SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • tluszcze

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    twaróg-nasycone ryz/otreby-wielonienasycone wpc- patrz na opakowaniu bo to zalezy od producenta oliwa ma też nasycone i wielonienasycone ale przeważają jednonienasycone podobnie jest z innymi produktami, w jajach przewaga jest jednonienasyconych 3,8%, nasyconych 3,1%, i wielonienasyconych 1,4% zdr

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 848 Data: 8/14/2008 10:35:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobór odżywek dla poczatkującego.

    Post
    Odżywki i suplementy

    taka puszka nie wystarczy kup sobie mono vitalmaxa 250 mesh 300g i białko ostrowii WPC

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1392 Data: 8/15/2008 2:36:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Z czym połączyć kreatynę?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tanie jest także WPC Treca 600g - 35zl na all**ro.pl lecz nie znam o nim opinii

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1399 Data: 8/16/2008 10:59:49 PM Liczba szacunów: 0
  • WPI ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    obojetnie czy wypijesz WPI czy WPC, dla amatora to nie ma znaczenia a wszyscy tutaj cwiczymy amatorsko jak juz sie upierasz przy WPI to bierz CFM Whey Protein Isolate z Vitalmaxa

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1005 Data: 8/17/2008 12:11:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta, trening, suplementy ? Prośba o rady.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Trening lipny, carbo zbędne, WPC wg braków w diecie.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 840 Data: 8/17/2008 4:32:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla zielonego

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    OSTROWIA WPC 80 będzie ok? Jak obliczyć zapotrzebowanie organizmu na białko? Zmieniony przez - Zygzaczek w dniu 2008-08-17 22:41:34

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2757 Data: 8/17/2008 10:40:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w wyborze białka

    Post
    Odżywki i suplementy

    kiedys wszyscy na noc polecali wolnowchlanialne bo ma sie uwalniac dlugo duzo ostatnio glosow ze nasz uklad trawienny musi sobie kiedys odpoczywac wiec znow na noc szybkowchlanialne ja nie zwracam na to w sumie uwagi , mam ochote wypic whey'a na noc to go pije , mam ochote zjesc twarog to go jem z za***istych bialek aktualnie w dobrej cenie masz [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1008 Data: 8/20/2008 1:11:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywka Białkowa

    Post
    Trec

    perfect whey protein najlepiej zmieszać z WPC 80 z Vitamin-shop.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1701 Data: 8/20/2008 1:47:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Jarot09 / Dziennik -Mistrzostwa Polski Juniorów s.77 Złoto+Srebro Superheavy

    Post
    Trening dla początkujących

    przedwczoraj, a w zasadzie wczoraj bo noc była zamówiłem sobie odżywki dziś w południe dotarły, a niektórzy narzekają że długo trzeba czekać w dwie puchy w środku to moje pierwsze suple oprucz białka, gainera i carbo, debiut normalnie na zdjęciu: ZMA treca xtreme NAG kaizena WPC ostrowii teraz to dopiero zaczne rosnąć ZMA brałem wcześniej ale [...]

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2008 5:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Serwatka a białko... prosze o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    moim zdaniem jak już białeczko to lepsze WPC Ostrowii obczaj sobie tutaj na stronie sfd/sklep a zrobisz jak uważasz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2147 Data: 8/20/2008 10:56:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Serwatka a białko... prosze o pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzieki wielkie. Sory że tak Cię wykorzystuje ale czy mógłbyś podać link do tego bo tu widze tylko Ostrowia WPC 80 900gram

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2147 Data: 8/20/2008 11:54:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko czy opłaca się brać

    Post
    Odżywki i suplementy

    oczywiscie jesli Twoja dieta jest dosc uboga w bialko to mozesz je dostarczac w postaci WPC

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1313 Data: 8/21/2008 3:43:53 PM Liczba szacunów: 0
  • radosuaf/BLOG/dlaczego bez diety i treningu nie wychodzi :-D

    Post
    Trening dla początkujących

    WPC Olimpu i Ostrowia są bezsmakowe.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2008 2:21:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam***Troche Efki Troche Trenu i W******lisz Słoik Dzemu***Spam

    Post
    Doping

    troche lipa jak to potreningu chyba że poszło zaraz po siłce wpc

    Odpowiedzi: 2897 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2008 5:24:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam***Troche Efki Troche Trenu i W******lisz Słoik Dzemu***Spam

    Post
    Doping

    to juz mineło ponad godzina minęła po treningu bo zanim to przyrządziłem to >>-> czasu mija , a wpc mnie wcześniej zmuliło , juz mi sie tego nie chce pić aha faktycznie piątek dobrze że ojciec nie widział Zmieniony przez - strefab4 w dniu 2008-08-22 17:26:04

    Odpowiedzi: 2897 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2008 5:25:38 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie białko?

    Post
    Odżywki i suplementy

    wpc ostrowia :D

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 605 Data: 8/23/2008 11:31:57 AM Liczba szacunów: 0
  • AMINOKWASY dla początkującego

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zastanowiłem sie troche i jednak zrezygnuje z samych aminokwasow, jezeli juz to jakies białko. Byłem dzis w galerii handlowej i zaczepiłem o sklep z odzywkami i facet powiedział, ze te hantle ktore posiadam są lekkie i zakwasy powstają bo nie jestem przyzwyczajony i mowi ze aminokwasy są bardziej dla zaawansowanych, a przedewszystkim gosci przy [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1715 Data: 8/24/2008 10:59:39 PM Liczba szacunów: 0
  • WODYN / Sierpien 2008 / Podstawowe cwiczenia siłowe

    Post
    Galeria Zdjęć

    Hamster: jajka WPC twarogi Pafiel ale mi na pewno idzie lepiej niz Tobie koleszko dlatego dziwie sie ze nie potrzebujesz mojej ... kurtuazji ojejku-rety!! wydawalo mi sie przez chwile ze moje najlepsze zyczenia sprawiły ci ból jak wolisz to moge zbluzgac, ale nie na forum bo brak kultury jest niezgodny z regulaminem, poza tym nie mam takiego [...]

    Odpowiedzi: 238 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2008 11:28:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze stałej suplemacji dla poczatkujacego. SOGI!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Omega ok wiec wtedy tran juz bedzie zbyteczny. Pamietaj ze bialko w tym wypadku jak napisales WPC to tylko uzupelnienie diety wiec to jak kotlet w proszku ale jak chcesz. ZMA moze byc apteczne ale nie koniecznie. Ja sobie chwale ZMA z Treca. Witaminy. Mogą byc z olimpu lub z Treca jak nie chcesz przeplacac

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1330 Data: 8/25/2008 12:19:05 AM Liczba szacunów: 0
  • Torrent

    Post
    Targowisko

    Zwykle jakies mieszanka WPC i WPI...ale firmowe...a;bo UYM z MHP

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2685 Data: 8/26/2008 9:31:33 AM Liczba szacunów: 0