SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

balkan npp

  • prop alpha czy gep? deka alpha czy balkan? npp balkan? tura vermodje jakieś opinie?? npp balkana kozak. Wylapalem mega bloka po nim}:-(

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2015 12:59:17 AM Liczba szacunów: 0
  • prop alpha czy gep? deka alpha czy balkan? npp balkan? tura vermodje jakieś opinie?? Deka obie pewne. NPP bałkana OK. Tura vermoe OK. jak wypada cypio z shree? Shree na dobrym poziomie. Galaxy rakieta mietek, winko, teście bardzo chwalą. Aktualnie idzie mix test 300 i polecam. Zmieniony przez - Kokser7 w dniu 2015-10-04 12:50:25 jeszcze jakies [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2015 11:41:18 AM Liczba szacunów: 0
  • prop alpha czy gep? deka alpha czy balkan? npp balkan? tura vermodje jakieś opinie??

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2015 9:07:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, z jakich firm polecicie npp, prop, wino tab. ??? do jakich masz dostęp ? w tym momencie mam dostęp do takich firm: prop - pmp, testolic, balkan npp - bioniche, balkan,pmp wino tab - tylko pmp Które z tych firm będą najlepiej działać i nie urywać tyłka po strzale. prop - każdy dobry npp - tak samo, dupy nie urywają Witam. Panowie deka [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2013 5:16:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, z jakich firm polecicie npp, prop, wino tab. ??? do jakich masz dostęp ? w tym momencie mam dostęp do takich firm: prop - pmp, testolic, balkan npp - bioniche, balkan,pmp wino tab - tylko pmp Które z tych firm będą najlepiej działać i nie urywać tyłka po strzale.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/4/2013 4:59:37 PM Liczba szacunów: 0
  • antek balkan,npp pmp metka balkana,biosira tez dziala ok,ale balkan lepiej

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2013 11:17:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Gino dobór lekarstw

    Post
    Doping

    proszę bardzo wyniki badań estro i progesteron wyj**any napewno cykl jaki leci 1-4 cypio 250 tren e 250 e5d dose t3 25mg fox sibutramina 15mg 4-8 cypio 375 tren e 375 e4d dose t3 50mg fox 8-10 to samo 10-16 przerwa operacja przepukliny 125mg test 125mg tren e dose t3 novo 20mg+75mg 16-20 enan 500 + tren e 500mg dose novo 40+150 / 60 + 225 +npp [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2057 Data: 7/15/2015 4:37:52 AM Liczba szacunów: 0
  • prop balkan, npp pmp, takze znajac zycie tego npp tam nie bedzie cale 100mg, to moze nie ma narazie co paniki siac

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2013 4:09:11 PM Liczba szacunów: 0
  • zalezy do czego masz dostep od siebie moge polecic z propa testolic z mety balkan, npp alpha pharma, najlepiej zerknij do tematu polskie realia

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1481 Data: 9/15/2012 4:19:16 PM Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    Witam. Nic nie pisalem, bo nic nowego sie nie dzieje, ale zameldowac sie trzeba :) Troche popsulem sobie nadgarstek, ale daje rade, pewnie troche przez ciezar, bo az zal nie wykorzystac tego, ze sila poszla ladnie do gory, ale napewno cos z technika tez zawalilem, ale nie ma tragedii. Zauwazylem, ze odkad zwiekszylem dawke npp (drugi tydzien) to [...]

    Odpowiedzi: 2285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2018 2:16:33 PM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    npp. bałkan wygląda na org. mam z tą samą serię sprawdzałeś czy kody wchodzą? mi wchodzą choć jak dla mnie niekoniecznie jest to wyznacznik nie ma żadnych kodów w tym balkanie kody masz na ampułce O w morde,a ja szukałem zdrapki na pudełku,hehe .Dzieki DEVIL.

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2015 2:57:57 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Npp Bałkan /SFD/2019/10/7/97384217fe7a4e058633dca060a40b5e.jpg

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2019 1:28:36 PM Liczba szacunów: 1
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    npp. bałkan wygląda na org. mam z tą samą serię sprawdzałeś czy kody wchodzą? mi wchodzą choć jak dla mnie niekoniecznie jest to wyznacznik

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2015 4:10:43 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    npp. bałkan wygląda na org. mam z tą samą serię sprawdzałeś czy kody wchodzą? mi wchodzą choć jak dla mnie niekoniecznie jest to wyznacznik nie ma żadnych kodów w tym balkanie

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2015 5:14:11 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    npp. bałkan wygląda na org. mam z tą samą serię sprawdzałeś czy kody wchodzą? mi wchodzą choć jak dla mnie niekoniecznie jest to wyznacznik nie ma żadnych kodów w tym balkanie kody masz na ampułce

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2015 1:52:54 PM Liczba szacunów: 0
  • ORYGINAŁ / FAKE - foto & opinie

    Post
    Doping - zdjęcia
    PRO

    Npp Bałkan /SFD/2019/10/7/97384217fe7a4e058633dca060a40b5e.jpg Miło wspominam, o dziwo prop mnie wcale nie bolał a dużo osób narzekało

    Odpowiedzi: 25754 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/7/2019 4:58:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie ktore najlepsze? Npp-Balkan czy Alpha?Nie wiem czy shree robi npp Metka-Balkan ,Alpha, Shree? Zmieniony przez - pww9 w dniu 2015-01-13 13:28:19 Oba npp będą działały dobrze. Metki 3x ok.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2015 1:54:16 PM Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    [...] sie nad propem, bo mam dojscie do Balkan (jakos tak ufam firmie jezeli kody ok) i wtedy bez analizy, albo kupic newgen i dac do analizy, bo cenowo by wyszlo podobnie (balkan bez analizy vs newgen z analiza). Raczej mysle o drugiej opcji, ale z drugiej strony stezenie stezeniem ale duzo sie pisze o bolu po propie i nie wiem czy w tym [...]

    Odpowiedzi: 2285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2018 8:34:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Panowie ktore najlepsze? Npp-Balkan czy Alpha?Nie wiem czy shree robi npp Metka-Balkan ,Alpha, Shree? Zmieniony przez - pww9 w dniu 2015-01-13 13:28:19

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2015 1:25:14 PM Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    Kolega będzie najpierw badał to npp. Widać, że profeska. Enan wcale długo się nie wkręca. Raczej dłużej siedzi. Zmieniony przez - Żubroń w dniu 2018-05-21 13:00:18 Testa mam zapas z Balkana, jakos tak ufam tej firmie (kody, fiolki) a ze nie mialem dostepu do NPP Balkan, wiec wzialem od kogos kto wyslal mi wczesnie inny towar mimo, ze najpierw [...]

    Odpowiedzi: 2285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2018 1:57:42 PM Liczba szacunów: 0