SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • marceliono/masa/filmiki s12

    Post
    Trening dla początkujących

    15.10.09 trening: dnt odczucia: ogolnie mialy byc dzisiaj lapy ale tak sie poukladalo ze musialem zrobic dzien wolny przez co bardzo zaluje ogolnie wrocilem do jedzenia miesa ale nie wiecej niz 0,5kg, reszta bialka bedzie z innych produktow (80g bedzie z wpc) znalazlem tez moje dibencozide, ogolnie przeterminowane tylko o 14 miesiecy ale bylo [...]

    Odpowiedzi: 776 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2009 8:03:46 PM Liczba szacunów: 0
  • 50 kg do redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    najlepsze bialko w stosunku cena jakosc to wpc ostrowia/łowickie.polecam nowa ostrowie bo ma duzo lepszy smak niz stara łowickie tez bardzo ok. do tego zielona kreatyna vitalmaxa i jest tanio i dobrze.na amatorskim poziomie nic lepszego nie jest potrzebne.

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2009 2:15:41 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    steve1 jak ostrowia przestałą wchodzić spróbuj wpc łowickie, tanie jak barszcz a dobre nie robiłem odżywki białkowej sam w domu, więc może ktoś inny pomoże ale łap linka może tam coś jest http://www.sfd.pl/Od%C5%BCywka_domowej_roboty-t11858.html FOG_ więc dobrze wyliczyłeś ale są brane maxy ze wszystkich zakresów, w kalkulatorach zapotrzebowanie [...]

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2009 4:21:05 PM Liczba szacunów: 0
  • MRP - zamiennik posilku

    Post
    Iron Horse Series

    A jakieś konkretne przykłady? Bo chyba nie widziałem jeszcze mrp z żadnej firmy, który by spełniał powyższe kryteria (choćby to dotyczące cukru). Ja sam często mieszam wpc ze zmielonymi płatkami owsianymi i zmielonym siemieniem lnianym. Tylko z witaminami w takim posiłku jest bieda...

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2720 Data: 10/17/2009 4:22:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki najtanszy i skuteczny gainer?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Skuteczny gainer? W jakim sensie? W zaleznosci od brakow w diecie bierz. Reszta to sprawa indywidualnych potrzeb, w zaleznosci od ceny/smaku/gramatury etc. Jadlem troche gainerow i SWG4000/Gainbody/MOnster Mass mi w miare pdoeszly. Pomysl ewentualnie nad kupnem WPC i miksuj z owsem.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2149 Data: 10/17/2009 5:54:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Powrót do formy - dieta, prośba o ocenę ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wiesz nie każdy ma siano na odżywki, chyba że ktoś lubi pić wpc z wodą

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 894 Data: 10/18/2009 12:29:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie przy areobach

    Post
    Odżywki i suplementy

    Samo WPC pijesz? Jestes endo? Proponuje dorzucic wegle. Mozesz wypic po aerobach. Swoja droga, glute bym wywalil i predzej zakupil bcaa.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 643 Data: 10/18/2009 11:01:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy

    Post
    Odżywki i suplementy

    witam, w twoim przypadku postawil bym jak najbardziej na bialko... WPC lowickie ostatnio robi dosyc dobra furore, duzo osob chwali i nie narzeka ;) sam osobiscie biore i jest gut... cena to ok 60zl za 1,8kg. za reszte zakup produkty z duza iloscia bialka... pamietaj jednak ze samo bialko nie wystarczy bo najwazniejsza jest dieta i trening... [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 10/18/2009 3:42:20 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.4

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. tyle to i ja wiem napisalem, ze jadam wegle w ilosci max 150g !!! taka ilosc nie ma prawa zalac nikogo 2. jajka lubie 6-10 zjadam na 2 posilki co najmniej z tego wzgledu, ze pracuje na dworze 10-13h i nie mam za czesto dlugich przerw chodzi mi tylko czy to jest zdrowe Ostatnio zaczeło mnie zalewac w srode sie mocno napilem w czw jadle tzn [...]

    Odpowiedzi: 2996 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/18/2009 6:55:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Syntrax Matrix - proporcje białek?

    Post
    Odżywki i suplementy

    To szukaj Najwiekszy procent, to i tak WPC. Swoja droga, po co CI to? ROznicy i tak nie odczujesz, gdyby nawet bylo inaczej-a nie jest

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1943 Data: 10/18/2009 7:10:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Lisu123/Walcz,Walcz,WALCZ - redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela Bary Nogi Za karku 12x39kg 10x42kg 8x44(tutaj robiłem podwójnie bo za pierwszym razem dolozylem tylko krążek z jednej strony) 6x44 Bokiem 12x10 10x10 8x10 6x10 (w nastepnym tygodniu tu bedzie wiecej) Podciąganie sztangi 12x34kg 10x39kg 8x42 6x44 Przysiady 12x39 10x42 8x44 6x46 Wykroki 12x29 10x34 8x37(nie wiem czy to dlatego ze była to [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2462 Data: 10/18/2009 8:50:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny/poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wpc jest ok byle nie w każdym posiłku i dla uzupełnienia białka jak nie możesz zaspokoić naturalnymi produkatmi

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 991 Data: 10/18/2009 10:22:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Olimp - Provit 85®

    Post
    Olimp

    Elo witam wszystkich, to mój pierwszy post na SFD. Kupiłem właśnie drugi kubeł tego białeczka, po waniliowym teraz mam schoko-nuss :D. Oba są OK, ale ten drugi znacznie smaczniejszy (zaznaczam, że zawsze robię na mleku). Przyrostów masy nie mierzę, ale progres na ciężarach lepiej zauważalny niż z Ostrowią WPC 80. Pieni się — to fakt, ale [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/19/2009 1:52:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Zestaw - Jakie suplementy? Bardzo ważne proszę o bardzo szybką odpowiedź

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cóż jednak w sobotę nie pojechałem a więc pytanie pozostaje aktualne. Oto moja dieta: I (7:00) 125g płatków kukurydzianych, 400ml mleka, 1 całe jajko II (ok 10:00) zmixowane w blenderze (shake) banan+100g płatków owsianych+ 200ml mleka III (ok 13:30) chleb graham (150g) + szynka 100g + marg. roślinna IV przedtreningowy (po 16 - 17) [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 976 Data: 10/19/2009 3:51:53 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl kreatynowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    ANkieta. Nawet nie wiemy, jaki jest cel? Jelsi masa, to zainwestuj w weglowodany. 4 kaps treca cm3+ glutamina treca 8 kaps.,10 min pozniej carbo Przerwa niepotrzebna. DO carbo po treningu dorzucilbym WPC. Nie widze sensu kupna amin calodziennych i gluty na raz nastepny-szkoda kasy imo. Lepszym wyjsciem jest dorzucenie BCAA.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1279 Data: 10/19/2009 7:57:43 PM Liczba szacunów: 0
  • x 5protein czy WBC ostrowia

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po czym wnosisz ze lipa? Ja perdole niezły ciemnogród. Nie wszystko co tanie =*****owe. Zwykłe białko bez zbędnych ulepszaczy. Jakość tego białka = jakość 90% innych WPC

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 10/19/2009 8:07:06 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl kreatynowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tak masa,wiec takie poprawienie moze byc, Dni treningowe: rano- 4 kaps treca cm3+ 3 kaps bcaa przed treningiem- no xplode po treningu- 4 kaps treca cm3+ glutamina treca 8 kaps.,carbo+ wpc,razem wypite,heh ciekawe jak bedzie razem smakowało:D - na noc 3 kaps gluty -białko stosowane w ciągu dnia -witaminy po głownym posiłku Dni nie treningowe: -rano [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1279 Data: 10/19/2009 8:12:04 PM Liczba szacunów: 0
  • SABAK90 - Poszukiwanie Masy, Foty str. 4

    Post
    Trening dla początkujących

    KOLES, siema. Milo ze wpadles. Chleba ogolnie malo teraz jem, jesli juz bialy to gdy tylko taki jest. Kielbasy sporadycznie, ser zolty lubie i chyba kilka plastrow do czegos nie zaszkodzi, nie przesadzam z nim. Owsianych nie moge znalesc, nie latam po spozywczych ale jak bylem ostatnio i dzis w markecie to nie bylo ich. Gdzies zobacze- kupie. [...]

    Odpowiedzi: 215 Ilość wyświetleń: 11470 Data: 10/19/2009 9:47:06 PM Liczba szacunów: 0
  • x 5protein czy WBC ostrowia

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wątroba generalnie nie boli, bo jest słabo unerwiona. Bolą inne narządy przez nacisk powiększonej wątroby. Zrób sobie badania enzymów wątrobowych. Kosztują grosze, a będziesz pewny czy na 100% jest wszystko ok. WPC Ostrowia nie jest złym białkiem jeśli nie zwracasz specjalnie uwagi na smak. Szczególnie jeśli jest to naturalna, bo ona po prostu [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1657 Data: 10/20/2009 7:59:05 AM Liczba szacunów: 0
  • radek / chcę być duży bom pipa, czyli wuja Adrian wyzywa / foto s.43,63,77,96

    Post
    Trening dla początkujących

    20.10.2009 KLATKA 1. Wyciskanie hantlami na ławce płaskiej 12x21, 10x24, 4x27+6x21 2. Wyciskanie sztangą w skosie 12x45, 10x50, 8x55 3. Rozpiętki na płaskiej 8x12, 8x12, 8x12 4. Przenoszenie hantla 10x24, 8x24 1. Mleko z płatkami muesli + trochę owsianych, masło orzechowe 2. Banan, pestki dyni, WPC 15G 3. Filet z kury, ryż czerwony, sałata, [...]

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2009 3:19:27 PM Liczba szacunów: 0