SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Trec CM3 vs Creatine Xplode Olimp ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    luz maryia http://ecsmedia.pl/c/luz-maria-b-iext3271727.jpg Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2013-03-23 18:43:41

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2632 Data: 3/23/2013 6:43:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol 1:-)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, Jestem na redukcji tkanki tłuszczowej. I nie wiem jakie białko kupić OLIMP PROVIT 80 Peak Delicious Hi-Tec C-6 Chciałbym sie dowiedzieć które jest najlepsze jakościowo i które z nich by najlepiej działało na redukcje. Provit jest z niższej półki cenowej i nie wiem czy warto przepłacać na inne bo z tego co czytałem to w dobre białko tylko że zawiera białko sojowe a to ponoć jest nie dobre, no ale zostawiam to w wasze ręce bo niestety sie na tym nie znam. Białko bede używał jako posiłek po treningu boksu 4x w tygodniu. Więc proszę was o pomoc. Ps. Biorę jeszcze Thermo stim, L-Carnitine, Cla +green Tea.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2013 9:03:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa a Brzuch

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Może najprościej: Kanapki - zamiast bułki (100g pieczywa sztuka) wybierz 2 kromki chleba (60g) Serek wiejski z musli (60g węgli) > serek ze szczypiorkiem (1g węgli) czy nawet z rodzynkami (10g węgli) Zamiast pakować np. 120g ryżu do kurczaka z warzywami, zjedz go 30-50g, lub po prostu zjedz kurczaka z samymi warzywami + np. sosem. Zamiast pić soki owocowe pij wodę Zamiast placka z jajek + płatków owsianych - jajecznica z pomidorami I tak dalej we wszystkim. Zamiast 200g białka, 100g tłuszczy, 400g węgli (2900kcal) zjedz 200g białka, 100g tłuszczy, 200g węgli (2100kcal) - to w przypadku bazowego zapotrzebowania ~2500kcal będzie odpowiednikiem masy/redukcji. Pytanie czego węgle? Bo węgle: a) są najłatwiejszym energetykiem dla organizmu b) podnoszą poziom cukru (i insuliny) we krwi, co utrudnia lipolizę c) najłatwiej je "uciąć" z jadłospisu

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1156 Data: 3/23/2013 9:08:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Wypadły mi suple z wpiski:)) http://img.fastshell.pl/images/trycopy.png 5g Thermo Pump (IHS)- 20 minut przed treningiem 10g BCAA PLUS (IHS)- 20 minut przed treningiem 10g BCAA PLUS (IHS)- podczas treningu 20 g L- glutamine (IHS)- po treningu 2 caps-Vit. C Strong 1000 (Trec)- po treningu 3 caps- Iron Test (IHS)- przed snem
 Zmieniony przez - WiechoCn w dniu 2013-03-23 21:25:47

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2013 9:23:40 PM Liczba szacunów: 0
  • a powinienes%-) tiamine polecam 100mg ed ;) ,a inne jak c ,zelazo ,selen czy metka to standart

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2013 9:59:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening - Tydzien 4 dzien 3 przysiad przedni 5x5 25/30/35/40/45x4 bulgar 7kgx12/8kgx10/10kgx8/10kgx8 odwodziciele - cable 10kgx 8/8/8 pistol squat 4x8 a.plank 45/43/42/42 b. plank prawy 30/30/25/25 c.plank lewy 25/25/23/20 miska veg- fasolka, kapusta drinks- herbata zielona, kawa + mleko bez laktozy /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5ef2606b72534c5d99f0717922206c47.png

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/23/2013 10:14:56 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Zmieniłem, jest więcej wolnych ciężarów + plan C. Jak oceniacie? PLAN A Nogi: Prostowanie nóg na suwnicy 3s 12/10/8 Wspięcia na palce w staniu 2s 12/10 Plecy : Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie szerokim uchwytem 3s 12/10/8 Klata: Wyciskanie sztangi leżąc płasko 3s 12/10/8 Barki: Wyciskanie na maszynie (barki) 3s 12/10/8 Biceps: Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 2s 12/10 Triceps: Prostowanie ramion na maszynie 2s 12/10 Brzuch: Skręty tułowia na maszynie 2s 12/10 Skłony w leżeniu płasko 2s 15/12 PLAN B Nogi: Wyprost nóg na maszynie 3s Wspięcia na palce siedząc 2s Plecy: Podciąganie na drążku 3s Klata: Wyciskanie sztangi w skosie 3s Barki: Wyciskanie hantlami siedząc 3s Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym siedząc 2s Triceps: Wyciskanie sztangi leżąc wąskim chwytem 2s Brzuch: Unoszenie nóg w zwisie 2s 15/12 Skłony tułowia na maszynie siedząc 2s 12/10 Plan C Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach 3s Wspięcia na palce w staniu 2s Plecy: Martwy Ciąg 3s Klatka: Rozpiętki na ławce poziomej 3s Barki: Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps: Pompki na poręczach 2s Biceps: Uginanie ramion ze sztangą 2s Brzuch: Skręty tułowia na maszynie 2s 12/10 Skłony w leżeniu płasko 2s 15/12

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 555 Data: 3/23/2013 10:19:25 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę dla ektomorfika - prośba o korektę

    Post
    Trening dla początkujących

    FBW dzień po dniu?! Musi być chociaż jeden dzień przerwy. Wystarczą 3-4 serie (10, 8, 6 / 10, 8, 8, 6) na duże partie i po 2 na małe (12, 10). Rozgrzewkę możesz robić samym gryfem olimpijskim po 15 powtórzeń, wolno, szybko, zatrzymywać ruch.. Co do rozpiski treningowej to słabo, dorobić jeszcze zestaw C. Nogi: przysiady / wykroki / suwnica Klata: płaska / skos / rozpiętki Plecy: wiosłowanie / podciąganie / MC Barki: żołnierskie / unoszenie sztangielek bokiem / wyciskanie sztangielek Ew. Biceps: uginanie ramion ze sztangą / uginanie ramion młotkowo / uginanie ze sztangielką w siadzie Triceps: wyciskanie francuskie jednorącz / wyciskanie francuskie leżąc / wyciskanie sztangi w wąskim uchwycie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 797 Data: 3/23/2013 11:09:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj trening wg Matta Wichlinskiego(Crossfit Level 2) Wrzucam po angielsku: 6 tygodni Strength Squat 3-5x5 -beginners go 5 sets across at same weight -advanced lifters progress to a heavy set of 5 Complex A - 4 sets of 5 reps: Bent over barbell row Hang power clean Thruster (front squat to push press) Jump squat (bar on back) Good morning Strength push press 3-5x5 Complex B - 4 sets of 5 reps muscle snatch push press behind neck good morning squat to press behind neck bent over row rdl push ups with hands on barbell Strength deadlift 5x3-5 Complex C - LINK 4 sets of 5 reps each -RDL -hang clean + front squat + push press (combo lift)* -reverse lunge (alternate legs)** * the entire combo of hang clean + front squat + push press is 1 rep, repeat for a total of 5 reps ** there will be a total of ten reps, 5 each leg, alternating bench press 5x5 Complex D - 4 sets of 5 reps each jump squat squat isometric squat (hold for 10 seconds) press push press thruster (front squat to press) Miedzy rundami odpoczywasz 90 sekund,co tydzien w kompleksie dodajesz ok5kg i skracasz czas przerw o 15 sekund miedzy rundami... Jesli jakies nazwy w jezyku angielskim sa Ci obce,google-youtube... Jesli nie chcesz wykonywac cwiczen "ciezarowych",zastap je innymi,pozdro

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 11181 Data: 3/24/2013 12:30:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja jem 5 lat witamine C Ómre? Welonka};-) a wisz moze ktora byla Marta Górka? Fajna laska, podgladalem z przyczajki jej dziennik ;-) Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2013-03-24 00:30:30

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2013 12:30:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena mojej diety redukcyjnej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ponad 40% dziennej podazy energii z białka to za dużo. Nie p[otrzebujesz się męczyć z 7 posiłkami, wystarczy 4 - 5, ale konkretnych NIe jedz codziennie tuńczyka z puszki Urozmaicajwarzywa a nie tylko brokuły i marchewka, poza tym 200g warzyw to stanowczo za mało. W diecie brakuje m.in potasu, wapnia, wit D, wit C, kwasów omega 3, wit A... dieta jest mocno monotonna.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 708 Data: 3/24/2013 8:17:21 AM Liczba szacunów: 0
  • 24.03.2013 DNT urodziny się przedłużyły. Późno byłam w domu, ale było fajnie. Szwagierka zawsze fajne rzeczy przygotuje do jedzenia ;-) Miska nieliczona, ale myślę, że bilansu dużo nie przekroczyłam. Kolano nie boli. SUPLE Wit C, Wit. D3, kompleks B, metizol, omega 3, kombucha, wapn+magnez+cynk. MISKA Śniadanie I i II - placek z mąki grycznej i ryżu brązowego z jajkami, odżywką posmarowany czekoladowym bananem, Obiad - Ryż basmanti ze spaghetti z szynki wieprzowej w sosie pomidorowym z pieczarkami, Impreza: -bigos, -sałatka z brokułem, jajkami, pieczarkami w jogurcie, -sałatka z serem feta, tuńczykiem, sałatą i granatem w jogurcie, -żeberka -kawa z mlekiem -dwie kromki razowca. Kolacja w domu schab Ciekawe pomysły na sałatkę. Bardzo smaczne. Na pewno skopiuje. Napoje: Kawa-x2, pokrzywa-x1, woda 2 litry, woda gazowana 1,5 litra (coś musiałam pić na imprezie %-)), lampka wina wieczorem. Warzywa: pieczarki, koncentrat pomidorowy, brokuły, sałata, kapusta kiszona. Zmieniony przez - Dotkazoz w dniu 2013-03-24 08:46:44

    Odpowiedzi: 459 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2013 8:45:26 AM Liczba szacunów: 0
  • ///PROJEKT MASA 2 - krisking12///**Team Panda**

    Post
    Trening dla początkujących

    Pomiary - 1 tydzien roznicy Waga: 85,0 kg / 86,5 kg(+1,5 kg) Klatka: 110 cm / 111 cm (+1 cm) Biceps p: 34,5 cm / 34,5 cm Biceps l: 35 cm / 35 cm Przedramię: 30,5 cm / 30,5 cm Pas: 89 cm / 89 cm Biodro: 92 cm / 93 cm (+1 cm) Udo prawe: 59 cm / 60 cm(+1 cm) Udo lewe: 59 cm / 60 cm (+1 cm) Łydka prawa: 37,5 cm / 38 cm (+0,5 cm) Łydka lewa: 37 cm / 37,5 cm (+0,5 cm) Suplementacja: Wit. C - 1g/dziennie Mono Universal - 8g DNT, 12g DT Vita-min multiple sport - 1 caps/dziennie

    Odpowiedzi: 426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2013 9:18:44 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC 160 - 25.5.13

    Post
    Scena MMA i K-1

    Niektórzy widzę teraz ślepo stawiają na Hunta, bo ma 4 wygrane z rzędu w UFC, tylko popatrzcie z kim.. Kongo to największy łup Hunta w UFC i wygrana w najlepszym stylu. Dodatkowo patrzycie też przez pryzmat porażki z Cainem. Przypomne Wam najkrócej jak mogę kto to jest JDS: http://www.youtube.com/watch?v=Qdpzf5Hb4-c Nie lubię JDSa - wk***ia mnie, po porażce z Cainem chciałem żeby dostał Hunta, bo to niewygodny stylistycznie rywal i ma szanse go znokautować i moje marzenie się spełniło, bo imo to jest kolejność w HW kto ma szanse z JDSem: 1. Cain 2. Cormier 3. Hunt 4. Overeem 5. Reszta to albo bez szans albo gówniane szanse albo już przej**ali z nim. Faworytem jest JDS, Hunt ma sporą szanse, ale gadanie, że któryś z nich jest kompletnie bez szans to jest żart i ta osoba się kompletnie na MMA nie zna

    Odpowiedzi: 1052 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2013 9:32:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato według - voldi99

    Post
    Po 35 roku życia

    czytałem , rozmyślałem, czytałem , rozmyślałem ....... i wymyśliłem coś takiego : PONIEDZIAŁEK Stałe tempo 30-40 minut WTOREK Drążek, kompleksy metaboliczne 10 x 10, + 20 min. stałe tempo. ŚRODA: Stałe tempo 30 minut CZWARTEK WOLNE PIĄTEK - Drążek, - kompleksy metaboliczne - 10 x 10, + 15-25 min. stałe tempo biegu. SOBOTA: rano : basen 30-40 min + sauna :) wieczorem : Stałe tempo 30-40 minut ( w ten dzień nie jestem przekonany czy próbować dojść do interwałów , zobaczymy jak wyjdzie to w praniu) ND WOLNE Teraz trochę objaśnień : biegi w poniedziałek , środę i sobotę(?) robię jako wprowadzenie do interwałów , kiedy uda uzyskać mi się bez zajeżdżania stałe tempo min 12km /h , przejdę na wyższy poziom :) Drążek - 3 powtórzenia, 1 minuta przerwy, 4 powt, 1 min, 5 powt, 1 min, 6 powt, 1,5 min, 7 powt, 1,5 min, 8 powt itd. Co sesje próbując zwiększyć ilość powtórzeń , kiedy będę wstanie podciągnąć się z 12 razy dodam też podciąganie z obciążeniem . bieg 10x10 - tu o wielką filozofię się kusić nie będę - 1 bieg na maksa , nic nie będę dodawał ani nic . Kompleksy Metaboliczne : zacznę od czasu 10 minut , odpoczynek między obwodami 1 minuta , z czasem planuje dojść do 15-16 minut skracając przy tym odpoczynek do najlepiej 0 . Jednak wyciągając wnioski z mojego " Crossfitu " nie będę tu zbytnio na początku szarżował , nic na siłę :) we wszystkich ich będę robił po 6 powtórzeń we wtorki będę robił kompleksy oparte o ciężar ciała + jakieś wymachy hantlami itp: schemat wtorkowy A: burpess wymachy hantlem brzuszki przysiad schemat wtorkowy B: wskok na skrzynie wyciskanie hantli leżąc wykroki wiosłowanie renegata schemat wtorkowy C: dipsy martwy ciąg z hantlami brzuszki schemat wtorkowy D: sprawl podskoki z podciąganiem nóg do klatki piersiowej pompki spidermana Schematy czwratkowe : ( zacznę od sztangi 30kg ) Kompleks A Wiosłowanie Zarzut Przysiad przedni Wyciskanie żołnierskie Przysiad tylny Dzieńdobry Kompleks B Martwy ciąg Highpull chwytem jak w zarzucie Rwanie chwytem jak w zarzucie Przysiad Tylny Dzieńdobry Wiosłowanie Kompleks C Martwy ciąg na prostych nogach Wiosłowanie Przysiad przedni Push press Przysiad tylny Wykroki Kompleks D Zarzut siłowy Wyciskanie żołnierskie Przysiad tylny Dzieńdobry Wyciskanie zza karku Przysiad przedni co do jedzenia : do jedzenia śniadań na pewno nie wrócę , ale może jakiś pośrednim rozwiązaniem pomiędzy tym jak jem teraz a jedzeniem śniadań byłby powrót do jedzenia I posiłku o 12:30 ( wtedy okres spożywania posiłków wydłużył by się u mnie do 9 - 9,5 h ) co do żonglowania węglowodanami to widział bym to tak : wtorek , piątek , sobota - dużo węgli ( ryże ,makarony wysoko jakościowe pieczywo + do tego jakiś owoc tak żeby mieścić się w przedziale 300-350g) w pozostałe tyle co w warzywach i ziemniakach i jakieś śladowe z nabiału ( tak żeby zmieścić się w przedziale 100-150g) ten pierwszy posiłek widział bym jakoś tak : poniedziałek- twaróg (250g) + jogurtem naturalny(50g) + warzywa(150-200g) + orzechy (100g) wtorek - (200g) razowe pieczywo z mięsem(150g) + warzywa (150g) środa - twaróg (250g) + jogurtem naturalny(50g) + warzywa(150-200g) + orzechy (100g) czwartek twaróg (250g) + jogurtem naturalny(50g) + warzywa(150-200g) + orzechy (100g) piątek- (200g) razowe pieczywo z mięsem(150g) + warzywa (150g) z orzechów na przemienię będą szły : migdały kalifornijskie, włoskie , nerkowiec z mięsa to raczej kurczak lub wieprzowina co do reszty posiłków będę planował na bieżąco będą pewnie wyglądały tak jak dotychczas jeśli ktoś będzie ich ciekawy , tak jak i tego jak idzie mi ten schemat treningowy to zapraszam jeszcze raz do śledzenia moich zmagań :) trochę się rozpisałem , ciekawe czy ktoś to przeczyta :) schemat treningowy powstał na bazie : art KNIFE który również startował do WSOWL fajny art dot kompleksów metabolicznych i interwałów Zmieniony przez - voldi99 w dniu 2013-03-24 09:43:32 Zmieniony przez - voldi99 w dniu 2013-03-24 09:45:05

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 8911 Data: 3/24/2013 9:42:45 AM Liczba szacunów: 0
  • w sumie nawet po wit c moze wyjsc :)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2013 10:07:49 AM Liczba szacunów: 0
  • https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1885_441485439268473_1054102079_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2013 10:38:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Axe zaczyna redukcje

    Post
    Ladies SFD

    Suplementy i dodatki: Omega 3, Magnez, olej kokosowy, Wit C z cynkiem Warzywa: salata, ogorek, pomidory, marchewka z groszkiem Ziola/przyprawy: pieprz, oregano, bazylia, cynamon, pieprz, sol, slodka papryka, cayenne, kardamon. Trening: 40min aero Inna aktywnosc: 1h spacer Samopoczucie: Not bad :-) Po raz pierwszy od dawna mam wrazenie, ze cos mi sie ruszy z waga, wymiarami. Moze bedzie to proces BAAAAAARDZOOOO powolny, ale moze dzieki temu bardziej na stale. Bede cierpliwa :-) A zatem czekam na wtorek, ktory wyznaczylam sobie dniem mierzenia i wazenia, aby zobaczyc czy i ile sie ruszylo. Miska na dzis /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fd4f97920a0d41fcae49d890408182e1.png Zmieniony przez - Lady_Axe w dniu 2013-03-24 11:34:36

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 9106 Data: 3/24/2013 11:34:16 AM Liczba szacunów: 0
  • oral B - Anal C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/24/2013 11:50:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena mojej diety redukcyjnej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok troszeczkę pozmieniałem, teraz to wygląda tak i chciałbym dzisiaj polecieć tą dietą: /SFD/Images/2015/10/6/1a9617075da8416abc86ae2baaf7342d.jpg Czy już jest dobrze? :) Żeby też nie było, że codziennie wcinam pierś :P, wczoraj dla przykładu jadłem wątróbkę wieprzową. PS. Co do wit D, A oraz C to wystarczające spożycie mam w moich witaminach Daily Formula, tj. wit D3 - 5mcg - 100% wit A - 917mcg - 115% wit C - 60mg - 100% A co do spożycia ryb to chciałem zapytać czy mogę jeść makrelę wędzoną? Zmieniony przez - kamos1602 w dniu 2013-03-24 12:02:11

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 708 Data: 3/24/2013 12:00:45 PM Liczba szacunów: 0