SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

antek deka enan

  • 8my cykl - enan meta antek deka prop bold wino

    Temat
    Doping

    Witam panowie co myslicie o tym cyklu 9 lat tremingu 6-7 cykli ( meta,oma,deka,bold,wino antek) 1-12 deka 400 e7d 1-12 enantan 500mg e7d 1-3 antek 15mg ed 4-8 metka 40mg ed 13-27 BOLDEK 400mg ed 13-27 prop 100-200mg e2d 20-27 wino iniek. 50 mg e2d z gory dzieki i pozdr

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3156 Data: 6/4/2008 8:27:14 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Po miedzy nexem a genem niema Ruznicy bilem sporo środków tych firm a cenowo tak naprawdę ruznosci się o 2 hlebki Ja mam troche odmienne zdanie. Tren ace Nexiuma jest zdecydowanie lepszy, najwyższa polka wsrod trenow razem z Cyberem. Robię zapasy. Antek, deka, enan tren, tren acet, master.... Do wyboru Shree, Alpha, Malay Tiger, Swiss Remedies [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2017 11:15:46 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Cześć. Czy npp, enan i tren z nexium bd dobre? jakie laby polecacie od siebie z tych produktów? nexium pewniak, genesis z kodami, vertex Robię zapasy. Antek, deka, enan tren, tren acet, master.... Do wyboru Shree, Alpha, Malay Tiger, Swiss Remedies W co celować? swiss remedies patrzac na wykonanie tej firmy to inne firmy daleko w tyle a i same [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2017 11:35:58 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Cześć. Czy npp, enan i tren z nexium bd dobre? jakie laby polecacie od siebie z tych produktów? nexium pewniak, genesis z kodami, vertex Robię zapasy. Antek, deka, enan tren, tren acet, master.... Do wyboru Shree, Alpha, Malay Tiger, Swiss Remedies W co celować? swiss remedies patrzac na wykonanie tej firmy to inne firmy daleko w tyle a i same [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2017 1:47:58 AM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Cześć. Czy npp, enan i tren z nexium bd dobre? jakie laby polecacie od siebie z tych produktów? Nexium sztosik. Porównanie mam do Cybera oryginału oraz samoróbek. Robię zapasy. Antek, deka, enan tren, tren acet, master.... Do wyboru Shree, Alpha, Malay Tiger, Swiss Remedies W co celować? Alpha dawno nie miałem do czynienia ale z tego co kiedyś [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2017 4:35:58 PM Liczba szacunów: 2
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Robię zapasy. Antek, deka, enan tren, tren acet, master.... Do wyboru Shree, Alpha, Malay Tiger, Swiss Remedies W co celować?

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2017 9:33:40 PM Liczba szacunów: 0
  • PL Realia - czyli co warto brać

    Post
    Doping

    Robię zapasy. Antek, deka, enan tren, tren acet, master.... Do wyboru Shree, Alpha, Malay Tiger, Swiss Remedies W co celować? Ja bym brał droższą Alphe lub tańszy Malay.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2017 9:49:55 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    zna ktos opinie o oralach genameda: wino, oxa, antek, tura?? i jeszcze deka enan tez z genameda? Zmieniony przez - wsl_... w dniu 2015-01-12 08:51:41 z orali mogę się tylko wypowiedzieć na temat mety i winka, naprawdę dobre środki, deka z opini tez ponoć b.dobra, prop, enan, mix, biją znajomi i kosi konkret, tren a również bity i mogę śmiało [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2015 10:37:33 AM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    zna ktos opinie o oralach genameda: wino, oxa, antek, tura?? i jeszcze deka enan tez z genameda? Zmieniony przez - wsl_... w dniu 2015-01-12 08:51:41

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2015 8:50:00 AM Liczba szacunów: 0
  • koniec balu-CYKLIK ZA 25000

    Post
    Doping

    [...] 12.enan\bold\ 13.bold\susta\ 14.bold\susta\ 15.bold\susta\ 16.bold\susta\insa/hgh\ 17.bold\susta\insa\hgh\PGF-2a\ 18.bold\susta\insa\hgh\PGF-2a\ 19.susta\insa\hgh\PGF-2a\antek\ 20.susta\insa\hgh\PGF-2a\antek\ 21.susta\insa\hgh\PGF-2a\antek\ 22.susta\insa\hgh\PGF-2a\antek\IGF-1\ 23.susta\insa\hgh\PGF-2a\antek\IGF-1\ [...]

    Odpowiedzi: 585 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/14/2008 2:09:37 PM Liczba szacunów: 0
  • SZTUCZKI I TRIKI W BODYBUILDINGU

    Post
    Doping

    gigant no wlasnie tym sposobem to stagnacja murowna o zejsciu z orali. w pierwsze proponowanej przez ceibie opcji antek 1-4, 10-15 meta mamy stagnacje po antku juz, potem meta moze cos ruszy jescze i po niej znowu stagnacja i to dluga bo bold i cypio juz nie zdzialaja wiele. wino tez juz szalu by nie zrobilo. ta druga opcje juz kiedys rozwazalem [...]

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2010 7:05:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Post
    Doping

    [...] WYNIKI SIŁOWE: -klata: 150-160 -martwy ciąg: 200-220 -przysiad: 180-200 sorry jestem nowy i zapomnialem :) Pytanie czy jak nie odtawie bolda,tylko dorzuce deke,to pozniej po odstawieniu tych srodkow,niebede mial stagnacji? mysle ze deka+bold+tesc+antek to jednak juz troche duzo. bedzie bardzo zle jak poprostu odstawie bolda i zaczne bic deke?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 669 Data: 12/12/2012 12:04:39 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA - czyli co warto brać, vol.2

    Post
    Doping

    scantel - antek,deka ,test enan ok testoviron -mediapharm , bayer shering elegancki

    Odpowiedzi: 2925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2012 8:44:24 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA - czyli co warto brać, vol.3

    Post
    Doping

    Witajcie ;-) Pytanie na Niedziele %-) jakich firm polecili byscie na dzien dzisiejszy środki : - metan inj - wino tabs - oxa - antek - deka - npp - prop - enan - master - tren ace Które firmy polecicie a które odradzacie dzięki z gory za odp

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2013 5:39:24 AM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA - czyli co warto brać, vol.3

    Post
    Doping

    Witajcie ;-) Pytanie na Niedziele %-) jakich firm polecili byscie na dzien dzisiejszy środki : - metan inj - wino tabs - oxa - antek - deka - npp - prop - enan - master - tren ace -teśc na wodzie (aga) Które firmy polecicie a które odradzacie dzięki z gory za odp ps: sory za podowjne wysłanie . Zmieniony przez - KOLUMBUu w dniu 2013-01-06 [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2013 5:40:04 AM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA - czyli co warto brać, vol.3

    Post
    Doping

    Witajcie ;-) Pytanie na Niedziele %-) jakich firm polecili byscie na dzien dzisiejszy środki : - metan inj - wino tabs - oxa - antek - deka - npp - prop - enan - master - tren ace Które firmy polecicie a które odradzacie dzięki z gory za odp podstawowe pytanie, do czego masz dostęp ? Jeśli masz dojście i kasę to inj i orale alpha,unigen, [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2013 12:32:02 PM Liczba szacunów: 0
  • kolejny sezon w pełni

    Post
    Doping

    Ja bym se inaczej zrobil 1-12 deka enan 1-4 meta 8-12 antek 13-19 npp aga prop

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 618 Data: 8/3/2011 9:45:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Wielkie Dawki -> minimalizacja skutków ubocznych

    Post
    Doping

    1g/ed od stycznia wypróbuje nowy mix:deka,enan,meta,antek w jednym strzale ale nie takie ilości,myślałem o 4g/ew

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3072 Data: 11/6/2008 5:58:22 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    a co Ty chciałeś poczuć w tym pmp ?? antka może ? całe to pmp to słabizna .. ja nie wiem że to jeszcze istnieje ... sorry ale musiałem ... Wyrwi, jak czytam Twoje wypowiedzi to mnie skręca. HCG shree piszesz, ze do kitu, chociaz wszyscy chwalą i według mnie tez jest bdb, teraz pmp słabe - g**** prawda większość środków na dobrym poziomie. Antek [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2015 10:59:57 AM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać vol 10

    Post
    Doping
    PRO

    a co Ty chciałeś poczuć w tym pmp ?? antka może ? całe to pmp to słabizna .. ja nie wiem że to jeszcze istnieje ... sorry ale musiałem ... Wyrwi, jak czytam Twoje wypowiedzi to mnie skręca. HCG shree piszesz, ze do kitu, chociaz wszyscy chwalą i według mnie tez jest bdb, teraz pmp słabe - g**** prawda większość środków na dobrym poziomie. Antek [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2015 11:58:25 AM Liczba szacunów: 0