SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

clinic pharmax

  • Jakiś czas temu skończyłem brać lajtowo samą oxę 30 mg smieszne 100 tab firmy clinic pharmax i muszę stwierdzić, że działa jak należy. Siła na plus, wody troche spadło, wycinka na plus. Stawiałem, że to może być standardowo wino, ale w ogóle nie odczułem stawów ani nie bolały kichy. Gdybym trzymał lepiej dietę to byłoby jeszcze lepiej. Polecam. Za [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2017 8:47:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Jakiś czas temu skończyłem brać lajtowo samą oxę 30 mg smieszne 100 tab firmy clinic pharmax i muszę stwierdzić, że działa jak należy. Siła na plus, wody troche spadło, wycinka na plus. Stawiałem, że to może być standardowo wino, ale w ogóle nie odczułem stawów ani nie bolały kichy. Gdybym trzymał lepiej dietę to byłoby jeszcze lepiej. Polecam. Za [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2017 10:03:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Poszukuje opini na temat labu Clinic Pharmax prop działa bdb

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2017 12:01:51 PM Liczba szacunów: 0
  • deka clinic Pharmax warto?

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2017 9:54:15 AM Liczba szacunów: 0
  • deka clinic Pharmax warto? na spokojnie możesz inwestować dzięki za info

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2017 11:20:02 AM Liczba szacunów: 1
  • A w turę z czego celowac do wyboru mam biosire,pmp(nowe),bm,clinic pharmax i Royal pharma(cena niska bo mam bardzo dobre dojście). Obecnie lecę cypio z royala i badanie wyszło na poziomie innych labow, co do innych środków też słyszałem pozytywne opinie a ziomek leciał tren e i sobie chwalił. Pojawiło się kilka pozytywnych opinii nawet tu na forum [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2017 11:57:57 AM Liczba szacunów: 1
  • A w turę z czego celowac do wyboru mam biosire,pmp(nowe),bm,clinic pharmax i Royal pharma(cena niska bo mam bardzo dobre dojście). Obecnie lecę cypio z royala i badanie wyszło na poziomie innych labow, co do innych środków też słyszałem pozytywne opinie a ziomek leciał tren e i sobie chwalił. Pojawiło się kilka pozytywnych opinii nawet tu na forum [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/21/2017 3:36:46 PM Liczba szacunów: 0
  • czy sprawdzał ktos kody z clinic Pharmax ? mam sporo soków ale kodu nie wchodzą.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2017 3:16:52 PM Liczba szacunów: 0
  • czy sprawdzał ktos kody z clinic Pharmax ? mam sporo soków ale kodu nie wchodzą. mi z wina wlazl pisało że produkt git kod co prawda nie jednorazowy jak w innych labach ale był ok mam gdzieś odlozona ta setek wina Wbijałem na początku clinica, na żadnym kody nie weszły, były to dwa opakowania propka, pierwsza partia działała, druga była z dupy. [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2017 2:58:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie lecialem regularnie na AndroChemie. Jednak u zrodla sie konczy i zostal clinic pharmax i royal pharma. Opinie obu nie zachecaja i warto szukac czegos pewniejszego. O jaki lab warto zabiegac? W jaką firme teraz celowac? Ktoś ma jakaś swoją sprawdzoną? Platinium Labs (prop), BM (tren hexa), Primus Ray (prop / clen inj), Bioniche (tren acet) [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2017 6:40:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie lecialem regularnie na AndroChemie. Jednak u zrodla sie konczy i zostal clinic pharmax i royal pharma. Opinie obu nie zachecaja i warto szukac czegos pewniejszego. O jaki lab warto zabiegac? Szukałbym: 1ml amp: Vertex, Genesis z kodami, Ions Pharmacy, Swiss Remedies, Alpha, Sepah Chemie 10ml: Nexium, Genamed, Androxen Testował ktoś bolda [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2017 10:34:18 PM Liczba szacunów: 1
  • Jako ze moj dill od jakis 5 tygodni nie moze sciagnac dla mnie cypio z bm(i niewie kiedy bedzie a mi sie niechce skubac tak o po kartoniku, poprostu lubie zrobic zapas :D ) to pytanie do was bo mam do wyboru Bioniche,PMP,Mednia Pharma Labs,Royal Pharma,Clinic Pharmax,Goldline,Malay Tiger i Androchem choc ta ostatnia pozycja jest wysylkowa a ja [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2017 1:23:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Jako ze moj dill od jakis 5 tygodni nie moze sciagnac dla mnie cypio z bm(i niewie kiedy bedzie a mi sie niechce skubac tak o po kartoniku, poprostu lubie zrobic zapas :D ) to pytanie do was bo mam do wyboru Bioniche,PMP,Mednia Pharma Labs,Royal Pharma,Clinic Pharmax,Goldline,Malay Tiger i Androchem choc ta ostatnia pozycja jest wysylkowa a ja [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/24/2017 6:13:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Chłopaczek na siłowni który ma mi to ogarnąć wychwalał Royal ale pewnie dlatego, że ma lepszy hajs z niego niż z nexium. Ja w necie znalazłem PBlba to nigdzie negatywnych opinii nie widziałem, raczej same pozytywy natomiast też nie ma żadnych opinii konkretnie o dece. Postawie w takim razie tak jak radzicie na Nexiuma. Dzieki! tez Ci moge ogarnac [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2017 8:57:25 AM Liczba szacunów: 0
  • W jakie firmy celowac na czarnym i jakie unikać? Enth hcg clomid unikal bym Royal Pharmy, Genesisa tego co ktos tu ostatnio wrzucal do zdj w ciemnym flakonie,Clinic Pharmax( ten sam syf co royal, choc narazie wszyscy chwala ale to ten sam producent i pewnie bedzie jak z Royalem ze jeden wypust ok drugi dno) A tak pozatym to tescie wszedzie [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/26/2017 5:02:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie opinie o clinic pharmax prop,wino, master? Ktos cos? prop i winko ok , master nie wiem

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2018 6:32:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie clinic pharmax stosowal ktoś jakies srodki tego labu??

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2018 6:31:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Tura z Clinic pharmax, jest co ma być?

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2018 10:19:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Siemka, Szybkie pytanie , Clinic pharmax propionate na co uważać ? powinien być ok ? tylko z tej firmy mam obecnie dostęp, w dodatku po cyklu wystarczy sam clomid czy z hcg ?

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2018 10:07:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Siemka, Szybkie pytanie , Clinic pharmax propionate na co uważać ? powinien być ok ? tylko z tej firmy mam obecnie dostęp, w dodatku po cyklu wystarczy sam clomid czy z hcg ? Propa trafic lipnego jest raczej ciezko

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/6/2018 5:24:03 AM Liczba szacunów: 0