SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 11

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a w jakim celu to wpc po treningu ? po treningu raczej wpi :)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2012 5:42:46 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 11

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ale ja mam kilka kg dobrego wpc i dlatego o to pytam ;-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2012 5:44:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl kreatyny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyna spokojnie wystarczy, z supli już nic nie dawaj, spokojnie po siłce mozesz dać gainera z odrobiną wpc zanim wrócisz do domu.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 447 Data: 10/28/2012 7:40:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik PK_Kaczor

    Post
    Usuniete tematy

    http://i45.tinypic.com/zakih.gif http://i49.tinypic.com/ja7vwk.gif śniadanie ok. 10:30 Jajeczniczka z 5 jaj ok. 270g chleb żytni razowy ok. 200g Dżem ok. 50g posiłek ok. 16:00 ok. 280g cyca ryż paraboiled 100g warzywa- talerz surówek z miejscowego bufetu http://i50.tinypic.com/mb7tqs.jpg posiłek ok. 21:00 udko pieczone ryż paraboiled 80g [...]

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 12313 Data: 10/28/2012 9:45:26 PM Liczba szacunów: 0
  • PK_Kaczor Była redukcja str 102 Teraz jest masa str 107

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://i45.tinypic.com/zakih.gif http://i49.tinypic.com/ja7vwk.gif śniadanie ok. 10:30 Jajeczniczka z 5 jaj ok. 270g chleb żytni razowy ok. 200g Dżem ok. 50g posiłek ok. 16:00 ok. 280g cyca ryż paraboiled 100g warzywa- talerz surówek z miejscowego bufetu http://i50.tinypic.com/mb7tqs.jpg posiłek ok. 21:00 udko pieczone ryż paraboiled 80g [...]

    Odpowiedzi: 1442 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2012 10:11:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik dawid7737

    Post
    Usuniete tematy

    20.10.2012(sobota)-DNT http://img689.imageshack.us/img689/39/dietasuplementacja.png -2 kaps Grenade Thermo Detonator I posiłek: 4 jaja,15g orzechów włoskich II posiłek: 30g WPC, 80g owsianych, 15g orzechów włoskich III posiłek: 80g pieczywa razowego, 70g piersi, 10g orzechów włoskich IV posiłek: 120g piersi, 80g makaronu durum, oliwa z [...]

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 8368 Data: 10/28/2012 11:00:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Płatki białkowe np. z Treca

    Post
    Odżywki i suplementy

    te płatki to kicha, jesli chodzi o skład. Poczytaj co sie w nich zawiera. Na dobrą sprawe to samo bys mial kupując np. fitness czy crunchy i dorzucając porcje wpc. Jak dla mnie, to są tyle warte, co wszelkie płatki na sklepowych półkach. Kup owsiane, dorzuc owoce, orzechy, nasiona, etc.., kakao gorzkie, cynamon i porcje białka w prochu i masz [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3398 Data: 10/29/2012 11:13:08 AM Liczba szacunów: 0
  • twaróg vs wpc

    Post
    Odżywki i suplementy

    kazeina a wpc szybciej wchłanialne

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 888 Data: 10/29/2012 12:57:59 PM Liczba szacunów: 0
  • esortodox - Masa na Experiment II

    Post
    Trening dla początkujących

    29.10.2012 T1 1. przysiad tylni ze sztangą rampa, 8 powtórzeń, 3010 + (bicie 20stki) 60, 60, 70, 80, 90, 100, (+ 62,5) 2. uginanie stojąc w opadzie (wyciąg) rampa, 10 powtórzeń, 3110 xx, xx, xx, xx, xx, xx 3. uginanie leżąc (wyciąg, sztabki) rampa, 8 powtórzeń, 3011 + (bicie 20stki) 5 szt, 6 szt, 6 szt + 2,5, 6 szt + 2,5, 6 szt + 2,5, (+ 4 szt) [...]

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 5224 Data: 10/29/2012 4:25:42 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer mass XXl do śniadania?

    Post
    Odżywki i suplementy

    bez sensu do owsianych daj wpc węgle masz w płatkach więc po co kolejna potężna dawka?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 887 Data: 10/30/2012 11:18:14 AM Liczba szacunów: 0
  • gainer mass XXl do śniadania?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bo probowalem i omleta robic to tez gazy itp.Ale jak dam mniej płatków to czym węgle uzupełnić.Drugie pytanie ile razy dziennie mozna pić te WPC właśnie bede zaraz pisał dietę moge ci podesłąc na priv do oceny?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 887 Data: 10/30/2012 11:41:46 AM Liczba szacunów: 0
  • gainer mass XXl do śniadania?

    Post
    Odżywki i suplementy

    diete wrzuc do dzialu odzywianie ile x wpc to zalezy pd Twoich braków w diecie wegle mozesz uzupelnic ryzem/ziemniakami/makaronem/razowcem

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 887 Data: 10/30/2012 11:42:52 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY GRENADE-REDUKCJA kiaudia,dawid7737,HutnikNH,Pesymista - podsumowanie s.22

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie lepiej Ci tanie WPC kupić? Chyba nawet taniej wyjdzie.

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2012 3:02:42 PM Liczba szacunów: 0
  • esortodox - Masa na Experiment II

    Post
    Trening dla początkujących

    30.10.2012 T2 1. wiosłowanie sztangi w opadzie rampa, 8 powtórzeń, 3010 + (bicie 20stki) 50, 50, 60, 65, 70 (+ 40) 2. rozpiętki na skosie dodatnim rampa, 10 powtórzeń, 3111 (+ bicie 20stki) 8, 10, 10, 12, 15, (+ 6) 3. wycisk sztangielek na skosie ujemnym rampa, 8 powtórzeń, 3010 + (bicie 20stki) 20, 20, 20, 25, 25, (+ 12) 4. asymetryczne [...]

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 5224 Data: 10/31/2012 7:11:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Prośba o sprawdzenie diety redukcyjnej

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Co prawda to prawda, łatwo się zalać. Staram się, nie podjadać, nawet jak się zdarzy to więcej aerobów i jest git :}. Co do supli to białko WPC ECONO i była pucha BCAA Hi-Tec Powder, ale się skończyła i narazie nie ma $$ na nową ;/ BTW. Plecy dobrze porobione :D :D. Mi nie zależy jak narazie na dużej masie tylko na redukcji i to dużej. Mięcha [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 964 Data: 10/31/2012 9:06:59 PM Liczba szacunów: 0
  • odzywki na mase do 300zł

    Post
    Odżywki i suplementy

    WPC łowickie - może być? Dibencozide Magnum - czemu jest zbędne? mam strasznie słaby apetyt :) Leci SOG ! :-) Zmieniony przez - rafal6641 w dniu 2012-11-02 10:53:38

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 11/2/2012 10:52:27 AM Liczba szacunów: 0
  • odzywki na mase do 300zł

    Post
    Odżywki i suplementy

    WPC łowickie - może być? Zmieniony przez - rafal6641 w dniu 2012-11-02 10:53:38 ujdzie ;-)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 11/2/2012 11:02:19 AM Liczba szacunów: 0
  • odzywki na mase do 300zł

    Post
    Odżywki i suplementy

    paczka zamówiona Dymatize - Xpand Energized Domyslny (240 tab) WYPRZEDAŻ - Megabol WPC 80 ŁOWICKIE - Uszkodzone KRUCHE CIASTKO Megabol - Dibencozide Magnum Domyslny (100 kap.) Olimp - Vita-Min Multiple Sport Domyslny Vitalmax - Creatine Ethyl Ester Domyslny (120 kap.) SFD - SFD Shaker Domyslny (1 sztuka) N-Gine CLASSIC (250ml) :-) Mam jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1683 Data: 11/2/2012 12:11:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostrovit - WPC ISO 80

    Post
    Ostrovit

    dla porównania w podobnej klasie cenowej jest łowickie, czy SFD'kowskie nawet econo i zadnej ale to zadnej mączki nie czuc... jedyne co przeszkadza w tamtych to piana przez 15 minut której tu nie ma. po prostu nastepnym razem dołoze te 5 zł. jedyne co mnie skusiło to mieszanka izolatu i wpc ale wiecej juz chyba sie nie skusze... jak ktos chce mam [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 14294 Data: 11/2/2012 9:19:13 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 11

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zdecydowania kasza + kura + warzywa lepiej nada się na posiłek potrenigowy. Natomiast przed snem biały ser jak znalazł (z uwagi na obecność kazeiny). To, czy będzie to twaróg, jaja, mięso, czy ryba (która wypada w moim przekonaniu najkorzystniej) na kolacje - nie ma większego znaczenia. Nawet ta nieszczęsna odżywka może być. Obecność kazeiny w [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/3/2012 12:55:26 AM Liczba szacunów: 0