SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

FBW na

  • Dieta i trening - stary ojciec to nie mebel w salonie

    Post
    Po 35 roku życia

    Plan na dziś wykonany FBW - jeden zestaw 3 razy w tygodniu martwy ciąg - 3x10 (50kg,60kg,70kg) przysiady ze sztangą - 3x10 (40kg,50,kg,60kg) wiosłowanie ze sztangą - 3x10 (30kg,40kg,50kg) wyciskanie sztangi - 3x10 (30kg,40kg,45kg) wyciskanie zza głowy - 3x10 (30kg,30kg,30kg) uginanie ramion ze sztangą - 3x10 (25kg,30kg,35kg) wyciskanie sztangi wąsk

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 2850 Data: 2014-06-09 20:53:50 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i trening - stary ojciec to nie mebel w salonie

    Post
    Po 35 roku życia

    u mam 30.5 w obwodzie i jakieś 4-5 mm skóry między palcami gdy ją kciukiem i wskazującym uchwycę. Jako że mięśnie przedramienia to głównie włókna czerwone, należałoby je chyba dodatkowo przetrenować, bo przy FBW dostaną w kość, ale chyba za bardzo się nie wzmocnią. Może by tak warto było dorzucić dodatkowo uginanie nadgarstków ze sztangielkami ?

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 2850 Data: 2014-09-03 23:54:17 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli mam rozumieć ze gainer jest zbędny? A ten fbw sam mam skomponowac? I po jakim czasie "przerzucić" się na treningi dzielone na partie?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1290 Data: 2015-08-07 18:40:15 Liczba szacunów: 0
  • WITAM potrzebuje pomocy Sogi

    Post
    Trening dla początkujących

    ecej ci opisac cwicze 4 razy w tygodni klata 3 cwiczenia + przedramie 3 cwiczenia , wtorek bic tric po 3 cwiczenia czwartek same plecy 3 cwiczenia piatek braki kaptury 5 cwiczen. Kiras to chyba sie przerzuce na FBW ale watpie ze jak bede robil 1 cwiczenie np na biceps raz w tygodniu ze cos ruszy ... załamka ,,, nie robie przysiadów i MC plecy bola

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1282 Data: 2011-04-25 18:14:14 Liczba szacunów: 0
  • WITAM potrzebuje pomocy Sogi

    Post
    Trening dla początkujących

    słuchaj mi inaczej mówili o fbw ze np 3 dni w tygodniu te same podstawowe cwiczenia np przysiady . wyciskanie na plaskiej na barki sztanga plecy drazek w 1 dzien zamiast przysiadów np marty ciag i do kazdego dnia dodajesz do poniedziałku 1 cwiczenie na bica do srody na trica do piatku nie wiem np łydki . kto ci ten plan rozpisywał

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1282 Data: 2011-04-25 19:06:30 Liczba szacunów: 0
  • PPL or P&P ocena i pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    W mojej opinii FBW, lub od bidy PP. Na szybko ten plan PP wyglada ok ;-)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1262 Data: 2015-05-27 09:44:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    UL74 w dniu 2017-08-29 00:08:39 Raz udało mi się zredukować domowymi sposobami do 82:) wtedy wyglądałem jak po obozie pracy :) 90kg będzie ok:) Teraz pytanie czy zostawić FBW 5x5 czy pojechać splitem 3 razy w tygodniu...podciągania , MC nie jestem w tym jakoś zaawansowany...a czy split w połączeniu z ćwiczeniami izolowanymi też da radę ? Szukam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 752 Data: 2017-08-29 07:52:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe

    Post
    Trening dla początkujących

    Na trening typowo na siłę masz zarówno za mały staż jak i jesteś za młody. Zacznij raczej od wykonywania ćwiczeń z takimi obciążeniami żeby móc wykonać 12-17 powtórzeń z czego nie wykonuj dwóch ostatnich (czyli zatrzymujesz się gdy starczy Ci siły na jeszcze 2). Jesteś początkujący więc siła i tak będzie Ci szła bardzo dobrze na początku przy takim

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 696 Data: 2008-10-31 14:42:19 Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    skrocone FBW trening 3x tygodniowo T-W-T-W-T-W-W np. pon-sr-ptk plan stosuje sie przez okres 6-8 tygodni 6 podstawowych cwiczen zlozonych + łydki + brzuch 1. przysiady 3x12-15 2. RDL 3x12-15 3. wyciskanie sztangki na lawce poziomej 3x12-15 4. wioslowanie sztanga 3x12-15 5. wyciskanie na barki, w staniu 2(!)x12-15 6. podciaganie na drazku 3x max(!)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 2009-04-07 09:16:07 Liczba szacunów: 0
  • push / pull do zatwierdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : M Wiek : 20 Waga : 85 Wzrost : 188 Cel treningowy : spalenie glikogenu (redukcja) Staż treningowy na siłowni : rok*********e inne sporty : - Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full Dieta : CKD Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) : - Zażywane suplementy : - Ostatnio

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 391 Data: 2013-04-14 18:11:54 Liczba szacunów: 0
  • Co dalej po FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    t to strata pieniedzy jak narazie to Cie poslucham. Po jakim czasie moge kupic jakies pierwsze odzywki ? 2. A co do planu? To juz troche nie czaje. Cwiczyc narazie na planie FBW ? tak ? To np. moze byc ten moj plan co na nim cwiczylem do tej pory:? Przysiady RDL Podciaganie Wyciskanie na plaskiej Wyciskanie stangi przed glowa na siedzaco

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1285 Data: 2011-10-13 21:16:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening - co zmienić by było dobrze...

    Post
    Trening dla początkujących

    Wszystko do poprawy.. Na początek spróbuj FBW.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2009-09-02 22:56:12 Liczba szacunów: 0
  • Trening - co zmienić by było dobrze...

    Post
    Trening dla początkujących

    jeśli mam spróbować FBW to czy ten się będzie nadawał : Trening 3 razy w tygodniu A/B/A ~ B/A/B A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Wyciskanie francuskie sztangi 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s Nogi: - Przysiady 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztang

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 624 Data: 2009-09-02 23:42:40 Liczba szacunów: 0
  • dalej ku wiekszej masie..

    Post
    Trening dla początkujących

    odejdz od tych mitycznych zakresow ruchow 8-12 niby na mase najlepszy wzrost miesni zachodzi gdy czesto zmieniamy impuls miesnia miedyz 8-12 powtorzeniami nie ma zbyt wielkiej roznicy rob jakis czas na kilka %mniej a 15-20powt pozniej kilka tygodni jak w silowym treningu tak oczywiscie po dobrym rozgrzaniu zaczynasz od 70% max ciezaru i robisz 5pow

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 759 Data: 2012-05-09 11:16:30 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningu na redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    2014-01-03 Dawno nie odwiedzialem tego dziennika treningowego a wiec zaczne znowu wszystko pisac bo teraz bede mial na to czas a wiec daje trening z wczoraj, ogolnie trenuje fbw juz okolo 3 tygodnij wczesniej split . Jestem dalej na redukcji . Tu link do mojego dziennika odzywiania http://www.sfd.pl/Redukcja_-t977647-s12.html#post1 Okej teraz tre

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 514 Data: 2014-01-04 19:29:50 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu!

    Post
    Trening dla początkujących

    Jesli koniecznie chcesz robic splita to polecam wersje partia 2 razy na tydzien... Jesli to nie koniecznosc to polecam skrocone FBW. zdr.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 682 Data: 2009-04-04 16:33:47 Liczba szacunów: 0
  • Udziwnione FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Pisząc "eksplozywnie" miałem na myśli zminimalizowanie czasu fazy aktywnej, przy ewentualnym wydłużeniu fazy negatywnej ćwiczenia. Chciałem po prostu robić FBW, ale tw troche bardziej dynamiczny sposób. Na fitrage juz patrze, dzięki. Zmieniony przez - Nelfeshnee w dniu 2015-04-07 22:05:43

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 351 Data: 2015-04-07 22:02:42 Liczba szacunów: 0
  • Rozklad tygodniowy, pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym tu zrobił konkretne FBW z podziałem na dwa zestawy + dodał jakieś ćwiczenia izometryczne na brzuch na koniec treningu. Jeśli koniecznie chcesz plan dzielony to prędzej jakiś split partia 2x w tygodniu, może z podziałem na push/pull. Ale to lekarza to bym się wybrał jednak.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 515 Data: 2011-07-17 22:20:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę (koszykówka)

    Post
    Trening dla początkujących

    Wolał bym jakieś FBW, bo moim priorytetem jest masa, a wyskok to tak wróciłem bo nigdy nie zaszkodzi. Czyli jak bym miał podsumować to najpierw chcę zrobić z 15-20 kg i potem zacznę się bawić z wyskokiem. Tak wiem, że mi to duuuużo czasu zajmie, ale na razie chcę nabrać jakiejkolwiek masy nie muszą być same suche mięśnie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 693 Data: 2011-04-04 15:15:10 Liczba szacunów: 0
  • Trening i Dieta

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jeśli wybrałeś FBW, to pompki na poręczach musisz zamienić innym ćw na triceps. Na przykład pompki "szwedki" albo wyciskanie wąskim chwytem sztangi

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 2014-04-06 16:08:13 Liczba szacunów: 0