SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

apex

  • APEX

    Temat
    Doping

    W NIEDLUGIM CZASIE PRZYMIERZAM SIE DO CYKLU NA SRODKACH FIRMY APEX WIE KTOS COS O TYM TU W ANGLI BARDZO CHWALONE

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 14980 Data: 2006-09-23 21:09:57 Liczba szacunów: 1
  • APEX CENNIK

    Temat
    Doping

    polazilem troche i dowiedzialem sie ceny wiekszosci produktow APEXA w angli o dziwo dla mnie nie sa one wygorowane a produkt tu chwalony u mnie w uk nie dowiedizalem sie jeszcze wszystkich TRENBOL 75-R --35F NANDROLONE DECANOATE--25F EQUI BOL 200 --25F MASTERON --35F PRIMOBOLAN DEPOT -- 35F STANOIL--35F TESTAN DEPOT--25F ENANTHATE 250-- 25F P

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 9199 Data: 2006-09-27 11:41:09 Liczba szacunów: 0
  • Testosterone MIX T-555 CV APEX - działanie

    Temat
    Doping

    Witam, chciałem zapytać bardziej doświadczonych kolegów nt. szybkości wkręcania się i działania środków takich jak mixy testosteronowe. Obecnie koniec drugiego tygodnia na APEX T-555 CV 1cm/ tyg., zdjęcie poniżej, do tego idzie Oxandrolone 30mg/dzien rówież od APEX. Dieta grana , 3700kcal, efekty przez te 2 tygodnie to +4kg na wadze, przy czym + ~1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1914 Data: 2015-04-12 14:17:47 Liczba szacunów: 1
  • Apex- prop 200mg/ml + b17

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Mało opinii o tym labie, ale znajomy zachwala tego propa to wziąłem sobie na test. Apex - Prop 200mg/ml, b17 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/db086c2306bc4b9693fe4d51a60cd860.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/562cba989ba246ed979ba229644e6fbc.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f8cf724785f447d8b34411a6ed3a1484.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3883c214765142c6a5e6b11cd6afa87c.j

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4521 Data: 2013-12-06 23:28:41 Liczba szacunów: 2
  • TRI-TRENABOL 150MG/ML FIRMA APEX

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Takie cudo wpadło ostatnio w moje ręce:) Tri-Trenabol firma Apex /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/659e25a63fe14cbc9ba26015d5cb359d.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bebedc19fb704a45a33610dbdebf4cd6.jpg

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 5843 Data: 2013-06-10 20:34:41 Liczba szacunów: 0
  • Apex Tornado 50ml

    Temat
    Doping - zdjęcia

    nowy srodek apexu 50mg trenu i 50mg androstanu w 1 ml.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 6650 Data: 2011-03-02 19:00:44 Liczba szacunów: 0
  • Apex Pharma Group ALL-Test T-350

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witam mix testow: propionate, enanthate, isocaproate, acetate,decanoate phenylpropianate b/n 2887 exp 11/15 Kubki teraz po nowym roku maja miec reczniki treningowe :) ogolnei temat mnie roz****dala zamist zajac sie nowymi srodkami albo steznia utrzymywac to firmy nie mowie o konkretnej bawia sie w marketing ale fakt z takeigo kubka lepij sie pije

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3422 Data: 2010-12-16 13:44:02 Liczba szacunów: 0
  • METHANBOLIC APEX PHARMACEUTICALS

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Koledzy czy ktos to zarzucal.kumpel mi to przyniosl minute temu pokazac a tak sie sklada ze juz kompletuje sprzetmetka i chcialbym poznac czyjas opinie.tabletki sa pieciokatne rozowe 5mg/1000szt w opakowaniu.elegancki hologram na pudelku ogolnie ladnie to wyglada i apetycznie.z tylu napis; Officina de produzione segregateMFG;licenza ASPA Milano Be

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2597 Data: 2008-08-03 22:21:47 Liczba szacunów: 0
  • Apex epi - pierwszy cykl czy nie za wcześnie

    Temat
    Doping

    Witam mam taki problem myślę o zaczęciu cyklu na epi od apexu które łatwo nabyć na znanym portalu aukcyjnym mam tylko pytanie odnośnie tego czy warto brać epi z myślą o masie, mam już przygotowaną kreatynę po cyklu i trochę innych suplementów. Jednak obawiam się jaki epi może mieć wpływ na moje zdrowie. Nie ukrywam że najbardziej boje się gino i s

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 2015-04-06 17:25:57 Liczba szacunów: 0
  • apex pharmaceuticals

    Temat
    Doping

    wlasnie wpadly mi w rece produkty z firmy apex 1.testosteron propionat 2.trenabol 75r wedlog was czy ta firma na dzien dzisiejszy ma dobry towar czy zanizony czy warto brac ten towar czy nie w wyszukiwarce nieznalazlem konkretnych odpowiedzi dlatego prosze was o rade PS.beda sogi i dzieki z gory za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3806 Data: 2009-02-04 20:27:03 Liczba szacunów: 0
  • sust 250-APEX

    Temat
    Doping - zdjęcia

    zakupilem bo jest jeden myk w srodku jest stezenie 300mg Zmieniony przez - B-50 w dniu 2008-07-10 13:39:39 Zmieniony przez - B-50 w dniu 2008-07-10 13:40:18

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3194 Data: 2008-07-10 13:39:08 Liczba szacunów: 0
  • winstrol desma, trenabol acetate apex, propionat bd, clen chiny

    Temat
    Doping - zdjęcia

    witam chcialbym zebyscie ocenili czy towarek jest ok.mieszkam w uk i wszystko mam z tad. z gory wielkie dzieki

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4618 Data: 2009-01-17 01:37:36 Liczba szacunów: 0
  • phoenix ppi meta, apex all-test t-350

    Temat
    Doping - zdjęcia

    meta: http://img337.imageshack.us/img337/7713/p250111211301.jpg test: http://img375.imageshack.us/i/p2501112113.jpg/ sory za jakość zdjęć. Ogólnie chciałem się spytać czy ktoś brał te środki,ewentualnie czy są dobre. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3685 Data: 2011-01-25 21:26:09 Liczba szacunów: 0
  • APEX propionat fake?

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witam Mam pytanie dotyczące propionatu z firmy Apex. Jest żółty i dosyć gesty jak na propionat. Ktoś kiedykolwiek go przyjmował i czy może potwierdzić jego właściwości fizyczne? Zastanawaiam sie czy to nie fake. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/1ceff994392545919a794a2f0bcd79b7.jpg

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3051 Data: 2012-10-04 14:56:14 Liczba szacunów: 1
  • apex jakies nowe opinie ?

    Temat
    Doping

    Witam, Stosowal ktos srodki z tej firmy? bo widze jakies tematy na forum ale bardzo barzdo dawno temu wiec juz nie maja znaczenia.. Ja sobie bede chcial Oxe z tego skrecic bo znajomy ma dobre dojscie i mi to polecal, wiec chce czegos sie dowiedziec.. Jest jeszcze niby z BD ale to podobno gorsza jakosc. Jakies opinie moze panowie ? Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1041 Data: 2008-04-16 23:45:10 Liczba szacunów: 0
  • Apex wino na oleju - czy warto brac

    Temat
    Doping

    Posiadm 2 buteleczki tego stanozolu na oleju czy warto to brac czy zna ktos ten temat. Z akupione w Holandi.

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3073 Data: 2009-04-13 12:36:37 Liczba szacunów: 0
  • deca-pronabol(p&b labolatories) i stanoplex apex

    Temat
    Doping - zdjęcia

    najpierw deca

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3813 Data: 2008-06-16 19:42:18 Liczba szacunów: 0
  • firma Apex aktualnie

    Temat
    Doping

    Mam pytaniedo praktyków robią winsa na oleju móh diil ma to w ofercie czy warto inwestować w tą firmę. Proszę o opinię tylko tych którzy brali , anie ocenia po wyglądzie itd. Ostatni link z forum nie wiele mów a nie chcę w... kasy w błoto. http://www.sfd.pl/Apex_Tornado_50ml-t707579-s2.html

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1180 Data: 2012-05-11 11:36:54 Liczba szacunów: 0
  • testosterone propionate 125mg/ml apex

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3182 Data: 2008-03-07 14:39:05 Liczba szacunów: 0
  • Dianabol Apex

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Witam ! Mam ktoś zdjęcia Dianabolu z firmy Apex . Bo mam tego towaru 100 tabsów. Są białe, okrągłe, smak nie wiem dokładnie ale jakiś taki gorzko-kwaśny . Niestety opakowanie wyrzuciłem ale było orginalne jeszcze nie otwierane . Prosze o pomoc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1522 Data: 2013-11-20 19:50:44 Liczba szacunów: 1