SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • aeroby rano + aminokwasy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    10g aminków!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????? troche przesady - jak nie masz kasy na glutamine to zrób tak: dla wyrównania poziomu azotowego po przebudzeniu wypij 15-20 g białka (najlepiej WPC) i przed treningiem weź 4-5 g bcaa - po treningu jesz śniadanie - oczywiście wypasione Jeżeli straciłeś już w wiarę w wszystko - żyj dla siłowni i [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2620 Data: 10/30/2003 4:16:15 PM Liczba szacunów: 0
  • MASS XXL czy EXTENSOR + CARBO ????????

    Post
    Odżywki i suplementy

    mietki - koleś pewnie miał starszą wersję WPC 80% z min. 15g laktozy... Jeżeli straciłeś już w wiarę w wszystko - żyj dla siłowni i swoich mięśni ..........::::::::::STREET NIGGAZ GANG::::::::::.......... http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018 -->> składy wszystkich znanych gainerów sprawdź!

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1395 Data: 11/1/2003 12:29:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Które białko bedzie najlepsze ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Niewielka.W zasdzie różnice dotyczą poziomu laktozy oraz budowy frakcji białkowych występujących w tych odrzywkach,co jest konsekwencją innych procesów filtracji.. Ale dla mieśni przeciętnego pakera różnic nie będzie.Cena nie uzasadnia różnicy jakości,więc śmiało kup wpc. Pozdro. MIĘTKI To co [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3669 Data: 11/1/2003 7:37:53 PM Liczba szacunów: 0
  • białko ale jakie ? Prosze o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    a czy owa redookcja nie jest zbyt drastyczna? skad wiesz, ze powinnas/nienes zakoopic bialko? poroownaj wpierw rzeczywiste zapotrzebowanie z aktualna podaza moze okazac sie, ze odzywka bialkowa nie bedzie tobie potrzebna jesli jooz - matrix o.limp, wpc t.rec etc artystyczny leniwy' grasik księżniczka-mafia.suple.hardcor.pl ~kopernik [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1735 Data: 11/1/2003 7:56:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Co lepsze???????

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeżeli ćwiczysz juz jakiś czas i masz większe doświadczenie to zestaw drugi ew. 2*MASS XXL + białko (mieszankę,WPC) zamiast profi whey Jeżeli straciłeś już w wiarę w wszystko - żyj dla siłowni i swoich mięśni ..........::::::::::STREET NIGGAZ GANG::::::::::.......... http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018 -->> składy wszystkich [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 744 Data: 11/2/2003 1:22:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko - poszukiwania

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No to teraz sam nie wiem co kupić, system80 czy extendora wpc, a może jakiś inny wynalazek co Wy na to ?????? "Wasal Mego Wasala, jest Moim Wasalem"

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 5727 Data: 11/2/2003 7:20:38 PM Liczba szacunów: 0
  • ovopol

    Post
    Odżywki i suplementy

    po matrixie to sie ma gazy jak hoooj - niezbyt ciekawe doświadczenie najlepiej wychodiz obecnie WPC Extensora lub Treca bezsmakowe, z mieszanek hi-tec protein 90 Jeżeli straciłeś już w wiarę w wszystko - żyj dla siłowni i swoich mięśni ..........::::::::::STREET NIGGAZ GANG::::::::::.......... http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018 [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1543 Data: 11/2/2003 10:44:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko - poszukiwania

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    to zalezy od celu suplementacji jezeli zalezy ci na szybkosci wchlaniania to wez WPC, jezeli chcialbys ja spozywac np. na noc to lepiej wziasc SP80 ********************** Pozdrawiam anar " Niewykorzystane sytuacje lubia sie mscic "

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 5727 Data: 11/2/2003 10:54:15 PM Liczba szacunów: 0
  • VITALMAX

    Post
    ATLETA

    Suszona serwatka to nie WPC a zwykła suszona serwatka. Jej udział w Gainerze 2 jest symboliczny i wynosi ok. 5% , natomiast w Gainerze 1 jest trochę większy (ok. 12%). Dodaje się ją dla smaku a także dla urozmaicenia źródeł węgli. Dodawanie serwatki w proszku często praktykuje się też w niemieckich odżywkach i spotkasz ją w gainerach Inko czy [...]

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/5/2003 12:45:41 AM Liczba szacunów: 0
  • czy bedzie nowa soy'a protein ;-]

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    to dobrze :}}}}}}} a duza jest roznica miedzy izolatem a "nieizolatem " -o soje mi chodzi . Czy to jest tak samo jak z wpc a wpi ? ....POZDRAWIAM....Q z kRk

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 11/5/2003 11:10:32 AM Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ-100%NATURAL WHEY ISOLATE

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    pozatym izolacik szybciej sie wchlonie niz WPC ********************** Pozdrawiam anar " Niewykorzystane sytuacje lubia sie mscic "

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3908 Data: 11/5/2003 9:41:35 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ SYSTEM PROTEIN 65

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a najlepiej izolacik - tyle że droższy od WPC ------------------------------ *Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3054 Data: 11/5/2003 11:10:44 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie białko kiedy najlepiej

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    rano WPC 35rg po treningu WPI 40gr przed snem hitec 40gr to spore ilosci.. jezeli nie jestes na zadnym cyklu to zmniejsz dawki.. reszta z diety. --- r(e)spect ---

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2199 Data: 11/7/2003 1:53:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze Waszym Zadniem Bialko

    Post
    Odżywki i suplementy

    WPC 80% natural Treca WPI Extensora Doradca w suplementacji http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018 -->> składy wszystkich znanych gainerów sprawdź!

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2604 Data: 11/7/2003 5:12:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Najlepsze Waszym Zadniem Bialko

    Post
    Odżywki i suplementy

    u mnie jest tak ze z rana nie mogę walić serwatki bo goni mnie na kibel.. sp 80 było ekstra.. teraz jest dla mnie niczym -takie zestawienie można sobie samemu zrobić z ovopolem i wpc 80% treca.. ehh bul czemu uważasz że kazeina najlepsza na noc? a co myslisz o zestawieniu na noc białka soi z izolatem + peptydem ? tak ostatnio nad czyms taim [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2604 Data: 11/7/2003 8:21:21 PM Liczba szacunów: 0
  • JAKIE BIALKO--HELP!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    na noc provit 85 (i jako uzupełnienie diety) a WPC na po treningu Doradca w suplementacji http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018 -->> składy wszystkich znanych gainerów sprawdź!

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1830 Data: 11/8/2003 12:01:10 PM Liczba szacunów: 0
  • system protein 80-----olimp

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    sadze, ze bialko powinno byc ok (ale to zalezy czego po nim oczekujesz) tutaj masz wszystko wyjasnione: http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=114281 jezeli zalezy ci na szybkosci w wchlanianiu to postaw na bialka serwtkowe-WPC lub lepiej WPI a i pamietaj, ze samo bialko, bez odpowiedniej diety nic Ci nie da.. ********************** Pozdrawiam [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2954 Data: 11/8/2003 2:26:50 PM Liczba szacunów: 0
  • co jest z tymi nowościami OLIMP'u?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Po wprowadzeniu nowych odzywek tych wczesniejszych(WPI,WPC,Profi Whey itd.) i jak byly w promocji to olimp pisal ze dalej jest popyt na te stare odzywki...mysle ze duzo osob z niewiedzy bedzie bralo stare albo sprzedawcy beda wciskac starsze a nie te odnowione...:)) zobaczymy jak bedzie mial Son i Lalka czy i nowesze wersje i starsze... [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1842 Data: 11/8/2003 6:41:38 PM Liczba szacunów: 0
  • GAINERY - zapraszam

    Post
    Odżywki i suplementy

    no i kolejne nowośći mamy na rynku czas je ukazać <<<<<<<<<<<<<<< ACTIVITA WHEY GAINER >>>>>>>>>>>>>>>> Wartość odżywcza: 1 porcja - 100g Wartość energetyczna jednej porcji: 375 kcal Węglowodany: 70,8 g Cukry: 70,3 g Białko : 20 g (12g WPC,8g białko [...]

    Odpowiedzi: 573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2003 9:54:14 AM Liczba szacunów: 0
  • GAINERY - zapraszam

    Post
    Odżywki i suplementy

    <<<<<<<<<< ACTIVITA WHEY TOP MASS >>>>>>>>> Wartość odżywcza: 1 porcja - 100g Wartość energetyczna jednej porcji: 376 kcal Węglowodany: 45,5 g Cukry: 45 g Białko : 41 g (33g WPC,8g białko pszenne) Tłuszcz: 1,5 g Opis: WHEY TOP MASS - zapewnia szybki przyrost masy, - dostępny w wielu [...]

    Odpowiedzi: 573 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2003 9:58:03 AM Liczba szacunów: 0