SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ashwaghanda

  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 27.03.2015 - Dzień 12 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 16h Czas uczty: 6h Energia: 2713kcal Białko: 208g Tłuszcz: 66g Węglowodany: 330g 1. Serek wiejski z ryżem, owocami i czekoladą 2. Kasza jaglana z owocami i orzechami 3. łosoś pieczony + ryż + banan http://imageshack.com/a/img661/5462/du0zQQ.png W ciągu

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-27 23:20:28 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    e! 'Ways to Reduce your Cortisol: 1. Use cortisol reduction supplements: I use a variety of herbs in my clinic to reduce cortisol at peak times. Some of my favorites include: ashwaghanda, phosphatidylserine, and rhodiola rosea. 2. Eat at regular intervals throughout the day: Avoid skipping meals, as this will create a cortisol release. 3. Eat right

    Odpowiedzi: 16985 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-16 11:40:44 Liczba szacunów: 0
  • langrafio biegnij...

    Post
    Ladies SFD

    wiczenia a zajęło godzinę bo serię wstępne były żeby ustalić ciężar. Oprócz rozgrzewkowych. Rolowanie lewego posladka to katorga Miska: Suple: angelique, B,D, omega3, magnez, ashwaghanda Wpadła wołowina ale mąż zrobił obiad jak mu odmowic;)) Potem kino Woody Allen kopiuje siebie ale ciekawy film. Polecam. Polecam dla dzieci Mój przyjaciel smok, syn

    Odpowiedzi: 1379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-16 19:48:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 10.04.2015 - Dzień 26 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 16h Czas uczty: 8h Energia: 2713kcal Białko: 208g Tłuszcz: 66g Węglowodany: 330g 1. Serek wiejski + ryż z czekoladą i bananem 2. Kasza jaglana + odżywka + banan 3. Polędwica z dorsza + ryż i warzywa +białko i banan http://imageshack.com/a/img661/5462/du0zQ

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-10 21:31:30 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    i? ja używam jak mnie rozwala - jak dochodzę do równowagi odstawiam, w prawdzie podobno nie uzależnia ale działa podobnie jak kawa po pewnym czasie człowiek się uodparnia na dawkę, a jak masz problemy z kortyzolem (co jest dość prawdopodobne) to pomoże w walce z jego nadmiarem, ashwaghanda nie próbowałam więc nie wypowiem się ale różeniec polecam

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-25 23:08:48 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    nych: w diecie to węglowodany poprawiające wychwyt serotoniny oraz można pomyśleć o dodaniu tyrozyny jako prekursora dopaminy, oraz zioła szafran, melisa czy różeniec górski, ashwaghanda. Kolejny problem nie tylko wyszukiwanie problemów a myślenie nad rozwiązaniem ich i świadome postępowanie - chcesz nie liczyć - zastanów się po co i co to może dać

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-12 22:39:40 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    nych: w diecie to węglowodany poprawiające wychwyt serotoniny oraz można pomyśleć o dodaniu tyrozyny jako prekursora dopaminy, oraz zioła szafran, melisa czy różeniec górski, ashwaghanda. Kolejny problem nie tylko wyszukiwanie problemów a myślenie nad rozwiązaniem ich i świadome postępowanie - chcesz nie liczyć - zastanów się po co i co to może dać

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-12 08:56:28 Liczba szacunów: 5
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 18.03.2015 - Dzień 3 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 16h Czas uczty: 8h Energia: 2138kcal Białko: 207g Tłuszcz: 72g Węglowodany: 179g 1. Serek wiejski z ryżem i owocami 2. Sałatka z polędwiczkami wieprzowymi http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/537/jtYKn8.jpg 3. Klopsy z sałatką z ogórka i ziemniakami

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-18 20:20:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 07.04.2015 - Dzień 23 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 17h Czas uczty: 6h Energia: 2279kcal Białko: 209g Tłuszcz: 74g Węglowodany: 208g 1. Naleśniki + mus 2. Gotowane warzywa + pierś z kurczaka 3. Wołowina+wieprzowina+ziemniaki+warzywa+ryż+banan http://imageshack.com/a/img661/5462/du0zQQ.png W ciągu dnia Prob

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-07 19:54:49 Liczba szacunów: 0
  • Sergiusz Bartoszek - przygotowania do sezonu wiosennego 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    glowodaniwego i 800 - 900g piersi. Dzielę to zazwyczaj na 5 posiłków gdzie staram sie dac najwieksza pule wegli po treningu :-) Do tego dochodzi 20 - 30g bcaa na treningach, porcja izolatu w ciagu dnia. Na noc w ostatnim posiłku staram się dawać trochę mniej białka a głównie wegle ;-) Na noc idzie jeszcze magnez z potasen, ashwaghanda, wit C.

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-14 08:32:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 19.03.2015 - Dzień 4 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 16h Czas uczty: 8h Energia: 2731kcal Białko: 224g Tłuszcz: 83g Węglowodany: 283g 1. Serek wiejski z warzywami + wafle ryżowe i banan 2. Pasta z kurczaka z warzywami i kiełkami + wafle ryżowe http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/538/Q5ZXiE.jpg 3. Łos

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-19 22:09:58 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 20.03.2015 - Dzień 5 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 16h Czas uczty: 8h Energia: 1942kcal Białko: 210g Tłuszcz: 73g Węglowodany: 120g http://imageshack.com/a/img661/5462/du0zQQ.png W ciągu dnia Probiotyk x1 Enzymy 3x2 Betaina HCL 3x2 Witamina C 1x2 Witamina D 1x2 Witamina K2 1x1 Omega 3 1x2 Ashwaghanda 3x1 K

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-20 21:45:50 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 21.03.2015 - Dzień 6 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 16h Czas uczty: 6h Energia: 2713kcal Białko: 208g Tłuszcz: 66g Węglowodany: 330g 1. Serek wiejski z ryżem, owocami i czekoladą 2. Kasza jaglana z owocami i orzechami 3. łosoś pieczony + ryż + banan http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/673/0RXZsN.

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-21 20:10:07 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 22.03.2015 - Dzień 7 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 13h Czas uczty: 6h Energia: 2624kcal Białko: 208g Tłuszcz: 60g Węglowodany: 322g 1. Kasza jaglana z białkiem, owocami i orzechami 2. Orientalna wołowina z ryżem + smoothie owocowe + czekolada http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/911/Kb2Dez.jpg 3.

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-22 18:45:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 24.03.2015 - Dzień 9 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 17h Czas uczty: 8h Energia: 2609kcal Białko: 230g Tłuszcz: 75g Węglowodany: 268g 1. Naleśniki + mus 2. Gotowane warzywa + pierś z kurczaka http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/661/39vvoj.jpg 3. Wołowina+wieprzowina+ziemniaki+warzywa+ryż+banan http:/

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-24 20:48:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 25.03.2015 - Dzień 10 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 16h Czas uczty: 8h Energia: 2138kcal Białko: 207g Tłuszcz: 72g Węglowodany: 179g 1. Serek wiejski z ryżem i owocami 2. Sałatka z polędwiczkami wieprzowymi 3. Klopsy z sałatką z ogórka i ziemniakami http://imageshack.com/a/img661/5462/du0zQQ.png W ciągu dni

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-25 19:42:39 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 29.03.2015 - Dzień 14 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 15h Czas uczty: 8h Energia: 2610kcal Białko: 231g Tłuszcz: 75g Węglowodany: 268g 1. Naleśniki + mus 2. Wołowina+wieprzowina+ziemniaki+warzywa+ryż+banan (potreningowy) 3. Gotowane warzywa + pierś z kurczaka http://imageshack.com/a/img661/5462/du0zQQ.png W c

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-29 18:40:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 04-06.04.2015 - Dzień 20-22 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: brak informacji Czas uczty: brak informacji Energia: xxx kcal Białko: xxx g Tłuszcz: xx g Węglowodany: xxx g http://imageshack.com/a/img661/5462/du0zQQ.png W ciągu dnia Probiotyk x1 Enzymy 3x2 Betaina HCL 3x2 Witamina C x2 Witamina D x2 Witamina K2

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-05 00:16:44 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 08.04.2015 - Dzień 24 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 21h Czas uczty: 5h Energia: 2364kcal Białko: 202g Tłuszcz: 66g Węglowodany: 248g 1. Kasza jaglana z białkiem, owocami i orzechami 2. Pasta z kurczaka z warzywami i kiełkami + wafle 3. Orientalna wołowina z ryżem + smoothie owocowe + czekolada http://images

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-08 22:36:47 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    REDUKCJA - 26.03.2015 - Dzień 11 http://imageshack.com/a/img540/5367/tVvbbo.png Czas postu: 16h Czas uczty: 8h Energia: 2731kcal Białko: 224g Tłuszcz: 83g Węglowodany: 283g 1. Serek wiejski z warzywami + wafle ryżowe i banan 2. Pasta z kurczaka z warzywami i kiełkami + wafle ryżowe 3. Łosoś z ziemniakami + ryż z białkiem i bananem http://images

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-26 21:11:35 Liczba szacunów: 0