SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

białko olimp

  • [...] 3 miesiące na sucho, pozniej zjadłem puszke Xpanda + monohydrat megabol. Zrobiłem przerwe z miesiąc półtora i teraz zaczołem brac HMB Olimpa , Kreatyne Horse Power, oraz białko Olimpu, rozpoczołem 2 dni temu, i nagle zaczeła mnie boleć wątroba, niewiem czy to od supli bo nigdy wczesniej tak nie miałem, nałozyło się to takze z tym iż [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1292 Data: 8/13/2010 12:00:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko Olimp Whey Protein Complex i spalacz Olimp-Thermo Speed Extreme.

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam. Pytam o białko połączone ze spalaczem, problem jest taki, że mam dużo tłuszczu na sobie i za nic nie mogę tego spalić. Nie mam diety, ale staram się ograniczać cukry i tłuszcze. Ćwiczyłem na siłowni na "sucho" 7 miesięcy, udało mi się zrzucić pare kg i podbudować masę mięśniową, ale nadal mam lekką oponkę na brzuchu. Mam zakupiony spalacz [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 12/17/2015 6:55:29 PM Liczba szacunów: 2
  • Białko OLIMP SP80 (nowa formuła)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Znalazłem w sklepie SFD w oferci ecpecjalnej to białko.Cena jest uwazam bardzo atrakcyjna bo 156 zł za 3200g.Nie wiem czemu tak tanio bo za podobna kase produkty Olimpa oferuja 2500 g.Czy ta "nowa formula" tak podane w opisie-zdjecia nie ma to jakis niewypał ze za taka kase?.Chciałem kupic jakies białko serwatkowe.Poradzcie Oto opis: [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3173 Data: 3/17/2006 2:18:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko Olimp Sojavit 85

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema Chciał bym się zapytac czy dobre jest białko sojavit 85 z Olimpa ? na białko mam do wydania około 70zł i zeby było jakosciowo dobre i żeby było go duzo jak patrze na białko sojavit 85 wydaje mi sie dobre, moze ktos juz brał jakie opini itp

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 18528 Data: 5/1/2006 5:22:29 PM Liczba szacunów: 3
  • Witam wszystkich!! Prosze Was o opinie i poprawki. Waze 83kg, wzrost 180cm Moj staz to ok.4-5lat (kazda partia) Pytanie moje jest o diete i jak dolozyc do tego suple, lub co dokupic i jak zastosowac. Diete trzymam tylko ponad 2tyg,bo tak sie jakos zabralem i za kilka dni zaczynam dorzucac suple...prosze Was o opinie Dieta!!!!! 1. Platki owsiane [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 4/4/2011 1:37:39 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer czy samo bialko? / olimp, bx

    Temat
    NUTRIFARM&OLIMP

    Witam- z tej racji, że kupuje tylko produkty olimpu lub bx , dlatego wiec pisze w tym dziale i moje pytanie pierwsze jest takie: - CO lepiej kupić- gainera ( jeśli tak to jakiego) czy białka( to samo) jeśli trenuje KB mocno intensywnie 5-6 razy w tyg, a moim celem jest oprócz uzupełnienia mojej diety , także pozbycie sie tłuszczu, i zamiast tego [...]

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2984 Data: 12/20/2008 11:05:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Które białko(Olimp)?! Sogi:)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Dieta?JEST! Które białko? 1.Whey Protein Complex 100% 2.System Protein 80 3.Prolongatum Białko do uzupełnienia diety- po treningowe... Wolno wchłanialne i szybko. Które wybrać? Który smak lepszy? Proszę o pomoc! obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył): - Wiek: 17 Waga: 70 Wzrost: 187 Cel cyklu: masa stosowane już wcześniej [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2058 Data: 7/2/2009 7:27:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + białko olimp.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jestem nowy na tym forum. Mam taki jeden problem. Od 4 miesięcy chodzę na siłownie i bardzo chciałbym włączyć białko do mojej diety. Tylko że jak wypijam shake dalej jestem głodny, nie wiem czemu tak się dzieje. Obecnie moja waga to 76kg, a wzrost to 177 cm utrzymuje mi się również oponka gdyż kiedyś ważyłem 100 kg. Oto moja dieta: 6.30 - [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 551 Data: 11/18/2012 8:00:46 PM Liczba szacunów: 0
  • czesc mam do sprzedania dwa opakowania 1000g bialka olimpu - whey protein complex, kupilem je niedawno w sklepie sfd, ale okazalo sie, ze dostalem nie ten smak, co chcialem, jak sie pozniej okazalo z mojej winy, wiec nie dalo rady wymienic. kokos juz pilem, moge zapewnic, ze z mlekiem jest pychota, z woda duzo slabsze, ale da sie wypic [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1245 Data: 8/28/2008 6:41:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, mam do sprzedania bialko Olimp Egg Protein. Sprawa wyglada nastepujaco, kupilem to bialko (2x po 700 gram), ale mi nie podeszlo (mam problemy skorne i jedyne bialko ktore mi podchodzi to extensor izolat:f, ale dla testu kupilem to, no i kiszka, od razu alergiczne wypryski) Tak wiec mam jedno opakowanie nieotwarte 700 gram i z drugiego gora [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1271 Data: 8/22/2012 4:15:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko Olimp gain bolic

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, Mam pytania odnośnie białka olimp gain bolic. A więc tak: - Czy białko można przyjmować w wieku 14 / 15 lat? (pisze, że produkt przeznaczony dla osób dorosłych) - Jak często przyjmować białko w dniu? (Na opakowaniu pisze, że 1-3 razy w dniu po posiłku oraz przed treningiem i po, wychodzi na to, że mam brać 5 razy dziennie? Pisze do tego, że [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 8/22/2015 6:10:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak w temacie sprzedam białko Olimp - System Protein 80 3 opakowania po 750 gram data ważności 15.02.2012r. cena 55zł za opakowanie Możliwość odebrania osobistego w Redzie lub Sopocie, mogę też wysłać paczkę pocztą. jak ktoś ma pytania to proszę o kontakt: pol_116@wp.pl 790011377 - w godzinach wieczornych [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2200 Data: 12/10/2011 9:55:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam do sprzedania : Carbo Activita Max Energy 3 kg - smaki kiwi oraz pomarańcz Białko Olimp Whey Protein Complex 100% 2,5kg - smak kokosowy Białko Olimp 100% Whey Natural Protein Concentrate 750g - smak naturalny Sprzedam po dobrej cenie , bo mi jest potrzebny aktualnie pieniądz. Kupiłem dla siebie, ale sytuacja zmusza mnie do sprzedania [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2276 Data: 3/15/2009 11:52:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam Sprzedam nowe białko Olimp Pure Whey Isolate 95 2200g (słój) o smaku waniliowym i czekoladowym. Białko posiada bardzo długa datę ważności: 06.2013. Cena za białko 199zł - podana cena zawiera koszt przesyłki kurierem lub pocztą do wyboru. Dla zainteresowanych białko wystawię na allegro (posiadam wszystkie komentarze pozytywne). W razie [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1618 Data: 7/27/2011 10:49:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko Olimp wpc 80 czy Ostrowia wpc 80?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Tak jak w temacie które białko jest lepsze, jeśli chodzi o ceny to są w miarę podobne. Czekam na opinie.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5363 Data: 2/5/2011 3:26:01 PM Liczba szacunów: 1
  • najlepsze bialko OLIMP wasze zdania..

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jaka jest najlepsze bialko firmy olimp..... ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5932 Data: 5/16/2009 6:40:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna i białko Olimp?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] zimowa" i teraz znowu będę ćwiczyć, regularnie. Miałem już dietę na masę, ale nie potrafię grubnąć i chciałem zapytać, czy po 2 miesiącach roztrenowania mógłbym zacząć brać kreatynę i białko firmy Olimp. Będę mieć trening na masę, bo jestem chudy i chcę nabrać masy i ją rzeźbić. Więc co Wy byście mi mogli polecić? :) Dzięki za wszystkie info :)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1345 Data: 4/17/2011 1:19:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko Olimp Whey Protein Complex + Kreatyna

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cześć. W jakich ilościach mam brać kreatynę, w ogóle jak brać, mieszać, kiedy pić itp. Biorę dodatkowo białko, mam to dosypać do tego czy jak ? :D (dodałem tą kreatynę na zdj) Może i zadaje banalne pytania, ale pierwszy raz to będę brał :P 17 lat 170 cm wzrostu 64 kg wagi ćwiczenia z przerwami: 1,5 roku [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1267 Data: 1/5/2016 7:02:24 PM Liczba szacunów: 6
  • Białko OLIMP - Termin ważności białka

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, piszę do Was z zapytanie czy można jeść białko które terminowo jest do 02.09.2014 roku czyli jest już po terminie. Mam dwa takowe białka paczki po 700 g. Jedna paczka jest napoczęta i zostało w niej coś koło 450 g. A druga paczka w ogóle nie jest otworzona w nieruszonym stanie tak samo do 02.09.2014 Moje pytanie jest następujace czy mogę [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 597 Data: 12/22/2014 11:26:02 AM Liczba szacunów: 0
  • bialko Olimp Sojavit

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Cześć. Czy to bialko nadaje sie dla osoby, ktorej nadrzednym celem jest redukcja i ochrona miesni? Cena za***ista. http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Sojavit_85-opis850.html lub to http://www.sfd.pl/sklep/Olimp_Provit_80-opis841.html Zmieniony przez - Baaks1 w dniu 2011-07-04 20:34:54 Zmieniony przez - Baaks1 w dniu 2011-07-04 20:36:10

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1415 Data: 7/4/2011 8:34:38 PM Liczba szacunów: 0