczba szacunów: 0
  • december - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR. 32!!

    Post
    Trening dla początkujących

    iady ze sztangą na barkach progresja 20x30/16x55/12x65/10x75/8x85/6x95 Albo źle zapinam ten pas (chociaż na wszelki wypadek trochę z tym poeksperymentowałem), albo faktycznie jest coś ze mną nie tak. Ustawienie stóp sprawdzałem co serię. Czucie super poza maksymalnie zyebaną serią ostatnią… W ogóle ciężko to dzisiaj szło, mimo długich jak na mnie,

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-01 17:42:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik MARIAN 17

    Post
    Usuniete tematy

    g 3b Rozpietki poziomo 4x12 12x12kg / 12x12kg / 12x12kg / 12x12kg 30min aero http://img201.imageshack.us/img201/1496/komentarz.png Trening sporo czasu zajmuje. Ale troche jest do przecwiczenia. Nie wiem jak z tymi rampami czy nie za krótkie?? i nie ma co sie sugerowac obciązeniem na wyciagu bo to samo róbka i chodzi jak chodzi. Ale do rzeczy

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 12439 Data: 2012-09-18 12:07:59 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/ejpi/rok str.30

    Post
    Ladies SFD

    wek" 4. Omlet z 3 jaj, kromka razowca, szynka domowa, ser żółty, czosnek +sok ze świeżo wycisniętej pomarańczy i sporo czereśni, To jedyny mankament tych ograniczonych węgli, jest sezon i owoce są przepyszne... @-) Dzisiaj: Miała być knajpa, ale jednak przełożone na następny tydzień. :-) TRENING 1. RDL 5x5 Rampa 36/46/54/62/68kg x0 :-| +66x4 2.opu

    Odpowiedzi: 499 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-30 01:17:10 Liczba szacunów: 0
  • szersze barki w 26 lat czy to mozliwe???

    Post
    Trening dla początkujących

    zedz 1-2s rozgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od zani

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2991 Data: 2011-09-06 19:02:29 Liczba szacunów: 0
  • Jaka progresja do push pulla?

    Post
    Trening dla początkujących

    oru takie opcje: a) rampa czyli nieokreslona ilosc serii, czyli np robiac przysiad robie z 7 serii zaczynajac od malego ciezaru i konczac na tym jak spale powtorzenia. Ważne jest to ze powtorzenia muszą być takie same czyli np po 6 powtórzeń. b) Progresja piramidalna(hejtowana metoda weidera) NP. wyciskanie na klate hantlami: 1 seria -12 powt x 10

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 955 Data: 2015-03-30 12:39:17 Liczba szacunów: 0
  • FBW z elementami dynamiki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kość, bo regresy i serie łączone. Ładuj żarcia pod korek, kreatyna, BCAA, witamina C, po treningu porcja białka, wysypiaj się blablablablabla. Po 6-8 tyg jak będziesz czuł że jest źle, robisz roztrenowanie albo tydzień przerwy. Po roztrenowaniu zaniżasz ciężary i od nowa, moim zdaniem możesz pociągnąć łącznie 12 tyg, optymalnie na budowę masy Zmien

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 954 Data: 2017-01-22 19:59:10 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/kebula/ podsumowanie str.37

    Post
    Ladies SFD

    ją się przy dużym. jak widać, do 55kg podchodziłam 2 razy. 2.ok 3.ok 4.ok, odbiłam słaby rdl 5.a tu siebie dobiłam. wiem, że to spory ciężar, ale miałam sprawdzamą technikę i jest ok. WARZYWA marchewka, kapsuta kwaszona, sałata, żółta papryka, jarmuż (bez szału, myślałam, że jest lepsze), rzodkiewka, sałata, PŁYNY kawa, woda, zielona herbata DIETA

    Odpowiedzi: 397 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-23 14:22:14 Liczba szacunów: 0
  • Trening klatki do sprawdzenia (HSS-100 wzbogacony o MDS)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    s chodziasz mały eksperyment dla fighterów? 5. Kocham SW ale także zależy mi na ładnej sylwetce, z drugiej strony jednak chciałbym aby siłownia dawała mi profity w walce, czy jest jakis system, który pozwoliłby to wszystko pogodzić? na tmuscle widziałem w jednym z artów dla fighterów ze facet na fotach który prezentował cwiczenia wyglądął na prawde

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2487 Data: 2009-10-06 22:54:39 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Miodowa/DT- pods.str13

    Post
    Ladies SFD

    ym wyciągu robię . 10kg x12/ 10kg x12/ 10kg x12 5kg x12/ 5kg x12/ 5kg x12 Swiss ball planck 3 x max czas 1 min 25 sec 1 min 8sec 1 min 10sec Umęczyłam się solidnie, taki oto jest mój komentarz ;-) ___________________________________________________________ Te co miały widzieć , widziały ;-) };-) Zmieniony przez - Miodowa w dniu 2014-04-08 21:58:1

    Odpowiedzi: 690 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-08 19:02:45 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] @@@ Kitly - Redukcja @@@

    Post
    Trening dla początkujących

    pompa/palenie barków od początku redukcji. Unoszenie bokiem bdb, zmieniłem podciąganie sztangi na unoszenie hantli w opadzie i powiem, że lepiej to czuję, ale o wiele gorszy jest negatyw zaraz jak muszę hamować przed końcem żeby się hantle nie zderzyły, masakra tak pali (nie tył a przód po lewej/prawej stronie) No i ćwiczenie które miałem zmienić

    Odpowiedzi: 798 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-14 17:18:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Marek - blog treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    akoś tam idzie, ale fajerwerków nie ma, ale to też nie ten etap, żeby dorzucać po 5kg, czy nawet 2,5kg na trening:). Myślałem właśnie nad jakąś zmianą w przysiadzie, bo odkąd jestem na tym treningu to mam FS 3 x 5. Patrząc na dziennik, to w drugiej połowie sierpnia robiłem na 70kg, teraz jest 75kg (ale to tak ledwo co). To ja bym dla odmiany wrzuci

    Odpowiedzi: 744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-20 20:39:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex

    Post
    Usuniete tematy

    i zobaczyłem że wszyscy robią to co ja miałem robić odpuściłem i zrobiłem barki i biceps. Trochę mało regeneracji tych partii bo ostatnio robiłem je w... czwartek xD Mimo to jestem zadowolony ;] 1.Wyciskanie sztangi zza karku siedząc rampa 12 25x12/30x12/40x12/45x12/50x9 35x12/40x12/45x12/50x12/55x12/60x9 35x12/40x12/45x12/50x12/55x8/---- 35x12/40

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-15 20:41:18 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Venc1Lq - Zaczynamy, podsumowanie str. 15

    Post
    Trening dla początkujących

    Pull 1. Martwy ciąg rampa 10 40kg x10 50kg x10 60kg x10 70kg x10 80kg x10 Nie dodawałem, bo chcę najpierw ogarnąć technikę. Szczerzę powiem, że myślałem że jest bardzo fajnie, obejrzałem nagranie i zmieniłem zdanie. Nie potrafię bardziej spiąć tych pleców, żeby zachować odpowiednią lordozę. Myślę, czy może nie stanąć szerzej, żeby "otworzyć" staw

    Odpowiedzi: 150 Ilość wyświetleń: 9119 Data: 2016-01-09 19:12:23 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK - MojeImie

    Post
    Trening w domu

    tylko to co mi smakuje nie jest zdrowe, a żeby zdrowe mi smakowało to musiałbym mieć kucharza by mi coś wymyślił bo ja w tym dobry nie jestem xD co do dzisiejszego treningu, tak jak obiecałem: podciąganie chwytem neutralnym, 2 x 10 powt, 1 x 5 powt. martwy ciąg, rampa co 20 kg, ostatnia seria 100 kg x 4 powt. high pull, rampa co 10 kg, ostatnia ser

    Odpowiedzi: 172 Ilość wyświetleń: 10767 Data: 2015-06-22 16:48:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę jeśli źle to poprawiać.

    Post
    Trening dla początkujących

    zgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od za

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 466 Data: 2012-06-22 23:44:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik MARIAN 17

    Post
    Usuniete tematy

    Dązek 7/10 nie najgorzej, fajnie nawet wchodziło, najszersze czułem jak pracowały Ustaliłem rampę 7 i zobaczymy jak bedzie starałem się opuszczac niżej niz ostatnio filmik jest do oceny niektóre pow troche nie kontrolowane wiosło 7/10 moim zdaniem ok, starałem się spinac te najszersze na koniec pozytywu, pod koniec już był odczuwlany tak jakby b

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 12439 Data: 2012-10-14 20:20:45 Liczba szacunów: 0
  • Push Pull 4 dni masa do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    x12 2. Dipsy na klatke 0x12 5x12 9x12 15x10 3. Wyciskanie hantli (barki) 9x12 12x12 15x12 19x12 19x7 4. Pompki z elewacja nog 4x15 5. Wyciskanie wasko flarowe 5x12x40kg Tutaj jest piatek na 12 powtorzen, z ubieglego tygodnia. Ten ostatni piatek postanowiem sprobowac systemem 12/10/8/6 i oto co wyszlo: 1. Przysiad tylny 12x60 10x70 8x80 6x90 2. Dips

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3412 Data: 2013-02-24 21:31:02 Liczba szacunów: 0