SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

bcaa bieganie

  • FBW po przerwie do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    sztanga wiadomo etc Dieta : brak diety, jem mądrze, pije wode , ostatni posiłek o 19, bez wyliczen, ale z głową;) Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : mam bcaa i białko, białko czasem biore wieczorem jak nie mam ryby, jajek czy jakiegoś białka na noc ;) Ostatnio przerabiany plan: trenowałem wyskok, czyli głównie dynamika/siady

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2870 Data: 2015-05-16 14:25:46 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - zbicie masy

    Post
    Trening dla początkujących

    lucano Powiem tak na przykładzie policji jeden konkretnie wykona robote i 10 x sie zastanowi drugi byle wykonac i tak samo jest z instruktorami , plan który podajesz to porazka i odradzam trenowac na czymś takim. Staż treningowy na siłowni : po 11 latach przerwy zaczynam od początku wiec ogarniaj FBW 6 konkretnych cwiczen bazowych i ogien. pracuj

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 6096 Data: 2011-08-23 11:54:14 Liczba szacunów: 0
  • Dietka redukcyjna!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I jeszcze jedna istotna informacja - samą silownią rzeźby nie zrobisz - niezbedne tutaj będą treningi aerobowe - rowerek, bieganie, orbitrek przynajmniej 4 razy w tygodniu po minimum 50 minut. Najlepsze pory na to to rano na czczo, po treningu silowym, oraz -co teraz testuje - wieczorem trening krótszy, ale o bardzo wysokiej intensywnosci. Po takim

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1328 Data: 2003-07-09 17:48:52 Liczba szacunów: 0
  • bieganie i silownia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czyli bieganie rano, a co do silowni to najlepiej po poludniu-wieczorem jak sie domyslam. pytania: 1) co mi daje bcaa i ktore jest godne uwagi? 2) a moze biegac w te dni co cwiczyc, zeby bylo wiecej dni wolnych na regeneracje po silowni? pozdrawiam bw. sog :)

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 6167 Data: 2004-08-19 13:23:14 Liczba szacunów: 0
  • plan do sprawdzenia oraz ewentualnych poprawek

    Post
    Trening dla początkujących

    nie Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzet Dieta : stosuje Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : double impact, kreatyna, bcaa, bialko chcialem sie przede wszytskim skupic na bicepsie tricepsie dlatego dalem osobny dzien. A moze dac w sobote nogi? i 5 razy w tygodniu? dziekuje za pomoc:)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 456 Data: 2014-05-07 17:49:35 Liczba szacunów: 0
  • FBW wielostawowe - redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    przętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full Dieta : low carb, obecnie na 100g wegli Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : omega3, witaminy, bcaa, bialko Ostatnio przerabiany plan: w 1 poscie, split Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad: 70, mc 105

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 727 Data: 2012-08-26 20:46:41 Liczba szacunów: 0
  • dziennik grzecha

    Post
    Trening dla początkujących

    ochotę się zatrzymać. za jakiś czas próbuję 15km DZISIEJSZA DIETA : 10.00 - 4 jajka, 2 kromki chleba 13.00 - 75 gram ryżu , 200 gram kurczka , 100 gram brokuł 14.00 - 10 gram bcaa activ labu 15.45 - 10 gram bcca activ labu 16.15 - 50 gram ryżu , 200 gram kurczaka , 100 gram brokuł 19.00 - (tu pójdzie 3 jaja (kawa białkowa), 150 gram brokuł, oliwa 2

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2785 Data: 2009-11-15 17:33:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening w warunkach domowych na rzeźbę. + Spalacz + Bcaa.

    Post
    Odżywki i suplementy

    najlepsze bieganie. moze byc tez rower, spinning, stepper, orbitrek. najwazniejsza jest regularnosci i czas trwania oraz tętno, ktore pozwala na spalanie fat'u. 220-wiek x0,6 wykonuj na czczo (wtedy bcaa) lub po siłowym. zacznij od 30 minut i zwiększaj stopniowo aby dobić tak do 45

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1689 Data: 2011-04-17 10:39:19 Liczba szacunów: 0
  • bieganie po treningu siłowym i odpowiednia suplementacja.

    Post
    Odżywki i suplementy

    wka -po treningu siłowym białko wpc -bieganie 20-30min -stack potreningowy z węglami. jeśli nie będzie za przyjemnie to zamiast białka po treningu siłowym wrzuce porcje bcaa, reszta bez zmian. Dzięki za podpoweidzi. myśle ,że tak jak na początku myślalem jest najlepiej z tymi suplami ,które mam. Zmieniony przez - krzysko88 w dniu 2013-04-23 2

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3131 Data: 2013-04-23 21:52:01 Liczba szacunów: 0
  • bieganie po treningu siłowym i odpowiednia suplementacja.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ci będziemy palić węgle z banana a potem to co docelowo chcemy. Tak mi sie wydaje na "chłopski" rozum. zostaje przy : Stack przedtreningowy , trening siłowy, podczas siłowego bcaa z wodą, bieganie, stack potreningowy + węgle(wymieszane w jednej porcji 300ml wody oczywiście aby brzuch się cały nie zalał suplami.) W/w będę się trzymać. Na pewno nie

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3131 Data: 2013-04-28 13:08:01 Liczba szacunów: 0
  • Plan pod SW pare pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : mężczyzna Wiek : 23 Waga : 75 Wzrost : 174 Cel treningowy : trening pod SW Staż treningowy na siłowni : 4 miesiące Uprawiane inne sporty : 2-3 razy bieganie ok 30min Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full Dieta : brak, ale nie jem byle jak Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : planuje zacząć

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 599 Data: 2012-06-10 21:36:31 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc!

    Post
    Trening w domu

    iecznie na chudniecie (polecam interwaly albo najlepiej HIIT) - chodzi o zwiekszenie metabolizmu a przy aero mozesz raczej spowodowac katabolizm jak sie nie zabezpieczysz (np bcaa przed aero). Zalezy ile masz czasu, ja obecnie stosuje nowa strategie - 3 razy w tygodniu HST i w dni nietreningowe HIIT + czesto w sobote squash. Dzieki temu praktycznie

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 2012-02-09 12:30:01 Liczba szacunów: 0
  • Połączenie dwóch celów - czy to możliwe?

    Post
    Trening w domu

    Czesc, uważam ze lepiej dać ciut mniej niż za dużo treningow, mowie to z doświadczenia bo sam się na tej nadgorliwości łapię caly czas :) poniżej moja propozycja, miej na uwadze ze po kilku tygodniach możesz ją zmodyfikować i lepiej się pomalutku rozkrecac niż dać ogień od początku i zrobić fal-start... 1. DT - | BCAA | siłownia | WPC 2. fajran

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1967 Data: 2014-08-23 14:49:44 Liczba szacunów: 0
  • Push and Pull do poprawy;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. .Pompki na poręczach( wersja na klate) 2.Push Press 10/8/6/4 3.wycisk sztangi głową w dół -półtoraki 4x8-10 4a.wycisk wąsko( triceps) 3x6-8 4b.rozpietki płasko ¾ zakres ruchu 3x 12-15 5.Gironda dumbbell swing 3x12-15 6.prostowanie z drążakiem wyciągu( nachwyt) Nogi 1.Przysiad Tylni 4x 4 2..RDL 4x 4 3.żuraw 4x 10 4a.Prostowan

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 835 Data: 2011-04-12 05:51:30 Liczba szacunów: 0
  • HMB skutki uboczne

    Post
    Odżywki i suplementy

    A czy mógłbyś polecić jakieś BCAA dla mnie. Mam 16 lat 73kg, 175cm. Trenowałem czynnie do końca 2010 roku teraz chcę ponowić treningi . Powtarzam moim głównym celem jest zwiększenie siły, wytrzymałości mięśni oraz wydolności organizmu głównie na krótkich dystansach. Chciałbym dokładnej odp Nie chce zwiększać dużo swojej masy ;)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 6173 Data: 2011-03-14 22:28:10 Liczba szacunów: 0
  • Mono przy siłce i basenie + suple do areobów

    Post
    Odżywki i suplementy

    krete wystarczy jak bedziesz brał tak jak napisałes, czyli dt (silownia) 2x5g, dnt (basen itd) 5g jezeli bedziesz odzywiał sie odpowiednio biorac pod uwage wszystkie swoje aktywnosci to nie powinienes obawiac sie spadków, z innych supli mozesz dolozyc np. bcaa i brac okolo treningowo (siłka, bieganie, basen)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2013-03-31 11:08:24 Liczba szacunów: 0
  • BARDZO PROSZĘ O OCENĘ PLANU. mój PLAN NA MASĘ.

    Post
    Trening dla początkujących

    Może coś to pomoże w dokładniejszej ocenie mojego planu. Płeć: Mężczyzna Wiek: 26 Waga: 96 kg Wzrost: 187 cm Cel treningowy: Masa Staż treningowy na siłowni: 5 tyg. Obiegówka Uprawiane inne sporty: brak ( w przeszłości bieganie ) Dostęp do sprzętu: FULL Dieta: Jest Suplementy: Mutant Mass, BCAA

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 550 Data: 2011-11-06 11:47:31 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja- plan

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    l nie wiadomo jakie masz zapotrzebowanie, jakie makroskladniki itp. a to jest podstawa zeby napisac cos wiecej.. białko zaleznie od zapotrzebowaniaw celu uzupelnienia braków w diecie.. bcaa przed i po bieganie albo w trakcie aerobów.. poza tym moim zdaniem duzo tej aktywnosci u Ciebie, dałbym ze 2 dni w sumie odpoczynku i czasu na regeneracje ;p

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 676 Data: 2014-06-20 00:46:52 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja- plan

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    białko wg zapotrzebowania, ale widze ze w diecie i tak sporo jest.. co do bcaa to tak jak pisalem wczesniej przed i po albo w trakcie aerobów... bieganie po crosfficie bym odpuscił

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 676 Data: 2014-06-21 11:49:52 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna - pomoc, poprawa.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzięki. Mam jeszcze pytanie. Bieganie wchodzi w grę jedynie rano, na czczo. Niestety nie bardzo pasuje mi przyjmowanie bcaa lub białka. Co mam zrobić, zrezygnować??

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1263 Data: 2010-07-15 14:30:52 Liczba szacunów: 0
;