SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Suplementy, rady, dawki, pomoc po cyklu kilka supli i redukcja

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bialko-obojetnie jakie. Wszystko zalezy od funduszy, nawet zwykle WPC z ostrowii moze byc. Jak chcesz cos "lepszego", ze smakiem to zerknij na prolongatum/nitroprogen, lub ktores z Olimpowskich bialek. Sa ok. Ze scorchem, zacznij od 2x2 caps (rano i przed treningiem), po jakims czasie, jesli zauwazysz gorsze dzialanie mozesz dorzucic np. [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1757 Data: 6/13/2009 3:27:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy, rady, dawki, pomoc po cyklu kilka supli i redukcja

    Post
    Odżywki i suplementy

    Poki co, mam mase wydatkow, i braki uzupelniam zwyklym WPC. Jesli juz mialbym brac to chyba SP80, jakby nie patrzec, cenowo jest tansze, a ja nie lubie wydawac sporo na suple. Podobno kokosowy jest swietny, bede musial sprobowac kiedys Dymatize tez niczego sobie.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1757 Data: 6/13/2009 5:44:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Do końca nie jestem przekonany do kupienia suplementu (białka). Nie wiem czy mówi wam coś nazwa 'OSTROWIA WPC 80', ale zastanawiałem się nad kupnem tego białka serwatkowego. Oto skład: 80% - białko 8% - węglowodany 6% - tłuszcze reszty nie chce mi się pisac. Muszę się dobrze zastanowic, trochę się zastanawiam, bo nie chce wyglądac jak [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1203 Data: 6/13/2009 10:17:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak to jest w końcu z tym białkiem ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    kazeinę "wcina" sie przed spaniem i ogolnie aby bialko bylo powoli dostarczane do organizmu, a wpc i wpi szybko np po treningu gdy miesnie sa pouszkadzane itp, rano gdy sa "glodne"

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 900 Data: 6/14/2009 12:21:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak to jest w końcu z tym białkiem ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie ma roznicy. Mozesz wypic zwykle WPC i bedzie ok.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 900 Data: 6/14/2009 11:44:56 AM Liczba szacunów: 0
  • amino, mono, hmb, wpc

    Post
    Odżywki i suplementy

    HMB nie działa :) BCAA 15 kaps po treningu wyjdzie ci to lepiej niż branie 3 razy dziennie po 15 kapsow kreatyna bardzo dobrze rozpisana WPC cool, jak dieta kulawa

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 790 Data: 6/14/2009 12:30:17 PM Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA - mile widziane wzkazówki i porady

    Post
    Odżywki i suplementy

    -spalacz: scorch / tight (oba dobre, ale przy twojej wadze scorch bedzie efektywniejszy) -kreatyna: niepotrzebna -aminokwasy: BCAA xtra activlaba, jesli nie masz czasu i checi na robienie tego w shakerze i wolisz kapsy to BCAA mega caps olimpu -bialko: dla uzupelnienia brakow w diecie wystarczy tanie wpc (ostrowia czy lowickie) -animal flex jest [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1038 Data: 6/14/2009 1:24:54 PM Liczba szacunów: 0
  • NDRain/Dziennik/Mega redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki wszystkim za odwiedzanie i motywowanie. Jestem już po śniadaniu tzn WPC, mleko i płatki owsiane. koles08 na razie nic nie będę kombinował bo dieta działa jak trzeba. Avasso jak blisko w tym samym woj. czy gdzieś koło mojego miasta ? Zaraz drugie śniadanie i rower, przydała się jednak ta dziekanka mam czas zająć się sobą :D Szkoda że pogoda [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3828 Data: 6/16/2009 9:55:08 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odżywki daj tyle, żeby Ci się bilans makroskładników zgadzał, no i żeby z drugiej strony nie przesadzić, bo się dowolnej ilości białka nie przyswoi. Mnie się 30 g wydaje mało, ale ja daję WPC tylko po treningu, jak mi jest potrzebna większa ilość "szybkiego" białka. Na noc wrzuciłbym jednak twaróg z łyżką oliwy (ilość oliwy też sobie [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 658 Data: 6/16/2009 10:49:38 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ogólnie dieta nawet ok. Odżywki jak kolega wyżej mówi tyle ile potrzebujesz żeby bilans się zgadzał myślę że 30-40g WPC wystarczy i dodaj warzywa do diety, ale nie w posiłkach około treningowych. Oliwy też jak kolega wyżej daj łyche stołową czyli ok.10ml pozdr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 658 Data: 6/16/2009 10:56:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 3

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    WPC czeko. z mlekiem I trzy kanapeczki z razowca z poledwica sopocka..

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/16/2009 10:58:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w sprawie doboru gainera i białka ...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Białko to 3x900g WPC Ostrowia= Okolo 100 zł Gainer moze Monster Mass ? 3800gram niewiele ponad 100 zł pozdro

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 667 Data: 6/16/2009 4:16:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka do poprawy :) Pomozcie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] mass gain 50 g 10/1/40 IV POSILEK - po okolo 45 min od treningu Danie z Tunczykiem: V POSILEK Ryz 100 g 7/1/77 Piers z kurczaka 100 g 22/1/0 Oliwa Warzywa VI POSILEK Bialko Wpc 30 g z woda 24/2/2 Ser twarogowy chudy 125 g 25/1/4 Oliwa Teraz tak to wyszlo :) Jesli wszystko sie Zgadza to zaczynam liczyc ile gram zeby dobrze wyszlo z [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 6/16/2009 7:56:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka do poprawy :) Pomozcie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    moze byc tylko ja bym dal mniej dzemu wiecej owsianych i po co tyle wpc i sera nie za duzo?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1772 Data: 6/16/2009 9:02:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Najbliższy cykl (10 m-cy stażu)

    Post
    Odżywki i suplementy

    "Kreatyna jest suplementem używanym przez kulturystów w celu powiększania masy mięśniowej i siły." WPC ostrowii "zawiera całą gamę aminokwasów a także frakcje serwatkowe mające wpływ na wzrost masy mięśniowej" Czyli biorąc kreatynę i do tego białko efekt uzyskiwania masy mięśniowej może być lepszy tak?Czyli wzmacnia.Dobrze to [...]

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2216 Data: 6/17/2009 3:53:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Gainer a redukcja

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja jesli trening mam rano i liczy sie czas jem: wpc+ryz+ dodatek rodzynek/banana/innych owocow (ostatnio truskawek). na redukcji jednak uwazalbym z weglami

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 7231 Data: 6/17/2009 7:43:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra(?) Dieta redukcyjna, do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobra,to oliwę przesunę do tego posiłku o 12. Czy WPC mogę spożyć bezpośrednio po treningu? Tak się jeszcze zastanawiam czy jeżeli jeden dzień zacznę śniadanie np 0 9, drugi zaś o 11 to będzie to miało jakiś wpływ na efekty? Acha, te warzywa uwzględniać w bilansie czy nie?

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5631 Data: 6/18/2009 9:46:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do sprawdzenia i suplementacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7.00 Jajecznica serek wiejski banan płatki owsiane wywal serek wiejski daj orzechy/pestki dyni 10.00 makaron z serem jogurt kanapki z szynka/kurczakiem wywal wszystko daj makaron(razowy/pełnoziarnisty/z mąki durum)+oliwa+mięcho+warzywa jogurt naturalny możesz wrzucić do śniadania do płatków owsianych 13.00 ryz basmati piers z kurczaka ok, możesz [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 749 Data: 6/18/2009 2:40:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra(?) Dieta redukcyjna, do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Warzyw nie uwzgledniaj ! Sniadanie staraj sie jesc w miare mozliwosci niedlugo, po przebudzeniu ! Unikasz wtedy katabolizmu... Nie wazne, o ktorewj jesz, ale wyrabiaj sie z bilansem dziennym. WPC, zaraz po treningu ! OK !

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 5631 Data: 6/18/2009 6:00:36 PM Liczba szacunów: 0
  • co wziąć zaraz po treningu dla średniozaawansowanych

    Post
    Odżywki i suplementy

    bialko jakiekolwiek wpc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1602 Data: 6/20/2009 9:50:27 AM Liczba szacunów: 0