SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Glutamina .. jaka ... ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ee tam z tym katabolizmem stosowałem przez rok i bcaa i glutamine i w porownaniu z tym ze teraz nie biorei nie zaowazyłem zadnej roznicy pozatym to katabolizm jakiejs krzywdy mi nie wyzadził pije białko tylko na noc wpc lub wpi i rano tez wpc lub wpi . Zmieniony przez - SzoHo18 w dniu 2004-08-08 09:29:35

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3296 Data: 8/8/2004 9:28:56 AM Liczba szacunów: 0
  • które białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    i tak nie odczujesz różnicy wiec jeżeli zalezy ci na smaku i chcesz zeby to było białko WPC to polcam siteca jeżeli obojętny ci smak a zależy na kasie to extensor WPC 80% jeżeli mieszanki to stosunkowo tanio wychodzi :SP80 z olimpa

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1005 Data: 8/10/2004 5:30:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Son ktory wybrac???

    Post
    ATLETA

    co do kolagenu tak jak byk wybierz wpc 80% extensora zamiast wpi...serwatki rozpuszczaja sie idealnie...co do smaku to juz zalezy od gustu..extensory maja naturalny wiec nie kazdemu podchodzi..jezeli chcesz cos niedrogiego a 'smakowego' wybierz wpc sciteca :))

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 8/16/2004 8:23:59 AM Liczba szacunów: 0
  • najtańsze białko!gdzie szukać

    Post
    Odżywki i suplementy

    a wiec nie kupuj tylko serwatki mleczarskiej na allegro gdyz jest to odpad od np produckji sera tanie białka np wpc extensora dosyc tanie jest moze tez byc wpc treca

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3667 Data: 8/16/2004 10:14:50 AM Liczba szacunów: 0
  • BCAA

    Post
    Odżywki i suplementy

    wpc a bcaa różnią się chociażby tym, że trudno jest przyjmować odż. z wpc na pół godziny przed treningiem a trzeba znacznie wcześniej i również na pusty żołądek, więc jak tu zmieścić normalny posiłek, choć to nie wszystkie różnice!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1230 Data: 8/16/2004 10:21:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na Noc?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ale na noc bedzie lepsze WPC, osobiscie polecam Olimp Whey Pure 80% Ultimate Whey Supreme 70% Lacma Extensor 80% to sa czyste WPC

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1840 Data: 8/17/2004 1:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Smaki?

    Post
    Odżywki i suplementy

    no jak to nie ma! jest. te smakowe WPC co teraz wyszło - to te same. tylko wpc82 ma dodatek kreatyny - i przez to jest lekko gorzkawe, a te pewnie juz nie bedzie wpc 70 3kg ok.170zl

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8478 Data: 8/19/2004 4:57:14 PM Liczba szacunów: 0
  • TO czy TO (suplement) co radzicie ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    OKI...jak pisałeś o Carbo i WPC to chodziło Ci o: Extensor WPC 80% białka - Folia (LACMA) - 1000 g - 59,22 i Carbo - nowa formuła (OLIMP) 1000 g - 23,50 ?? A jeśli nie będe brał Gainer`a na noc - tylko przed Treningiem i po ? to chyba OK ?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1256 Data: 8/22/2004 7:35:21 PM Liczba szacunów: 0
  • białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Rocco po co az WPI ? zwykle WPC wystarczy / WPI jest drozsze od WPC i nie koniecznie lepsze / na poziomie amatorskim w zlopelnosci wystarcza.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1265 Data: 8/23/2004 10:06:42 AM Liczba szacunów: 0
  • białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    No tak ale biorac pod uwage jak Autor pisal ze chodzi mu o stosunkowo niedrogie bialko to WPI jest raczej wiekszym wydatkiem niz WPC Ja mam super super ale to naprawde super tendencje do tycia a pije WPC a nie WPI

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1265 Data: 8/23/2004 10:36:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Creapure Citrate, L-Glutamine 4000 i WPC

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Monohydratu nie chce ze wzgleu na retencje wody. Jak jest z tym pyruvate, moze bedzie korzystniejszy? WPC bralem przed snem, tlyko zastanawiam sie jak to po treningu przyjmowac. Trenuje jak wspomnialem na czczo, czyli od wrzesnia przyjmuje kreatyne i lece na trening, po powrocie jem 65 g ryzu z kefirem i do tego dodam WPC w odpowiedniej ilosci. [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 8/23/2004 9:17:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Creapure Citrate, L-Glutamine 4000 i WPC

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Powiem tak gluta musi byc bo ja poprostu posiadam, tak samo jak citrate i wpc. Posilek rano moge ustawic, nie ma z tym zadnego problemu. Carbo z wpc chyba tez sie nie pogryzie jak zrobie z tego koktail i bede to pil jako posilek potreningowy razem z ryzem i kefirem. Teraz pozostaje kwestia czy dokupic mono czy ten jablczan? Peter czy moglbys mi [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 8/23/2004 11:27:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Creapure Citrate, L-Glutamine 4000 i WPC

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Skoro tak to jasne że trzeba zużyć cytrynian szkoda żeby się zmarnował. Tak że z jabłaczanu raczej nici na tym cyklu. Weż natomiast pod uwagę to co napisał Strongbart z mono i nawodnieniem związnym z anabolizmem. Jeżeli naprawdę chcesz przyrostu masy warto zastosować tradycyjne mono w połączeni z inną formą krea w tym również cytrynianem. Cykl na [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 8/24/2004 12:15:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Creapure Citrate, L-Glutamine 4000 i WPC

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    skoro juz masz citrate to chyba najlepsze wyjscie to tak jak napisal peter13 dokup mono , rano na czczo citrate 5g z glutamina 2-3g od razu po treningu mono 5g z glutamina 5g 30-40min po treningu posilek + wpc na ok 1godz przed snem wpc i glutamina 2-3g

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 8/24/2004 10:36:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Creapure Citrate, L-Glutamine 4000 i WPC

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    zaraz zaraz napisales ze u Ciebie standardowa dieta to taka z iloscia bilka 3g na 1 kg mc. To jest blad i moze zmniejszyc efekty, nie mozna dawac za duzo bialka dziala negatywnie na przyrost masy !(przyspiesza metabolizm). Zmniejsz bialko do ilosci 2g na 1 kg mc. Napisz ile wazysz bo nie moge znalesc. Czemu liczysz weglowodany i bialko, a tluszczu [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 8/27/2004 5:21:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Creapure Citrate, L-Glutamine 4000 i WPC

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    W ostatnim poscie jaki napisalem dieta jest na 2g B i 6g WW na kg masy ciala, czyli na 78 kg (zaokraglone do 80kg) ale i tak wyszlo odrobine wiecej bialka. Tluszczu nie liczylem bo tego nie ma jak zmierzyc ale bedzie go napewno odpowiednia ilosc, bo chleb razowy smaruje margaryna, mieso smaze na oliwie i w salatce do obiadu tez jest jej odrobina. [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2315 Data: 8/27/2004 5:52:04 PM Liczba szacunów: 0
  • SP 80 Olimp czy Trec WPC???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Oba ok sp80 jakby taka gesciejsza mi sie wydaje moze to tylko zludzenie jakies, rozrabiam w tych samych ilosciach mleka wiec to nie wina proporcji SP80 - WANILIA / BANAN tez OK chociaz do bananow mam uraz przez wpc hajteka WPC treca - fakt jest drozsze, ale nie zawiodlem sie na nim rozpuszczalnosc tez ok, smak super - czekoladka Obydwa [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1467 Data: 8/30/2004 5:34:59 PM Liczba szacunów: 0
  • odzywka bialkowa dla wegetarianki

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie płacz Nic się nerkom nie stanie Kup sobie kilogram koncentratu wpc, n. extensora u Sonbatego w dziale Atleta masz tanio jak barszacz.Ewentualnie wpc vitalmaxa lub olimpa - kieruj się ceną. Pzdr.

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2655 Data: 8/31/2004 12:28:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cos nie wszedl ten sog. Ja prezentuje tu wylacznie swoja opinie, wiec prosilbym innych (co sie ze mna nie zgadzaja) o nie naskakiwanie Na Twoim miejscu kupilbym SP80 i Pure Whey (WPC), albo zrezygnowal z ktoregos z tych na rzecz typowego WPI (no ale wiadomo, ze roznica w cenie bedzie). Nie moge ci posegregowac ich wszystkich poniewaz ich nie [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1209 Data: 9/22/2004 8:45:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywka Białkowa

    Post
    Odżywki i suplementy

    pamietajceie ze bialko trzeba dostarczac przez dluzszy czas - wspomniane isolaty sa bardzo drogie i przecietny zjadacz chleba nie poczuje wielkei roznicy miedzy wpc a wpi wiec korszytnie kupic wiecej wpc i regularnie stosowac. Owszem sam kiedy jadlem wpi ale szybko sie konczyly

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 937 Data: 9/30/2004 11:00:28 PM Liczba szacunów: 0