SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • TRec isolite(izolat serwatki) zamiast BCAA?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moim zdaniem nie. Isolat dłużej się wchłania. Jak po treningu to lepiej WPC, szybko się przyswaja, a przed treningiem zdecydowanie BCAA. WPI są dobre przed spaniem jako ostatni posiłek przed snem. Za takie wstawki powinni tu bany rozdawać

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3431 Data: 3/6/2009 12:29:44 PM Liczba szacunów: 0
  • L-karnityna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Napisałem dobrze, że już nie ma Venoma, bo zaprzestali produkcji. Jeśli inaczej to zrozumiałeś, to sorki nie chciałem Ci dowalić tylko napisać o tym, że Venom w początkowych etapach redukcji jest takim samym wyrzuceniem kasy jak TSE czy L-Karnityna. Jak masz pieniądze to lepiej je zainwestować choćby w WPC czy kreatynę.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2345 Data: 3/6/2009 1:57:33 PM Liczba szacunów: 0
  • dylemat z białkiem pomocy

    Post
    Odżywki i suplementy

    to zalezy jaki cel z tym bialkiem? trec to samo wpc a syntrax to mieszanka 5 roznych bialek o roznym czasie wchlaniania, jesli chcesz bialka bezposrednio po treningu to trec bedzie lepszy, ale jesli ma byc to w ciagu dnia lub na noc to zdecydowanie matrix 5.0, osobiscie bralem kilka razy matrixa i jak dla mnie jedna z najwyzszych polek jesli [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1382 Data: 3/6/2009 5:14:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie białko????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Larsson w jaki inny sposób białko Ostrowi "działa" np na organizm niż wpc Olimpu? Skoro nie jest to samo, to musi działać jakoś inaczej no nie?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2300 Data: 3/7/2009 1:42:59 PM Liczba szacunów: 0
  • siema Dzien 38 - 6.03 piatek Zaspalem do szkoly wiec: 1. 10g bcaa XTRA+chleb z salami+pol talerza ryzu z warzywami ... W szkole: 2. 100g (Musli GainBODY)+chleb z salami+1 banan 3. 100g (Musli GainBODY)+chleb z salami+1 banan 4. 4 banany+chleb z salami 5. Obiad 4 nalesniki z twarogiem 6. Przedtreningowy 250g ryzu+3 jajka 7. Po treningu 100g [...]

    Odpowiedzi: 550 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2009 2:37:35 PM Liczba szacunów: 0
  • UNS WPC 80/100

    Post
    Odżywki i suplementy

    no WPC to raczej nie jest. na etykiecie ww jest 4g, a w rzeczywistości aż 18g - prawie gainer białka o 6g mniej niż powinno być jaka cena taki produkt...

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2009 2:42:12 PM Liczba szacunów: 0
  • no nie do końca dlatego stwierdziłem to pytanie tak aby wypowiedzieli się ludzie którzy się na tym znają.... są różne rodzaje mleka 0.5% 3.2% wiec już to ma znaczenie mleko zawiera węglowodany wiec na noc się nie powinno oraz zawiera laktoze wiec zależy jak kto ją trawi utrudnia wchłanianie i białko w wpc jest inne nic te w mleku jest dużo więcej [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 10461 Data: 3/8/2009 9:25:01 AM Liczba szacunów: 0
  • BCAA

    Post
    Odżywki i suplementy

    niestety - mylisz się. Nie ma znaczenia czy bcaa dodaje sie do odzywki przed wypiciem, czy w procesie produkcji (w wiekszosc odzywke bialkowych / wgelowodanowo-bialkowych dostepnych na pl rynku dodatek bcaa jest symboliczny i nie ma sensu brac go pod uwagę). Z punktu widzenia prioryetetow w suplementacji potreningowej (odpowiedzi insulinowa i [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3129 Data: 3/8/2009 3:17:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym dal WPC, przed treningiem, a po pelnowartosciowy posilek. Ile czasu przed treningiem jesz ?

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2009 9:34:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Morales - 15/10/5 by WODYN, aktualna fotka str. 108

    Post
    Trening dla początkujących

    Jakieś 1,5h. Lepiej mi pasuje tak jak jest, bo do pracy zabieram cały pojemnik z żarciem i dzielę to na pół. Poza tym trudno mi sobie wyobrazić mieszanie WPC np. z kaszą gryczaną, a z kuskusem jak najbardziej

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2009 9:37:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Co myślicie o tych posiłkach ? nadadzą się ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oliwe z oliwek mozesz pic sama, albo jako zrodlo tluszczy orzechy jablko i pieczywo to zly pomysl, w pracy masz przerwe i mozesz jesc przeciez. bialko jak bialko, niczym sie nie roznia, nie bierz WPC tylko bo to szybkowchlanialne

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2228 Data: 3/8/2009 11:43:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie co lepsze (gainery)

    Post
    Odżywki i suplementy

    MHP nadrabia sporą iloscia tluszczy i blonnika (choc nie wiem co to za blonnik), i przez to ig tegoproduktumoze byc nizsze. A to ze cos zawiera oczyszczoną imodyfikowana skorbie -nie oznacza, ze ig tego bedzie niskie. Skrobie sa przyjazniejsze dla zoladka niz maltoi gluko, ale niskiego ig nie mają. Z reszta UYM dla mnie ma tragiczne bialka [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2584 Data: 3/9/2009 11:15:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Batony banonowo-czekoladowe

    Post
    Kuchnia SFD

    aczkolwiek WPC nie przeszkadza? tluszczy duzo nie ma, wiec bialko przypadkiem nie wchlonie sie za szybko?

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2009 2:09:16 PM Liczba szacunów: 0
  • dobre dla przedszkolaka na redukcji, zmixowac to z 60g wpc i raz na jakis czas uszloby

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 7830 Data: 3/9/2009 5:29:34 PM Liczba szacunów: 0
  • trening wieczorny a posiłki okołotreningowe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a czy kretke mozna polaczyc zaraz po treningu razem z wpc jako mix??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1224 Data: 3/9/2009 7:12:36 PM Liczba szacunów: 0
  • no teraz w suplach o białku optimum bylo to jakos podobnie cana za kg wychodzi, wiec w tym kontekscie to tania sie ta gluta wydaje nawet% patrze sklad tamtego biala to niezle nawymyslali: WPC - koncentrat białka serwatki IE - izolat jonowej wymiany białka serwatkowego CFM - mikrofiltrowany w przepływie krzyżowym izolat białka serwatkowego HWP - [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2009 8:05:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Balduran / Dziennik - Siła, masa

    Post
    Trening dla początkujących

    5BI Czas treningu:80min 1. BOX PRZYSIADY ZE SZTANGĄ Z TYŁU pełne: 65kg*5 75kg*5 85kg*5 box: 105kg*5 115kg*5 125kg*5 135kg*5 145kg*5 155kg*5 165kg*3(ost.160kg*4) 2. WSPIĘCIA NA PALCE ZE SZTANGĄ Z TYŁU 185kg*20 205kg*20 3. MARTWY CIĄG OD KOLAN (CIĘŻAR Z BOX PRZYSIADU) 95kg*5 105kg*5 115kg*5 125kg*5 135kg*5 145kg*5 155kg*5 [...]

    Odpowiedzi: 1065 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/9/2009 10:07:35 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcjia-dieta do poprawy,wskazowki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nigdzie nie napisalem ze nigdy nie cwiczylem :P. Jakies pol roku temu biegalem po treningu silowym 40 min i w dni nietreningowe po godzince, wiec mysle ze miesiac dwa i dam rade hita. Bolek1970 co do tluszczy to fakt chyba cos zwalilem:) powinno byc 20-30% dziennego zapotrzebowania kcal czyli cos kolo 100g T (900kcal).Co do sniadania wywalajac [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 3/10/2009 2:10:58 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcjia-dieta do poprawy,wskazowki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie ma sensu, za duzo bialka na jeden raz. Na zmiane twarog i WPC, co wieczor styka... Zmieniony przez - bolek1970 w dniu 2009-03-10 14:50:27

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 3/10/2009 2:50:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie białko lepsze??

    Post
    Odżywki i suplementy

    WHEY PROTEIN TO WPC Koncentrat białek serwtkowych Anabolic Protein to mix 3 białek Izolat białek serwatkowych izolat soji i koncentrat białek serwtkowych. to nie pszenica i czuc lekki taki posmak w buzi ale jest dobre obcenie sotosuje Whey Protein poniwaz po 14 x 2,5 kg i paru małych 1 kg Anabolicach samki mi sie znudzily Forma szła tak samo jak [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1619 Data: 3/10/2009 7:42:37 PM Liczba szacunów: 0