SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • to wszystko zalezy, izolat i hydrolizat nadaja sie z racji szybkiego wchlaniania do spozywania w mniejszych ale czestszych porcjach, przede wszystkim przed i po treningu i zaraz gdy wstaniesz, wpc jest dobry jako ogolniejsze uzupelnienie diety, zreszta chyba najlepiej bedzie kupic mix tych bialek jesli maja byc spozywane czesciej niz przed i po [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 12206 Data: 1/14/2006 9:10:04 PM Liczba szacunów: 1
  • player, to wpc jest dobre. popatrz na ilosc komentarzy, popatrz na cene - 48/kg. nie mam zastrzezen

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2006 11:50:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Ale Panowie do rzeczy co sądziecie o tym towarze po 12,87kg. Jest wogóle taka firma PrimaTech, a jeżeli tak to czy robi WPC?? A może to następna generacja opakowań Rolmlecza?? Wszystko jest niby podwieszone pod jakiś sklep ale bez wskazania adresu, gośćiu ma bardzo mało komentarzy i nie ma wystawionych innych supli - a przecież ma to być w końcu [...]

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2006 12:45:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Niop właśnie sprawdzałem Lacme i robi WPC......z tym że WPC60 kosztuje 48 zeta za kilo a koleś ma za 9 zeta WPC80, więc jednak się nie skuszę bo na pewno to nie jest to(kolo twierdzi to jest z Lacmy i przesypywane i pakowane w Warszawie w firmie coffe servicess)-podejrzana sprawa. pozdro

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2006 3:21:05 PM Liczba szacunów: 0
  • gazy, bąki, czasem wzdęcia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    faktycznie, moze być bo jem zawsze płatki owsiane i jęczmienne, ryż oraz pieczywo razuowe...a wpc pije rano i wieczorem. Czyli espumisan pomoże?

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2006 9:14:41 PM Liczba szacunów: 0
  • no wlasnie co sadzicie o Białko WPC-80 OSTROWIA ? wczoraj kumpel mnie poprosil zebym mu 2kg zamowil duzo o tym czytal i z z tego co wynika to wielu kulturystow (znajacych sie na na tych klochkach) chwali walsnie te bialko jestem ciekaw hmm

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2006 7:04:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Nie tykaj PRIMATECHU. Niemożliwe, aby ktoś sprzedawał WPC po takiej cenie - poniżej kosztów produkcji!!! WIĘCEJ: http://klub.chip.pl/mma/suplementy.html#231

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2006 6:28:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna - Problem ?! Pytaj !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    kupilem juz kre-alkalyn 1500 olimpu carbo glutamine MLO z tauryna TOP 10 activity gain bolica i WPC 80 da rade cos z tym zestawikiem osiagnac ??

    Odpowiedzi: 1700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2006 1:34:05 AM Liczba szacunów: 0
  • WITAM! Dzisiaj znalazłem WPC 80 po niskiej cenie . Czy ktoś kupował już ten produkt i może o nim coś powiedzieć i o firmie która go sprzedaje.

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2006 2:10:18 PM Liczba szacunów: 0
  • znalazlem na allegro te bialko co wczesniej troche jest podany link te wpc i to jest podroba raczej na pewno...dziwnie sie niektorym ze biora to nawet po 7zl tez niby oryginal a zapakowane w zwykla torebke foliowa a do niej wrzucona karteczka z zawartoscia!! nietkorzy niora nawet po 20 opakowan!!!! ale wiem ze ktos pisal o tym bialku [...]

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/22/2006 12:10:32 PM Liczba szacunów: 0
  • No coz...Ostrowia w nowym opakowaniu...nic dodac,nic ujac Jak masz malo kasy,to bierz, a jesli to nie jest przeszkoda,to proponowal bym zakup innego bialeczka (moze sp80 z Olimpa - tez w miare tanie i dobre) A co do primatechu , to dzisiaj przegladajac allegro tez natrafilem na ta aukcje. Jest nawet strona internetowa tego niby sklepu Jesli moge [...]

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/24/2006 2:44:12 PM Liczba szacunów: 0
  • a kiedy jest najlepiej wykonywac Hiit rano wieczorem po połudio np przychodze zejm o 15 a o 17 pójde biegac hiit czy moze lepiej rrano wstan wypiej np wpc albo 100 g tuncyzak i pójde biegac 30 min po poiłku

    Odpowiedzi: 389 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2006 7:08:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Odświeżam temat, gdyż na allegro specjalnie dla potomnych zakupiłem białko JFB Nutrtion, które to zdaniem sprzedającego jest mieszaniną białek. Wszystko ok, ale podejrzana jest cena. 21 zł za 600g składowo bardzo dobrej mieszanki. Ta "mieszanka" dojdzie do mnie do końca tego lub na początku przyszełgo tygodnia o ile koleś wyśle bo [...]

    Odpowiedzi: 860 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2008 2:49:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna - Problem ?! Pytaj !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam. Planuje powrócić do kulturystyki po 12 miesięcznej przerwie. Przedtem ćwiczyłem ok 15 miesięcy. Zastanawiam się nad zrobieniem cyklu z kreatyną i jakimś WPC do uzupełnienia diety. Jak ćwiczyłem to zrobiłem 4 cykle na mono, od roku nie przyjmowałem żadnych supli. Co byście radzili? jaką forem kreatyny? Myślałem nad Cell Pumpem. Cykl [...]

    Odpowiedzi: 1700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2008 10:50:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna - Problem ?! Pytaj !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mozna łaczyc kreatyne mono z białkiem wpc??

    Odpowiedzi: 1700 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2008 5:52:42 PM Liczba szacunów: 0
  • od teraz zero mleka,a jedyny produkt ktory bedzie mial cos z nim wspolnego to wpc 80%.

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2008 10:38:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Trochę przydałoby się jeszcze białka... spróbuję zrobić to z dodatkiem WPC SOG

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/11/2009 4:55:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak mnie teraz naszło. Zdawało mi się, że o-3 łatwo ulegająrozpadowi pod wpływem temperatury. Co w takim razie dzieje się z o-3 z orzechów zaw. w tym cieście? EDIT Dodałem ok 40g WPC i wyszło wyśmienicie Niestety bylo tak pyszne, ze zezarlem teraz prawie polowe. OMG 60gB i ponad 80 tłuszczy Zmieniony przez - kieszko89 w dniu 2009-10-19 21:46:03 [...]

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2009 12:44:50 PM Liczba szacunów: 0
  • META-MORFOZY

    Post
    Doping

    Wymiary przed: Waga: 117kg Wzrost: 195 Obw pasa: 112 Biceps: 45 Klata: Udo: 76 Lydka: Przedramie: Kark: Poziom BF: grrrrrrubo Wymiary po: Waga: 94 Wzrost: 195 Obw pasa: Biceps: Klata: Udo: 63 Lydka: Przedramie: Kark: Poziom BF: Stan zdrowia( najlepiej badania podstawowe plus pruby watrobowe - to opcjonalnie) Dieta: b: t: ww: Lub [...]

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2009 12:16:08 AM Liczba szacunów: 0
  • ILE BIAŁKA,WĘGLOWODANÓW...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    jakie 300zł jak teraz sa białka po 2kg za 60zł jakies wpc 80 ;] albo fit z sfd 750g za 32zł no to zeczywiscie miliard zł pzdr

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2010 5:42:42 PM Liczba szacunów: 0