SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • białko w czasie dnia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Twoje zapotrzebowanie na bialko nie powinno przekraczac ok. 170g dziennie, wiec mysle ze nie bedzie problemu z uzupelnieniem tej ilosci z normalnego jedzenia jezeli nie, zawsze zostaje wpc oprocz produktow ktore napisales i ktore polecily osoby powyzej mozesz doliczyc takze bialko pochodzenia roslinnego, np. z platkow owsianych. No i oczywiscie [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1229 Data: 3/18/2007 9:04:21 PM Liczba szacunów: 0
  • SAA w suplach

    Post
    Doping

    Tak bylo to jakis czas temu na sfd. Ale niezwrociles uwagi na date badan No chyba ze jak mnie niebylo na forum to ktos ponowil badania ... Ale tez pamietam ze w l-carnitynie/wpc/ i czyms jeszcze znaleziono clen/ i chyba halo ...

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 4233 Data: 3/18/2007 10:53:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Whey Massive Gainer a nietolerancja laktozy

    Post
    Odżywki i suplementy

    wlasnie sie zczailem ze przyczyna moze byc tez zbyt duza ilosc bialka w porcji(160g odzywki~ 50g proteiny), niemniej musze powiedziec ze odkad pamietam bialka serwatkowe kiepsko wchodzily, mleka wogole nie tykam, jedynie jogurty naturalne jakos wchodza i to te dobrze sfermentowane :)) tak wiec WPC, WPI, WPH, no i kazeina tez raczej odpadaja. Chyba [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2178 Data: 3/19/2007 10:35:30 AM Liczba szacunów: 0
  • ZMA+???+gainer 737 czy to wooglole dobre??

    Post
    Odżywki i suplementy

    ile masz lat? brałeś mono?zadowolony? zamiast tego megabolowego kup sobie wpc dobre co?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 3/19/2007 7:58:39 PM Liczba szacunów: 0
  • kreta + gainer razem??

    Post
    Odżywki i suplementy

    gainera to mozesz lykac po treingu a jak malo w nim bialka to kup wpc i zmixuj a nie z kreatyna kreatyne sie lyka w miare z przerwa od jedzenia takie jest moje zdanie.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 991 Data: 3/19/2007 11:59:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja w muay thai

    Post
    Odżywki i suplementy

    1) Napisz ile masz lat i ile ważysz. 2) Rozpisz sobie dietę: http://www.sfd.pl/Odzywianie_i_suplementacja_w_sztukach_walki_by_k3ho-t264181.html 3) Dlaczego nie możesz brać kreatyny? Kreatyna jest suplementem nie tylko pomagającym budować masę, ale także zwiększającym wydolność. Skoro planujesz siłownię, kreatyna tym bardziej się przyda. Przy [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 5145 Data: 3/20/2007 9:41:08 AM Liczba szacunów: 0
  • BIALKO

    Post
    Odżywki i suplementy

    standardowe źródła białka są bogate również w inne składniki bardzo potrzebne w diecie. Np w mięsie są pewne ilości kreatyny i żelazo, w serach wapń, w rybach omega-3 itp itd. Dodatkowo białko białku nierówne. Np na noc najlepsza jest kazeina, której doskonałym źródłem jest twaróg. Białka w poszczególnych produktach charakteryzują się też różną [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1435 Data: 3/20/2007 1:20:46 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jeszcze mysle aby zastapic posilek przed snem np. wpc 80 z ostrowi. co o tym myslicie?to by bylo 40g 32/3/2 + jajko kurze 50g 6/5/1

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1041 Data: 3/20/2007 3:34:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl 2xXP + wasze propozycje

    Post
    Odżywki i suplementy

    @BooS555 jesli sie zastanawiasz czy nie leppiej TCM to Ci odpowiem ze NIE. Powiedz mi co maja wymiary do wyboru stacka? Jedynie moge Ci podziekowac za to ze polecasz najnowszego XP, tego wlasnie wybiore. Co do koffy, to ja w ogole nie pijam, tak ze bym mogl miec problemy ze snem, itp. Wiec z cyklem jade tak: XP rano XP przed treningiem / w [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1523 Data: 3/20/2007 6:46:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna, białko, dextroza . . .

    Post
    Odżywki i suplementy

    To wyszło na to, że się troszkę wkopałem z tą dextrozą, ale tak to jest jak człowiek się nie dowie wszystkiego do końca. Zrobię tak: od razu po treningu - 5g kreatyny + 40g dextro juice + 30g WPC 80, potem za jakieś pół godziny posiłek po treningowy. Kasę wydałem więc nie chce żeby dextroza stała od tak w koncie dzięki za porady, na przyszłość [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2164 Data: 3/20/2007 8:02:50 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie bialeczko??

    Post
    Odżywki i suplementy

    ..WPC,SP80 rowniez warte kupna, w obu przypadkach powinienes byc zadowolony pzdr

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1661 Data: 3/20/2007 9:11:16 PM Liczba szacunów: 0
  • BX Ultra Whey ile wkońcu BTW ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Nie ma takiego WPC ktore mialoby 0ww szukaj izolatow, choc tez tutaj ciezko o takie

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3823 Data: 3/20/2007 9:25:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna, białko, dextroza . . .

    Post
    Odżywki i suplementy

    co do transportu kretki to 40g ww +30g wpc da podobny wyrzut insy jak same 70g wegli

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2164 Data: 3/20/2007 9:29:41 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST : Storm + Shock po raz 3 [by sLs]

    Post
    Odżywki i suplementy

    20.03 wtorek (3 dzień terningu) Dzisiaj pobudka o 5.55 6.00 sniadanie 2x kromka razowego 2x szynka jogurt potem drzemka 6.40 porcja Storm'a Czy mogę Storma pić tak jak teraz?? 40 min po sniadaniu? Potem do pracy. 10h (7.30-5.30)W domu po 18. W pracy przekąsiłem: 8.45. na zdj nr.2 2x bułki z rodzynkami snack'a z orzeszkami,ryżem 2g białka 17g [...]

    Odpowiedzi: 331 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2007 11:26:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Co bedzie lepsze przy redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    trenig koncze o 20 wiecj jak wypije wpc tp kolejny posiłek za 3 godz wtedy bedzie juz 23 wiec ww nie będe spozywał

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2106 Data: 3/21/2007 11:34:38 AM Liczba szacunów: 0
  • moja 1 dieta.prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    białka na kg masy ciała - 2,5g weglowodany -//- -//- - 2.4g <=== nie za dużo??ile powinno być? tłuszcze -//- -//- -//- 1g białko na dzien to 223g weglowodany -//-214g tłuszcze -//- -89g 1 sniadanie b/tł/ww mleko3.2 tł 150 5/5/7 ser chudy50g 10/0/2 jaja kurze całe150g19/16/1,5 2sniadanie chleb zytni pelnoziar.50g 3/1/27 <===jesli [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1098 Data: 3/21/2007 1:13:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja w muay thai

    Post
    Odżywki i suplementy

    Heh z wydolnością to OK (ludzie biorą bo taka moda), ja brałem kreatynę jak równocześnie chodziłem na siłownię (to ma na pewno sens). Ogólnie suplementacja w muay thai przedstawia się następująco: - białko (WPC, WPI, WPH, kazeina, białko jaja) wg braków w diecie, - carbo lub vitargo okołotreningowo, - kofeina i inne pobudzacze okołotreningowo, - [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 5145 Data: 3/21/2007 2:08:24 PM Liczba szacunów: 0
  • chodzi o wode pomuzcie prosze !!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    ale popatrz na np gainera firmy megabol za 40 zl mam 3 kg a przypuscmy zebym kupil dwie paczki takiej wpc to na ile mi to starczy to bedzie cos o kolo 1,5 kg

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3442 Data: 3/21/2007 3:41:31 PM Liczba szacunów: 0
  • tylko konkrety

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiecej biała i wegli w diecie , do tego kreta bcaa i ewentualnie wpc na uzupełnienie i jazda ;]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 976 Data: 3/21/2007 3:50:35 PM Liczba szacunów: 0
  • chodzi o wode pomuzcie prosze !!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem ale jest na mase a co zly jest aha i sie pytalem na ile mi starczy te wpc

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 3442 Data: 3/21/2007 4:53:14 PM Liczba szacunów: 0