SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

atrofia

  • Witam, Mam 21 lat i dwa i pół roku temu dałem się namówić na pierwszy cykl(wiosna 2014) dianabol + enan tescia, jakieś 2-3 miesiące trwał a później odblok HCG i Clomid. Następnie nowy rok(styczen 2015) wszedłem na testo mixy+mietki+ dece i na zejście z cyklu propa, 10 tygodni trwało później odblok HCG i Clomid. Dawek już nie pamiętam ani jak co [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 18290 Data: 10/24/2017 12:36:21 PM Liczba szacunów: 1
  • Atrofia jader !!!

    Temat
    Doping
    PRO

    Holla Jestem w 3cim tyglu cyklu wbilem do tej pory 750mg omki, czekam na next shot ( jutro ) i szamam po 25mg mety/ed. Wlasnie od dwoch dni sie martwie o moje jadra, strasznie sie zmniejszyly i niewiem czy to fakt czy tylko moja kolejna wkretka, ze zmniejszaja sie regularnie.... Co radzicie robic ?? Czy bedzie to postepowac czy poprostu zatrzyma [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2005 6:04:18 PM Liczba szacunów: 6
  • Witam, przez około 13 tygodni brałem testosteron enanthate e5d. Pierwszych 8 tygodni 250 mg. Kolejne tygodnie 375 mg. Ostatnie 2 strzały 500 mg. W 9 tygodniu doszło do atrofii jąder. Po 8 dniach od ostatniego strzału przyjąłem ok. 1300 iu HCG(pregnyl), następnie 4 strzały co 3 dni po 500 iu. Jądra nie rosną. Teraz mam w planach brać HCG [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3378 Data: 1/5/2019 2:29:10 AM Liczba szacunów: 7
  • [...] z clomu i hcg. Teraz od odbloku minelo okolo 3 miesiace .Jajka ciagle skurczone na libido nie narzekam niema jakiejs tragedi ,ale czuje ze moglo by byc lepiej.Co robic z ta atrofia ,jadra calkiem sporo sie skurczyly myslalem ze po czasie dojda do siebie.Sam nieczuje sie jakos wspaniale ,niekiedy bez apetety braku sił itp. Co robic , tym bardziej [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 10280 Data: 11/9/2013 12:11:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Atrofia jąder

    Temat
    Doping

    Witam panowie, sprawa wygląda tak, rok temu zażywałem PH przez bardzo krótki okres czasu ze względu na wyniki badań które nie wyszły zbyt dobrze. Zwiększona prolaktyna, estradiol, negatywne próby wątrobowe. Badania zrobiłem w ten dzień w którym zacząłem jeść PH, badania odebrałem na drugi dzień ale postanowiłem, że polece do końca tygodnia na tym [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 903 Data: 1/28/2019 1:15:46 PM Liczba szacunów: 18
  • ewolucja czy atrofia?

    Temat
    Sztuki Walki

    Wklejam fragment wypowiedzi Sabaty z podwieszonego o judo: "usilne starania by uczynic judo dyscyplina atrakcyjna medialnie doprowadzily do zmian ktore sa dosc niekorzystne (np. dosc drastyczne skrocenie parteru). Tez szkolenie mlodych zawodnikow zmienilo sie, zaniedbano gruntownego szkolenia technicznego. To przykre, ale w opinii starych [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 6/9/2005 11:15:51 PM Liczba szacunów: 0
  • kontuzja kolana i atrofia miesni

    Temat
    Inne dyscypliny

    pytanie do gosci, ktorzy podobnie jak ja mieli operowane kolano i nie moga cwiczyc na maxa: jakie cwiczenia na rozwoj muskulatury tej nogi mozna stosowac, by uniknac nadmiernego forsowania kolana? przysiady w kazdej formie odpadaja, bieganie tez. chodzi mi o miesnie, ktore sa tuz przy stawie (nie wiem jak sie nazywaja), nie o udo. przemq ******** [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 7856 Data: 1/27/2002 4:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Cześć, 5 dni temu skończyłem pierwszy swój cykl, wiek to 24 lata: metanabol 30mg/ed 1-6tyg Problemem jest niewielka atrofia jąder. Choć mam w zanadrzu HCG, nie sądziłem, że meta solo tak zareaguje. Przed rozpoczęciem cyklu zadbałem o badania profilaktyczne (były w porządku), systematycznie przyjmowałem osłonki, badania po cyklu wkrótce zrobię. Od [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 600 Data: 7/6/2018 7:32:40 PM Liczba szacunów: 1
  • juz prawie 3 miech na topie /czyt cyklu/ ma poczatek 6tyg mety 40g :) a teraz po lekku do konca zblizam sie do konca prolki no i jest maly problem ;) jajeczka sie lekko zbuntowaly ;) libido ok, samopoczuce zaje.. ;) ale spema nie daje oznak zycia :d co tam panowie radza ? hcg kiedy ? i wogole

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5374 Data: 7/11/2008 11:06:35 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok, atrofia.

    Temat
    Doping

    [...] HCG rozłożone na 3x eod. W dzień ostatniego strzału HCG zacząłem stosować tamoxifen, 20mg ed ( pierwsza dawka podwójna ). 5 dni po ostatnim strzale zauważalna jest częściowa atrofia. Czy to normalne, kiedy może ustąpić i czy zalecana w takim przypadku jest jakaś konkretna reakcja (np dodatkowego HCG). Estrogen = +/- górna granica normy, [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1104 Data: 4/26/2017 4:04:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, zacząłem cykl na enanie z Phenom Pharmacy. Zrobilem dwa strzały 150mg i po 4 dniach 200mg. Muszę zakończyć cykl. Jednak dziś jest 4 dzień po ostatnim strzale i zaobserwowałem dużą atrofie jąder. Co mam robić, bo trochę wariuje. Iść do urologa? Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2653 Data: 3/18/2013 7:03:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Atrofia , pomocy

    Temat
    Doping

    Witam jestem po cyklu na propie i jakiś tydzień po odbloku listek cloma 15 tabsów nolvy.W trakcie cyklu zauwazyłem już skurczenie się "jajek" ale po clomidzie miało ustąpić.Niestety mam wrażenie że zamiast wracać do normy to jest jeszcze gorzej ...6 strzałów e4d po 2500 hcg pomoże ? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 923 Data: 7/1/2011 11:35:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja tam mało się znam, ale tak mi się nasuwa że: Atrofia jąder to jedno, a kolor moszny to może być druga sprawa. Ja bym się obawiał jakiegoś zapalenia, według mnie z tym kolorem coś jest nie tak. A odnośnie wstawiania zdjęcia to uważam, że nie ma się z czego śmiać. Atrofia poważna, ja bym był przerażony taką sytuacją. Zresztą jestem przerażony, [...]

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2018 10:28:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja tam mało się znam, ale tak mi się nasuwa że: Atrofia jąder to jedno, a kolor moszny to może być druga sprawa. Ja bym się obawiał jakiegoś zapalenia, według mnie z tym kolorem coś jest nie tak. A odnośnie wstawiania zdjęcia to uważam, że nie ma się z czego śmiać. Atrofia poważna, ja bym był przerażony taką sytuacją. Zresztą jestem przerażony, [...]

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2018 11:29:18 PM Liczba szacunów: 0
  • objawy niskiego poziomu testosteronu

    Post
    Iron Horse Series
    PRO

    ja wiem ze chodzi o male dawki non stop,po prostu zastanawialo mnie czy pomimo niewielkich dawek bedzie negatywny wplyw na endogenna produkcje. Bo jesli tak to decydujac sie na ten krok taki facet jest skazany do konca zycia na zastrzyki/zel/spray niewielkie dawki też wpływają na sekrecję endogennego testa. tyle ze co facetowi po testosteronie [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/27/2009 1:05:43 PM Liczba szacunów: 1
  • Ronnie Coleman - aktualne fotki

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness
    PRO

    Chociaż na tym ostatnim zdjęciu wygląda jeszcze całkiem dobrze, mam też wrażenie że atrofia nie jest już tak widoczna jak np na ostatniej Olympii. Zmieniony przez - Nicze w dniu 2008-09-25 13:36:56

    Odpowiedzi: 2990 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2008 1:26:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Odbudowa mieśnia czworogłowego uda po operacji kolana

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    W wyniku ograniczenia naszej mobilności, zwłaszcza w okresie pooperacyjnym, gdy oczekujemy na moment rehabilitacji, dochodzi do zwiększonej utraty masy mięśniowej w obrębie unieruchomionego łańcucha kinematycznego. Co ciekawe największej atrofii ulegają mięśnie, które są najczęściej używane. Wszystko za sprawą przyzwyczajenia ich budowy [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/7/2017 8:25:17 AM Liczba szacunów: 2
  • No nie, niedługo po jajkach będą ich macać aby sprawdzić czy atrofia wystąpiła :)

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2016 11:25:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Atrofia jąder, czyli inaczej hipogonadyzm męski lub niedoczynność jąder jest częstym problemem występującym u mężczyzn. Szczególnie w sytuacji po stosowaniu sterydów anaboliczno-androgennych. Nieumiejętnie przeprowadzony cykl oraz okres po jego zakończeniu zdecydowanie może mieć swoje negatywne konsekwencje, nie tylko sylwetkowe, ale przede [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 18290 Data: 11/7/2017 9:59:57 AM Liczba szacunów: 0
  • leczenie pregnylem...

    Post
    Doping
    PRO

    [...] których wysoki poziom androgenów hamuje pracę jąder, co może doprowadzić do ich zmniejszenia/kurczenia się. Podczas długiej sesji nie zabezpieczonej HCG może wystąpić atrofia jąder co może z kolei doprowadzić nawet do bezpłodności. Środek ten bardzo szybko staje się aktywny – już po kilku godzinach stymuluje jądra do pracy a ogólny czas [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 13008 Data: 12/28/2017 6:46:11 PM Liczba szacunów: 0