SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ODŻYWKI

  • Jak wyliczyć zapotrzebowanie ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Odżywka białkowa po treningu czy przed? Jaką odżywkę proponujecie ? Czy coś innego wcinać oprócz odżywki ? Jeżeli tak to co takiego ? Zmieniony przez - Cuxx w dniu 2018-08-05 21:27:29

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 837 Data: 8/5/2018 9:26:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozstepy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Moj kolega otworzyl sklep z preparatami ziolowymi i juz niedlugo do kupienia masc i balsam - wszystko na bazie ziol. Min na rozstepy - 1. szybciej sie goja (bledna) a po 2. profilaktycznie swietnie ujedrnia skore. Przetestowane na mnie i kolegach z silowni. W porownaniu z preparatami z apteki wszystko jest smiesznie tanie. Do tego nalewka ziolowa [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3202 Data: 10/7/2002 4:23:19 PM Liczba szacunów: 0
  • GAINER DLA POCZĄTKUJĄCEGO !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wszelkie odzywki są uzupełnieniem diety/ sam gainer niewiele ci pomoze jak nie będziesz jadl odpowiednio dużo i zdrowo

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 817 Data: 2/21/2015 6:52:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta dokładnie opisana - proszę o komentarze i opinie:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    no tak jest.....ale może zjem mniej odżywki lub sera PS moja dieta ułozona jest tak jak opisane to jest w poście "Supernadkompensacja składników odżywczsz = szybki przyrost masy mięśniowej"

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1616 Data: 5/8/2004 12:23:11 PM Liczba szacunów: 0
  • problemy po kuracji bez odbloku

    Post
    Doping

    tzn kupywalem odzywki i w gratisie dostalem i niewiem czy moge po DAA clomed brac zeby problemow nie miec pozniej

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2106 Data: 8/1/2016 9:56:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak brać białko wpc80 Ostrowia 900g?

    Post
    Odżywki i suplementy

    no ale jak nie masz tych produktow to bedziesz musial czesciej kupowac białko a nie należy więcej niż ~30% z odzywki dostarczać

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5106 Data: 10/27/2010 3:37:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Co lepsze po treningu ? masa

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeżeli po treningu w postaci odżywek spożyje się około 30g białka i 70-80 g węgli to nie ma potrzeby od razu po godzinie spożywać następnego posiłku. Odżywki tez przez jakiś czas się wchłaniają.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1995 Data: 1/4/2006 6:57:40 PM Liczba szacunów: 0
  • co zrobić by przybrać na wadze a nie stracić szybkości

    Post
    Scena MMA i K-1

    po prostu trenuj normalnie czyli swoje treningi+cwicz na silce nawet na mase ale bez uzywania koksow(normalne odzywki), po 4 latach takiego treningu nabralem ponad 20 kg masy miesniowej bez wiekszej utraty szybkosci(wazylem 70kg przy wzroscie 186cm-teraz od 93 do 96), wiadomo ze pewien spadek szybkosci bedzie ale warto... przy wadze 60-70kg jeden [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4055 Data: 10/25/2002 7:42:10 AM Liczba szacunów: 0
  • SPRAWA ODŻYWEK I RODZICÓW - DO EKSPERTÓW

    Post
    Odżywki i suplementy

    To moze najpierw porozmawiaj z panem wuefista i niech ci poda swoje argumenty jak jest taki mądry. Musisz mu powiedziec, że odżywki robione są na bazie np. serwatki (białka), i musisz mu także powiedzieć, żę praktycznie każdy produkt w sklepie ma jakieś złe właściwosci: chipsy są rakotwórcze, cola też nie jest zdrowa. I jak twoi rodzice kupią [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 10/14/2006 9:13:06 AM Liczba szacunów: 0
  • SPRAWA ODŻYWEK I RODZICÓW - DO EKSPERTÓW

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja miałem cos takiego ze moi rodzice nie chcieli zebym kupowal odżywek bo nie kumają ze odżywk ito nie to samo co sterydy. argument z eodzywki sa ogolnodostepne w sklepach / aptekach troszke ich zmiękczył ale dalej mowili ze mam jesc i przytyje a nie braz jakies odzywki. zapracowałem i wlasnie wydaje sianko na krete, białko, gainerka,itd itp. [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 10/14/2006 7:45:31 PM Liczba szacunów: 0
  • SPRAWA ODŻYWEK I RODZICÓW - DO EKSPERTÓW

    Post
    Odżywki i suplementy

    moja mama to sie naczytala ******lonych glupot w gazetach typu : "moje dziecko kupilo niemieckie odzywki i po jakims czasie stalo sie agresywne.moj synek sam zauwazyl ze jest z nim cos nie tak i poprosil mnie o pomoc ale bylo juz za pozno." no ****a nie kumam jak mozna takie glupoty wypisywac. jak moze sie cos zrobic z mozgiem od bialka? [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 10/14/2006 8:44:02 PM Liczba szacunów: 0
  • SPRAWA ODŻYWEK I RODZICÓW - DO EKSPERTÓW

    Post
    Odżywki i suplementy

    wydaje wlasna kase na odzywki a ich na jedzenie. Załamuje mnie ta głupota.....nie mam czasu ani chęci wcinać np tunczyka czy serka białego (non stop oszywiście), studiuje, więc gainerek i białeczko się przydają jako uzupełnienie..a oni uznają, że ja to "biorę"

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 10/14/2006 11:20:29 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja, btw

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    200 g czyli jakos 2.63g/kg i nic nie dalo.. To lece w dol:) a te odzywki typu bcaa i flexit uwzgledniac w diecie? bo to bialko a mi wyszlo 180g .. czyli chyba za duzo hm?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1384 Data: 4/16/2012 4:19:10 PM Liczba szacunów: 0
  • redukcja, btw

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    -a gdybym w poniedzialek zmiejszyl czas biegu np. do 45-50 minut -w srode wywalil interwaly i zostawil rowerek -w piatek zostawil same interwaly -a w sobote zrobil sobie wolne.. hmm? Moje zapotrzebownie kaloryczne wynosi 2600 kcal:) A jesli chodzi o te odzywki to o czym mowisz? Zmieniony przez - kali994 w dniu 2012-04-16 22:53:58

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1384 Data: 4/16/2012 10:51:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z połączeniem treningu SW i siłką

    Post
    Sztuki Walki

    ogólnie chce dodać siłkę ponieważ chce zrobić trochę mięśnia , potrzebuje dobić z 66kg na 76kg przy 176 wzroście i zrobić wygląd jak mają ci kolesie z aesthetic (nie wiem czy dobrze napisałem ) wygląd mięśni ,sylwetka, bf jest tylko czy dałbym rade wbić mięśnia przy takim treningu SW.Jeżeli bym dał rade to jakie bym musiał zakupić odżywki?.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 819 Data: 10/7/2013 11:22:27 PM Liczba szacunów: 0
  • HMB + KREATYNA + ODŻYWKA WĘGLOWODANOWO-BIAŁKOWA

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeśli chodzi o dawkowanie gainera, musisz najpierw rozplanowac sobie chociaż prowizoryczną dietę i wypełnic w niej braki przy pomocy odżywki

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2234 Data: 1/3/2006 9:02:25 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie odżywki? do 300 zlotych

    Post
    Trening dla początkujących

    NIe da sie zrobic redukcji jednoczesnie robiac mase.Jesli chodzi o odzywki to:pierw uluz sobie diete w przypadku masy musisz miec dodatni bilans kaloryczny i jesli czegos ci bedzie brakowac a nie mozesz dostarczyc z pozywienia to uzupelnias ja gainerem lub bialkiem.Kup se jakies witaminy np maxivit

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2034 Data: 6/18/2006 8:11:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Keto Cal - co to jest

    Post
    Odżywki i suplementy

    mam 16 lat. 174cm wzrostu i 70kg wagi.. z tłuszczem nie miałem nigdy problemów.. ale mam zamiar rózniez w tym roku wydac ok 250zł na odzywki.. a jesli ten Ketocal jest spalaczem to 250zł poszło sie.. wiedzie gdzie..! Gdziec czytałem ze od tego sie tyje jesli spozywa sie węglowodany złozone.. wiec mnie to zaciekawiło.. jednak na innych stronach [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3278 Data: 11/5/2007 9:55:49 PM Liczba szacunów: 0
  • CO to są te aminokwasy ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Co do brzucha to zacznij robic sobie ABS workout 8min masz tam 3lvl (1lvl,2lvl,3lvl) tak wiec zacznij od lvl1 i jak bedziesz czul sie na silach zacznij robic lvl2 tak samo z 3 pamietaj, ze technika jest wazna a nie to zeby zrobic trening i miec go za soba kazdy trening rob jak by mial byc ostatnim w Twoim zyciu :) Aminokwasy napewo dadza jakies [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 3/28/2013 1:16:09 PM Liczba szacunów: 0
  • CO to są te aminokwasy ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    A jakie konkretnie białki i aminokwasy polecasz ? Cena nie gra roli , wolałbym żeby to były sprawdzone i bezpieczne odżywki , znanych firm . Białki do tej pory kupowałem OLIMP whey protein complex 100% . ?

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2718 Data: 3/28/2013 4:54:46 PM Liczba szacunów: 0