SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

TZ

  • Testował już ktoś TZ 3 ??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Bardzo ciekawi mnie jego działanie i jeżeli ktoś już to brał to niech napisze jakie są po tym efekty i czy warto to kupić...

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1995 Data: 5/23/2005 2:30:03 PM Liczba szacunów: 0
  • jak byc tz karkim w niecaly 1 mies??? pliss pomuszcie mi

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witamm mam 15 lat waze 69kg wzrost 182 mam pytanko jak byc tak zwanym karkiem w niecale 1,5 mies pomuszcie mi pliss::::::: Ps Dzieki z goryyy:)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1363 Data: 6/9/2010 8:09:58 PM Liczba szacunów: 0
  • marzenie tz

    Temat
    Piłka Nożna

    chcialbym zostac pilkarzem mam 13 lat duzo tam nie umiem grac ale trenuje

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1586 Data: 8/4/2016 11:01:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Testował juz ktoś TZ 3 ??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Bardzo ciekawi mnie jego działanie, i jeżeli ktoś już to przetesował to niech napisze jakie są po tym efekty :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1104 Data: 5/23/2005 9:15:01 AM Liczba szacunów: 0
  • witam ptanie tak jak w temacie chcem sie upewnic czy sok nie idzie na marne i czy dobrze jest wbijany....

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 5/16/2009 11:41:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    jesli masz warunki tz. wysoki drazek to dobrze ze do pionu , jesli w futrnie zgiete w kolanach i tez do pionu bez dotykania ziemi. Głowa bary w górze ciągle , nogi złączone równo maja isc tz nie chwiac sie na boki

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2009 2:46:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    lum ja przelecialem jedno jak i drugie tylko ze A6W zmodernizowalem juz na poczatku to bylo po moim ch wlasnych ćwiczeniach brzucha po których mialem bycze dysproporcje dolu do góry , tak ze A6W skakalem po dniach tz. robilem ostatnie dni w czasie 20 minut jak i w czasie wolnym 40 min. Próbując z ciekawosci "czy dam rade" poszla wytrzymalosc brzucha bo musiala a rzezba zdaje sobie sprawe ze zalezy od byczej ilosci powt. i to jest w A6W , ale robienie ich dzienw dzien to niestety glupota. Też zrealizowałem ABSII równiez podemnie , bo góra by stala w miejscu od poczatku tego treningu wiec sie nie dziwie ze nie dales rady wykonac 6 po abs2 , robilem te cwiczenia z obciazeniem w rękach.tylko ze z czasem coraz mniej mialem czasu i ochoty to robilem raz na tydz. efekt?? z tyg na tydz sila rosla jak zaczarowana;) i Zgodze sie ze do zezbienie trzeba sie omachac jak d**** praktycznie bez obciazenia wkońcy abs2 do tego przygotowuje tz. pod koniec mozna tym kolanami machac i machac na oko na jeden rzut i by do 50 pewno dojechal. Ale brzuch pokaz:D

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/1/2009 10:01:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    W moim przypadki chwilowo idzie w mase tz. podnosi sie poziom miecha u dou ale z tym samym stopniem zbruzdowania. Tylko ze musze podskoczyć jeszcze odrobine w ramionach :PP bo chce wkońću robić trening na wasciwej wys. a nie futrynowych ograniczeniach tz. podciągnięty tuów na drążku. Tatecki 5 jest masakryczna ale i fajna:D bo sie omachać idzie i umęczyć :D:D a jak wskoczysz na 6 to będziesz sie baniowal ze nic nie ćwczysz bo tak zeczywiscie bedzie uczucie braku wysilku;) teraz męcze 7 bardzo podny poziom jak dla mnie juz miesiąc jade i nadal czuje ze idzie sią na nim hehe i jeszcze troche pojade bo przeraża mnie 8 masakra poprostu zmachac sie idzie :PP i kark mi odpadnie od tych świec ehh ale pewnie i on mnie dopadnie :PP i tak mi sie wydaje ze czasem mniej treningów może fajnie pomuc nabrac masy nie koniecznie wielkich wrzerów ale masy z silą a jak juz sie obcyka unoszenia prostych to gitarka mozna bawic sie w dlutowanie w kamiennym kaloryferku.

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/28/2009 9:07:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Cześć Wszystkim, mam następujący problem. Otóż gdy miałem 17, popełniłem ''przestępstwo" tz. podbiłem pieniążkiem(5gr) legitymację szkolną w celu otrzymania tańszego biletu. Cała sprawa wyszła na jaw i postawiono mi jakieś tam zarzuty. Dziś mam 26 lat, w Krajowych Rejestrach Sądowych nie widnieje jako skazany wyrokiem(jestem w stanie to udowodnić odpisem sądowym),natomiast w Krajowych Rejestrach Policyjnych dalej widnieje,ponieważ dostałem odmowną decyzję w sprawie rekrutacji do Policji,ze względu na "brak nieposzlakowanej opinii". Moje pytanie brzmi następująco... Czy wyżej opisana sytuacja może mieć wpływ na staranie się o najbliższą służbę przygotowawczą? Z góry dziękuję za jakaś odpowiedź wszak każda z nich jest dla mnie dużą wskazówką. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4096 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2017 11:22:23 PM Liczba szacunów: 0
  • wiedziałam.... moj tz jest zawodowym pływakiem, sama ćwiczę od zawsze, kocham biegać ale czasami odpuszczam sobie, teraz doszły sterydy (znowu) i uzbierało się. Koniu ja przeczytałam duuuużo więcej niż mam w profilu, a na sfd jestem od 8 lat. Proszę poleć coś bez testosteronu bo i tak coś kupię ale Ty to przecież wszystko wiesz ;)

    Odpowiedzi: 2190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2013 6:37:52 PM Liczba szacunów: 0
  • METODA 15 10 5 : ALTERNATYWNE ZESTAWY FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Hej Wybrałem zestaw z akcentem na poprawe wyciskania na słabo wyposażoną siłownię i mam kilka pytań: pkt 1) Połowiczne wyciskanie leżąc - połowiczne to znaczy, że nie opuszczamy sztangi do samej klatki? Robimy połowe ruchu? Ponieważ nie jestem doświadczony w temacie: czy moglibyście uzasadnic dlaczego nie robic pełnego ruchu? Dziękuję. 3)SERIA SKLADANA Z UNOSZENIA BOKIEM STOJAC I WYCISKANIA TYCH SAMYCH HANTLI - nie rozumiem jak ma wyglądac to cwiczenie, sprawdzałem inne posty ale nie ma nic o tym. unoszenie sztangielek bokiem rozumiem ale co dalej? przy górnym punkcie wyciskam je nad głowe? 4) młotki naprzemienne - tz. uginanie ramion uchwytem młotkowym stojac? i robimy jedną serię tego a potem jedną francuskie na biceps leżąc? 5) WIOSLOWANIE JEDNORACZ SIEDZAC - PÓŁSZTANGA - wiem jak się wiosłuje półsztangą stojąc i oburącz ale siedząc i to jednąręka? ma ktos link na yt gdzie jest to pokazane? 6) DZIENDOBRY - to skłony ze sztangą na plecach? B 1) SKOKI DOSIEZNE - jak to wygląda 7) PRZYSIADY ZE SZTANGA Z PRZODU - a mozna ze sztangą na karku? bo z przodu to jakos leci mi to z rąk i nie moge jej utrzymac. albo np robic wykroki ze sztangą zamiast przysiadów? PROSZĘ O PODANIE ILOŚCI SERII GDYZ NIE JEST TO NAPISANE. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 595 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2012 12:21:07 AM Liczba szacunów: 0
  • METODA 15 10 5 : ALTERNATYWNE ZESTAWY FBW

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    ok jeszcze jedno i już wszystko wiem - "3 UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM LACZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJAC " łączone tz??????????? to jak superseria????czy bok przeplata się z wyciskaniem i przerwy między seriami??

    Odpowiedzi: 595 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2012 8:27:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie-dla kobiet

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Droga Martko, piszesz, że chcesz zrzucić 8 kg. Zacznij od określenia twojego zapotrzebowania energetycznego tz. swoją aktualną wagę pomnóż przez 30 kcal (jeśli prowadzisz mało aktywny tryb życia) lub 35 kcal (średnio aktywny t.ż.). Teraz wprowadź równanie: - 1 kg = - 7000 kcal, co oznacza, że jeśli chcesz zrzucić 1 kg musisz od swojego zapotrzebowania energ. odjąć 7000 kcal (oczywiście nie możesz tego zrobić w obrachunku jednodniowym). Zgodnie z zaleceniami powinno się tracic 0,5 kg/tydzień, pół kg to 3500 kcal, czyli wychodzi -500 kcal/dzień. Np. twoja waga to 60 kg mnożysz to przez 30 kcal uzyskujesz 1800 kcal/dzień (tyle musisz przyjmować, żeby utrzymać wagę 60 kg) Odejmujesz od tego 500 wychodzi 1200 kcal i trzymając się tego chudniesz 0,5 kg/tydzień. Jeśli ćwiczysz (wskazane) możesz podnieść zapotrzeb. energ. w zależności ile tracisz podszas treningu. To tyle na temat kcal i zapotrzeb. energ. (wiem że to zakręcone, ale da się zrozumieć) Jeśli chodzi o twoją dietę, to myślę, że powinnaś pozwolić czasem sobie na jakiś owoc (w twoim menu - brak) np.do 2 śniadania, bo nie chodzi przecież o to żeby schudnąć i mieć problemy z włosami, paznokciami lub cerą, witamin nigdy za dużo (tych naturalnych, oczywiście). Co do obiadu to proponuję Ci surówkę z selera naciowego (b. niskokaloryczna). Skład: seler naciowy (kilka gałązek), ogórek zielony, jabłko, sok z cytryny, słodzik, sól, pieprz biału do smaku. Wszystko pokroić na małe kawałki, doprawić, wymieszać! Do tego proponuję Ci brązowy ryż lub (jeśli jesteś miłośniczka mięsa) rybke lub drób. Jeśli chodzi o pumpiernikiel, to również proponuję alternatywę, a mianowicie własnej roboty chlebek irlandzki. Potrzeba: 0,5 kg mąki żarnówki żytniej (do kupienia w każdym sklepie ze zdrową żywnością), 1 litr jogurtu naturalnego 0%, 2 łyżeczki sody oczyszczonej. Wszystkie składniki mieszasz, wykładasz na dużą blaszkę (można delikatnie wysmarowć tłuszczem) i pieczesz w temp. 200 stopni C przez 25 min. Masa musi być dość gęsta, bo jeśli będzie za rzadka to zrobi się zakalec (jeśli wyłożysz do małej blaszki zrobi się to samo, wysokość masy w blaszce musi mieć tak +/- 2-3 cm). Można także z masy utworzyć placki (płaskie) i upiec sobie takie a'la bułeczki. Jeśli zdecydujesz się na ten chleb i będziesz w sklepie ze zdrową żywnością to polecam jeszcze kiełki (ziarna) do samodzielnego wychodowania, mają dużo składników odżywczych (wit + min), a przy tym praktycznie 0 kcal. Można dodawać je do sałatek albo na kanapki. To chyba wszystko. Przepraszam za chaos, ale nie chciałam o niczym zapomnieć i pisałam o wszystkim co mi przysło akurat do głowy. Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 779 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/18/2003 9:14:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie-dla kobiet

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    razem z twoim porsche tz. maluchem z mocnym silnikiem

    Odpowiedzi: 779 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2004 6:48:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Panowie jest AKCJA Wielu z was robi abs II choć nie wielu o tym mówi proponuje by ukazać i POKAZAĆ jakie transformacje można przejść po tym treningu zdjęć po abs II nie odnalazłem ale myślę ze będziemy pierwszymi którzy udowodnią jego jakość Chętnych proszę by poświęcili 2min i teraz tuż na starcie zrobili sobie fotkę brzucha i najlepiej by po czasie gdy już dojdziemy do przynajmniej poziomu zaawansowanego a tego wam życzę i nawet dalej zrobić zdjęcie w tych samych warunkach tz. światło ten sam kąt opadania itd. wspominam o tym ze udało mi sie zrobić fotkę przed abs II gdzie brzuch wygląda potężnie mimo tego ze taki nie był korzystając tylko z refleksów światła odbijanych od mokrej skóry oraz światła w ciemnym pomieszczeniu. Chętnych proszę o zdeklarowanie sie już terazpo czym wciśniemy tu nasze "grzejniki" PS. minęło trochę czasu i nadal nie widzę żadnego odzewu , cóż może będę jedyny , jak na razie odkopałem 2 zdjęcia sprzed abs II , dodam jeszcze podczas środkowej fazy i końcowej progress'u Zmieniony przez - kiklak1 w dniu 2008-08-24 10:58:21

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/22/2008 7:07:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Sam to sobie zrób popatrz jak wygląda i z czego możesz to zrobić , ja z łańcucha zrobiłem:PP dodałem stary swetr na otoczke potem taśmą izolacyjną i jest a mocowanie na śróbce;) tz. wkładam śróbke pomiędzy 2 koluszka i zakręcam nakrętke robi za pewien rodzaj kłódki ;)taki zatrzas utrzyma sporo kg;D pomyśl i zrób to sobie;) Smieszy mnie to ile zeczy mozna zrobić samemu dosłownie ze śmieci które stoją grube stówy w profesjonalnym sklepie , a przecierz w domu wygodniej i taniej sie ćwiczy :D

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2008 9:36:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    skosy mocno na pewno do tego dolne bo ruch jest zblizony do tego co przy cwiczeniach an drązku. Ale na góre mozesz sobie cos dołozyć;) np. 30 wolne spięcia a potem 10 szybkich jak jestna jakims poziomie z poczatku. a potem dodajesz utrudnienie tz. bierzesz sobie cos cięzkiego w ręce i robisz ;)

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2009 3:43:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Rumol: Aeroby na mnie za bardzo nie działają, ze zględu na to, że byłem b-boy'em, tz. dalej jestem i zawsze będę, bo coś się umieć zawsze będzie. dlatego muszę coś biegać, dla mnie to będzie większy wysiłek, bo nigdy tego nie robiłem... Ale masz łap za dobre chęci.. Kacpexx: Znasz właściwości działania Kreatyny, a HMB? Wystarczy poczytać... HMB zahamowuje rozpad białek i ułatwia również redukcję tkanki tłuszczowej... Kreatyna głównie zwiększa siłę, odporność na ból, zwiększa wchłanianie białek... Najlepiej połączyć te suplementy razem. Pozdro! Zmieniony przez - donJAZYResko w dniu 2009-01-26 15:33:31

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2009 3:30:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Legendarny ABS II

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Jeny don czemu chłopaków blokujesz z inwencja twórcza:P , spóbuja ocenia i sami stwierdzą czy ich wersja jest lepsza:PP od oryginalnej na własną odpowiedzialnosc. Też będe kombinował z unoszeniem prostych nug;) bo postawa mi sie sypie ,na unoszenie zgiętych kolan i sporo kg do nuzek przyczepie;) ps. znajdzcie mi tu fizyka :PP który obliczy cięzar prostych nug a cięzar zgiętych bo jest tu cos takiego ze im dalej tym cięzej tz. ze zaden z was nie utrzymałby 5kg butelki na 3metrowym patyku na wyprostowanej ręce.

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2009 5:31:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [art] Full Body Workout 5x5

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    mam pytqanie jest sens robienia tego programu stałym ciężarem w 5 seriach? tz sens jest, bo tak zalecają na stronglifts do tego planu http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/ i czy to nie jest efektywniejsze od robienia 5 serii zezwiększaniem ciężaru? bo w pierwszej serii wtedy robimy 5 powtórzeń na 50%CM dla 5 ruchów... pobudza to mięśnie wogóle? jak zrobimy 5 ciężkich powtórzeń ze stałym ciężarem to słabiej oddziałowuje na mięśnie? który sposób lepszy? Zmieniony przez - fighter545 w dniu 2008-06-30 11:03:41

    Odpowiedzi: 482 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/30/2008 11:03:02 AM Liczba szacunów: 0