SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

chrom cynk magnez

  • Magnez-chrom-cynk-wapń-guarana

    Temat
    Odżywki i suplementy

    ć posiadane suplementy, aby były jak najlepiej przyswajane. OSTERCAL (NutroPharma) - Wapń+Wit.D (węglan wapnia) CHROM ORGANICZNY (Naturell) - Chrom+Niacyna (trójwodny mleczan chromu) GUARANAX (OlimpLabs) - Ekstrakt guarany+kofeina CHELA-CYNK (OlimpLabs) - Cynk albion SLOW-MAG B6 (EthiFarm) - Chlorek magnezu+B6 Da się połączyć (w ciągu 1 doby)wszyst

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 570 Data: 2016-08-16 11:41:50 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    mentacji to - uwaga - niesamowicie śmierdzące pierdy . To pewnie wina białka, ale czasem nie idzie wytrzymać. Teraz 2 tygodnie off od tak rozbudowanej suplementacji, jedynie chrom, cynk, magnez i białko, no i tran. Chrom swoją rolę spełnia perfekcyjnie - zero, ZERO ciśnienia na słodycze. # TRENING - SIŁOWNIA: LICZBA TRENINGÓW: 6 PLAN: FBW 5X5 Wsz

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 19070 Data: 2010-07-04 07:22:38 Liczba szacunów: 0
  • Czy istnieja podroby suplementow & odrzywek ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    jesc jak najmniej cukrow prostych,a wiecej zlozonych,po treningu bede bral 30g glukozy. Moje plany sa takie: Od nastepnego tygodnia zaczne brac: Gainera mct z bialkiem pro95,chrom+cynk+magnez,glukoza to wszystko mam zaplanowane na ten miesiac. Od wrzesnia zaczne brac hi tec protein 90%,po 50 gram dziennie podzielone na 2 porcje,jeszcze nie wiem co

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3771 Data: 2002-08-01 15:53:39 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    }:-( Wstawiam więc zdjęcie, bo korciło strasznie, by to uwiecznić: https://i.imgur.com/qPhR6YW.jpg Suplementacja: Rano: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom Przed treningiem: arginina, kreatyna, beta-alanina, 400mg kofeina W trakcie treningu: 20g BCAA, 30g CARBO Po treningu: kreatyna, 30g WPI Noc: kompleks witamin, potas, wi

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2018-11-13 18:29:15 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    óg w siadzie, żurawie, RDL, ale wszystko delikatnie, by przygotować się pod jutrzejszy trening :-D Suplementacja: Rano: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom Przed cardio: kreatyna, beta-alanina, 400mg kofeina Noc: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom, cynk, magnez, witamina B6, kreatyna, NAC Dodałem d

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2018-11-14 18:59:49 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    przy zwykłym klasyku na koniec treningu. https://youtu.be/b-EzO1ZZq_E https://youtu.be/hsM2caOLpIM Suplementacja: Rano: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom, NAC Przed treningiem: arginina, kreatyna, beta-alanina, 400mg kofeina W trakcie treningu: 20g BCAA, 30g CARBO Po treningu: kreatyna, 30g WPI Noc: kompleks witamin, pota

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2018-11-15 19:02:24 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    - progresja ciężaru. Żadna przedtreningówka nie szła, a focus jaki złapałem to nie mam pytań 88-O Suplementacja: Rano: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom, NAC Przed treningiem: arginina, kreatyna, beta-alanina, 400mg kofeina W trakcie treningu: 20g BCAA Po treningu: kreatyna, 30g WPI Noc: kompleks witamin, potas, wit. D+K

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2018-11-20 18:28:19 Liczba szacunów: 1
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    go "masowego" planu wolę zadbać o progresję stopniowo, niż zaliczyć faila w pierwszych tygodniach. Suplementacja: Rano: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom Przed treningiem: arginina, kreatyna, beta-alanina, 400mg kofeina W trakcie treningu: 20g BCAA, 30g CARBO Po treningu: kreatyna, 30g WPI Noc: kompleks witamin, potas, wi

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2018-11-12 16:06:54 Liczba szacunów: 1
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    a bramie + kombinatorki i na deser bicepsik - uginanie młotkowe. Zaszalałem z objętością, ojoj %-) Suplementacja: Rano: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom, NAC Przed treningiem: arginina, kreatyna, beta-alanina, 400mg kofeina W trakcie treningu: 20g BCAA, 30g CARBO Po treningu: kreatyna, 30g WPI Noc: kompleks witamin, pota

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2018-11-16 19:53:05 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    będzie jutro, domsy pewnie złapią niemiłosierne, ale przynajmniej wiem, że praca została zrobiona Suplementacja: Rano: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom, NAC Przed treningiem: arginina, kreatyna, beta-alanina, 400mg kofeina W trakcie treningu: 20g BCAA, 30g CARBO Po treningu: kreatyna, 30g WPI Noc: kompleks witamin, pota

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1015 Data: 2018-11-17 23:10:38 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    gle z wczoraj jeszcze trzymały - odpuściłem carbo podczas treningu, co uważam za słuszny wybór ;-) Suplementacja: Rano: kompleks witamin, potas, wit. D+K, omega3, witamina C, chrom Przed treningiem: arginina, kreatyna, beta-alanina, 400mg kofeina W trakcie treningu: 20g BCAA Po treningu: kreatyna, 30g WPI Noc: kompleks witamin, potas, wit. D+K, ome

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2018-11-19 15:20:33 Liczba szacunów: 0
  • Maksym - Być jak Arlen Bales!

    Post
    Dzienniki Juniorów

    , bo miska będzie w 100% trzymana, regeneracja będzie dobra, alko 0 (nie mam z kim tu pić, czy czitować). Prawdopodobnie polecą: Kreatyna, GABA, Beta-alanina, ZMA, wit. B, C, chrom, cynk, magnez, jod, witaminy i minerały, omega 3, żeń-szeń, białko. Zależy od wypłaty %-) Jeśli o jedzenie chodzi, to głównie z liczonych produktów będzie leciało to, c

    Odpowiedzi: 745 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-09 13:46:19 Liczba szacunów: 0
  • Czy dobry wybór w moim przypadku??Nie masa lecz siła i wytrzymałość-na tym mi zależy

    Post
    Odżywki i suplementy

    rzeszkadzaja mi tak bardzo jak reka(no moze wqrwiaja mnie ciagle te naderwania krzyzowych. A Artresan jest zly?? Jakie witaminki(supermocne) i czy mineraly przy braniu krety (chrom,cynk,magnez,lecytyna itd.) to lepiej kupic razem czy osobno?? Slyszalem(wyczytalem ze krea wplywa na lepsza prace mozgu-koncentracja a jeszcze jesli pisza ze laczyc z le

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1522 Data: 2003-09-13 19:06:24 Liczba szacunów: 0
  • Dobra dieta ?? Redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ek 4 15:00! przed treningowy? 150g cycka 80g ryzu brazowego posilek 5 17:30! potreningowy? 150g cycka 100g ryzu bialego posilek 6 20:00 twarog pol tlusty pol kostki lyzka oliwy tak na oko niewiem kiedy cwiczysz, jak z jedzieniem w pracy? do supli mozesz dozucic chrom,cynk,magnez,zelazo,omega3 Zmieniony przez - koksmaciek w dniu 2009-07-25 00:26:24

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1346 Data: 2009-07-25 00:23:16 Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    deficyt w zakresie : błonnika, mikroelementów, witamin, etc. etc. - rozwiązanie : przeanalizować dietę i zwrócić uwagę na składniki kluczowe dla procesu odchudzania (błonnik, chrom, żelazo, cynk, magnez, wapń, wit. E, B6, etc.) to tak na szybko - niestety przez internet nikt ci nie poradzi co dokładnie robić, najlepsza metoda to wypróbować na sobie

    Odpowiedzi: 4819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-14 10:07:33 Liczba szacunów: 0
  • Intermittent fasting (IF) okresowy post - zbiór badań

    Post
    Badania naukowe

    robi to roznicy? 3. ile kcal jesc? mniej, tyle ile mam w zapotrzebowaniu czy moze więcej? 4. co pic w poscie? czy całkowicie nic? 5. w dni postu lepiej polozyc sie wczesniej? 6. mam kupione jod, chrom, cynk i magnez. jak jesc to w poscie? 7. co z kreatyna ktorą rowniez jem. moze zostac rano w dni postu? czy tez zrezygnowac? i co z bcaa w poscie?

    Odpowiedzi: 717 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-14 19:18:54 Liczba szacunów: 0
  • Thiago2 / BLOG - powoli do przodu malymi kroczkami

    Post
    Trening dla początkujących

    p;#8226; lecytyna (substancja wzbogacająca); • aromaty identyczne z naturalnymi; • składniki mineralne (węglan wapnia, fosforan trójwapniowy, chlorek chromu, fumaran żelazawy, chlorek potasu, jodek potasu, hydroksywęglan magnezu, siarczan manganu, molibdenian sodu, selenian sodu); • aspartam i acesulfam K (subst

    Odpowiedzi: 413 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-07 19:37:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta bialkowa do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kwas foliowy Układ nerwowy witaminy: B1, B2, B6, B12, PP, magnez Skóra włosy i paznokcie witaminy: B2, B6, PP, A, E, biotyna, beka-karoten, pantotenian wapnia, cynk, krzem, siarka Hormony jod, wapń, magnez, chrom, cynk, selen, witamina D3 Układ kostny wapń, fosfor, magnez, miedź, mangan, molibden, witaminy: D3, C, K1 Płyny ustrojowe potas, hlor

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 5118 Data: 2006-02-14 16:51:34 Liczba szacunów: 0
  • Kriksos - krok po kroku. / REDUKCJA / foto s.8,12,19

    Post
    Trening dla początkujących

    przednich. Przede wszystkim pojawił się Thermo Stim, który ładnie grzeje i pali (boczki zniknęły już praktycznie do końca, wcięcia się zaczynają dość mocno pojawiać), do tego chrom świetnie spełnia swoją funkcję - nie mam parcia na słodycze i cukier. W nocy śpi mi się spokojniej, nie mam problemów z zasypianiem i czuje się bardziej wypoczęty rano -

    Odpowiedzi: 279 Ilość wyświetleń: 19070 Data: 2010-06-21 20:08:04 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o krete

    Post
    Odżywki i suplementy

    i magnezu i lecytyny, które są podstawowym źródłem organicznego fosforu -spożywanie kreatyny na "pusty" żołądek; -dostarczenie do organizmu takich pierwiastków jak: chrom, cynk , wanad ponieważ ich niedobór wpływa niekorzystnie na magazynowanie kreatyny przez komórki mięśniowe; -prawidłowe dostarczanie antyoksydantów oraz kompleksu witami

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 822 Data: 2005-08-15 17:50:23 Liczba szacunów: 0