SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

co to jest RAMPA 5

  • Plan do oceny - MASA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    " 1.Wyc. skos sztangi (ok 30/35st..) Rampa 5 " czyli np : 5x50 5x60 5x70 5x80 5x90 tak ma być? Przecież te squeezere press to jest to samo co waski młotkowy (chyba ze o czymś nie wiem ). 2. co moge dac na barki zamiast high pull - nie podoba mi sie te ćwiczenie. 3. Francuz na skosie ujemnym 3-4x8-10 ? Zmieniony przez - Zabawny w dn

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1225 Data: 2011-03-18 22:12:17 Liczba szacunów: 0
  • Buli/Redukcja/Forma na Lato 2014

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    4x8 to jest taka mini rampa , a przy rampie zawsze jest tyle samo powtorzen a wiekszy ciezar ;) , te 25 to fakt słabo czuje , ale wykonując 22 serie na plecy to dla mnie i tak dośc sporo ;) mało ale co poradzic :) ogolnie robie serie co minute , szybki i bardzo intensywny trening , gdybym w bojach dał 2 minuty a w innych 1,5 to nie wiem czy w dwoch

    Odpowiedzi: 448 Ilość wyświetleń: 9908 Data: 2013-10-02 14:07:16 Liczba szacunów: 0
  • Swiety - podsumowanie redukcji str.20/czysta masa

    Post
    Trening dla początkujących

    e cos zamienimy Antek ? bo wykonujac to dzis zastanawialem sie co ja robie ^^ moze jakas Lawka rzymska ? Wiosłowanie hantla , swietnie nabilo gore pleców.Co do sciagania drazka do karku musze popracowac na spieciem w fazie koncentrycznej bo niby sciagam lopatki na dole ale to jeszcze nie jest to. Interwaly mnie oczywiscie zniczyly nieziemsko 8-)

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 12749 Data: 2013-02-26 17:29:24 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Marek - blog treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    W push press cały ruch, aż do zablokowanie łokci w górze, powinien być dynamiczny, czy też ważne jest, żeby dynamicznie wybić sztangę z barków, a ciężar można "dopchać" w samej końcówce ruchu? Przy większych ciężarach cały ruch nie bedzie dynamiczny. Początek owszem, ale później już najcześciej dociskamy tricepsami. A co do WL: Tu nie ma nic dziwn

    Odpowiedzi: 744 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-20 20:45:40 Liczba szacunów: 1
  • plan FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    namika wykonywanego ruchu spada. Co do przerw to w pierwszych seriach wynoszą one minimum a ich czas wydłuża się z każda serią. W ostatnich seriach może to być 1,5 do 2,5 minuty. To jest tylko przykład dla zobrazowania rampy, tych serii może być mniej lub więcej to zależny od ćwiczącego, który sam po czasie dostosowuje to pod siebie. Pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1190 Data: 2012-07-15 14:29:10 Liczba szacunów: 0
  • TEST AMG by Damian_619

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    iężarem niż na poprzednich treningach. Skupienie: 9/10 - Było ok Mrowienie: 3/10- praktycznie nic nie poczułem :-( Dzisiejsza ocena: 8/10 Opinia: Jak na pierwszy trening to jest dobrze,liczę na to że produkt jeszcze bardziej się rozkręci.Jutro Klata+Triceps zobaczymy jak na tym treningu się spisze. Zmieniony przez - Damian_619 w dniu 2013-11-27 0

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2921 Data: 2013-11-27 02:41:57 Liczba szacunów: 0
  • plan

    Post
    Trening dla początkujących

    my: plecy, brzuch off off klata, bic nogi przedr barki, tric nawet może być co? białko do 2,5... Niestety, aktualnie poczyniłem szereg inwestycji w siłownię, na razie tyle co jest musi wystarczyć przenoszenie wywalam (dobrze, chciałem żeby ktoś uszczuplił mi nieco plan gdziekolwiek) szrugsy hantlami żeby szybko i wygodnie robić superserie, mogę szt

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 877 Data: 2010-03-23 16:32:03 Liczba szacunów: 0
  • Perfum - Buduję baze 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    -2s rozgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od zan

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 964 Data: 2012-07-01 03:08:29 Liczba szacunów: 0
  • Split 4 dniowy - Trening pleców/Przedramię

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zytaj jeszcze raz wszystkie informacje o rampie. W skrocie chodzi o to, by do ostatniej serii podejsc rozgrzanym, niezmeczonym i gotowym do zgarniecia rekordu. Ostatnia seria jest ta najwazniejsza i wszystkie wczesniejsze przygotowuja Cie wlasnie do niej - w niej masz pobijac rekordy z tygodnia na tydzien. Na piewszym treningu schowaj ego do kiesze

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 4299 Data: 2010-08-31 22:56:03 Liczba szacunów: 0
  • z silowni do domu

    Post
    Trening w domu

    wiesz że on ma 16 lat i rośnie? wiesz że każde następne ćwiczenie po trzecim zjada mięsień zamiast go budować, chyba że jesteś na koksie? poczytaj to forum, tu naprawdę mądrzy ludzie się wypowiadają pomijam że dla sportów typu tenis/badminton kulturystyka to wróg, dlatego nie wierzę że grasz w badmintona półzawodowo bo trener zakazałby ci takiego

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2690 Data: 2012-09-11 18:43:08 Liczba szacunów: 0
  • Trening masa ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    i masz 5 serii po 5 powtórzeń to robisz mniejwiecej tak: 1 60% 2 70% 3 80% 4 90% 5 100% ciezaru roboczego na któreym zrobisz max mozliwie technicznie pelne 5 powtorzen ale to jest tylko jeden wariant tam masz opisane szerzej progres siłowy chodzi o to aby z tygodnia na tydzien zwiekszac stopniowo ciezar o 1 - 2.5kilo powoli małymi kroczkami az do w

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 766 Data: 2012-10-04 21:11:42 Liczba szacunów: 0
  • Buli/Redukcja/Forma na Lato 2014

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    19.09.2013 DT PUSH- A wiec byłem na nowej siłowni niedaleko mnnie i musze przyznać ze jak na początek ,to jest trochę sprzętu , trening szedł intuicyjnie, bo nie wiedziałem co jest za sprzęt a wiec poszło cos takiego : Wyciskanie skos rampa 8 30/40/50/60/70 WL 4x10 60/70/80/90 Brama 4x10 nie pamiętam ile tam było ale mało %-)tylko na dobicie kla

    Odpowiedzi: 448 Ilość wyświetleń: 9908 Data: 2013-09-19 15:44:09 Liczba szacunów: 0
  • PROJEKT MASA 2 - 120**Team Panda**Pods str 22 i 28

    Post
    Trening dla początkujących

    he to po "Polskiemu" napisałeś i niezbyt szło zrozumieć%-) 4 Kick Back Hantlem 3 x 8p 9 / 10 / 12 ------------ ------------ ------------ 15 / 20 / 25 3 seria Ok, lewy triceps jest zdecydowanie słabszy, co widać po filmie. 5 A. Modlitewnik Podchwyt 4 x 10p B. Hantle Supinacja 4 x 10p A 18 / 20 / 22 / 22 20 / 20 / 22 / 24 20 / 22 / 24 / 27

    Odpowiedzi: 282 Ilość wyświetleń: 17316 Data: 2013-03-23 16:25:47 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana

    Post
    Trening dla początkujących

    ciu na zakres 8-6 powtórzeń. Co gorsza większość trenujących treningiem dzielonym wykonuje wiele serii (i to nie jednego, ale wielu ćwiczeń!) do załamania mięśniowego. Owocem jest koszmarny spadek siły i nadmierne uszkodzenia mięśni. Owszem, być może rozbudujesz swoje mięśnie, ale przy nikłym wzroście siły. Dodatkowo jak napisałem na samym początku

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 494 Data: 2011-06-23 13:30:32 Liczba szacunów: 0
  • Trening piramidalny czy zwykly?

    Post
    Trening dla początkujących

    ciu na zakres 8-6 powtórzeń. Co gorsza większość trenujących treningiem dzielonym wykonuje wiele serii (i to nie jednego, ale wielu ćwiczeń!) do załamania mięśniowego. Owocem jest koszmarny spadek siły i nadmierne uszkodzenia mięśni. Owszem, być może rozbudujesz swoje mięśnie, ale przy nikłym wzroście siły. Dodatkowo jak napisałem na samym początku

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1164 Data: 2011-06-21 21:23:47 Liczba szacunów: 0
  • Czysta masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eniową to zejdź do ciężaru na 3 powtórzeniach i STOP. Maksa atakuj raz na jakiś czas. Inaczej się przetrenujesz. Brzuch dałbym po nogach. Raz i ciężko. Ewent. może zostać jak jest, ale ćwiczeń ci nie ocenię, bo sam brzucha nie robię:) no sporadycznie na drążku. Plecy. Ok. jeśli nie możesz robić ćwiczeń obciążających kręgosłup w rodzaju mc itp. to m

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1264 Data: 2010-05-18 12:15:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Bykuuuuu - 17 lat, POWER BUILDING

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e czuje jakiegoś specjalnego przemęczenia po nim , ciężary nie były jakieś wybitnie duże , więc jak to się mówi DUPY NIE URYWA. Jutro dzień "odpoczynku" - trening na basenie - powrót do regularnego pływania po wybiciu palca , a co do tej kontuzji ból już prawie nie doskwiera , problem z mobilnością nadal jest ,ale postaram się z nim "powalczyć" :D

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 10146 Data: 2017-03-14 18:03:43 Liczba szacunów: 0
  • Fbw 5x5 - zmiana na split

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ć z rampą czy stałą ilość powtórzeń? 2. Ćwiczenia asystujące masz ny myśli wyciskanie na skosie, wyciskanie na barki, wiosłowania ? 3. Co mam wyrzucić z treningu Push, skoro jest tam po jednym ćwiczeniu na klatkę, górę klatki i na barki ? Nie bardzo wiem, co z tego wywalić.. 4. High pull - to nie przypadkiem ćwiczenie na barki? A barki robię dzień

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1190 Data: 2012-10-10 18:10:37 Liczba szacunów: 0
  • Porady treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    zedz 1-2s rozgrzewkowymi. np. gryf lub ciezar wlasnego ciala x 5-8p 50% CD x 5-8p 75% CD x 5-8p CD - ciezar zastosowany w seriach docelowych(roboczych). w przypadku mc sprawa jest prosta,sam system zawiera w sobie odpowiednie dozowanie obciazenia,wiec dodatkowa rozgrzewka nie jest potrzebna.(warto zrobic 1-2s z samym gryfem) trening zacznij od zani

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 493 Data: 2011-09-08 21:39:23 Liczba szacunów: 0
  • FBW ( 2 zestawy ) - Co dalej ?

    Post
    Trening dla początkujących

    1 porecze 2 normalnie tylko skupiasz sie na tempie i technice 3 rampa wiesz co to??? 12 powt zwiekszasz ciezar od 50-60% wzwyż do 100% serii zalezy od otrzeb najwazniejsza jest ta ostatnia docelowa. co trening dokładasz 1-2kilo ciężaru i bijesz rekardy 12 powt tak ze np po 4-6 tyg bedziesz mogl zrobic 10 i wtedy analogicznie. 4 progresja 5 unoszeni

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1155 Data: 2012-12-13 19:51:24 Liczba szacunów: 0