SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wpc

  • Pomóżcie MEGABOL KREATYNA

    Post
    Odżywki i suplementy

    NO to kupiłem już taki zestawik: Kreatyna MEGABOL 250 g Dextroza Trec Aminostar Action Whey Gainer 2250 g. TREC Anabolic BCAA System 120 kap. No i teraz napisze czy dobrze zrozumiałem jak to brać: Kreatyna : -dni treningowe :rano 5g i po treningu 5g - dni nie treningowe : rano 5g i wieczorem 5g dextroze razem z kretką w ilości 20/30g ! [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2217 Data: 1/26/2004 1:23:08 PM Liczba szacunów: 0
  • kupowac bialko??

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Anar dobrze radzi ale zamiast kupowac bialkowa odzywke i oddzielnie ww-bialkowa lepiej zakup dobre bialko np. wpc i do tego carbo ktore bedziesz dodawal do bialka tyle ile bedzie tobie potrzebne w danym czasie...najlepsze wyjscie ,sam tak robie. <<<Champions are Made Not Born>>>

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1277 Data: 1/26/2004 7:00:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Olimp Whey Gainer 4000 vs. OLIMP 100% NATURAL WHEY PROTEIN CONCENTRATE

    Post
    Odżywki i suplementy

    Raczej nie powinieneś się przejmować że masz za mało białka w gainerze , tylko w diecie, nad nią sie skup. Ale możesz dokupić sobie białko - osobiście polecam WPC Trec lub Extensor i brać je na noc. Leniwy i d****nie eksperymentujący Słabeusz Siła mięśni to 20% całej siły! 80% to wytrwałość i odporność psychiczna!!! Doradca w dziale Suplementacja

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1279 Data: 1/28/2004 4:25:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie dawki BCAA do Kreatyny

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeżeli masz odżywkę białkową to możesz BCAA sobie kupić, ale jak nie masz to tak jak V3gas mówi kup ją np WPC Leniwy i d****nie eksperymentujący Słabeusz Siła mięśni to 20% całej siły! 80% to wytrwałość i odporność psychiczna!!! Doradca w dziale Suplementacja

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1545 Data: 1/29/2004 12:49:48 PM Liczba szacunów: 0
  • WPI na rano i noc?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Moze I WPC wyjdzie taniej ale wole wziasc troche lepiej wchłaniane białko, choc kosztuje troche drozej

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 963 Data: 1/29/2004 2:25:10 PM Liczba szacunów: 0
  • WPI na rano i noc?

    Post
    Odżywki i suplementy

    To WPC jest tańsze, a co do wchłanialnoeści białka to i tak nie pooczujesz żadnej różnicy. Leniwy i d****nie eksperymentujący Słabeusz Siła mięśni to 20% całej siły! 80% to wytrwałość i odporność psychiczna!!! Doradca w dziale Suplementacja

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 963 Data: 1/29/2004 4:40:43 PM Liczba szacunów: 0
  • KTORE BIALKO LEPSZE???

    Post
    Odżywki i suplementy

    Izolat to izolat. Sugeruj się ceną a najlepiej kup większą ilość koncentratu WPC. Może być EXTENSOR WPC80. Aaaaaaaaaaaaaajt. ....::::Oto ja i moi ludzie::::....

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 1/31/2004 11:47:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza kreatyna

    Post
    Odżywki i suplementy

    a co myslicie o tym: Extensor WPC 80% białka + kreatynka ULTIMATE NUTRITION 300g. Czego moge sie spodziewać po 1000g tego białka i 300g kreatyny. Mam zamiar zacząc cykl miech przed wakacjami ponieważ wyjdzie mi juz rok ćwiczeń waże 62 kg 182 cm wyciskam 75kg. THX z góry

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3014 Data: 2/2/2004 12:13:44 AM Liczba szacunów: 0
  • KTORE BIALKO LEPSZE???

    Post
    Odżywki i suplementy

    wpc estensora lub treca - oczywiscie natural!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1273 Data: 2/2/2004 1:10:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Bold w SUPLACH-wejdź

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Hehe nie dziękuj nie dziękuj tylko wyślij 4 kilo top massa,kilo wpc,paczkę kretki,bcaa,zma,tt i witaminki Grasiu jak widzisz jdzisiaj mnie nie odciął jeszcze,pewnie kombinuje jak załatwić zeby lokatorzy się nie upominali o kase za sprzet itp. Byłem w spółdzielni i moge mieć przez kablówke w ciągu 2,3 dni,ale nie wiem jak skołowac kase na [...]

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 3454 Data: 2/2/2004 7:53:14 PM Liczba szacunów: 0
  • nowości HI TEC'a

    Post
    Odżywki i suplementy

    Chyba ze masz kasę to możesz się bawić w WPI, jeśli nie to najlepiej pozostać przy równie dobrze skutecznym WPC i mieszankach.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 824 Data: 2/3/2004 8:30:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobre suplementy ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kreatyna rano 5 gram i po trenigu 5 gram z glukozą w dawkach 50gram za każdym razem HMB sobie daruj, to samo z glutarolem i aminkami. Zastąp je BCAA lub glutaminą A najlepiej zrobisz jak kupisz poprostu WPC zz treca lub extensora.

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2397 Data: 2/3/2004 9:42:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Wzrost - dodaj do niego pare(naście) cm!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    swoją drogą , czy Megabol Egg Pro 95% jest lepszy od Extensora WPC dostępnego u Sonbatego ? Bo różnica cenowa jest niewielka i z chęcią kupiłbym to białko bo jeżeli nawet nie pomoże urosnąc, to napewno nie zaszkodzi . Btw. ile i przez jaki okres czasu brałeś to białko ?

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 7093 Data: 2/4/2004 7:27:20 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC --> Ile bialka w 100g ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wpc ma 80%

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2684 Data: 2/4/2004 11:08:47 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC --> Ile bialka w 100g ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    E tam wlasnie sprawdzilem na reklamie extensora ,a wydawalo mi sie ze maja wiecej :P Dzieki za info, juz wiem dlaczego nigdy nie chcialem kupowac wpc . Son chyba chodzi ci o izolat smakowy olimpa ? Bo naturalne maja wiecej ? Zmieniony przez - McRaYvEn w dniu 2004-02-04 23:43:10

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2684 Data: 2/4/2004 11:18:39 PM Liczba szacunów: 0
  • WPC --> Ile bialka w 100g ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    A wpc ma 77 %, bo kurcze tak mi sie wydawalo, ze cos okolo 10% roznicy jest miedzy tymi produktami.. Gdzie bylo to omawiane? Jak na forum, to poprosze linka lub nazwe tematu :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2684 Data: 2/5/2004 10:28:58 AM Liczba szacunów: 0
  • jakie odżywki na mase ??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Raczej na odwrót, najpierw dietka poźniej reszta, co do WPI to dla mnie za droga sprawa, WPC jest tańsze i równie dobrze sie spisuje.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 2/9/2004 12:36:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak brac HMB ??????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Kiedy brać --> Nigdy. HMB to strata pieniędzy.lepiej kup WPC bo równie dobrze działa antykatabolicznie, a po HMB się nie spodziewaj niczego szczeghólnego poza pustą kieszenią

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1280 Data: 2/9/2004 12:37:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Acetosteron?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Proponuje Ci zestaw z Treca, i serwatkę i BCAA. Ale zamiast WPI kup sobie serwatkę (WPC)- wymierne korzyści a taniej ! Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 908 Data: 2/11/2004 1:18:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Co zakupić

    Post
    Odżywki i suplementy

    gainer: Trec MassXXL, Olimp SWG 4000, all Weidera i Universala.. bialeczko: Wszystkie WPI, Extensor WPI WPC, Olimpa serwatki, Hitec 90.. BIalko mozesz wsuwac na noc ze 30-40g, kretke po treningu 5g z ww (moze byc carbo albo glukoza), gainer miedzy posilkami lub jedna porcje ok 1h przed treningiem..

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 825 Data: 2/15/2004 1:53:32 PM Liczba szacunów: 0