SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • ???za dużo czy za mało???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sog! dzieki! to tak... śnaidanie: -100g płatków ow./ok -300ml mleka/ok -1 jajko (surowe)/daj 2 jajka ugotowane -25g WPC/zbędne B=48,4g; T=14,7g; W=79,2g II śniadanie: -1 pomidor/ok 2 ogórki/ok -2 kr. chleba/ok jeśli razowy -100g tuńczyka/ok -cukier 20g/wywal 10g oliwy/oliwa z oliwek B=33,3g; T=12,4g; W=72g obiad: -100g makaron/ok [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1300 Data: 7/21/2007 10:49:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytania do diety.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To moja dieta do wgladu co moze byc tego przyczyna: I posiłek 5g mono + Carbo . Płatki owsiane - 100g . Mleko 3,2% - 250ml . 2 jajka . ogorek 100g II posiłek (Oszkola) . Chleb żytni razowy - 160g . Szynka / twarozek- 40 . warzywa np. marchewka ogorek III posiłek (przedtreningowy) godzine przed . Ryż brazowy- 100g . Pierś z kurczaka [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 769 Data: 12/21/2007 7:53:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    góra-forte jasne ze 30 g WPC :) - dlaczego lepiej platki owsiane? otreby pszenne maja wiecej bialka(16/11.9) , duzo mniej WW (19/62)(tluszcz maja jednynie wiecej) - co do WPC po treningu to mam pytanie : mozna przygotowac go 2 godz. wczesniej ? nie zepsuje sie ? (robie go na wodzie), bo dojazd na silownie to 30 min i 1,5 godz. treningu [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1285 Data: 2/23/2008 12:12:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 35 dni na cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    Thx Odin. Spoko, tyle wiem, że wg braków - robię tak od roku (WPC). Chodzi mi bardziej o kwestię 'jak łączyć WPC, gainera, NitroII i CP'. Czyli (np): po przebudzeniu 1 porcja nitro (xg) i 1 porcja cp (9g), za 15 minut śniadanie z porcją WPC (30-40g). Następnie drugie śniadanie, gainer, obiad (posiłek przedtreningowy). Bezp. przed treningiem CP?, [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1575 Data: 3/23/2008 8:13:10 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na masę - prosze o korektę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1) Śniadanie - 500ml mleka - 60g płatków owsianych błyskawicznych - 20g otrębów pszennych - ok 25g rodzynek - ok 25g orzechów włoskich - 30g WPC - tabletka maxivit ok. tylko daj owsiane zwykle/gorskie i zamien sobie rodzynki na swiezy owoc i mleka mozesz mniej dac 2) II śniadanie (zazwyczaj na uczelni) - ok 150g ryżu/kaszy - 120g piersi z kurczaka [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1499 Data: 11/23/2008 6:07:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę poprawa .

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam I posiłek - 07.00 Płatki kukurydziane - 100g Mleko UHT 1.5 % - 400g Rodzynki - 40 g daj platki owsiane,dodaj WPC,siemie lnaine/pestki dyni,rodzynki jedz zamiennie ze swiezym owocem II posiłek - 11.30 szkoła Chleb żytni 160 gram Ser, Gouda tłusty - 40g Szynka z piersi kurczaka - 40g oliva z olivek 12 g ser wywal dodaj wiecej szynki i warzyw [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1134 Data: 1/14/2009 8:02:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta - proszę o ocenę!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki. wpc pij na wodzie ok musze sprobowac,bo wlasnie pije na mleku i wychodzi chyba za duzo ~1l dziennie. obiad.. kiepsko, oj kiepsko a mamusia nie przyrządza Ci jakiegoś mięska, że tym wpc dopijasz? jest, głównie mielone/kotlet/schabowy/czasem jakas wątróbka, jakas kielbasa, w niedziele zazwyczaj kura. To + ziemniaki zwykle,czasem ryż z [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1705 Data: 1/28/2009 10:44:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta - proszę o ocenę!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    luz, dzięki. Ja poprostu lubie jajka:D Bede zmieniał nimi WPC śniadaniowe jak bede mial smaka. -- teraz wyglada to tak: ŚNIADANIE B/W/T Białko WPC 80 30g - 24/2/3  tylko rano wpc Mleko 250ml - 8,5/12/5 Płatki owsiane/górskie - 12/70/7 Rodzynki,orzechy 3/5/9 Razem - 48/79/24 ŚNIADANIE II Ryż par. 100g - 7/80/0,7 Kura [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1705 Data: 1/28/2009 1:05:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dodanie WPC do diety how to :)?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wypiskę mam, tyle że nie chciało mi się jej umieszczać :) 1. 1posiłek rozumiem że mogę dodać 40g WPC czyli 32g czystego białka przed śniadaniem i potem śniadanie? 2. 2 posiłek Chuda szynka drobiowa + plasterek sera + banan czemu nie jest to dobre :D? 3. 4 posiłek ryba jak rozumiem odpada ze względu na małą ilość białka? A co z jajecznicą? brak [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1362 Data: 4/20/2009 2:52:45 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC vs POSIŁEK PO TRENINGU

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za roawianie wątpliwosci. Przewaznie jem 2 banany lub wafle ryżowe i miód po treningu. Teraz dodam do tego WPC, a po powrocie do domu (około godziny później)pieś z kurczaka i ryż ( czy może to być pierś z indyka?) Jak szybko wchłonie się WPC a jak szybko aminokwasy w kapsułkach. Wiem że aminokwasy przedostają się do krwiobiegu [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2427 Data: 5/14/2009 10:19:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki gatunek białka jest najlepszy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zależy od tego jakiego rodzaju potrzebujesz: WPC najwolniej wchłanialne, WPI średnio, WPH szybko wchłanialne. Zarazem skład czystego białka w wpc jest najniższy, cena również. Co za tym idzie WPC wychodzi najekonomiczniej, albo jakaś mieszanka to też może być spoko rozwiązanie. Najtaniej Ostrowia/Łowickie WPC oba, jak za tą cenę na jakość nie [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5184 Data: 5/23/2009 9:12:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Smokealot/Dziennik - Walczymy o coś, czyli samo sie nie zrobi %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień I - Cardio + Siłka Micha Pierwszy posiłek -WPC, kawa+TSE Trening Cardio Drugi posiłek - Bcaa i Glutamina od razu po cardio - Shake - Mix śniadaniowy a'la Banan + witaminy, omega-3 - skład: WPC, jajka, płatki owsiane, otręby owsiane, otręby z żurawiną, truskawki, oliwa, siemię lniane, woda, trochę mleka Trzeci posiłek Filet z piersi upieczony [...]

    Odpowiedzi: 123 Ilość wyświetleń: 11855 Data: 6/1/2009 8:37:24 PM Liczba szacunów: 0
  • 2 rodzaje białka - które konkretnie wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie chce WPC, bralem jakis czas i troche zle sie na brzuchu po tym czuje (nie wiem czy to, ze sie pieni sporo ma jakies znaczenie) Tyle, ze wiekszosc bialek na rynku sklada sie glownie z WPC (koncentrat serwatki). Kazeina nie potrzebna. Rowniez dobrze moze byc mix bialek, czy samo wpc, bez roznicy. kazeinowe??? na noc?? a nie lepiej ser... Rownie [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2539 Data: 6/21/2009 11:24:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Nutridrink po treningu

    Post
    Odżywki i suplementy

    PePoNeNt a jak jest np z mleko+WPC...WPC wchlania sie szybko a mleko dluzej czy mleko spowalnia wchlanianie WPC? Bo np w miesznkach bialkowych niby tak wlasnie jest ze wpc szybko a kazeina wolno aminokwasy non stop kraza we krwi bla bla bla

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3263 Data: 6/26/2009 10:34:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja podejscie 2

    Post
    Odżywki i suplementy

    Sniadanie 2 Caps Thermo Speed 3 Jajka Warzywa gdzie jakies wegle? zostaw jajka dodaj np. 40-60g platkow i zrob omleta 2 Sniadanie 1 Caps Thermo Speed Gotowana piers z kurczaka 125 g Warzywa tu moze byc tak ew. troche makaronu nie zaszkodzi mozesz dodac zamiast makaronu np.jakies zrodlo fatu oliwa/nasiona jakies Posiłek przed Treningiem 2 [...]

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 9257 Data: 7/1/2009 10:09:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Devi_Devi/Redukcja/Na przegranych, którzy walczą nigdy nie patrz z pogardą

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli 3 dni na weglach 4 dni bez węgli : Poniedziałek - Węgle + Siłownia Wtorek - ZeroCarb + aeroby Sroda - Węgle + Siłownia Czwartej - ZeroCarb + aeroby Piątek - Węgle + Siłownia Sobota - ZeroCarb + aeroby Niedziela - ZeroCarb + regeneracja Suplementacja : - Dyma Burn X-Treme codziennie 2 tabsy rano i 2 popołudniu - CM3 Dni treningowe : [...]

    Odpowiedzi: 465 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2009 11:05:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Proporcje składowe w odżywkach.

    Post
    Trec

    Składy produktów Stack kreatynowy: mono 5g aakg 3g cytrulina 1,5g tyrozyna 3g beta alanina 2g magnezu 350mg Opakowania 45 i 90 porcji Białko dla Nivixa na każdą porę izolat białek mleka 40% micelarna kazeina 20% kazeinian wapnia 10% albumina jaja 15% wpc 15 % udziału opakowania 1kg i 2,3kg Zwykłe smaczne WPC Skład WPC Opakowania 1kg i 2,3kg Gainer [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 8/10/2009 8:26:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl PH

    Post
    Doping

    - zrezygnuj z mleka - i izolatu , kup WPC różnicy nie odczujesz , a kupisz\ go więcej Po treningu 349 kcal 300ml mleka 0,5% + 30g WPC 100% + 30g Nesquika 30g WPC + ryż Posiłek VI 22.00 112 kcal 100 g twarogu piątnica (20 B 4 W ) + 200 g szpinaku ( 4 B) nie jestem zwolennikiem twarogu na noc proponuje 40/50g WPC

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4159 Data: 11/26/2009 5:46:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Volcanodon / BLOG - biceps żuka, brzuch borsuka - foty:64-67 /rfl:80

    Post
    Trening dla początkujących

    dzisiaj poszedł taki trening - klatka skos sztangielki x4 - barki wyciskanie sztangielki x4 - rozpiętki maszyna x3 - odwrotne rozpiętki maszyna x3 - unoszenie bokiem x2 - francuz w leżeniu x2 i 30 min na bieżni po treningu na śniadanie poszły owsiane z wpc w szkole jakieś grahamki + wpc przed treningiem owsiane + wpc a przed chwilą kanapsy z [...]

    Odpowiedzi: 897 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2009 5:30:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytania Do Eksperta Hi Tec'a

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Wracajac do tego glikogenu. U endomorfika moze to byc mniej wiecej tak (pewnie u ekto i mezo sa to znacznie wieksze wartosci): Masa / Sila - trening silowy 90min - 30g carbo + 40g wpc Masa / Sila - trening silowy 90min + aeroby 30min - 40g carbo + 40g wpc Masa / Sila - aeroby 30 min lub siatkowka 120min - 30g carbo + aminokwasy ok. 5g Redukcja - [...]

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2010 12:48:22 PM Liczba szacunów: 0